Radisson Blu Resort Świnoujście

Travelist ulubiona oferta
Świnoujście, Województwo zachodniopomorskie
4.7
/5
(Znakomity)
Cena w obiekcie:
801
Cena Travelist:
od 657

/ 2 os.

Radisson Blu Resort ŚwinoujścieŚwinoujście, Województwo zachodniopomorskie
Cena w obiekcie:
801
Cena Travelist:
od 657

/ 2 os.

Luksus na 5 gwiazdek przy samej plaży

Ekskluzywny hotel w Świnoujściu - śniadania lub wyżywienie, dostęp do strefy wellness, basen infinity, wstęp do Aquaparku i więcej w cenie!:

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Śniadania (w godz. 7-11) w formie bufetu, z napojami lub śniadania i obiadokolacje (w godz. 17-21) w formie bufetu (w cenie woda, kawa, herbata); możliwość wyboru na dalszym etapie rezerwacji
  • Dostęp do strefy wellness: basen infinity, zewnętrzne jacuzzi, tepidarium, sauna z widokiem na morze (zgodnie z dostępnością)
  • Codzienny wstęp na 1h do Aquaparku Baltic Park Molo (baseny, jacuzzi, sauny, zjeżdżalnie, spray park dla najmłodszych i liczne wodne atrakcje)
  • Dostęp do siłowni
  • Dostęp do kids clubu w godzinach otwarcia od 9:00 do 19:00
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty klimatycznej (płatność na miejscu)
  • Opłaty za parking - 120 zł/auto/doba (podziemny) lub 90 zł/auto/doba (naziemny)
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
15:00 - 11:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko do 5 lat na łóżku z rodzicami.

Możliwość dostawki dla 1 dziecka od 6 lat lub 1 osoby dorosłej. Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Tak, 115 zł/doba. Konieczne wcześniejsze zgłoszenie do hotelu oraz zapoznanie się z regulaminem.
Parking
Za dopłatą - 120 zł/auto/doba (podziemny) lub 90 zł/auto/doba (naziemny)
Płatność
Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Zdrojowa Hotels Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, Ul. A. Sułkowskiego 9, PL6711756876 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,7/5
19 opinii

Najnowsze

M
Małgorzata, 56+

5/5

03.02.2025
K
KatarzynaRodzina

"Nieporozumienie"

3/5

Plusy: życzliwość personelu obsługującego gości w restauracji i personelu sprzątającego

Minusy: klimatyzację/ogrzewanie pokoju koncem pazdziernika, nocą było chlodno i brak możliwości sterowania sterownikiem klimatyzatora. Swieżość produktów w restauracji,

w/g mnie,4 gwiazdki to adekwatna ocena,choć uważam,że siostrzany, 4 gwiazdkowy hotel w innym miescie jest lepszy

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Katarzyno, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią na temat pobytu w naszym hotelu. Doceniamy pozytywne uwagi dotyczące życzliwości personelu restauracyjnego i sprzątającego – przekażemy im Pani słowa uznania. Przykro nam, że napotkała Pani trudności związane z ogrzewaniem pokoju i świeżością produktów w restauracji. Problemy techniczne związane z klimatyzacją są dla nas priorytetem i dołożymy wszelkich starań, aby poprawić funkcjonowanie systemu sterowania temperaturą w pokojach. W kwestii restauracji, natychmiast sprawdzimy standardy, aby upewnić się, że wszystkie serwowane produkty są świeże i spełniają najwyższe oczekiwania naszych gości. Z wyrazami szacunku, Zespół Obsługi Gości Radisson Blu
03.11.2024
R
Renata, 46-55Para

Pobyt

5/5

Pobyt zgodny z oczekiwaniami oraz wykupioną opcją. Polecam

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Renato, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i za wysoką ocenę pobytu! Cieszymy się, że nasz hotel spełnił Pani oczekiwania i że pobyt był zgodny z wykupioną opcją. Jeśli w przyszłości będzie miała Pani jakiekolwiek pytania lub potrzeby, zachęcamy do kontaktu. Mamy nadzieję na ponowne spotkanie! Z wyrazami szacunku, Zespół Radisson Blu Resort, Świnoujście
16.09.2024
B
Bożena, 56+Para

Chciałam zobaczyć ten hotel- ciekawość

4/5

Plusy: Widok bardzo ładny i hotel również.

