VacationClub – Apartamenty Świnoujście

Travelist ulubiona oferta
Świnoujście, Zachodniopomorskie
3.8
/5
(Bardzo dobry)
Cena w obiekcie:
360
Cena Travelist:
od 223

/ 2 os.

VacationClub – Apartamenty ŚwinoujścieŚwinoujście, Zachodniopomorskie
Cena w obiekcie:
360
Cena Travelist:
od 223

/ 2 os.

Relaks w luksusowych apartmentach

Komfortowe apartamenty kilka minut spacerem od najpiękniejszej plaży w Polsce, blisko promenady i głównych atrakcji Świnoujścia oraz 10 minut jazdy samochodem od niemieckiej granicy – parking w cenie

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji

  • reservationZarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • cancellationOdwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów
  • refundation

    Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 11 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist.
  • Zakwaterowanie
  • Wejście do Baltic Park Molo Aquapark k. Radisson Blu Resort wyłącznie dla Gości Baltic Park Fort (45 min. dziennie w Strefie Basenów i Saun: basen pływacki basen rekreacyjny z atrakcjami (m.in. sztuczną falą) basen dla dzieci ze zjeżdżalniami 4 zjeżdżalnie, w tym 2 pontonowe, „rwąca rzeka”, 4 jacuzzi, spray park, z wył. Surf Wave i Słonecznej Łąki; od dnia przyjazdu do końca dnia poprzedzającego wymeldowanie) – każda dodatkowa min płatna wg cennika
  • Sprzątanie końcowe apartamentu
  • Internet Wi-Fi
  • Parking (zgodnie z dostępnością)

Cena nie zawiera

  • wyżywienia
  • opłaty klimatycznej (płatna podczas zameldowania online)
  • opłata serwisowa - basenowa w wysokość opłaty 4,99 PLN /osoba/doba – dotyczy wyłącznie Baltic Park Fort, (w pozostałych obiektach brak opłaty basenowej)
  • obowiązkowego depozytu w wysokości: 300 zł jako zabezpieczenie apartamentu (depozyt jest zwracany po sprawdzeniu apartamentu najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia wyjazdu z apartamentu)
  • opłat za pozostałe usługi w obiekcie

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
16:00 - 10:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko w wieku do 3 lat na łóżku z rodzicami gratis (bez świadczeń); udogodnienia: łóżeczko dziecięce – 60 zł za dobę (na zapytanie), wanienka dziecięca – 10 zł za dobę (na zapytanie), krzesełko dziecięce – 10 zł za dobę (na zapytanie)

W apartamentach Superior dla 4 osób (lokalizacja Baltic Park Fort) oraz Standard dla 2 osób z opcją dwóch dostawek (lokalizacja Uzdrowiskowa) możliwe 2 dostawki dla dzieci lub dorosłych; w apartamencie Studio dla 2 osób z opcją dostawki (lokalizacja Uzdrowiskowa oraz Chrobrego) możliwa 1 dostawka dla dziecka lub osoby dorosłej

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Uwaga
Apartamenty są zlokalizowane pod różnymi adresami (ul. Żeromskiego; ul. Chrobrego; ul. Uzdrowiskowa): Apartamenty – lokalizacja Wisus (ul. Żeromskiego 17; 400 m od plaży); Apartamenty Baltic Park Fort (ul. Uzdrowiskowa 36, 38, 40; 300 m od plaży); Apartamenty Chrobrego (budynki: Aquamarina, Villa Mistral, Villa Park; do 650 m od plaży); Apartamenty Uzdrowiskowa (ul. Uzdrowiskowa 7, 9, 11, 25, 20, 22, 46, 48B; budynki: Apartpark Albus, Apartpark Lividus, Avangard Resort, Baltic Park Plaża, Baltic Park Promenada, Trzy Korony; do 500 m od plaży)
Z pupilem
Tak, możliwość przyjazdu z pupilem – 40 zł/zwierzę/doba (na zapytanie)
Depozyt
W momencie zameldowania wymagane jest wpłacenie depozytu w wysokości 300 zł jako zabezpieczenie apartamentu (depozyt jest zwracany najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia wyjazdu z apartamentu)
Zameldowanie przed przyjazdem
Zameldowanie przed przyjazdem przez Mobile Check-In

Wejdź na https://vacationclub.pl/sms-login/send-sms-code 48 godzin przed przyjazdem i zaloguj się na Profil Gościa używając numeru telefonu podanego przy dokonywaniu rezerwacji.

