Grand Hotel Boutique

Travelist ulubiona oferta
Rzeszów, Podkarpackie
4.6
/5
(Znakomity)
Cena w obiekcie:
564
Cena Travelist:
od 479

/ 2 os.

Grand Hotel BoutiqueRzeszów, Podkarpackie
Cena w obiekcie:
564
Cena Travelist:
od 479

/ 2 os.

Luksusowy relaks przy Rynku

Oryginalny, butikowy hotel w samym centrum miasta – śniadania lub wyżywienie w cenie

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Codzienne śniadania w formie bufetu (w godz. 6.30-10.30) lub śniadania w formie bufetu (w godz. 6.30-10.30) i obiadokolacje (bez napojów) w cenie
  • Nielimitowane korzystanie z basenu zgodnie z harmonogramem hotelu
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • świadczeń dla dziecka do 4 lat śpiącego na łóżku z rodzicami
  • opłat za pozostałe usługi w hotelu
  • opłaty za parking – 30 zł/doba (liczba miejsc ograniczona – hotel nie prowadzi rezerwacji)
  • Łóżeczko dla dziecka do lat 4 - 50 zł/doba

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
14:00 - 12:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko do lat 4 na łóżku z rodzicami gratis (bez świadczeń).

Możliwość jednej dostawki dla dziecka lub osoby dorosłej (ze świadczeniami). Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Nie

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Grand Hotel Rzeszów Sp. z.o.o., Dymnickiego 1A, PL5170236589 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,6/5
57 opinii

Najnowsze

J
Joanna, 36-45Rodzina

Super Hotel

5/5

Super Hotel. Klimatyczny, czysty, w bardzo dobrej lokalizacji przy samym rynku. Po środku hotelu znajduje się patio na którym wieczorami na żywo gra pan na pianinie. Ponadto pod hotelem znajduje się klub do którego goście hotelowi mają bezpłatny wstep. Nam się bardzo podobało. Polecam
07.01.2025
M
Monika, 46-55Rodzina

Weekend z rodziną

5/5

Wyjazd bardzo udany. Hotel na najwyższym poziomie. Obsługa pokoje jedzenie na 6

Wszystkiego na 6
12.11.2024
Ł
Łukasz, 36-45Rodzina

Udany weekend

4/5

Wszystko super. Mały wybór w karcie dań

22.08.2024
S
Sławomir, 56+Para

Super relaks

5/5

Bardzo dobry hotel, miła obsługa, dobra lokalizacja

Było super
06.05.2024
T
TOMASZ, 46-55Rodzina

4/5

22.01.2024
A
Anna , 26-35Znajomi

Wypad z przyjaciółkami

5/5

Plusy: Pyszne jedzienie Samo centrum przemiła obsługa wygodne łóżka

Minusy: Trochę czystość w pokoju

18.09.2023
A
Anna , 26-35Znajomi

To był super wypoczynek z przyjaciółkami

5/5

Plusy: Pyszna kuchnia przyjemna strefa spa wspaniała obsługa

Minusy: Ciężko było uregulować wode w pokoju

Napewno
17.04.2023
K
Kazimierz, 56+Para

5/5

14.02.2023
A
AgaRodzina

Przyjemny weekend

5/5

Plusy: Hotel przyjemnie zaskakuje tuż po wejściu. Będąc w recepcji można podziwiać ciekawe wnętrze niebanalnej restauracji. Dwuosobowy pokój jest naprawdę przestronny (byłam zachwycona szczególnie po doświadczeniach z metrażem pokoju rodzinnego w Warszawie - ten był dwa razy większy!). Do dyspozycji gości basen, sauna, siłownia. Pyszne śniadania. Żałuję, że nie zamówiłam opcji z kolacjami - ale przyszłych klientów zachęcam do tego. Położenie hotelu rewelacyjne - kilka kroków od rzeszowskiej starówki z licznymi zabytkami oraz lokalami gastronomicznymi.

Minusy: Przydałby się wyraźne oznaczenia o zakazie skakania do basenu oraz o konieczności stosowania pieluszek u niemowląt w jacuzzi...

