Golden Tulip Gdańsk Residence

Travelist ulubiona oferta
Gdańsk, Pomorskie
4.5
/5
(Znakomity)
Cena w obiekcie:
613
Cena Travelist:
od 512

/ 2 os.

Golden Tulip Gdańsk ResidenceGdańsk, Pomorskie
Cena w obiekcie:
613
Cena Travelist:
od 512

/ 2 os.

Wypoczynek w Stolicy Pomorza

Rodzinny obiekt w Jelitkowie, tylko 400 m od gdańskiej, piaszczystej plaży – śniadania i obiadokolacje, dostęp do basenu, jacuzzi, sauny i więcej w cenie!

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Śniadania (w godz. 7-11) i obiadokolacje z kawą i herbatą (w godz. 17-20)
  • Wstęp do strefy wellness: basen (pon.-pt. w godz. 15-21, sob.-niedz. 10-21), brodzik dla dzieci, jacuzzi, sauna sucha (w godz. 18-21)
  • Dostęp do pokoju zabaw dla dzieci
  • Dostęp do siłowni ze strefą cardio
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty klimatycznej (płatność na miejscu)
  • Opłaty za parking – 80 zł/auto/doba (płatność w recepcji)
  • Opłat za pozostałe usługi w obiekcie

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
15:00 - 11:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko do lat 4 na łóżku z rodzicami - gratis (bez świadczeń); po dodaniu dziecka w składzie podróżnych.

Możliwość wypożyczenia łóżeczka turystycznego - 30 zł/doba.

W Pokoju 2-os. Studio możliwość dostawki (jedna rozkładana sofa o szer. 115 cm) dla 1 dziecka od 5 lat lub 1 osoby dorosłej (ze świadczeniami).

W Pokoju 2-os. Suite możliwość dostawki (2 pojedyncze łóżka oraz rozkładana sofa o szer. 115 cm) dla maks. 2 os. dorosłych i 2 dzieci do 12 lat lub 3 os. dorosłych oraz dziecka do 12 lat.

Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

W Pokoju 2-os. Standard brak możliwości dostawki.

Obiekt dba o bezpieczeństwo dzieci i stosuje procedury ich ochrony. W związku z tym, hotel prosi o okazanie dokumentów tożsamości oraz podanie danych osobowych osób małoletnich przebywających/mających przebywać w obiekcie. Podstawa prawna art. 22c ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Ważne
Obiekt składa się z kilku osobnych budynków i nie gwarantuje rezerwacji w wybranym budynku.
Z pupilem
Za dopłatą - 100 zł/zwierzę/doba - opłata pobierana jest przy zameldowaniu w obiekcie.

Przed dokonaniem rezerwacji wymagany jest kontakt z hotelem w celu akceptacji rasy psa, która przyjedzie.
Parking
Za dopłatą - 80 zł/auto/doba; płatność na miejscu.
Dodatkowe informacje
Pokoje w budynku głównym zarezerwować można tylko i wyłącznie po kontakcie telefonicznym lub e-mailowym bezpośrednio z obiektem.

Liczba miejsc ograniczona, pokoje w budynku głównym – Standard plus, studio plus oraz apartament plus są dodatkowo płatne.
Płatność
Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy jest Oferent, którego dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do tej rezerwacji obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: POLSKI HOLDING HOTELOWY SP. Z O.O., Komitetu Obrony Robotników 39G, PL5222482605 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,5/5
679 opinii

Najnowsze

J
Joanna , 26-35Rodzina

Polecam na podróż z dzieckiem

5/5

Plusy: Blisko morza , jest gdzie spacerować

Minusy: Poduszki bardzo nie wygodne polecam zabrać ze swoją swoje :)

Polecam

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Joanno, Dziękujemy Pani bardzo za wyrażenie swojej opinii na temat Pani ostatniego pobytu w Golden Tulip Gdańsk Residence. Wszystkie opinie naszych Gości są dla nas bardzo cenne. Stanowią dla nas źródło wiedzy o tym, co robimy dobrze, a co należałoby poprawić. Mam nadzieję, że skorzysta Pani z naszych usług ponownie w przyszłości. Serdecznie zapraszamy! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
10.03.2025
A
Adam., 56+Para

Z Travelist jest o.k.