Odbiór i zwrot kluczy odbywa się poprzez skrytkę przy apartamencie. W dniu przyjazdu, po dokonaniu zameldowania online, goście otrzymują SMS z kodem do skrytki.

O sposobie odbioru oraz zwrotu kluczy Goście zostaną poinformowani przed przyjazdem.
Inne
Oferta nie zawiera wyżywienia
Baltic Park Molo Aquapark k. Radisson Blu Resort
Wejście do Baltic Park Molo Aquapark k. Radisson Blu Resort wyłącznie dla Gości Baltic Park Fort (1 godz. dziennie łącznie: w Strefie Basenów i Saun, z wył. Surf Wave i Słonecznej Łąki; od dnia przyjazdu do końca dnia poprzedzającego wymeldowanie) – każda dodatkowa min płatna wg cennika
W pozostałych apartamentach w Świnoujściu istnieje możliwość wykupienia wstępu do Baltic Park Molo Aquapark k. Radisson Blu Resort: osoba dorosła 45 zł / 1 godzina, dziecko 35 zł / 1 godzina

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: VACATION CLUB 2 SP. Z O. O. SP. K., aleja Baltic Park Molo 1, PL7010564630 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

3,8/5
25 opinii

Najnowsze

M
Maria , 56+Para

Świetny wypoczynek w dobrej cenie.

4/5

Plusy: Przyjemny basen, miła obsługa . Wenus w Mrzeżynie smaczne posiłki.

Minusy: Więcej przystępnych cen.

Mały kontakt. Brak odpowiedzi na e-mail. Na infolinii nikt się nie zgłasza.
20.05.2024
K
Khaled , 46-55Rodzina

1/5

23.02.2024
K
Krystyna, 56+Sam

5/5

07.11.2023
J
Janusz, 46-55Rodzina

Krótki wypad

2/5

Plusy: Lokalizacyjnie bardzo dobre miejsce, przy plaży i restauracjach oraz dostęp do aquaparku nie wychodząc na zewnątrz.

Minusy: Słaba obsługa, miejsce postojowe było wpisane według dostępności, więc przy rezerwacji prosiłam o rezerwację, ale niestety przy zakwaterowaniu usłyszeliśmy, że nie ma miejsca. Obsługa na bardzo niskim poziomie. W apartamencie brakowało pościeli dla dziecka, mydła i żelu pod prysznic.

06.06.2023
K
Krzysztof, 56+Rodzina

4/5

05.05.2023
M
Mateusz, 26-35Rodzina

5/5

11.09.2022
M
Magdalena, 46-55Rodzina

Zasłużony odpoczynek

5/5

Bardzo dobre warunki mieszkaniowe. Świetnie położony apartament. Doskonale wyposażony i czysty.

23.08.2022
J
Jacek, 56+Znajomi

5/5

30.05.2022
A
Anonimowy gośćRodzina

4/5

24.04.2022
M
MagdalenaRodzina

Apartament AQAMARINA, ul. B.Chrobrego C21

3/5

Apartament nie spełnia dzisiejszych standardów. Jest "niesympatyczny", wymaga remontu. Położenie jest bardzo atrakcyjne, ale reszta "zabija klimat urlopu". Następnego dnia rano zostaliśmy przeniesieni do innego apartamentu - Apart Park Lividius 137. To miejsce szczerze polecam, mimo balkonu jest bardzo przytulne i nowocześnie urządzone. Budynek położony jest praktycznie przy wydmach, na miejscu jest możliwość wykupienia smacznych posiłków. Obsługa skompensowała początkowe niepowodzenia dodatkowymi bonusami, więc oceniam ten gest za bardzo pozytywny.
06.08.2021
A
Anonimowy gośćRodzina

