VacationClub - Green Port Resort Kołobrzeg

Travelist ulubiona oferta
Kołobrzeg, Województwo zachodniopomorskie
4.4
/5
(Bardzo dobry)
Cena w obiekcie:
334
Cena Travelist:
od 264

/ 2 os.

VacationClub - Green Port Resort KołobrzegKołobrzeg, Województwo zachodniopomorskie
Cena w obiekcie:
334
Cena Travelist:
od 264

/ 2 os.

Relaks w spokojnej części Kołobrzegu

Nowoczesny kompleks apartamentów z aneksem kuchennym, w niedalekiej odległości od Ekoparku Wschodniego - wyżywienie własne lub opcja ze śniadaniami, dostęp do basenu wewnętrznego i Wi-Fi w cenie!

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Wyżywienie własne lub śniadania z napojami, dostarczane do pokoju; możliwość wyboru na dalszym etapie rezerwacji
  • Dostęp do strefy SPA (2 baseny wewnętrzne, jacuzzi i sauna)
  • Dostęp do sali zabaw dla dzieci
  • Dostęp do siłowni
  • Opłatę za sprzątanie końcowe apartamentów
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty turystycznej (płatność podczas Mobile Check-in)
  • Wyżywienia (w przypadku wyboru opcji bez śniadań)
  • Obowiązkowego depozytu - 300 zł jako zabezpieczenie apartamentu (depozyt jest zwracany po sprawdzeniu apartamentu najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia wyjazdu z apartamentu)
  • Opłaty za parking - 25 zł/auto/doba (garaż podziemny, płatność na miejscu w parkometrze)
  • Opłat za pozostałe usługi w obiekcie

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
16:00 - 10:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko do 3 lat na łóżku z rodzicami; po dodaniu dziecka w składzie podróżnych.

Możliwość dostawki dla 2 dzieci od 4 lat lub 2 osób dorosłych. Dostawka w formie rozkładanej sofy.

Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Za dopłatą - 40 zł/zwierzę/doba; konieczny wcześniejszy kontakt z obiektem.
Parking
Za dopłatą - 25 zł/auto/doba (garaż podziemny, płatność na miejscu w parkometrze).
Zameldowanie przed przyjazdem
Zameldowanie przed przyjazdem przez Mobile Check-In
Brak recepcji stacjonarnej - możliwy kontakt tylko online/tel do ustalenia zameldowania przed przyjazdem.

Wejdź na https://vacationclub.pl/sms-login/send-sms-code 48 godzin przed przyjazdem i zaloguj się na Profil Gościa używając numeru telefonu podanego przy dokonywaniu rezerwacji.

Odbiór i zwrot kluczy odbywa się poprzez skrytkę przy apartamencie. W dniu przyjazdu, po dokonaniu zameldowania online, goście otrzymują SMS z kodem do skrytki.

O sposobie odbioru oraz zwrotu kluczy Goście zostaną poinformowani przed przyjazdem.
Dodatkowe informacje
Obowiązkowy depozyt - 300 zł jako zabezpieczenie apartamentu (depozyt jest zwracany po sprawdzeniu apartamentu najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia wyjazdu z apartamentu).
Płatność
Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Vacation Club 2 Sp. z o.o. Sp. k., Marszałkowska 72/17, PL7010564630 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,4/5
5 opinii

Najnowsze

I
Ilona, 36-45Rodzina

Było wspaniale. Wszyscy zadowoleni gdy pogoda na dworze zawiodła był basen, jacuzzi sauna. Coś wspaniałego . Nie było czasu na nudę. Super polecam. Brakło tylko tej restauracji na parterze ale poradziliśmy sobie.

4/5

Plusy: Wszystko super

Minusy: Restauracja

Piękne chwile i nowe doświadczenia dla małych i dużych.
12.07.2025
A
Agnieszka, 36-45

Super wyjazd

5/5

Plusy: Wszystko było tak jak oczekiwałam.duży plus że apartament jest blisko morza.bardzo miły personel oraz czysty apartament a jeszcze śniadania przepyszne

Minusy: Minus za parking,raczej dla mieszkańców powinien być bezpłatny

Wszystko dopilnowane,mega czysto i przemiła obsługa
22.04.2025
K
Karol, 36-45Rodzina

5/5

31.01.2025
K
Katarzyna, 36-45Rodzina

Weekend feriowy

4/5

Plusy: Hotel bardzo ładny czysto, wszystko na miejscu co potrzebne (wyjątek brak mydła w lazience).

Minusy: Brak informacji na stronie że niestety restauracja przy hotelu jest zamknięta do odwoladnia a w dzielnicy Kołobrzegu Podczele nie ma żadnej restauracji czynnej w tym okresie jedynie serwują pizze w pobliskim hotelu. To wazna informacja kiedy planujesz wyjazd żeby można było sobie zejść i napis się kawy chociaż.