Minusy: Obsługa recepcji szczególnie P. Tomasz. Wiele do życzenia. Brak kontaku z klientem. Ponadto jestem w Polsce a zaopatrzenie hotelu w mydło, szampon, balsam itp .nie w naszym języku. To jest okropne!!Czy Niemcy u siebie też mają takie udogodnienia dla nas??

Szkoda, że pierwszy kontakt miałam w recepcji z P. Tomaszem, który bardzo mnie zdenerwował, no i pan obsługujący przy basenie. Może pracują za karę. Pozostała obsługa na medal. Ale te dwie osoby zepsuły bardzo wiele.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Bożeno, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cieszymy się, że widok oraz hotel przypadły Pani do gustu. Z przykrością przyjmujemy uwagi dotyczące obsługi recepcji oraz personelu przy basenie. Bardzo zależy nam na zapewnieniu wysokiego poziomu obsługi, dlatego Pani spostrzeżenia są dla nas ważne. Co do produktów hotelowych, rozumiemy, że preferencje językowe są ważne. Przekażemy tę uwagę do odpowiednich działów, aby usprawnić zaopatrzenie, tak aby nasi Goście czuli się bardziej komfortowo. Mamy nadzieję, że mimo tych niedogodności, zdecyduje się Pani ponownie odwiedzić nasz hotel. Z wyrazami szacunku, Zespół Radisson Blu Resort, Świnoujście
09.09.2024
P
Piotr, 36-45Para

Poślubny chill :)

5/5

Plusy: Bardzo komfortowy hotel. Dużo atrakcji, baseny, jakuzzi

Minusy: Goście palą na balkonach. To przeszkadza

Wszystko ok

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Piotrze, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią oraz za najwyższą ocenę pobytu! Cieszymy się, że hotel i oferowane atrakcje, takie jak baseny i jacuzzi, przyczyniły się do udanego świętowania zawarcia małżeństwa. Z przykrością przyjmujemy uwagi dotyczące palenia na balkonach. Zdajemy sobie sprawę, że może to być uciążliwe dla innych gości. Przekażemy tę informację odpowiednim działom, aby dbać o komfort wszystkich naszych odwiedzających. Mamy nadzieję, że mimo tego incydentu, będziecie Państwo chcieli ponownie odwiedzić nasz hotel. Z wyrazami szacunku, Zespół Radisson Blu Resort, Świnoujście
04.09.2024
K
Katarzyna, 26-35Para

Świnoujście

3/5

Plusy: Hotel pięknie położony, bez zastrzeżeń.

Minusy: Na miejscu okazało się że travelist nie przekazuje do hotelu dodatkowych informacji które można dopisać przy dokonywaniu rezerwacji przez travelist

Idealne położenie, bez jakichkolwiek zastrzeżeń

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Katarzyno, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cieszymy się, że hotel i jego położenie spełniły Pani oczekiwania. Przykro nam, że napotkała Pani problemy związane z brakiem informacji przekazywanych przez Travelist – rozumiemy, jak ważne jest, aby takie szczegóły były uwzględniane przy rezerwacji. Mamy nadzieję, że mimo tego incydentu, pobyt w naszym hotelu pozostawił pozytywne wspomnienia i ponownie będziemy mieli okazję gościć Panią w przyszłości. Z wyrazami szacunku, Zespół Radisson Blu Resort, Świnoujście
23.08.2024
L
Lucky , 46-55Znajomi