5/5

Plusy: Lokalizacja i standart.

Minusy: Nie było.

Bardzo miły personel i przyjemna atmosfera.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Adamie, Dziękujemy Panu bardzo za wyrażenie swojej opinii na temat ostatniego pobytu w Golden Tulip Gdańsk Residence. Wszystkie opinie naszych Gości są dla nas bardzo cenne. Stanowią dla nas źródło wiedzy o tym, co robimy dobrze, a co należałoby poprawić. Mam nadzieję, że skorzysta Pan z naszych usług ponownie w przyszłości. Serdecznie zapraszamy! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
06.03.2025
D
Damian, 26-35Rodzina

Brak zastrzeżeń

5/5

Przestronny pokój, bardzo dobre jedzenie, lokalizacja - blisko morza.

Brak jakichkolwiek zastrzeżeń, bardzo dobre jedzenie, lokalizacja - blisko morza, przestronny pokój.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Damianie, Dziękujemy bardzo za wyrażenie swojej opinii na temat Pana ostatniego pobytu w Golden Tulip Gdańsk Residence. Wszystkie opinie naszych Gości są dla nas bardzo cenne. Stanowią dla nas źródło wiedzy o tym, co robimy dobrze, a co należałoby poprawić. Mam nadzieję, że skorzysta Pan z naszych usług ponownie w przyszłości. Serdecznie zapraszamy! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
05.03.2025
T
Tomasz, 46-55Para

5/5

Jedyne zastrzeżenia do czystości na stołówce

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Tomaszu, Dziękujemy Panu bardzo za wyrażenie swojej opinii na temat Pana ostatniego pobytu w Golden Tulip Gdańsk Residence. Wszystkie opinie naszych Gości są dla nas bardzo cenne. Stanowią dla nas źródło wiedzy o tym, co robimy dobrze, a co należałoby poprawić. Mam nadzieję, że skorzysta Pan z naszych usług ponownie w przyszłości. Serdecznie zapraszamy! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
05.03.2025
M
Marcin, 46-55Rodzina

Udane Ferie

4/5

Plusy: Hotel super wszystko zgodne z opisem, może trochę mały basen ale ok..

Minusy: Zdecydowanie wyżywienie a zwłaszcza obiadokolację bo chyba największym upokorzeniem dla kuchni jest to że ludzie przychodzili na posiłek nic dla siebie nie umieli znaleźć i sobie dokupywali hamburgery . Moje dzieci po kolacji były jeszcze głodne.

Super obsługa .

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Marcinie, Dziękujemy Panu bardzo za wyrażenie swojej opinii na temat Pana ostatniego pobytu w Golden Tulip Gdańsk Residence. Wszystkie opinie naszych Gości są dla nas bardzo cenne. Stanowią dla nas źródło wiedzy o tym, co robimy dobrze, a co należałoby poprawić. Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
03.03.2025
J
Joanna, 46-55Rodzina

super czas

4/5

Plusy: Super lokalizacja - blisko do morza, duże przestronne pokoje, bardzo dobre jedzenie, które na bieżąco jest dokładane. Nawet jak przychodzisz na posiłek na 10 minut przed zakończeniem to masz wszystko . Czysto i schludnie.

Minusy: jeżeli nie mieszka się w budynku głównym to dla mnie słabo z wejściem na basen - trzeba przejść dworem ze swojego pokoju co w lutym jest niezbyt przyjemne. Może inaczej jest latem. To samo dotyczy stołówki

polecam

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Joanno, Dziękujemy Pani bardzo za wyrażenie swojej opinii na temat Pani ostatniego pobytu w Golden Tulip Gdańsk Residence. Wszystkie opinie naszych Gości są dla nas bardzo cenne. Stanowią dla nas źródło wiedzy o tym, co robimy dobrze, a co należałoby poprawić. Mam nadzieję, że skorzysta Pani z naszych usług ponownie w przyszłości. Serdecznie zapraszamy! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
02.03.2025
A
Andrzej, 46-55Para

