Hotel Number One SPA & Wellness by Grano

Travelist ulubiona oferta
Gdańsk, pomorskie
4.6
/5
(Znakomity)
Cena w obiekcie:
456
Cena Travelist:
od 299

/ 2 os.

Hotel Number One SPA & Wellness by GranoGdańsk, pomorskie
Cena w obiekcie:
456
Cena Travelist:
od 299

/ 2 os.

Designerski hotel na Wyspie Spichrzów

Wyspa Spichrzów – położona w sercu gdańskiego Śródmieścia, połączona od wschodu z Długimi Ogrodami, od zachodu z Głównym Miastem – to istotny punkt nie tylko na historycznej mapie Trójmiasta. Zniszczona podczas wojny architektura dumnie wyrastających nad rzeką Motławą spichlerzy, dziś objawia się odwiedzającym Wyspę w nowej, acz pokornie wpisującej się w historyczny kontekst odsłonie. Przybądź do Hotelu Number One SPA & Wellness by Grano i doświadcz luksusu wypływającego z harmonijnego mariażu renesansowej architektury z modernistycznym designem oraz nowoczesnymi technologiami smart
Im dłużej tym taniej: w przypadku rezerwacji pobytu na min. 2 noce płacisz za każdą noc 10 zł mniej niż przy pobytach na 1 noc; przy rezerwacji pobytu na min. 4 noce - nawet 20 zł mniej (zniżki naliczają się automatycznie po wybraniu dat w kalendarzu)

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Śniadania lub śniadania i obiadokolacje (obiadokolacje serwowane lub w formie bufetu, w zależności od terminu) - do wyboru na dalszym etapie rezerwacji
  • Pobyt dziecka do lat 10 na dostawce GRATIS (ze świadczeniami) w pokoju Family Studio 2+2 - po dodaniu dziecka w składzie podróżnych; dodatkowo 1 dziecko do lat 4 na łóżku z rodzicami gratis
  • Dostęp do strefy wellness o pow. 450 m2 z basenem, saunami, siłownią, jacuzzi, brodzikiem dla dzieci – wejście na maks. 60 min/os. dziennie, konieczność wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu i godziny
  • Dla dzieci: w hotelu znajduje się pokój gier i pokój zabaw, dostęp do Playstation, kącik z dostępem do gier, zabawek i ciekawych książek; udogodnienia i specjalne menu w restauracji hotelowej; brodzik w strefie wellness
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty za parking – 80 zł/doba (możliwość wykupienia miejsca parkingowego na dalszym etapie rezerwacji) - ilość miejsc w garażu podziemnym jest ograniczona i wymagana jest wcześniejsza rezerwacja
  • obowiązkowej opłaty klimatycznej (do zapłaty w dniu zameldowania)
  • opłat za pozostałe usługi w hotelu
  • wcześniejszy check-in (13) – 50 zł (jednorazowa opłata); późniejszy check-out (14) – 50 zł (jednorazowa opłata) – możliwość dokupienia na dalszym etapie rezerwacji
  • hotel przy zameldowaniu może poprosić o udokumentowanie wieku dziecka korzystającego ze zniżek

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
15:00 - 12:00
Dzieci i dostawki
Pobyt dziecka do lat 10 na dostawce GRATIS (ze świadczeniami) w pokoju Family Studio 2+2 - po dodaniu dziecka w składzie podróżnych; dodatkowo 1 dziecko do lat 4 na łóżku z rodzicami gratis

Możliwość dostawki dla osób dorosłych

Brak możliwości pobytu dzieci pow. 4 lat i dodatkowych osób dorosłych na dostawkach w pokoju Standard i Superior

Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Tak
Parking
Garaż podziemny dodatkowo płatny – 80 zł/doba/auto (możliwość wykupienia miejsca parkingowego na dalszym etapie rezerwacji)
Dodatkowe opłaty
Obowiązkowa opłata klimatyczna (do zapłaty w dniu zameldowania)
Dodatkowe informacje
Basen i SPA One Harmony znajdują się w kompleksie budynków, w którym mieści się Hotel Number One SPA & Wellness by Grano – wejście do SPA jest oddalone od głównego wejścia do hotelu o 15 m