Luksusowy wypoczynek

5/5

Same pozytywne wrażenia począwszy od zameldowania widok z pokoju na 10 piętrze bardzo ale to bardzo umilił pobyt. Atrakcje typu aquapark i basen zewnętrzny na 14 piętrze bardzo pozytywne aczkolwiek woda w basenie trochę za zimna. Obsługa wyżywienie wszystko na plus

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Lucky, Bardzo dziękujemy za podzielenie się swoją opinią oraz za przyznanie nam najwyższej oceny! Cieszymy się, że widok z pokoju oraz atrakcje hotelowe, takie jak aquapark i basen na 14. piętrze, przyczyniły się do pozytywnych wspomnień z pobytu. Przykro nam, że woda w basenie nie spełniła w pełni Pana oczekiwań. Zapewniamy, że przekażemy tę uwagę do odpowiedniego działu, aby poprawić komfort naszych gości. Z radością powitamy Pana ponownie i mamy nadzieję, że kolejna wizyta będzie jeszcze bardziej udana! Z wyrazami szacunku, Zespół Radisson Blu Resort, Świnoujście
22.08.2024
T
Tomasz, 46-55Inne

Bardzo dobry hotel

5/5

Plusy: doskonała kuchnia i serwis mimo pełnego obłożenia hotelu

Minusy: jedyny zgrzyt o bardzo niemiły recepcjonista

jedyny problem to recepcjonista w hotelu - reszta rewelacja

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Tomaszu, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i tak wysoką ocenę pobytu! Cieszymy się, że kuchnia i serwis spełniły Pana oczekiwania, a pobyt w naszym hotelu był udany. Z przykrością przyjmujemy uwagi dotyczące recepcjonisty. Bardzo zależy nam na wysokim poziomie obsługi na każdym z naszych stanowisk, dlatego Pana spostrzeżenia są dla nas bardzo ważne. Mamy nadzieję, że mimo tego incydentu zdecyduje się Pan ponownie odwiedzić nasz hotel. Z wyrazami szacunku, Zespół Radisson Blu Resort, Świnoujście
19.08.2024
E
Ewelina, 26-35Rodzina

Udany weekend

5/5

Plusy: Miła obsługa, zadbany hotel, piękne widoki z balkonu, świetny aquapark.

Minusy: Za mały parking, powinna być opcja rezerwacji miejsca parkingowego przy składaniu zamówienia.

19.08.2024
O
Olga, 36-45Rodzina

Odkrycie nowego wspaniałego miejsca

5/5

Piękny hotel, wspaniałe widoki, rewelacyjna plaża

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Olgo, Bardzo dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i najwyższą ocenę pobytu! Cieszymy się, że nasz hotel, widoki oraz bliskość plaży przypadły Pani do gustu i sprawiły, że pobyt był niezapomniany. Mamy nadzieję, że odkrycie naszego hotelu stanie się początkiem wielu kolejnych wizyt. Z radością powitamy Panią i Pani rodzinę ponownie! Z serdecznymi pozdrowieniami, Zespół Radisson Blu Resort, Świnoujście
17.08.2024
E
Ewa, 46-55Para

Miłe zaskoczenie

5/5

Plusy: Oferta zgodna z opisem i brak problemów na miejscu

Minusy: Brak

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Ewo, Serdecznie dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i najwyższą ocenę pobytu! Cieszymy się, że nasza oferta spełniła Państwa oczekiwania i wszystko przebiegło bezproblemowo. Mamy nadzieję, że w przyszłości ponownie będziemy mogli Państwa gościć i zapewnić równie udany pobyt. Z wyrazami szacunku, Zespół Radisson Blu Resort, Świnoujście
17.08.2024
A
Andrzej , 36-45Para

Miło spędzony czas Hotel Radisson Świnoujście

5/5

Plusy: Miła obsługa Cudowne jedzenie Serwis na najwyższym poziomie

Minusy: Brak miejsc parkingowych przy Hotelu Musiałem zostawić Auto na parkingu strzeżonym 2 km od Hotelu