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Andrzeju, Dziękujemy Panu bardzo za wyrażenie swojej opinii na temat Pana ostatniego pobytu w Golden Tulip Gdańsk Residence. Mam nadzieję, że skorzysta Pan z naszych usług ponownie w przyszłości. Serdecznie zapraszamy! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
01.03.2025
A
Anna , 26-35Rodzina

5/5

Czysto, miło, cicha i spokojna okolica. Blisko morza oraz pętli tramwajowej, żeby móc pojechać np do centrum miasta. Jedzenie pyszne, każdy znajdzie coś dla siebie. Basen i sauna super.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Anno, Dziękujemy Pani bardzo za wyrażenie swojej opinii na temat Pani ostatniego pobytu w Golden Tulip Gdańsk Residence. Wszystkie opinie naszych Gości są dla nas bardzo cenne. Stanowią dla nas źródło wiedzy o tym, co robimy dobrze, a co należałoby poprawić. Mam nadzieję, że skorzysta Pani z naszych usług ponownie w przyszłości. Serdecznie zapraszamy! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
28.02.2025
A
AnnaRodzina

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Anno, Dziękujemy Pani bardzo za wyrażenie swojej opinii na temat Pani ostatniego pobytu w Golden Tulip Gdańsk Residence. Wszystkie opinie naszych Gości są dla nas bardzo cenne. Stanowią dla nas źródło wiedzy o tym, co robimy dobrze, a co należałoby poprawić. Mam nadzieję, że skorzysta Pani z naszych usług ponownie w przyszłości. Serdecznie zapraszamy! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
27.02.2025
E
Edyta, 26-35Rodzina

Super hotel rodzina 2 2

5/5

Plusy: 1. Apartament - bo pokój to to nie jest. Sypialnia z pokojem dziennym z aneksem i łazienką - no przyczepić się nie da! No może (jesteśmy w szczycie ferii i wieczorem ok 18-19 jest już ciemno na zewnątrz więc z dziećmi spędzamy wieczory w pokoju) światło a mianowicie lampa w części dziennej jest do d*** bardziej tłumi światło niż je oddaje przez co jest półmrok w pokoju, ale wszystko inne na duży plus. Rozkładana kanapa i duże łóżko w sypialni, wyposażony aneks kuchenny i duża łazienka, dużo miejsca do przechowywania. 2. Wyżywienie. Fakt, może trochę uboga zimna płyta przy obiadokolacji, ale my akurat wycinaliśmy na ciepło wieś wybór nam odpowiadał, a jeżeli hotel stawia na "na ciepło" i to się sprawdza to jak na mnie git! 3. Parking - podziemny pod budynkiem - super sprawa. 4. Położenie - ekstra -300 metrów do plaży - fajnie jeśli chodzi o dzieci, seniorów i osoby mające problemy z poruszaniem się. 5. Budowa hotelu. Kilka budynków - budynek A - główny w nim jest restauracja i cały punkt rekreacyjny. 6. Dla dzieci - o basenie się nie wypowiem, bo nie byłam widziałam tylko, że na jak tak sporych rozmiarów hotel to jest trochę mały, sala dla dzieci mogłaby być lepiej wyposażona w zabawki? dla starszych dzieci niż 2-4 lata, jakieś gry, puzzle, planszówki do wypożyczenia?? - to można dojść niskim budżetem poprawić bardzo szybko. Bo puki co to tor przeszkód (mój autystyczny 4 latek pokonał go w locie ?) trochę klocków, pufy sensoryczne 3 stanowiska z tablicami magnetycznymi/elektronicznymi/sensorycznymi? No niby jest animatorka ale tak chyba trochę bez pasji... Ale to nie stanowi uszczerbku na ocenie bo naprawdę jak będziecie chcieli to można to szybko i niskim budżetem poprawić, a my czas wolny organizowaliśmy sobie sami więc ok?. Ogólnie cały pobyt bardzo na plus, z czystym sumieniem mogę polecić ?