Na basen obowiązują wcześniejsze zapisy pod numerem telefonu: 572 508 069

Pokoje z balkonami będą przydzielane w miarę dostępności

Weekendowe atrakcje dla rodziny:
animacje dla dzieci w piątki i soboty od 17:00 do 19:00
warsztaty kulinarne dla dzieci z robienia pizzy w soboty od 13:00 do 14:00 (konieczne wcześniejsze zapisy w recepcji)
wycieczki z Przewodnikiem po Gdańsku w soboty od 14:00 do 16:00 (konieczne wcześniejsze zapisy w recepcji)

Z myślą o najmłodszych Gościach:
pokój gier m.in. z play station, planszówkami, grami edukacyjnymi
pokój zabaw m.in. z basenem z kulkami, tablicą magnetyczną, z dostępem do licznych zabawek

Dodatkowo, hotelowa restauracja Mamma Mia Zielona Pietruszka posiada specjalne Menu oraz udogodnienia dla dzieci.

W kompleksie Wellness i SPA znajduje się basen z brodzikiem dla maluchów.
Obiadokolacje
Obiadokolacje w formie bufetu w terminach: 26.04-04.05.2024, 30.05-01.06.2024, 22.06-31.08.2024
Obiadokolacje serwowane w terminach: 02-25.04.2024, 05-29.05.2024, 02-21.06.2024
Dodatkowe atrakcje w promocyjnych cenach na wakacje
Dla pobytów od czerwca do końca sierpnia (atrakcje w różnych lokalizacjach, za dopłatą; zgodnie z harmonogramem danego obiektu):
Wszystkie atrakcje dostępne są zgodnie z harmonogramem dostępnym w Hotelu.
Na niektóre atrakcje obowiązują zapisy.

Atrakcje dodatkowo płatne:

Lekcje pływania - 140 pln/osoba (miejsce: Hotel Grano)
Karta pływacka - opłata wyłącznie za wydanie karty (miejsce: Hotel Number One)
Sobotnie wieczory koktajlowe (miejsce: Bistro Młyn)
Wieczór z winem - kolacja degustacyjna z sommelierem - 269 pln/osoba (miejsce: Hotel Grano)
Popołudnie z koktajlami - 149 pln /osoba (miejsce: Hotel Almond)
Koszyki piknikowe (miejsce: Hotel Grano)
Kurs baristyczny - w grupie minimum 4 osób, 49 pln/osoba (miejsce: Hotel Almond)
Wycieczki fakultatywne Sztutowo - Malbork
Wycieczki rowerowe eMTB - w grupie minimum 4 osób, 330 pln /osoba (miejsce zbiórki: Hotel Number One)
Degustacja whisky - 299 pln /osoba (miejsce: Hotel Grano)

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy jest Oferent, którego dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do tej rezerwacji obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: City Apart Management Sp. z o.o., GAJOWA 31B, PL5922178134 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,6/5
1051 opinii

Najnowsze

G
Grzegorz, 56+Znajomi

Bardzo udany wyjazd

5/5

Plusy: Znakomita lokalizacja, bardzo czysto, pomocny personel - polecam

Minusy: brak uwag ,super pobyt

Polecam z czystym sumieniem. Nawet prośba o miejsce parkingowe została spełniona.
10.03.2025
M
Marzena

5/5

01.03.2025
R
Roman, 56+Znajomi

Miły czas w Trójmieście.

1/5

Plusy: Piękno Gdańska i Sopotu.

Minusy: Pogoda .Było chłodno i wietrznie.

24.02.2025
P
Paweł, 26-35Rodzina

Szybki urlop

3/5

Plusy: Bardzo miła obsługa w restauracji jak pani na recepcji, która nas meldowała. Jedzenie w restauracji obłędne ?✅ Recepcją bardzo szybko reaguje na prośby gości i szybko podejmuje decyzję i wdraża działanie. Podczas zameldowania otrzymaliśmy karty do pokoju z dużym łóżkiem. Zadzwoniłem zapytać czy jest możliwość zmiany na pokój z osobnymi łóżkami. Nie było większego problemu. Gdy zjechałem windą do recepcji tam już czekały na mnie karty do innego pokoju. Bardzo dziękujemy ?