Wszystko ok jedynie problem na początku z wysłaniem potwierdzenia rezerwacji trzeba było dzwonić żeby przyszło
27.01.2025
T
Taida

4/5

Zarezerwowany apartament był na ostatnim piętrze, co do infrastruktury czy czystości obiektu brak zastrzeżeń. Budynek nowy, świeży, urządzony ze smakiem, ale malutkie wpadki dla Vacation Club : w apartamencie ręczniki, szlafroki, ale brak kawałeczka mydła ? Detektor dymu pozytywny, ale nocą dawał taką dyskotekę nocną, że błysk Jego widoczny przy zamkniętych oczach, brak kartki informacyjnej np.z hasłem do wifi ( pytałam portiera ), brak informacji od której śniadania, do której basen ( pytałam portiera ), na stole leżały 4 karty magnetyczne bez podpisu - do czego? Drzwi na klucz zwykły. Czy do garażu, czy do SPA, czy do czegokolwiek innego? Zgadywanka. I najlepsze: wymeldowanie do 10, a śniadania serwowane a la carte od 9 czyli prędko nie jest :)))) Więc bieguśkiem. W apartamencie miła za to jedyna informacja , że blat kuchenny musi być posprzątany, bo inaczej kara 100zł - zaznaczam, że opłaca się obowiązkowe sprzątanie pokoju w kwocie 270zł. Więc niby drobiazgi, ale troszkę rozczarowały.
20.11.2024

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
VacationClub - Green Port Resort Kołobrzeg, to nowoczesny kompleks apartamentowy zlokalizowany w Podczelu, spokojnej dzielnicy Kołobrzegu. Ta wschodnia część znanego uzdrowiska jest położona blisko natury Ekoparku Wschodniego i pięknej, szerokiej plaży.
Na gości czekają apartamenty z aneksem kuchennym, łazienką z prysznicem, suszarką do włosów, telewizorem oraz dostępem do Wi-Fi.
ATRAKCJE OBIEKTU
- 2 baseny wewnętrzne
- jacuzzi
- sauna
- siłownia
DLA NAJMŁODSZYCH
- sala zabaw
- krzesełko do karmienia, możliwość wypożyczenia łóżeczka i wanienki; (dodatkowo płatne)
JEDZENIE I PICIE
Każdy apartament wyposażony jest w aneks kuchenny, gdzie goście mogą samodzielnie przygotowywać sobie posiłki.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Siłownia
  • Jacuzzi
  • Basen kryty
  • Hotel dla niepalących
  • Płatny parking w hotelu
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Restauracja
  • Sauna

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Apartament Standard z oddzielną sypialnią

Apartament Standard z oddzielną sypialnią

Przytulny apartament z sypialnią i częścią dzienną z w pełni wyposażonym aneksem kuchennym. W sypialni znajduje się 1 łóżko podwójne, a w części dziennej rozkładana sofa. Pow. ok. 25-27 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Mini lodówka
  • Aneks kuchenny
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Kołobrzeg

O specyficznym mikroklimacie Kołobrzegu decydują przede wszystkim gęste lasy, bogaty ekosystem bagienno-wodny oraz słynne złoża borowiny. To nie tylko największe, ale i najpiękniejsze polskie uzdrowisko, czego dowodem są malownicze, nadmorskie krajobrazy. Kuracjusze mogą jednak liczyć na coś więcej niż wypoczynek nad morzem. Do odwiedzenia miasta zachęcają też liczne zabytki. Warto zobaczyć m.in. gotycką Bazylikę Mariacką, neogotycki Ratusz, molo, Basztę Lontową czy Złotą Uliczkę. Strefa uzdrowiskowa przechodzi ciągłą rewitalizację, dlatego bogata baza zabiegowa jest jedną z najnowocześniejszych w kraju. Będąc w Kołobrzegu warto rozważyć wycieczkę wodolotem na Bornholm - trwa tylko jeden dzień, ale pozwoli w pełni posmakować uroków skandynawskiej kultury.


Lokalizacja

1 km od plaży
8,4 km od PKP Kołobrzeg
9 km od molo w Kołobrzegu

card

VACATIONCLUB - GREEN PORT RESORT KOŁOBRZEG

DLACZEGO WARTO?
VacationClub - Green Port Resort Kołobrzeg, to nowoczesny kompleks apartamentowy zlokalizowany w Podczelu, spokojnej dzielnicy Kołobrzegu. Ta wschodnia część znanego uzdrowiska jest położona blisko natury Ekoparku Wschodniego i pięknej, szerokiej plaży.
Na gości czekają apartamenty z aneksem kuchennym, łazienką z prysznicem, suszarką do włosów, telewizorem oraz dostępem do Wi-Fi.
ATRAKCJE OBIEKTU
- 2 baseny wewnętrzne
- jacuzzi
- sauna
- siłownia
DLA NAJMŁODSZYCH
- sala zabaw
- krzesełko do karmienia, możliwość wypożyczenia łóżeczka i wanienki; (dodatkowo płatne)
JEDZENIE I PICIE
Każdy apartament wyposażony jest w aneks kuchenny, gdzie goście mogą samodzielnie przygotowywać sobie posiłki.