Minusy: Jedyna rzecz, która może przyjść mi na myśl, ale moim zdaniem nie jest to problemem (ale dla niektórych może być) to fakt, że hotel zbudowany jest z kilku niepołączonych ze sobą budynków, co w sezonie zimowym powoduje ciągłe ubieranie i zdejmowanie tych kurtek ale da się przeżyć. Latem podejrzewam, że nie gra to większej roli.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Edyto, Dziękujemy Pani bardzo za wyrażenie swojej opinii na temat Pani ostatniego pobytu w Golden Tulip Gdańsk Residence. Wszystkie opinie naszych Gości są dla nas bardzo cenne. Stanowią dla nas źródło wiedzy o tym, co robimy dobrze, a co należałoby poprawić. Mam nadzieję, że skorzysta Pani z naszych usług ponownie w przyszłości. Serdecznie zapraszamy! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
27.02.2025
W
Władysław, 56+Para

Wypad na weekend

4/5

Szybka rezerwacja, przystępna cena

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Władysławie, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
18.02.2025
K
Katarzyna, 36-45Rodzina

Przyjemny weekend

5/5

Plusy: Komfortowe pokoje, bardzo smaczne jedzenie, dostępna strefa basenowa i salka zabaw, obsługa na wysokim poziomie

Minusy: Przechodzenie między budynkami zimą może być lekko uciążliwe Bardzo skrzypiąca rozkładana sofa 6:30 codziennie słychać dzwony z pobliskiego kościoła

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Katarzyno, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
17.02.2025
M
Marta, 36-45Rodzina

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Marto, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
16.02.2025
B
Błażej, 36-45Rodzina

Fantastycznie spędzony czas ?

5/5

Golden Tulip Gdańsk spełnij w pełni nasze oczekiwania.Przestronny,nowoczesny i dobrze wyposażony pokój,duża łazienka,przepyszne śniadania,oraz znakomita lokalizacja to ogromne zalety tego obiektu. Na terenie obiektu znajduje się podziemny parking,na którym bezpiecznie możemy zostawić nasze auto. Na dużą uwagę zasługuje fakt,że wszyscy pracownicy są przemiłymi?ludźmi,którzy dokładają wszelkich starań aby podczas pobytu wszystko działało perfekcyjnie.To już nasze kolejne ferie zimowe nad morzem w Golden Tulip Gdańsk i z pewnością jeszcze tu wrócimy?

Golden Tulip Gdańsk spełnij w pełni nasze oczekiwania.Przestronny,nowoczesny i dobrze wyposażony pokój,duża łazienka,przepyszne śniadania,oraz znakomita lokalizacja to ogromne zalety tego obiektu. Na terenie obiektu znajduje się podziemny parking,na którym bezpiecznie możemy zostawić nasze auto. Na dużą uwagę zasługuje fakt,że wszyscy pracownicy są przemiłymi?ludźmi,którzy dokładają wszelkich starań aby podczas pobytu wszystko działało perfekcyjnie.To już nasze kolejne ferie zimowe nad morzem w Golden Tulip Gdańsk i z pewnością jeszcze tu wrócimy?

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Błażeju, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
16.02.2025
A
Anonimowy, 46-55Rodzina

Z rodziną

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowni Państwo, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
09.02.2025
M
Magdalena, 36-45Rodzina

Wspaniałe ferie zimowe nad morzem

5/5

Plusy: Hotel położony bardzo blisko plaży, przestronne pokoje z aneksem kuchennym wyposażonym we wszystko co potrzebne. Mimo wyżywienia w restauracji, przydaje się jeśli jedziemy z dziećmi, żeby coś im przygotować między posiłkami lub późnym wieczorem np. zupę mleczną na kolację.