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Andrzeju, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i tak wysoką ocenę pobytu w naszym hotelu. Cieszymy się, że miła obsługa, serwis oraz nasze kulinarne propozycje spełniły Pana oczekiwania i przyczyniły się do miło spędzonego czasu. Przykro nam, że napotkał Pan trudności z dostępnością miejsc parkingowych. Zdajemy sobie sprawę, że może to być niedogodność, i pracujemy nad rozwiązaniami, które poprawią komfort naszych Gości w tym zakresie. Mamy nadzieję, że mimo tego drobnego utrudnienia zdecyduje się Pan odwiedzić nas ponownie. Zawsze serdecznie zapraszamy! Z wyrazami szacunku, Zespół Radisson Blu Resort, Świnoujście
13.08.2024
K
Kazimierz, 56+Rodzina

Świetne wakacje

5/5

Plusy: Hotel na najwyższym poziomie. Wiele atrakcji dla dzieci wspaniale umiliły czas mojej wnuczce. Wraz z żoną jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Jedzenie przepyszne, różnorodne i codziennie coś innego. Bardzo czysto i przyjemnie. Napewno wrócimy jeszcze do tego miejsca.

Minusy: Brak

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Kazimierzu, Serdecznie dziękujemy za podzielenie się tak pozytywną opinią! To dla nas ogromna radość, że Pana pobyt w naszym hotelu był w pełni udany, a liczne atrakcje sprawiły radość zarówno Pana wnuczce, jak i reszcie rodziny. Cieszymy się, że docenił Pan różnorodność naszej kuchni, czystość oraz komfort naszego obiektu. To właśnie takie słowa motywują nas do dalszego doskonalenia naszych usług. Z niecierpliwością czekamy na kolejną okazję, by ponownie Pana i Pana rodzinę gościć w naszym hotelu! Z wyrazami szacunku, Zespół Radisson Blu Resort, Świnoujście
13.08.2024
R
Rafał, 26-35Rodzina

Podróż życia

5/5

Plusy: Hotel jak na Hawajach , 5* się należy

Minusy: Trochę cieplejsza woda w basenie na dachu

Wszystko super, należałoby bardziej dopuścić 14 piętro bo to główna atrakcja, czymś zaimpregnować szkło w basenie i podnieść temp o parę stopni

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Rafale, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i tak entuzjastyczną ocenę pobytu w naszym hotelu! Cieszymy się, że 14. piętro i jego atrakcje wywarły na Panu wrażenie, a pobyt pozostawił tak pozytywne wspomnienia. Doceniamy również uwagi dotyczące temperatury wody w basenie oraz potrzeby impregnacji szkła. Zapewniamy, że przekażemy te sugestie do naszego zespołu technicznego i zarządu, aby w przyszłości uczynić pobyt naszych Gości jeszcze bardziej komfortowym. Mamy nadzieję, że będziemy mieli okazję ponownie gościć Pana i Pana rodzinę – może podczas kolejnej podróży życia! Z serdecznymi pozdrowieniami, Zespół Radisson Blu Resort, Świnoujście
04.08.2024
J
Jolanta, 56+Znajomi

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowana Pani Jolanto! Dziękujemy za poświęcenie czasu na ocenę pobytu w hotelu Radisson Blu Resort, Świnoujście. Cieszymy się, że mogliśmy być częścią Państwa podróży i liczymy na kolejne spotkania w przyszłości. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu – chętnie pomożemy. Z wyrazami szacunku, Radisson Blu Resort, Świnoujście
02.08.2024
A
Andreas , 46-55Rodzina