03.10.2022
T
Tadeusz, 46-55Rodzina

5/5

10.08.2022
D
Damian, 26-35Para

Świetny hotel :)

5/5

01.08.2022
A
Aleksandra, 36-45Para

Bardzo przyjemny pobyt

4/5

23.02.2022
A
AleksandraPara

Boski

5/5

07.09.2021
A
AgnieszkaZnajomi

Przeciętnie

2/5

Dobre strony to lokalizacja. Ogólnie sprawia wrażenie miłe, jednak szczegóły rozczarowują. Hotel posiadający cztery gwiazdki, a mnóstwo podniszczonych rzeczy. Sprawia to marne wrażenie, np. obtłuczone donice na kwiaty, podrapana ambona do przemówień, w pokojach podrapane meble, zepsuty ekspres do kawy, łazienka wymagająca odświeżenia i wymiany niepasującego pseudobambusowego wieszaka do ręczników, pasującego do wystroju jak świni siodło... psuje to dobre wrażenie. jakie zapowiada pomysłowe patio. Obsługa... no cóż, sprawiała wrażenie jakby to gość był dla nich, a nie odwrotnie. Nie odczułam zaangażowania ani Pani na recepcji, ani na sali śniadaniowej. Śniadanie przeciętne: wędliny takie sobie. Duży wybór na plus. Totalnie rozczarował mnie brak jasnej informacji o remoncie strefy SPA! Pojechałam skorzystać z tej usługi, a na miejscu dowiedziałam się, że nic z tego, ponieważ strefa SPA jest remontowana... Hotel 4-gwiazdkowy powinien jasno komunikować tak istotny element. Nawet na stronie hotelu informacja ta jest ukryta... nieuczciwe. Nie wrócę.
20.06.2021
J
JakubPara

Super pobyt

5/5

Fantastyczny pobyt z żoną. Doskonała lokalizacja, świetne jedzenie, przestronny pokój.
06.06.2021
D
DamianPara

Boski

5/5

20.09.2020
A
Anonimowy gośćPara

Miły pobyt

4/5

Hotel jest bardzo dobrze położony, ma sympatyczną strefę spa. Niestety reglamentowanie ręczników sprawia, że ludzie korzystają z saun siedząc bezpośrednio na deskach. Ponadto przy saunach panuje spory hałas. W pokoju 24h na dobę huczy wentylacja. Materac sporo za miękki. Obsługa (nowi pracownicy recepcji) wprowadzili mnie w błąd odnośnie wykupionego pakietu. Byłoby miło gdyby w jakikolwiek sposób choćby lampką wina nam to wynagrodzili - usłyszeliśmy jedynie przeprosiny, bo to nowi pracownicy. Obiadokolacja pyszna, ale wszystko było chłodne. Generalnie bardzo miły pobyt, z kilkoma elementami do poprawki.
16.02.2020
R
RenataPara

Fantastycznie!!!!!

5/5

Spędziłam cudowny weekend już kolejny w Rzeszowie. I wrócę na pewno właśnie do tego hotelu!
09.02.2020
A
ArkadiuszRodzina

Polecam

5/5

Polecam
01.02.2020
K
KrzysztofRodzina

S

5/5

Hotel zachwyca aranżacją, świetna lokalizacja. Miejsce do którego warto wracać.
26.01.2020
M
MarcinRodzina

Rodzinny weekend

4/5

Duży przestronny pokój, smaczne śniadania, wspaniały basen, bardzo dobra lokalizacja. Jedyną rzecz która pogorszyła by jakoś po buty to suszarka na kąpielówki w pokoju ;) Dzieci chciały korzystać z basenu rano i po.poludniu ;)
26.01.2020
k
kr, KrakówPara