Minusy: Jedzenie w restauracji trochę się popsuło w stosunku do poprzednich lat... mając porównanie z innymi hotelami -jedzenie jest mało różnorodne... dla dzieci non stop naleśniki/pancakes dla dorosłych 1 danie mięsne,1 ryba lub 1 danie wege. No i 1 zupa. Kolacyjne dania pieczywo, 2 -3 rodzaje wędlin i już. Po tygodniu pobytu ma się dość patrzenia na te same potrawy. Jeszcze jeden minus to nie dająca rady sieć WiFi.. przy dużym obłożeniu, sieć poprostu nie działa. No i tv kablowej nie ma... mimo,z e w ulotce jest ujęta. Jest antena naziemna i też nie ma podstawowych kanałów np. TVN czy Polsat.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Magdaleno, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cieszymy się, że doceniła Pani naszą lokalizację, przestronność pokoi oraz udogodnienia, takie jak aneks kuchenny, który jest szczególnie przydatny dla rodzin z dziećmi. Przykro nam, że jedzenie w restauracji nie spełniło Pani oczekiwań. Rozumiemy, jak ważna jest różnorodność posiłków, szczególnie w dłuższych pobytach, i weźmiemy Pani uwagi pod uwagę przy planowaniu menu na przyszłość. Jeśli chodzi o problem z Wi-Fi oraz brakiem podstawowych kanałów telewizyjnych, przepraszamy za niedogodności. Będziemy dążyć do poprawy jakości sieci oraz uzupełnienia oferty telewizyjnej, aby nasi goście mogli cieszyć się pełnym komfortem. Dziękujemy za konstruktywne uwagi i mamy nadzieję, że mimo tych niedogodności pobyt był udany. Liczymy na kolejną wizytę w przyszłości. Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
09.02.2025
D
Dorota, 36-45Rodzina

Nadmorska przygoda

5/5

Bardzo miła obsługa, hotel przystosowany do urodzin z dziećmi. Przemiłe Panie animatorki. Bardzo pyszne, różnorodne jedzonko. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Na pewno wrócimy.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Doroto, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
23.01.2025
J
JUSTYNA, 56+Para

sylwester

5/5

dobry hotel w bardzo fajnym miejscu

bez zarzutów wszystko na plus

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Justyno, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
10.01.2025
M
Mirosław, 56+

4/5

Super położenie ale bardzo malutki basen i tylko 1 czynna sauna przy pełnym obłożeniu hotelu

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Mirosławie, dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
08.01.2025
E
Elżbieta, 56+Para

Powitanie 2025

5/5

Super hotel I bankiet sylwestrowy, pokoje bardzo ładne i funkcjonalna z aneksem kuchennym. Super położenie.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Elżbieto, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
05.01.2025
K
Krzysztof, 46-55Znajomi

Urlop Noworoczny

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Krzysztofie, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
05.01.2025
J
Janusz, 46-55Para

Dobre miejsce na wypoczynek

4/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Januszu, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
05.01.2025
J
Jacek, 56+Para

Sylwester nad morzem

4/5

Plusy: Apartament piętrowy 3-pokojowy z kuchnią bardzo czysty. Kuchnia wspaniała bardzo bogata a chleb przepyszny! Usytuowanie resortu super tylko 200 metrów do plaży w Jelitkowie oraz promenady nadmorskiej!

Minusy: Kolacja Sylwestrowa w ofercie miała muzykę na żywo i miejsce do tańca. Okazało się że w restauracji jest 200 osób do tego dużo dzieci! Miejsce do tańczenia to malutki placyk między bufetem a stolikami! Muzyka na żywo to był pan bardzo smutny z gitarą akustyczną grający kiepskie utwory! Gdy podszedłem do pana zapytać czy mógłby zagrać coś szybszego odparł że ręka mu odpadnie. W końcu powiedział że zna jedną piosenkę Beatlesów! Nie doczekaliśmy nawet północy i poszliśmy tak jak wiele innych osób do apartamentu! Najgorszy Sylwester w naszym życiu! Oferta specjalnej kolacji Sylwestrowej opisana bardzo nieuczciwie - muzyka na żywo!!!