Minusy: Dział Hskp nie do końca sprostał moim oczekiwaniom. Incydent z brakiem sprzątania pokoi mimo prośby.

21.02.2025
A
AGNIESZKA, 46-55Rodzina

Ok

4/5

17.02.2025
E
Ewelina , 36-45Para

5/5

17.02.2025
J
Joanna, 46-55Znajomi

Weekend z przyjaciółmi

5/5

Plusy: Hotel blisko centrum.Śniadania pyszne.Obiady beznadziejne .Miła obsługa.Pokoje przestronne, wygodne. Jeżeli jada się na mieście warto skorzystać z tego hotelu.

Minusy: Jakość obiadów.

10.02.2025
J
Justyna, 36-45Rodzina

Miłe miejsce w centrum Gdańska

4/5

07.02.2025
M
Małgorzata, 56+Para

Było super udany pobyt

5/5

Plusy: Profesjonalna i miła obsługa pomocna we wszystkim.

Minusy: Nie mam uwag.

Polecam.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Małgorzato, Dziękujemy bardzo za Pani pobyt oraz cieszymy się, że mogliśmy umilić Pani czas! Zapraszamy do spędzenia Walentynek w naszym hotelu! Przygotowaliśmy wyjątkową ofertę: romantyczną kolację w naszej hotelowej restauracji, miłą niespodziankę w pokoju oraz ekskluzywną zniżkę -15% na relaks w naszym SPA. Pozdrawiam Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
25.01.2025
P
Przemysław, 36-45Rodzina

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Panie Przemysławie, Dziękuję bardzo za Pana pobyt oraz pozostawienie wysokiej oceny! Zapraszamy do spędzenia Walentynek w naszym hotelu! Przygotowaliśmy dla Was wyjątkową ofertę: romantyczną kolację w naszej hotelowej restauracji, miłą niespodziankę w pokoju oraz ekskluzywną zniżkę -15% na relaks w naszym SPA. Pozdrawiam Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
16.12.2024
M
Monika, 36-45Rodzina

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Moniko, Dziękuję za wybranie naszego hotelu. Cieszymy się, że spędziła Pani u nas miło czas! Zapraszam ponownie :) Pozdrawiam Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
04.12.2024
M
Małgorzata, 46-55Znajomi

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Małgorzato, Dziękujemy za Pani pobyt oraz cieszymy się, że spełniliśmy Pani oczekiwania. Mamy nadzieję, że wkrótce ponownie będziemy mogli gościć Panią w naszym hotelu. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą propozycją podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego oraz w wyjątkowym okresie Świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra. W naszej ofercie świątecznej znajdą Państwo bogaty wybór atrakcji i animacji dla dzieci. To doskonała okazja, by poczuć świąteczny klimat i znaleźć coś wyjątkowego dla siebie oraz swoich bliskich. Pozdrawiam Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
02.12.2024
B
Beata, 46-55Para

Było super

4/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Beato, Dziękujemy pięknie za Pani pobyt oraz cieszymy się, że spędziła Pani u nas wspaniały czas. Mamy nadzieję, że wkrótce ponownie będziemy mogli gościć Panią w naszym hotelu. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą propozycją podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego oraz w wyjątkowym okresie Świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra. W naszej ofercie świątecznej znajdą Państwo bogaty wybór atrakcji i animacji dla dzieci. To doskonała okazja, by poczuć świąteczny klimat i znaleźć coś wyjątkowego dla siebie oraz swoich bliskich. Pozdrawiam Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
02.12.2024
K
Karolina , 36-45Para

Weekend

5/5

Bardzo dobre śniadanie. Pokój czysty.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Karolino, Dziękujemy za Pani pobyt oraz miłe słowa! Cieszymy się, że spędziła Pani u nas miło czas. Mamy nadzieję, że wkrótce ponownie będziemy mogli gościć Państwa w naszym hotelu. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą propozycją podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego oraz w wyjątkowym okresie Świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra. W naszej ofercie świątecznej znajdą Państwo bogaty wybór atrakcji i animacji dla dzieci. To doskonała okazja, by poczuć świąteczny klimat i znaleźć coś wyjątkowego dla siebie oraz swoich bliskich. Pozdrawiam Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
01.12.2024
K
Krzysztof, 56+Para