Piękne wakacje

5/5

Plusy: Fajne hotele

Minusy: Jacuzzi nie działało

Wszystko ok

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Andreasie, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cieszymy się, że spędził Pan piękne wakacje w naszym hotelu i że ogólne wrażenia były pozytywne. Przykro nam z powodu niedostępności jacuzzi podczas Pana pobytu. Zapewniamy, że zawsze pracujemy nad jak najszybszym usunięciem usterek, aby wszystkie nasze udogodnienia były w pełni funkcjonalne. Mamy nadzieję, że mimo tego niedogodności ponownie zdecyduje się Pan na pobyt w naszym hotelu i że przyszłe wizyty będą jeszcze lepsze. Z wyrazami szacunku, Zespół Radisson Blu Resort, Świnoujście
01.08.2024
D
Danuta, 56+Rodzina

5/5

Wspaniała obsługa pełni uśmiechu ciepła że aż miło podziwiałam ich gotowość i zabieganie troskę o wszystko super, ukłony dla kucharzy wszystko smaczne , pań piekących wspaniałe naleśniki i przygotowywujacych dania z jajek na śniadaniach , wszystkich sprzątających wszędzie czysto i pachnąco Wow super

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Danuto, Bardzo dziękujemy za tak ciepłe i pozytywne słowa! To dla nas ogromna radość, że nasza obsługa, kucharze, panie przygotowujące śniadania oraz personel sprzątający spełnili Pani oczekiwania i przyczynili się do udanego pobytu. Przekażemy Pani pochwały wszystkim wymienionym zespołom – z pewnością będzie to dla nich dodatkowa motywacja do dalszej pracy na najwyższym poziomie. Mamy nadzieję, że wkrótce znów będziemy mieli przyjemność gościć Panią w naszym hotelu! Z wyrazami szacunku, Zespół Radisson Blu Resort, Świnoujście
06.07.2024
B
Barbara, 46-55Sam

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Serdecznie dziękujemy za podzielenie się opinią o hotelu Radisson Blu Resort, Świnoujście. Miło nam słyszeć, że Pani pobyt przebiegł w przyjemnej atmosferze. Zapraszamy ponownie i pozostajemy do dyspozycji, jeśli możemy w czymś pomóc. Z pozdrowieniami, Radisson Blu Resort, Świnoujście
25.06.2024
M
Marta

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Dziękujemy za ocenę pobytu w hotelu Radisson Blu Resort w Swinoujściu. Cieszymy się, że pobyt upłynął w miłej atmosferze i mamy nadzieję, że wkrótce znów się spotkamy. Jeśli możemy jeszcze jakoś pomóc, prosimy o kontakt. Z wyrazami szacunku Zespół Radisson Blu Resort, Swinoujscie
17.06.2024

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Radisson Blu Resort Świnoujście to ultranowoczesny, 5-gwiazdkowy kompleks, który sprawi że wypoczynek nad polskim morzem przejdzie na zupełnie nowy poziom. Luksusowe i designerskie wnętrza, eleganckie pokoje oraz godne podziwu położenie przy samej plaży sprawią, że nie będzie się chciało stąd wyjechać. Hotel oddaje do dyspozycji gości aż 340 szykownie urządzonych i nowoczesnych pokoi, wyposażonych w klimatyzację, łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, telefon, telewizor, minibar, sejf, szlafrok oraz bezprzewodowy Internet. Osoby zwracające uwagę na poszanowanie środowiska naturalnego na pewno ucieszy fakt, że Radisson Blu Resort to pierwszy w Polsce 5-gwiazdkowy hotel zbudowany zgodnie z wytycznymi ekologicznego certyfikatu Leadership in Energy and Environmental Design (LEED).
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen infinity
- zewnętrzne jacuzzi
- tepidarium
- sauna
- siłownia
JEDZENIE I PICIE
Dwie hotelowe restauracje to prawdziwy raj dla wielbicieli wykwintnej kuchni. Jedna z nich serwuje tradycyjne dania kuchni polskiej i regionalnej w nowoczesnej odsłonie, druga - dania kuchni śródziemnomorskiej. Na 13. piętrze smakosze aromatycznej kawy i słodkości mogą podziwiać, jak słońce odbija się w falach. Wieczorami życie nocne rozkwita w kilku barach, po czym przenosi się do ekskluzywnego klubu.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Bar
  • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Siłownia
  • Jacuzzi
  • Basen kryty
  • Winda
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Basen zewnętrzny
  • Płatny parking w hotelu
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Restauracja
  • Room service
  • Sauna
  • Spa