Obiekt zadbany, świetnie usytuowany. Obsługa na poziomie.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Jacku, dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Chciałabym jedynie nadmienić, że jak co roku od 11 lat nie organizujemy zabawy sylwestrowej. W naszej ofercie proponujemy kolację sylwestrową z muzyką na żywo, która jest jedynie tłem do kolacji. Zapraszamy na ten wieczór muzyków, którzy grają spokojne utwory. Nie przygotowujemy miejsca do tańczenia, ponieważ nasza kolacja sylwestrowa tego nie wymaga. Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
02.01.2025
M
MAGDALENA, 46-55Rodzina

Bardzo udany wypoczynek

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Magdaleno, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
30.12.2024
A
Alina, 56+Para

Odpoczynek po świetach

4/5

Plusy: świetny pokój

Minusy: cena parkingu jest zbyt wysoka,

Miła obsługa i szybko działająca

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Alino, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
30.12.2024
W
Witold , 56+Para

Udany wypoczynek

5/5

Wszystko mi się podobało

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Witoldzie, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
13.12.2024
M
Mariusz, 56+Rodzina

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Mariuszu, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
13.12.2024
M
Michał, 36-45Rodzina

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Michale, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
09.12.2024
M
Mariusz, 56+Sam

Praca

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Mariuszu, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
29.11.2024
M
Mariusz, 56+Sam

Delegacja

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Mariuszu, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
22.11.2024
S
Sławek, 56+Para

Jesienny relax

5/5

Plusy: Miły hotel z młodą uprzejmą ekipą ! Polecam wszystko było na TAK ! Dziękuje !

Minusy: Materace i poduszki w łóżkach...troche niewygodne.

Super miło było ! Atmosfera relaksu !

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Sławomirze, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
14.11.2024
J
Jacek, 56+Para

Golden Tulip Gdańsk

5/5

Plusy: Było super.

Minusy: Kolejka do śniadania

ok

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Jacku, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
12.11.2024
P
Piotrek, 36-45Rodzina

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Piotrze, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
12.11.2024
B
Barbara, 46-55Para

Weekendowy chillout

5/5

Plusy: Możliwość spokojnego odpoczynku

Minusy: Parking

Jak zawsze miła obsługa i dobre jedzenie i super miejsce

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Barbaro, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
09.11.2024
G
Grażyna, 56+

Podróż z mężem

5/5

Plusy: Wszystko na plus chciałam dodać że pierwszy raz się spotkałam u Was w hotelu że pies adoptowany że schroniska jest za darmo dzięki bardzo oby było więcej takich hoteli

Minusy: Nic

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Grażyno, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
08.11.2024
J
Joanna, 26-35

4/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Joanno, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
08.11.2024
J
Justyna, 36-45Rodzina

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Justyno, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
29.10.2024
I
Izabela , 26-35Rodzina

Podróż odpoczynek

5/5

Plusy: Wszystko na wysokim poziomie

Minusy: Informować ludzi i remoncie w hotelu ludzie jeżdżą odpoczywać a nie słuchać od 7 wiercenia do wieczora

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Izabelo, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
28.10.2024
R
Roman, 56+Para

Nostalgiczny powrót do młodych lat

5/5

Plusy: Jechaliśmy z zamiarem odwiedzenia miejsc i ludzi utrwalonych w naszej pamięci pół wieku temu. Jesteśmy pod wielkim wrażeniem tego co widzieliśmy.

Minusy: Nic na co moglibyśmy narzekać się nie zdarzyło

Rewelacja.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Romanie, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
26.10.2024
M
Małgorzata, 46-55Rodzina

Jesienny relaks

5/5

Plusy: Piękne, nowocześnie urządzone pokoje blisko morza, pyszne i różnorodne śniadania w formie szwedzkiego stołu, ryby w menu śniadaniowym i na obiadokolacji

Minusy: Drogi parking bo aż 80 zł doba

Uśmiechnięty i pomocny personel

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Małgorzato, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
22.10.2024
B
Barbara, 46-55Para

Wypoczynek

5/5

Super miejscówka blisko plaży i fantastyczna infrastruktura. Apartament na plus .

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Barbaro, Dziękujemy Pani bardzo za wyrażenie swojej opinii na temat Pani ostatniego pobytu w Golden Tulip Gdańsk Residence. Wszystkie opinie naszych Gości są dla nas bardzo cenne. Stanowią dla nas źródło wiedzy o tym, co robimy dobrze, a co należałoby poprawić. Mam nadzieję, że skorzysta Pani z naszych usług ponownie w przyszłości. Serdecznie zapraszamy! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
21.10.2024
M
Marek, 56+Para

Jesienny wypoczynek

5/5

Plusy: Miła obsługa,dobre wyżywienie.Pokój duży,wygodny.