Podróż dająca spokój

5/5

Plusy: Czas na spokojne działanie, wypoczynek i czas na przemyślenie wielu rzeczy

Minusy: Trochę brak dobrego zarządzania w hotelu

Błędy organizacyjne zarządzających

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Krzysztofie, Dziękujemy za Pana pobyt oraz za pozostawienie sugestii. Czy mogłabym prosić o więcej szczegółów w temacie "braku dobrego zarządzania w hotelu" na adres lmarkowicz@granohotels.pl. Byłabym bardzo wdzięczna za więcej informacji, które pozwolą nam się rozwijać dalej. Jednocześnie cieszę się, że spędził Pan u nas spokojnie czas. Pozdrawiam i mamy nadzieję, że wkrótce ponownie będziemy mogli gościć Państwa w naszym hotelu. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą propozycją podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego oraz w wyjątkowym okresie Świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra. W naszej ofercie świątecznej znajdą Państwo bogaty wybór atrakcji i animacji dla dzieci. To doskonała okazja, by poczuć świąteczny klimat i znaleźć coś wyjątkowego dla siebie oraz swoich bliskich. Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
30.11.2024
A
Agata, 26-35Para

Długi weekend w Gdańsku

4/5

Plusy: standard pokoju czystość pokoju dobry stosunek jakości do ceny bliskość do starego miasta dobre śniadania

Minusy: -obsługa w restauracji podczas kolacji nie ogarnia -basen w innym budynku -niedomyte filiżanki i kubki do kawy i herbaty -plac budowy w sąsiedztwie -cena parkingu dla gości hotelowych

26.11.2024
M
Marta, 46-55Para

Wyjazd we dwoje

5/5

Pokój ładny, czysty ,smaczne śniadania.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Marto, To była przyjemność gościć Państwa. Cieszymy się, że pokój, jego czystość oraz śniadania spełniły Państwa oczekiwania. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą na Gdańskim Jarmarku Bożonarodzeniowym oraz w wyjątkowym okresie Świąt Bożego Narodzenia i Sylwestra. To doskonała okazja, by poczuć świąteczny klimat i znaleźć coś wyjątkowego dla siebie oraz swoich bliskich. Pozdrawiam Luiza Markowicz
26.11.2024
M
Marek, 36-45Znajomi

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Marku, Dziękujemy za Pana pobyt oraz za pozostawienie tak wspaniałej oceny! Cieszymy się, że spędził Pan u nas piękny czas! Pozdrawiam i zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego, Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra. Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
25.11.2024
J
Joanna, 26-35Sam

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Joanno, Dziękujemy za Pani pobyt oraz za tak wspaniałą ocenę! Pozdrawiam i zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego, Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra. Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
24.11.2024
P
Piotr, 56+Para

wspaniałe miejsce

5/5

Plusy: Bliskość starówki, miła obsługa, super śniadanie, duże pokoje. Będąc w Gdańsku skorzystamy z tego hotelu.

Minusy: Większy wybór dań obiadowych dla podróżujących z Travelistu ( dla innych jest inne menu). Basen w innym budynku. Mogła by być wymiana wykładzin dywanowych na korytarzach.

Jest ok.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Piotrze, Dziękujemy za Państwa pobyt i miłe słowa na temat naszej obsługi, śniadań, pokoi oraz lokalizacji. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy Gość był zadowolony. Chciałabym wyjaśnić, że w przypadku obiadokolacji otrzymują Państwo menu Szefa Kuchni, które jest krótsze niż standardowe, ale istnieje możliwość zamówienia dań z pełnej karty, za dodatkową opłatą. Odnośnie basenu, informacja o jego lokalizacji znajduje się na naszej stronie, którą można sprawdzić przed rezerwacją. Planujemy również wymianę wykładzin na korytarzu w przyszłym roku. Dziękujemy za sugestie, które pomogą nam w dalszym rozwoju. Mam nadzieję, że mimo tych drobnych niedogodności, spędzili Państwo u nas miły czas. Pozdrawiam i zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego, Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra. Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
23.11.2024
W
Wioletta , 46-55Para