Udany weekend

5/5

Wszystko było ok
26.01.2020
M
MichałPara

Pobyt sylwestrowy w Grand Hotelu Rzeszów

3/5

Całość swojego pobytu oceniam pozytywnie - wspaniale jedzenie, wyjatkowy wystoj i swietna lokalizacja hotelu to niepodważalne atuty. Mimo to pojawilo sie kilka nieprzyjemnych sytuacji, drobiazgow, ktore nas spotkaly i w ogolnym rozrachunku psuja obraz tego miejsca: 1) uszkodzony ekspres do kawy/herbaty w pokoju - po zgloszeniu przez nas tego faktu recepcja wspanialomyslnie dostarczyla nam kawe do pokoju (1 raz na 4 dni pobytu), a kiedy poprosilismy o wymiane dowiedzielismy sie, ze to niemozliwe, gdyz musieliby zabrac ekspres innym gosciom (tak jakby to bylo moim problemem) 2) ogolna niewiedza panujaca na recepcji, polaczona z niezbyt entuzjastycznym podejsciem do klientow - w kilku innych obiektach o podobnej liczbie gwiazdek spotkalem sie z duzo wieksza goscinnoscia i checia pomocy.
02.01.2020
A
Anonimowy gość, Bielsko-BiałaRodzina

bardzo dobry hotel w centrum

5/5

Klimatyczny hotel ,pięknie urządzone pokoje z wygodnymi łóżkami. Bardzo dobre wyżywienie. Chętnie wrócę.
30.12.2019
A
Anonimowy gość, ŁódzRodzina

Świąteczny klimat, doskonała kuchnia.

5/5

Grand Hotel Boutique wybraliśmy w tym roku na Święta Bożego Narodzenia w małym gronie rodzinnym. Zauroczyły nas przepiękne wnętrza Restauracji Patio, jak również doskonałe smaki świątecznej kuchni. Lekki niesmak pozostawiły niedociągnięcia ze strony niektórych pań kelnerek, ale mam wrażenie, że one tam były przypadkiem, zupełnie nie pasowały do tego miejsca i do innych pracowników, którzy w większości byli bardzo profesjonalni i dbali o komfort gości. Za niedopuszczalne uważam informowanie gości o tym, że jest ich więcej niż zapowiadano (ogólnie w hotelu). A informacja, że przy naszej rezerwacji przewidziano 2, a nie 3 osoby na Kolację Wigilijną (okazało się, że pani błędnie zapamiętała nr pokoju) - w momencie, gdy już siedzieliśmy przy stole! Na przyszłość - rezerwacje stolików z numerami pokojów rozwiązałyby problem, jak również zapobiegły zajmowaniu stolików 4-osobowych przez 2 osoby itp. Dodatkowo w 2 dzień Świąt również otrzymaliśmy informację, że nie przewidziano dla nas obiadokolacji (a przecież była w ofercie). Wszystko się oczywiście wyjaśniło. Ale pierwszy raz spotkały nas takie niespodzianki, czego nie spodziewałabym się po hotelu tej rangi.
27.12.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

4/5

26.12.2019
A
Anonimowy gość, Bielsko-BiałaPara

Vánoce 2019

4/5

V pokoji bylo citit připravované jídlo jak z hotelu tak i z ulice kde byla pizzerie přímo pod okny a do půlnoci bylo slyšet místní mládež jak se baví. Postel byla moc měká a také jsme v pokoji postrádali více úložných prostor a také bylo málo věšáku na ručníky. Jinak pokoj byl čistý a útulný. Snídaně formou bufetu byly v pořádku a výběr také dostačující. Večeře podávané formou alá cart byly sice dobré,ale porce byly opravdu malé. Welness bylo pěkné a vkusné a vše funkční tzn. jak obě sauny,parní i suchá,tak i výřivka a bazén. Obsluha by potřebovala pořádné vedeni a hlavně rychlost. Vše jim dlouho trvalo a na každou objednávku si bylo třeba dlouho počkat
25.12.2019
M
MalwinaPara

5/5

02.12.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

Super hotel

5/5

Świetny hotel z klimatem oraz strefa spa super!
26.11.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

5/5

11.11.2019
K
KatarzynaRodzina

5/5

Piękny, kameralny, gustownie urządzony hotel. Bardzo czysty. Doskonała lokalizacja.
11.11.2019
A
Anonimowy gośćPara

4/5

27.10.2019
T
TomaszPara

5/5

Fajny pobyt weekendowy. Małym minusem były obiadokolacje podawane w części kawiarnianej na wysokich i niewygodnych krzesłach barowych, chociaż w drugim dniu obsługa pozwoliła usiąść przy normalnych stolikach z fotelami.
27.10.2019
L
LudmiłaPara

Gorąco polecam!!!