Minusy: Wysoka cena za parking.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Marku, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
21.10.2024
T
Tomasz, 36-45Rodzina

Na weekend polecam.

4/5

Plusy: Pokoje dobrze wyposażone. Miła obsługa hotelu. Lokalizacja na plus. Jedzenie smaczne. Przed hotelem wzdłuż ogrodzenia darmowy miejski parking.

Minusy: Bardzo miękkie materace w pokoju. Kiepska wentylacja w bawialni dla dzieci (unosi się nieprzyjemny zapach) Posiłki podawane na ciepło mogłyby być cieplejsze (kiełbaski, jajecznica)

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Tomaszu, Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii na temat Pana pobytu w naszym obiekcie. Wszystkie opinie naszych Gości są dla nas bardzo cenne. Stanowią dla nas źródło wiedzy o tym, co robimy dobrze, a co należałoby poprawić. Chcielibyśmy podziękować za tak wysoką ocenę pomimo zgłoszonych niedogodności. Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
21.10.2024
M
Maciej , 46-55Znajomi

Długi weekend

3/5

Plusy: Posiłki pyszne lecz stołówka za mała . Wielu gości czeka za wejściem aż inni skończą posiłek

Minusy: Brak dokładnych informacji o hotelu. Na miejscu okazało się że pokój jest w budynku położonym ok 300 m od głównego gdzie jest stołówka, basen i sauna. Jesienią to duży kłopot

Jedyny pozytyw to pyszne jedzenie i wygodne pokoje . Brak informacji że pokoje są w budynku ok 300 m od głównego hotelu czyli na posiłki , basen i saunę idziemy np w deszczu czy podczas wiatru itp Takie rozmieszczenie jest bardzo niekomfortowe . Obok hotelu nie ma żadnych atrakcji i trzeba jechać do Gdańska np tramwajem

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Macieju, Dziękujemy Panu bardzo za wyrażenie swojej opinii na temat Pana ostatniego pobytu w Golden Tulip Gdańsk Residence. Wszystkie opinie naszych Gości są dla nas bardzo cenne. Stanowią dla nas źródło wiedzy o tym, co robimy dobrze, a co należałoby poprawić. Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
16.10.2024
M
Michał, 36-45Rodzina

5/5

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Michale, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
15.10.2024
I
Izabela, 36-45Rodzina

Jesienna odpoczynek

5/5

Blisko plaża do miłych spacerów

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Izabelo, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
15.10.2024
M
Michał, 26-35Para

Świetny hotel i jedzenie

5/5

Wszystko było super. Jedzenie rewelacja.

Piękne czyste apartamenty

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Michale, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
10.10.2024
J
Jolanta, 56+Rodzina

5/5

Polecam, bardzo miła obsługa.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Jolanto, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
07.10.2024
L
Lucyna, 46-55Para

5/5

Wysoki standard , profesjonalna obsługa

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Lucyno, Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wystawienie opinii na temat pobytu w naszym obiekcie. Cieszymy się z tak wysokiej oceny. Zapraszamy ponownie! Z poważaniem, Aleksandra B., Koordynator ds. Marketingu
07.10.2024
K
Kamil, 36-45Rodzina

Przeciętny hotel z kiepskim serwisem

3/5

Plusy: Lokalizacja na plus

Minusy: Serwis, obsługa, fatalne jedzenie, średnie materace

Przeciętny hotel z kiepskim jedzeniem

Odpowiedź Hotelu:

Szanowny Panie Kamilu, Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii na temat Pana pobytu w naszym obiekcie. Wszystkie opinie naszych Gości są dla nas bardzo cenne. Stanowią dla nas źródło wiedzy o tym, co robimy dobrze, a co należałoby poprawić. Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności. Z poważaniem, Zespół Golden Tulip Gdańsk Residence
07.10.2024

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Golden Tulip Gdańsk Residence to nowoczesny obiekt położony w spokojnej dzielnicy Gdańska – Jelitkowie, zaledwie 400 metrów od piaszczystej plaży nad Morzem Bałtyckim. Dzięki dogodnej lokalizacji, obiekt stanowi doskonałą bazę wypadową do zwiedzania Trójmiasta. Obiekt składa się z 10 oddzielnych budynków, oferując 195 przestronnych i komfortowych pokoi oraz apartamentów, a nowoczesny design i liczne udogodnienia sprawią, że pobyt będzie niezwykle przyjemny. Pokoje wyposażone są w łazienkę, aneks kuchenny, telewizor oraz dostęp do Wi-Fi.
 