Niezapomniany weekend

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Wioletto, Dziękujemy za Pani pobyt oraz cieszymy się, że spełniliśmy Państwa oczekiwania. Pozdrawiam i zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego, Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra. Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
21.11.2024
A
Agnieszka, 46-55Para

super wypad

5/5

wszystko :-)

świetna obsługa

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Agnieszko, Dziękujemy za wybranie naszego obiektu i za tak wspaniałą ocenę! Cieszymy się, że spędzili Państwo u nas piękny czas. Pozdrawiam i zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego, Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra. Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
18.11.2024
S
Sławomir

Wycieczka.

4/5

Plusy: Bardzo zadbane i czyste pokoje,ciepłe i wygodne.

Minusy: Zimna woda jak na mały basen-nie pływacki.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Sławomirze, dziękujemy za Pana pobyt oraz za napisanie nam opinii. Cieszymy się, że pokoje spełniły Pana oczekiwania. Mam nadzieje, że pomimo małych niedogodności spędził Pan u nas wspaniały czas! Pozdrawiam i zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego, Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra. Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
04.11.2024
P
Piotr, 46-55Znajomi

Piękne chwile

4/5

Plusy: Położenie hotelu

Minusy: Centrum SPA poza hotelem ( przejście ulicą !!)

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Piotrze, Dziękujemy za Pana pobyt oraz napisanie recenzji. Cieszymy się, że lokalizacja spełniła Pana oczekiwania. Chciałabym jednakże uprzejmie zaznaczyć, że informacja o położeniu strefy basenowej jest podana na naszej stronie, z którą można zapoznać się przed rezerwacją. Pozdrawiam i zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego, Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra. Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
01.11.2024
M
Marcin, 56+Para

3/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Marcinie, Dziękujemy za Pana pobyt oraz wystawienie opinii. Czy jest możliwość aby podzielił się Pan, co wpłynęło na Pana ocenę? Cały czas chcielibyśmy ulepszać nasze usługi, więc każda sugestia się dla nas liczy. Pozdrawiam i zachęcam do dania nam drugiej szansy, zwłaszcza, że posiadamy ofertę podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego, Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra. Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
28.10.2024
T
Tomasz, 26-35Para

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Tomaszu, Dziękujemy za Pana pobyt oraz za tak wysoką ocenę! Cieszymy się, że spędzili u nas Państwo miło czas. Pozdrawiam i zapraszam do zapoznania się z nasza ofertą podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego, Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra. Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
21.10.2024
S
Sandra, 26-35Znajomi

Przyjemny hotel

5/5

Fajny hotel ,bardzo blisko do centrum. Czysto i wygodnie ,dobre śniadanko.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Sandro, dziękujemy za Pani pobyt oraz docenienie nas! Pozdrawiam i zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego, Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra! Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
15.10.2024
G
Gabriela, 56+Znajomi

Weekend z przyjaciółmi

5/5

Plusy: Dobry hotel, blisko do centrum Gdańska

Minusy: Zimna woda w basenie

Polecam

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Gabrielo, Dziękujemy za Pani pobyt oraz ocenę. Każda sugestia jest dla nas ważna, więc zweryfikujemy Pani ocenę o temperaturze wody w basenie, choć jest to dość indywidualna kwestia. Pozdrawiam i zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą podczas Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego, Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra! Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
14.10.2024
J
Jakub, 26-35Znajomi

Tanio, blisko, brutno i tłocznie

2/5

Plusy: Lokalizacja hotelu w centrum Promocyjna cena. Za cene bez promicji - nie warto

Minusy: Brudno, hotel wymaga remontu, niski standard wykończenia pokoi, chamstwo obslugi hotelowej, koszmarne sniadania i walka o stolik. Ogromna ilosc gosci hotelowych...

