Haffner Hotel & SPA Sopot
Sopot, Województwo pomorskie
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Luksus i elegancja 5 minut od sopockiej plaży
Ekskluzywny hotel 5* w zielonej części Sopotu, tylko 400 m od morza i 1 km od molo - śniadania, basen, wellness i więcej w cenie!
Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?
Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet
- Zakwaterowanie
- Śniadania (w godz. 6:30-10:30) w formie bufetu
- Dostęp do strefy SPA (basen kryty, strefa saun)
- W związku z planowaną przerwą technologiczną w Instytucie Spa w terminie 07-16.01.2025 basen, sauny oraz jacuzzi będą nieczynne. Gabinety zabiegowe oraz siłownia pozostają do dyspozycji gości
- Powitalny drink po przyjeździe do hotelu
- Dostęp do kącika zabaw dla dzieci
- Dostęp do siłowni
- Internet Wi-Fi
Cena nie zawiera
- Opłaty klimatycznej (płatność na miejscu)
- Opłaty za parking - 100 zł/auto/doba; konieczna wcześniejsza rezerwacja
- Opłat za pozostałe usługi w hotelu
- OFERTA BEZZWROTNA – brak możliwości anulowania rezerwacji
Warto wiedzieć
- Doba hotelowa
- 15:00 - 12:00
- Dzieci i dostawki
- 1 dziecko do lat 3 na łóżku z rodzicami - gratis (ze świadczeniami); po dodaniu dziecka w składzie podróżnych.
Możliwość dostawki dla 1 dziecka w wieku 4-17 lat.
Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, aby sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.
Brak możliwości dostawki dla osoby dorosłej.
W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe). - Z pupilem
- Za dopłatą - 100 zł/zwierzę/doba; tylko zwierzęta do 10 kg; konieczny wcześniejszy kontakt z hotelem.
- Parking
- Za dopłatą - 100 zł/auto/doba (podziemny lub naziemny w zależności od dostępności); konieczna wcześniejsza rezerwacja.
Warunki
Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy jest Oferent, którego dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do tej rezerwacji obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji.
Transport nie jest wliczony w cenę.
Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN
Informacja dla konsumentów
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: DOBRY HOTEL Sp. z o.o. Sp. K., Haffnera 59, PL5851455878 (dalej „Oferent”).Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.
Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.
Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.O hotelu
Pięciogwiazdkowy Hotel Haffner w Sopocie to wyjątkowe miejsce, które łączy w sobie elegancję i komfort, oferując gościom niezapomniany pobyt nad Bałtykiem. Położony zaledwie 5 minut spacerem od piaszczystej plaży i 10 minut od sopockiego molo, hotel stanowi idealną bazę wypadową do odkrywania uroków Trójmiasta. Wnętrza obiektu urzekają klasycznym stylem, a pokoje – od standardowych po luksusowe apartamenty – są przestronne, nowocześnie urządzone i wyposażone w telewizor, minibar, sejf oraz klimatyzację.
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen kryty z hydromasażem
- sauna fińska i łaźnia parowa
- jacuzzi
- nowoczesna strefa spa z szerokim wyborem zabiegów
- siłownia z nowoczesnym sprzętem
- wypożyczalnia rowerów
DLA NAJMŁODSZYCH
- specjalnie zaprojektowana strefa zabaw dla dzieci
- animacje i warsztaty kreatywne prowadzone przez wykwalifikowanych animatorów (w wybranych terminach)
- menu dziecięce w restauracji
- możliwość zamówienia łóżeczka dziecięcego i krzesełka do karmienia
- kącik gier i zabaw z grami planszowymi
JEDZENIE I PICIE
Hotelowa restauracja oferuje doskonałe doznania kulinarne, serwując wykwintne dania kuchni polskiej i międzynarodowej, przygotowywane z najwyższej jakości składników. Śniadania w formie bufetu zadowolą nawet najbardziej wymagających gości, oferując bogaty wybór świeżych produktów, w tym lokalnych specjałów. Na lunch i kolację serwowane są dania à la carte, które zachwycą różnorodnością smaków i finezyjną prezentacją. W hotelowym barze można zrelaksować się przy lampce wina, koktajlu lub aromatycznej kawie. Dla miłośników lżejszych posiłków dostępna jest kawiarnia, która oferuje szeroki wybór deserów, kanapek i napojów, a w sezonie letnim goście mogą delektować się posiłkami na tarasie na świeżym powietrzu.
Udogodnienia
- Recepcja czynna całą dobę
- Klimatyzacja
- Bar
- Wypożyczalnia rowerów
- Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
- Bezpłatny Internet Wi-Fi
- Siłownia
- Jacuzzi
- Basen kryty
- Winda
- Przechowalnia bagaży
- Hotel dla niepalących
- Płatny parking w hotelu
- Parking w hotelu
- Możliwość przyjazdu z pupilem
- Plac zabaw dla dzieci
- Restauracja
- Room service
- Sauna
- Spa
Pokoje
Pokaż wszystkie pokojePokój 2-osobowy Superior
- Prywatna łazienka
- Wanna
- Sejf
- TV
- Klimatyzacja
- Zestaw kosmetyków
- Zestaw do parzenia kawy i herbaty
- Ekspres do kawy
- Mini lodówka
- Darmowe Wi-Fi
Lokalizacja
400 m od plaży
800 m od "Monciaka"
1 km od molo
1 km od stacji SKM Sopot Kamienny Potok
1,5 km od dworca PKP Sopot
HAFFNER HOTEL & SPA SOPOT
Pięciogwiazdkowy Hotel Haffner w Sopocie to wyjątkowe miejsce, które łączy w sobie elegancję i komfort, oferując gościom niezapomniany pobyt nad Bałtykiem. Położony zaledwie 5 minut spacerem od piaszczystej plaży i 10 minut od sopockiego molo, hotel stanowi idealną bazę wypadową do odkrywania uroków Trójmiasta. Wnętrza obiektu urzekają klasycznym stylem, a pokoje – od standardowych po luksusowe apartamenty – są przestronne, nowocześnie urządzone i wyposażone w telewizor, minibar, sejf oraz klimatyzację.
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen kryty z hydromasażem
- sauna fińska i łaźnia parowa
- jacuzzi
- nowoczesna strefa spa z szerokim wyborem zabiegów
- siłownia z nowoczesnym sprzętem
- wypożyczalnia rowerów
DLA NAJMŁODSZYCH
- specjalnie zaprojektowana strefa zabaw dla dzieci
- animacje i warsztaty kreatywne prowadzone przez wykwalifikowanych animatorów (w wybranych terminach)
- menu dziecięce w restauracji
- możliwość zamówienia łóżeczka dziecięcego i krzesełka do karmienia
- kącik gier i zabaw z grami planszowymi
JEDZENIE I PICIE
Hotelowa restauracja oferuje doskonałe doznania kulinarne, serwując wykwintne dania kuchni polskiej i międzynarodowej, przygotowywane z najwyższej jakości składników. Śniadania w formie bufetu zadowolą nawet najbardziej wymagających gości, oferując bogaty wybór świeżych produktów, w tym lokalnych specjałów. Na lunch i kolację serwowane są dania à la carte, które zachwycą różnorodnością smaków i finezyjną prezentacją. W hotelowym barze można zrelaksować się przy lampce wina, koktajlu lub aromatycznej kawie. Dla miłośników lżejszych posiłków dostępna jest kawiarnia, która oferuje szeroki wybór deserów, kanapek i napojów, a w sezonie letnim goście mogą delektować się posiłkami na tarasie na świeżym powietrzu.
Zobacz ofertę