Uciekać w druga strone

2/5

Ogólnie ujmując dramat. Doba od 15, wiec licząc dosyć długa podróż wyruszyliśmy, żeby być mniej więcej o tej porze na miejscu. Po dotarciu na miejsce okazało się, ze trzeba czekać około godz. Na wejście do recepcji- bo taka kolejka (na 3 stanowiska i pełno obcokrajowcow jedynie 1 pani obsługuje, a druga się przysłuchuje rozmowom). Gdy już udało mi się dotrzeć do „obsługi” okazało się, ze mój pokój jeszcze nie jest gotowy, ale Pani uprzejmie poinformowała mnie, ze zadzwoni, jak już będzie gotowy. Udaliśmy się wiec z dziećmi- 3 i 11 miesięcznym na spacer, po kilkugodzinnej jeździe samochodem. I tak spacerowaliśmy kilka godzin, dzieci płakały wiec postanowiliśmy iść do hotelu sprawdzić czy o nas nie zapomnieli- kolejka była jeszcze dłuższa- na dworze, wzdłuż chodnika, prawdopodobnie na 1,5h czekania. Postanowiliśmy wiec do nich zadzwonić.... i znowu zaskoczenie.... kilkanaście połączeń i nikt nie odbiera. Z racji, ze było już po 19 i frustracja moja i męża sięgała zenitu- pomimo zapłaconej zaliczki- pojechaliśmy do konkurencji gdzie nas od ręki obsłużono. Hotel zadzwonił po zakwaterowaniu u konkurencji, ze już możemy przyjść- zanim przeszlibysmy przez formalności, byłaby godzina 20, może później, a wejście na basen do 22, nie licząc obiadokolacji, która i tak przepadała... pieniedzy oczywiscie nie oddali... jesteśmy bardzo zniesmaczeni sytuacja i na pewno będziemy wszystkim odradzali ta sieć... co więcej... dostaliśmy podczas rozmowy w recepcji ulotki z oferta informacjami etc- gdzie m. In jest informacja o bezpłatnym sprzątaniu, a hotel dolicza 150 zł za sprzątanie. Dodatkowo kaucja za pobyt i 100za parking. Cena z kosmosu licząc wejście o 20 i koniecznie opuszczenie pomieszczeń i zdanie kluczy przed 10. Biorąc pod uwagę kolejki- wykwaterować trzeba się już o 8, żeby zdążyć zdać klucze. Tak wiec cena adekwatna dla jakości ;)
21.09.2020
S
SławomirRodzina

Super pobyt

5/5

Polecam. Dobra cena za tak dobrze świadczone usługi.
11.11.2019
A
Anonimowy gość, WarszawaRodzina

4/5

31.08.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

idealny pobyt

5/5

pobyt bardzo udany, idealna cena do jakości usług, jedynie minus za nie do końca wyposażony apartament, w pokojach brak jakiejś komody ,półek, żeby można było schować swoje drobiazgi, również w łazience brak jakiejkolwiek szafki, wszystko trzeba trzymać na wierzchu, pomimo tego jesteśmy bardzo zadowoleni, Aqua Park doskonały, polecamy
22.08.2019
I
IRENARodzina

podsumowanie

4/5

Wynajęłam 2 pokoje jako rodzina. Na miejscu okazało się, że pokoje znajdują się w różnych budynkach i tylko dzięki uprzejmości pani z biura dostaliśmy te pokoje w budynkach na przeciw siebie. Jeden z apartamentów był w porządku pod każdym względem, natomiast ten, w którym ja mieszkałam na czwartym piętrze, winda była nieczynna, brak śmietniczki w łazience, żaluzje w oknach bałam się ruszyć, żeby nie urwać sznureczka, który był powiązany już w kilku miejscach, patelnia nadawała się tylko do wyrzucenia (brudna i cała powłoka starta), a w przeddzień wyjazdu kiedy wróciliśmy do apartamentu okazało się że nie ma prądu i już do następnego dnia musieliśmy radzić sobie jak na obozie harcerskim. Jestem osobą z niepełnosprawnością ruchową, więc każdorazowe wejście na czwarte piętro było wyzwaniem. Plusem był parking i bliski dostęp do promenady i morza.
18.08.2019
S
SławomirRodzina

Ważne to, co małym drukiem, a nie to, za co płacisz...