Hotel wymaga remontu, brak kultury osobistej obslugi hotelu, mala przestrzen restauracyjna, slabe sniadania. Hotel nie zasluguje na miano 3 gwiazdek

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Jakubie, Bardzo nam przykro czytać takie opinie, zwłaszcza że większość Naszych Gości jest zadowolona. Jednakże bardzo dziękuję za opinię, z której wyciągniemy odpowiednie wnioski. Jeżeli mogłabym prosić o więcej szczegółów odnośnie zachowania naszej obsługi, niskiego standardu wykończenia, czystości oraz jakości śniadań? Chcielibyśmy zweryfikować te aspekty. Z tego miejsca chciałabym przeprosić za doznane niedogodności i mam nadzieję, że mimo tego spędził Pan miło czas. Pozdrawiam i zapraszam do Ponownego odwiedzenia nas i dania nam drugiej szansy. Luiza Markowicz Specjalista ds. relacji z gośćmi
07.10.2024
R
Renata, 46-55Rodzina

Weekend w Trójmieście

5/5

Super hotel, lokalizacja, wszędzie blisko.

Super hotel, miła obsługa. Polecam
30.09.2024
A
Anonimowy

4/5

22.09.2024
J
Joanna , 36-45Znajomi

Chwila nad morzem

5/5

Wygodny hotel

Wygodny hotel w dobrej lokalizacji
18.09.2024
D
Daniel, 36-45Znajomi

Gdańsk Ryłko ten hotel.

5/5

13.09.2024
S
Stanisław , 56+Para

Miły pobyt.

5/5

Plusy: Można wypocząć za mniejsze pieniądze, dzięki rezerwacji travelist.

Minusy: Wszystko o.k.

07.09.2024
M
Magdalena, 36-45Para

Niezapomniana podróż

5/5

Zdecydowanie polecam, miła obsługa, pyszne jedzenie, czyste pokoje, kameralny basen i najważniejsze blisko do centrum Gdańska

12.08.2024
B
Beata, 46-55Rodzina

Doskonała miejscówka

4/5

Blisko do centrum

11.08.2024
M
Monika, 36-45Znajomi

Polecam serdecznie.

5/5

Dziękuję za kolejny pobyt, przesympatyczna ekipa w recepcji

Polecam,kolejny raz byłam w tym
06.08.2024
M
Magdalena, 36-45Rodzina

Wszystko ok z kilkoma minusami.

4/5

Plusy: Smaczne jedzenie, dobra lokalizacja, blisko centrum oraz stacji tramwajowej.Bardzo dobra oferta animacyjna.

Minusy: Otrzymaliśmy łóżko w salonie w pokoju Family Studio, gdzie spało się dosłownie głową w dół. Dwukrotnie było zgłaszane na recepcji. Dodatkowo telewizor wyświetlał obraz na niebiesko. Jednego dnia ok godz. 09:30 na śniadaniu nie było już bułek, do kawy drożdżówek i pączków, które były dla osób jedzących śniadanie chwilę wcześniej. Uważam, że płacę tyle samo co osoba, która wstała wcześniej i udała się na śniadanie, więc powinnam mieć tą samą ofertę śniadaniową.Natomiast kucharz chodził po kuchni i jadł pączka.

Wszystko opisane wyżej.
05.08.2024
R
Renata, 46-55Rodzina

Super wypoczynek

5/5

Super hotel. Wróciliśmy tam po raz kolejny.

Wróciliśmy do tego hotelu po raz kolejny
31.07.2024
M
Marek, 56+Rodzina

super

5/5

wszystko ok
29.07.2024
K
Karolina, 26-35Rodzina

Krótki wypad z rodziną

4/5

Plusy: Lubię ten hotel i byłam już w nim kilka razy, ale pierwszy raz w pokoju 2 2. Plusy : przestrzeń w pokoju, balkon, lodówka, śniadania super, obsługa miła, bawialnia dla dzieci fajna, na basenie trochę chłodno ale jest ok

Minusy: Minusy: niestety rozkładana kanapa w salonie, która miała służyć do spania była już rozłożona jak przyjechaliśmy i gdy chcieliśmy ją złożyć, żeby móc usiąść, okazało się, że jest zepsuta i nie da się tego zrobić, a w dodatku kładąc się na niej głowy mieliśmy niżej niż nogi. Kolejnej nocy trzeba było spać na samym materacu na podłodze bo nie dało się inaczej. Dywanik który był pod kanapą był brudny i podłoga nie zamieciona (pewnie nikt nie składał tej kanapy od wielu dni)

27.07.2024
S
Seweryn, 46-55Rodzina

5/5

27.07.2024
K
K, 56+Para

Ładny hotel w dobrej lokalizacji.