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy Superior (widok na morze)

Pokój 2-osobowy Superior (widok na morze)

Klimatyzowany pokój z 2 łóżkami pojedynczymi (z możliwością złączenia). Pow. ok. 27 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi
Pokój 2-osobowy Premium (widok na morze)

Pokój 2-osobowy Premium (widok na morze)

Klimatyzowany pokój z 2 łóżkami pojedynczymi (z możliwością złączenia). Pow. ok. 27 m2. Wysokie piętro z lepszym widokiem.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Świnoujście

Świnoujście – za sprawą szerokiego na 130 m pasa białego piasku na wyspie Uznam – jest uznawane za plażowy raj. Od kilku lat regularnie zwycięża on w plebiscytach na najlepsze plaże w Polsce. Jednym z symboli kurortu są 3 charakterystyczne wysokie budowle – najwyższa na polskim wybrzeżu latarnia morska (68 m), wieża dawnego kościoła przerobiona na punkt widokowy oraz strzegący wejścia do portu „wiatrak”, czyli Stawa Młyny. Podczas wypoczynku w mieście warto zobaczyć też XIX-wieczną niemiecką twierdzę, która dawniej miała za zadanie bronić terenów portowych. Do naszych czasów zachowały się 3 forty – Fort Gerharda, w którym mieści się dziś Muzeum Obrony Wybrzeża, Fort Zachodni oraz wzorowany na rzymskim Mauzoleum Hadriana Fort Anioła.


Lokalizacja

20 m od plaży
350 m od Muszli Koncertowej Promenada
500 m od centrum Świnoujścia
1,5 km od Parku Linowego Bluszcz
2,6 km od granicy z Niemcami

card

RADISSON BLU RESORT ŚWINOUJŚCIE

DLACZEGO WARTO?
Radisson Blu Resort Świnoujście to ultranowoczesny, 5-gwiazdkowy kompleks, który sprawi że wypoczynek nad polskim morzem przejdzie na zupełnie nowy poziom. Luksusowe i designerskie wnętrza, eleganckie pokoje oraz godne podziwu położenie przy samej plaży sprawią, że nie będzie się chciało stąd wyjechać. Hotel oddaje do dyspozycji gości aż 340 szykownie urządzonych i nowoczesnych pokoi, wyposażonych w klimatyzację, łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów, telefon, telewizor, minibar, sejf, szlafrok oraz bezprzewodowy Internet. Osoby zwracające uwagę na poszanowanie środowiska naturalnego na pewno ucieszy fakt, że Radisson Blu Resort to pierwszy w Polsce 5-gwiazdkowy hotel zbudowany zgodnie z wytycznymi ekologicznego certyfikatu Leadership in Energy and Environmental Design (LEED).
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen infinity
- zewnętrzne jacuzzi
- tepidarium
- sauna
- siłownia
JEDZENIE I PICIE
Dwie hotelowe restauracje to prawdziwy raj dla wielbicieli wykwintnej kuchni. Jedna z nich serwuje tradycyjne dania kuchni polskiej i regionalnej w nowoczesnej odsłonie, druga - dania kuchni śródziemnomorskiej. Na 13. piętrze smakosze aromatycznej kawy i słodkości mogą podziwiać, jak słońce odbija się w falach. Wieczorami życie nocne rozkwita w kilku barach, po czym przenosi się do ekskluzywnego klubu.