3/5

To już moje chyba 3. wakacje z Travelist. I pierwsza wpadka. Owszem, w warunkach zakupu stało: "Uwaga! Apartamenty Superior mogą być zlokalizowane w obiektach Baltic Park Molo, Baltic Park Fort, Baltic Fort Plaża". W momencie wybierania rezerwacji jako dodatkowe opcje pokazywano zdjęcia przykładowych apartamentów (za dopłatą). Będąc z Travelist w styczniu w Baltic Park Fort, wybrałem za dopłatą apartament zlokalizowany w tym właśnie kompleksie, chyba trafnie rozumując, że, owszem, mogę być zakwaterowany w jednym z... ale skoro dopłacam za ten, to powiniennem tam trafić. Niestety w momencie odbioru kluczy okazało się, ze wcale nie trafię tam, gdzie kupiłem pobyt. Trafiłem do Baltic Park Molo. W rozmowie telefonicznej z Travelist poinformowano mnie, że zdjęcia są tylko zamieszczane informacyjnie (na tym, co wybierałem, wszystkie zdjęcia apartamentu były zdjęciami apartamentów z Baltic Park Fort), a mogłem w uwagach zaznaczyć, że chcę być w Baltic Park Fort. Pewnie bym zaznaczył, gdyby miał choć cień wątpliwości, że tam nie trafię. W efekcie zamiast w nowym apartamencie z klimatyzacją, dwoma tv itd. trafiłem do mającego już swoją historię apartamentu w Baltic Park Molo. Apartament bez klimatyzacji, ze sporym tarasem, z którego miałem urzekający widok na parking i zaplecze restauracji będących pod apartamentem i zapewniających przez większość dnia i nocy świeży ożywczy zapach smażonej ryby i frytek. Mając okna od zachodu po południu, jak było słońce, nie szło wysiedzieć ani na tarasie, ani tym bardziej w apartamencie (temperatura na termoregulatorze pokazywała 36,5 stopnia C). Jeśli ktoś lubi smród smażonych ryb i frytek, dostawy towarów do restauracji od 6 rano, cofających i rozładowujących towar pod samym oknem, to z pewnością trafi w to, o czym marzy. Jedyny plus to aquapark. Zresztą tak samo dostępny z Baltik Park Fort...
05.08.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

4/5

03.08.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

Rozczarowanie

3/5

Apartament jednopokojowy malutki. Dwie dorosłe osoby i dziecko to już tłok. Ponadto duzy minus za brak miejsca postojowego, „upolowanie” miejsca przy promenadzie graniczyło z cudem (no chyba, ze o 5 rano). Plus za lokalizacje i możliwość korzystania z aquaparku.
02.08.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

Udane wakacje

4/5

Świetna lokalizacja, wyposażenie apartamentu oraz aquapark. Duży minus to dodatkowo płatny, bardzo drogi tym bardziej że nie utwardzony parking zewnętrzny. Brak możliwości podjechania bezpośrednio pod budynek w celu wypakowania bagaży.
13.07.2019
P
PAULINARodzina

Vacationclub Świnoujście

1/5

Pobyt pozostawił wiele do życzenia, miał być apartament dla grupy 4 osób plus dziecko, otrzymaliśmy jeden pokój łóżko w łóżko, około 12m2, do tego stół z 3 krzesłami, czwarta osoba mogła siedzieć na balkonie, łazienka bez klapy do toalety plus rozwalony prysznic i odpadajace okno wyrwane z framug; nie polecam.
28.05.2019
B
Beata, KielcePara