4/5

Plusy: Blisko starówki,super pokoje,stylowo urządzone i duże,smaczne jedzenie,winda,basen mały ale przyjemny.

Minusy: Niestety trafiliśmy na tydzień w którym nie było szwedzkiego stołu do obiadokolacji,tłumaczono to jakimiś problemami,mogliśmy wybierać zupe i drugie danie z karty co byłoby fajne na 2 dni ale przez 7 dni nie było już co wybierać,bardzo brakowało nam warzyw. Jako "rekompensate" otrzymywaliśmy przez 2 pierwsze dni do kolacji deser i piwo lub nie wino też z karty a przez kolejne 5 dni już nic,więc nie uważam tego za zbytnią rekompensatę bo w szwedzkim stole i tak zawsze są jakieś desery a przede wszystkim byłyby jakieś warzywa/surówki.

24.07.2024
L
Lilianna, 56+Para

Wypoczynek i zwiedzanie

5/5

Pyszne jedzenie...śniadania i obiadokolacje. Hotel czyściutki, obsługa bardzo miła.

09.07.2024
M
Maciej, 26-35Rodzina

5/5

08.07.2024
I
Irena

5/5

07.07.2024
A
Aleksandra, 36-45Rodzina

Fajne miejsce

5/5

Było wszystko czego oczekiwałam .

Fajne miejsce
07.07.2024
K
Kamila , 46-55Para

Wstęp do wakacji

5/5

Plusy: Hotel jak na 3* godny polecenia, śniadania i obiadokolacje bardzo smaczne -duży wybór. Lokalizacja super blisko starówki. Personel bardzo uprzejmy i życzliwy.

Minusy: Brak kawy i herbaty do obiadokolacji.

03.07.2024
K
Katarzyna, 46-55Rodzina

Weekendowy wyjazd

4/5

Plusy: Lokalizacja

Minusy: Wystrój hotelu-chodniczki w pokoju brudne i niesluchne

02.07.2024
D
Dorota, 56+Para

"Podróż wspomnień"

5/5

Ładny pokój, miła obsługa, dobre jedzenie, blisko do Starówki Gdańskiej i tramwaju.

Ładny pokój, miła obsługa, dobre jedzenie, blisko do Starówki Gdańskiej i tramwaju.
30.06.2024

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Hotel Number One SPA & Wellness by Grano to owoc twórczej pracy i artystycznej pasji młodych polskich architektów. Chociaż fasada obiektu wiernie nawiązuje do zabudowy renesansowego spichlerza, wewnątrz nie brak nowoczesnych udogodnień. Bryła o konstrukcji szachulcowej – wykonana m.in. z klinkierowanej cegły i surowego betonu architektonicznego – skrywa przestronne apartamenty i pokoje, spośród których część posiada spektakularny widok na zabytkowe kamienice gdańskiej starówki. 
 
Przemyślane aranżacje wnętrz z zachowaniem ergonomii pomieszczeń wyróżnia nie tylko konsekwentne odniesienie do kształtów i barw, które przez wieki kształtowały historię Wyspy Spichrzów, ale i harmonia w każdym z detali oraz szereg udogodnień teletechnicznych, w tym m.in. indywidualnie sterowana klimatyzacja czy dostęp do smart TV. 
 