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen
- jacuzzi
- świat saun (sauna sucha i łaźnia parowa)
- siłownia
 
DLA NAJMŁODSZYCH
- brodzik
- plac zabaw
- pokój zabaw
- na życzenie można wypożyczyć łóżeczko dziecięce oraz wanienkę
JEDZENIE I PICIE
Hotelowa restauracja a’la carte oferuje różnorodność potraw: od klasyków kuchni międzynarodowej po regionalne specjały.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Bar
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Siłownia
  • Jacuzzi
  • Basen kryty
  • Winda
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Płatny parking w hotelu
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Plac zabaw dla dzieci
  • Restauracja
  • Room service
  • Sauna
  • Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy Standard

Pokój 2-osobowy Standard

Komfortowy pokój z 2 łóżkami pojedynczymi (możliwość łączenia). Pow. ok. 30 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Zestaw kosmetyków
  • Aneks kuchenny
Pokój 2-osobowy Studio z opcją dostawki

Pokój 2-osobowy Studio z opcją dostawki

Komfortowy pokój z pokojem dziennym z częścią wypoczynkową, oraz rozkładaną sofą. Oddzielna sypialnia z dwoma pojedynczymi łóżkami z możliwością złączenia. Pow. ok 40 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Zestaw kosmetyków
  • Aneks kuchenny

Gdańsk

Podczas wizyty w Mieście Jana Heweliusza warto przespacerować się po uznanej za jedną z najpiękniejszych w naszej części Europy starówce, zajrzeć pod Fontannę Neptuna na Długim Targu i odwiedzić renesansowy ratusz. Koniecznie należy też zajrzeć do Muzeum II Wojny Światowej, Bazyliki Mariackiej, Europejskiego Centrum Solidarności, katedry w Oliwie, na Wyspę Sobieszewską czy wdrapać się na wzgórze na półwyspie Westerplatte z gigantycznym pomnikiem ku czci bohaterskich obrońców Wybrzeża... A to i tak tylko ułamek miejsc, które zobaczyć po prostu trzeba! Do tego na gdańskich turystów czeka aż 6 miejskich kąpielisk.


Lokalizacja

1,8 km od Ergo Areny
4,8 km od ZOO
9,8 km od Ratusza Głównego Miasta
10 km od Zielonej Bramy

card

GOLDEN TULIP GDAŃSK RESIDENCE

DLACZEGO WARTO?
Golden Tulip Gdańsk Residence to nowoczesny obiekt położony w spokojnej dzielnicy Gdańska – Jelitkowie, zaledwie 400 metrów od piaszczystej plaży nad Morzem Bałtyckim. Dzięki dogodnej lokalizacji, obiekt stanowi doskonałą bazę wypadową do zwiedzania Trójmiasta. Obiekt składa się z 10 oddzielnych budynków, oferując 195 przestronnych i komfortowych pokoi oraz apartamentów, a nowoczesny design i liczne udogodnienia sprawią, że pobyt będzie niezwykle przyjemny. Pokoje wyposażone są w łazienkę, aneks kuchenny, telewizor oraz dostęp do Wi-Fi.
 
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen
- jacuzzi
- świat saun (sauna sucha i łaźnia parowa)
- siłownia
 
DLA NAJMŁODSZYCH
- brodzik
- plac zabaw
- pokój zabaw
- na życzenie można wypożyczyć łóżeczko dziecięce oraz wanienkę
JEDZENIE I PICIE
Hotelowa restauracja a’la carte oferuje różnorodność potraw: od klasyków kuchni międzynarodowej po regionalne specjały.