5/5

02.03.2019
A
Anonimowy gośćZnajomi

4/5

16.02.2019
A
Anonimowy gośćPara

Więcej szczegółów

4/5

Apartament bardzo czysty, schludny na weekend nic więcej nie potrzeba, w okresie letnim z pewnością byłby to bardziej atrakcyjny pobyt. Uważam, że bardziej wyszczególniona powinna być lokalizacja pobytu, gdyż recepcja znajduje się w totalnie innym miejscu niż sam apartament. Kolejną ważną sprawą jest również opis drogi do basenu, na ogłoszeniu nie ma o tym słowa. Opłata za wszystko, podsumowanie na stornie przy zamówieniu... pięknie.Przy kasie dochodzą nagle dodatkowe opłaty. Oczekiwałabym, że zamawiając miejsce widzę dokładną cenę pobytu, a nie dodatkowo jeszcze jakieś usługi. Poza tym apartament godny polecenia. Miejsce z zacisznym lesie z dojściem do plaży.
10.02.2019
K
KatarzynaPara

4/5

10.02.2019
L
LucynaRodzina

Balticpark molo

5/5

03.02.2019

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Dla tych, którzy marzą o wypoczynku przy szumie fal, VacationClub™ przygotował komfortowe apartamenty z licznymi udogodnieniami. Największą ich zaletą jest oczywiście znakomita lokalizacja – w niedalekiej odległości od promenady i szerokiej, świnoujskiej piaszczystej plaży. Wszystkie apartamenty wyposażone są w łazienkę z z kabiną prysznicową, aneks kuchenny, telewizor, bezpłatny dostęp do Wi-Fi, zaś niektóre posiadają oddzielną sypialnię. Do dyspozycji gości są wygodne łóżka, a część apartamentów posiada rozkładaną, przystosowaną do spania sofę. Duża część apartamentów dysponuje balkonami. Apartamenty są zlokalizowane pod różnymi adresami, w odległości zaledwie od 300 do 650 m od plaży.
ATRAKCJE
Goście apartamentów sieci VacationClub™ otrzymują dostęp do Baltic Park Molo Aquapark mieszczącego się tuż obok luksusowego Radisson Blu Resort, Świnoujście na preferencyjnych warunkach – 45 minut dziennie gratis (łącznie w strefie basenów i strefie saun z wyłączeniem Surf Wave i Słonecznej Łąki) – a w nim: 
- basen pływacki
- basen rekreacyjny z atrakcjami (m.in. sztuczną falą)
- basen dla dzieci ze zjeżdżalniami
- 4 zjeżdżalnie, w tym 2 pontonowe
- „rwąca rzeka”
- 4 jacuzzi
- spray park
Ponadto za dodatkową opłatą, goście mogą korzystać z siłowni, sali fitness, bilarda, snookera, kręgielni czy Kids Clubu, w którym dzieci bawią się pod opieką animatorów.
 
JEDZENIE I PICIE 
Goście mogą na miejscu wykupić śniadania i obiadokolacje w hotelu Radisson Blu Resort. Jeżeli wolisz stołować się na miejscu – nie ma problemu. W każdym apartamencie znajduje się aneks kuchenny, w którym można przygotowywać proste potrawy.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Klimatyzacja
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Winda
  • Hotel dla niepalących
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Sauna
  • Spa
  • Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Apartament Standard dla 2 osób z opcją dwóch dostawek -  lokalizacja Uzdrowiskowa

Apartament Standard dla 2 osób z opcją dwóch dostawek - lokalizacja Uzdrowiskowa

Apartament składający się z 2 pokoi: salonu z rozkładaną i przystosowaną do spania sofą, telewizorem i bezprzewodowym dostępem do Internetu, doskonale wyposażonego aneksu kuchennego, łazienki z kabiną prysznicową oraz sypialni z łóżkiem małżeńskim.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Aneks kuchenny
  • Darmowe Wi-Fi
  • Prysznic lub wanna
Apartament Studio dla 2 osób z opcją dostawki - lokalizacja Uzdrowiskowa

Apartament Studio dla 2 osób z opcją dostawki - lokalizacja Uzdrowiskowa

Apartament złożony z salonu z podwójnym łóżkiem, aneksu kuchennego oraz łazienki z kabiną prysznicową. Część apartamentów posiada rozkładaną sofę umożliwiającą nocleg 3 osób. Do dyspozycji gości jest w pełni wyposażony aneks kuchenny. Ponadto w każdym apartamencie znajduje się telewizor oraz bezpłatny dostęp do Wi-Fi.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Aneks kuchenny
  • Darmowe Wi-Fi
  • Prysznic lub wanna