ATRAKCJE OBIEKTU
Do dyspozycji gości hotelowych jest nowoczesna strefa wellness, wyposażona w m.in. w :
basen wewnętrzny  
bicze wodne
przeciwprądy
sauny
siłownię ze specjalistycznym sprzętem od ćwiczeń siłowych i cardio
 
JEDZENIE I PICIE
W modnie zaaranżowanej restauracji na gości czeka codziennie modyfikowany bufet śniadaniowy.  Utrzymane w naturalnej kolorystyce, ocieplonej przez leniwie sączące się ze stylowych lamp światło wnętrza to też estetycznie atrakcyjna sceneria do delektowania się nie mniej atrakcyjnymi kulinarnie propozycjami z menu. Specjalnością lokalu są dania inspirowane kuchnią włoską, doprawione autorskim spojrzeniem Szefa kuchni.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Siłownia
  • Jacuzzi
  • Basen kryty
  • Winda
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Płatny parking w hotelu
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Restauracja
  • Room service
  • Sauna
  • Spa

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy Standard

Pokój 2-osobowy Standard

Przytulny, klimatyzowany pokój z jednym łóżkiem małżeńskim. Powierzchnia: ok. 24 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Darmowe Wi-Fi
Pokój 2-osobowy Superior

Pokój 2-osobowy Superior

Przytulny, klimatyzowany pokój o podwyższonym standardzie z jednym łóżkiem małżeńskim lub dwoma pojedynczymi. Powierzchnia: ok. 25 m2.
*W wybranych pokojach - balkon (pokoje z balkonem przydzielane są w miarę dostępności)
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Darmowe Wi-Fi

Gdańsk

Podczas wizyty w Mieście Jana Heweliusza warto przespacerować się po uznanej za jedną z najpiękniejszych w naszej części Europy starówce, zajrzeć pod Fontannę Neptuna na Długim Targu i odwiedzić renesansowy ratusz. Koniecznie należy też zajrzeć do Muzeum II Wojny Światowej, Bazyliki Mariackiej, Europejskiego Centrum Solidarności, katedry w Oliwie, na Wyspę Sobieszewską czy wdrapać się na wzgórze na półwyspie Westerplatte z gigantycznym pomnikiem ku czci bohaterskich obrońców Wybrzeża... A to i tak tylko ułamek miejsc, które zobaczyć po prostu trzeba! Do tego na gdańskich turystów czeka aż 6 miejskich kąpielisk.


Lokalizacja

300 m od Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia
500 m od Bramy Zielonej
500 m od przystani jachtowej Marina Gdańsk
500 m od Długiego Targu

Ile czasu zajmie Ci dojazd samochodem?

Wrocław – 4 godz. 50 min; Częstochowa – 4 godz.; Poznań – 4 godz.; Warszawa – 3 godz. 45 min

card

HOTEL NUMBER ONE SPA & WELLNESS BY GRANO

DLACZEGO WARTO?
Hotel Number One SPA & Wellness by Grano to owoc twórczej pracy i artystycznej pasji młodych polskich architektów. Chociaż fasada obiektu wiernie nawiązuje do zabudowy renesansowego spichlerza, wewnątrz nie brak nowoczesnych udogodnień. Bryła o konstrukcji szachulcowej – wykonana m.in. z klinkierowanej cegły i surowego betonu architektonicznego – skrywa przestronne apartamenty i pokoje, spośród których część posiada spektakularny widok na zabytkowe kamienice gdańskiej starówki. 
 
Przemyślane aranżacje wnętrz z zachowaniem ergonomii pomieszczeń wyróżnia nie tylko konsekwentne odniesienie do kształtów i barw, które przez wieki kształtowały historię Wyspy Spichrzów, ale i harmonia w każdym z detali oraz szereg udogodnień teletechnicznych, w tym m.in. indywidualnie sterowana klimatyzacja czy dostęp do smart TV. 
 
ATRAKCJE OBIEKTU
Do dyspozycji gości hotelowych jest nowoczesna strefa wellness, wyposażona w m.in. w :
basen wewnętrzny  
bicze wodne
przeciwprądy
sauny
siłownię ze specjalistycznym sprzętem od ćwiczeń siłowych i cardio
 
JEDZENIE I PICIE
W modnie zaaranżowanej restauracji na gości czeka codziennie modyfikowany bufet śniadaniowy.  Utrzymane w naturalnej kolorystyce, ocieplonej przez leniwie sączące się ze stylowych lamp światło wnętrza to też estetycznie atrakcyjna sceneria do delektowania się nie mniej atrakcyjnymi kulinarnie propozycjami z menu. Specjalnością lokalu są dania inspirowane kuchnią włoską, doprawione autorskim spojrzeniem Szefa kuchni.