Świnoujście

Świnoujście – za sprawą szerokiego na 130 m pasa białego piasku na wyspie Uznam – jest uznawane za plażowy raj. Od kilku lat regularnie zwycięża on w plebiscytach na najlepsze plaże w Polsce. Jednym z symboli kurortu są 3 charakterystyczne wysokie budowle – najwyższa na polskim wybrzeżu latarnia morska (68 m), wieża dawnego kościoła przerobiona na punkt widokowy oraz strzegący wejścia do portu „wiatrak”, czyli Stawa Młyny. Podczas wypoczynku w mieście warto zobaczyć też XIX-wieczną niemiecką twierdzę, która dawniej miała za zadanie bronić terenów portowych. Do naszych czasów zachowały się 3 forty – Fort Gerharda, w którym mieści się dziś Muzeum Obrony Wybrzeża, Fort Zachodni oraz wzorowany na rzymskim Mauzoleum Hadriana Fort Anioła.


Lokalizacja

300 m od plaży: apartamenty Baltic Park Fort (ul. Uzdrowiskowa 36, 38, 40)
400 m od plaży: apartamenty – lokalizacja Wisus (ul. Żeromskiego 17)
do 500 m od plaży: apartamenty Uzdrowiskowa (ul. Uzdrowiskowa 7, 9, 11, 25, 20, 22, 46, 48B; budynki: Apartpark Albus, Apartpark Lividus, Avangard Resort, Baltic Park Plaża, Baltic Park Promenada, Trzy Korony)
650 m od plaży: apartamenty Chrobrego (budynki: Aquamarina, Villa Mistral, Villa Park)

Ile czasu zajmie Ci podróż samochodem?

Szczecin – 2 godz. 5 min, Poznań – 4 godz. 20 min, Gdańsk – 5 godz. 45 min, Wrocław – 6 godz., Warszawa – 7 godz.

card

VACATIONCLUB – APARTAMENTY ŚWINOUJŚCIE

DLACZEGO WARTO?
Dla tych, którzy marzą o wypoczynku przy szumie fal, VacationClub™ przygotował komfortowe apartamenty z licznymi udogodnieniami. Największą ich zaletą jest oczywiście znakomita lokalizacja – w niedalekiej odległości od promenady i szerokiej, świnoujskiej piaszczystej plaży. Wszystkie apartamenty wyposażone są w łazienkę z z kabiną prysznicową, aneks kuchenny, telewizor, bezpłatny dostęp do Wi-Fi, zaś niektóre posiadają oddzielną sypialnię. Do dyspozycji gości są wygodne łóżka, a część apartamentów posiada rozkładaną, przystosowaną do spania sofę. Duża część apartamentów dysponuje balkonami. Apartamenty są zlokalizowane pod różnymi adresami, w odległości zaledwie od 300 do 650 m od plaży.
ATRAKCJE
Goście apartamentów sieci VacationClub™ otrzymują dostęp do Baltic Park Molo Aquapark mieszczącego się tuż obok luksusowego Radisson Blu Resort, Świnoujście na preferencyjnych warunkach – 45 minut dziennie gratis (łącznie w strefie basenów i strefie saun z wyłączeniem Surf Wave i Słonecznej Łąki) – a w nim: 
- basen pływacki
- basen rekreacyjny z atrakcjami (m.in. sztuczną falą)
- basen dla dzieci ze zjeżdżalniami
- 4 zjeżdżalnie, w tym 2 pontonowe
- „rwąca rzeka”
- 4 jacuzzi
- spray park
Ponadto za dodatkową opłatą, goście mogą korzystać z siłowni, sali fitness, bilarda, snookera, kręgielni czy Kids Clubu, w którym dzieci bawią się pod opieką animatorów.
 
JEDZENIE I PICIE 
Goście mogą na miejscu wykupić śniadania i obiadokolacje w hotelu Radisson Blu Resort. Jeżeli wolisz stołować się na miejscu – nie ma problemu. W każdym apartamencie znajduje się aneks kuchenny, w którym można przygotowywać proste potrawy.