5/5

Hotel godny polecenia.Wszystko ma bardzo wysokim poziomie.Kuchnia mistrzostwo świata.Gorąco polecam.
27.10.2019
M
MagdalenaRodzina

Kolejny pobyt w Grand Hotel

5/5

Bardzo lubię wracać do tego hotelu. Jest to zawsze mój pierwszy wybór w czasie pobytu w Rzeszowie. Tym razem jednak nie wszystko w pokoju działało jak powinno :( Lodówka z mini barkiem niestety była zepsuta, z ekspresu do kawy ciekła woda wprost na kabel zasilający co mogło skończyć się tragicznie w czasie użytkowania, zepsuta lampa przy łóżku. Mimo tego hotel nadal uważam za jeden z najlepszych w Rzeszowie i mam nadzieję, że wymienione przeze mnie usterki zostaną szybko naprawione i tak samo szybko wrócę do Grand Hotel Boutique.
13.10.2019
K
KatarzynaRodzina

5/5

Pobyt uważam za bardzo udany. Polecam !
30.09.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

POLECAM

4/5

Jeden z lepszych hoteli, w których byliśmy - warunki świetne, obsługa doskonała, śniadania również na poziomie - każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Basen kameralny, niewielki, ale wystarczający.
22.09.2019
A
AgnieszkaPara

Polecam :)

5/5

Hotel bardzo luksusowy,jedzenie wyśmienite, blisko rynku na którym zawsze się coś dzieje.Weekend bardzo udany polecam Wszystkim parą hotel Boutique my tam wrócimy.
25.08.2019
A
AndrzejPara

Super Hotel

5/5

Polecam wszystkim ten hotel. Wszystko na bardzo dobrym poziomie.
16.08.2019
A
Anonimowy gośćPara

Genialna lokalizacja

5/5

Super
15.08.2019
A
AdamPara

4/5

28.07.2019
L
Lucyna, ŚlaskRodzina

Piąta gwiazdka

5/5

Nawet brak ciepłej wody (pokój został błyskawicznie wymieniony) nie zepsuł nam pobytu! Do w/w plusów świetny koncert bluesowy, wspaniała atmosfera i dający relaks basen. Na pewno wrócimy!
20.07.2019
K
Katarzyna, WarszawaPara

prawie udany pobyt

4/5

Wyjazd ogólnie był udany, ale niestety hotel mający 4 gwiazdki miał kilka minusów, które nie powinny mieć miejsca. Byłam z mężem w hotelu 5 dób poniedziałek - piątek. Plusy: - świetna lokalizacja - bardzo dobre śniadania - opsługa miła, byli pomocni. Minusy: - pokój niewielki. To jest dobre miejsce na jeden nocleg ew. dwa. Obok były większe pokoje. Wyposażenie pokoju dobre. - szafa jedyna 90 cm szer., więc nie było gdzie trzymać ubrań. Na pytanie do personelu otrzymałam odpowiedź, że w zamówieniu powinnam napisać to jako dodatkowe usługi ( a to przecież nie był standard) - w pokoju słabo działająca klimatyzacja. Byliśmy w czasie największych upałów i ratował nas otwarty balkon, a ponieważ było to 5 piętro to na szczęście tworzył sie duży przewiew - strafa saunowo-basenowa czynna od 10 do 22. Niestety z braku chętncyh pierwszego dnia nieczynna była sauna sucha. Poprosiliśmy aby codziennie była gotowa na 17.00 i rzeczywiście personel dopilnował, że sauna sucha była nagrzana. Sauna mokra była cały czas dostępna - basen w porządku, nie za duży. - niestety przez cały nasz pobyt nie skorzystaliśmy z jakuzii, ponieważ było nieczynne (popsute).
14.06.2019
R
Remigiusz, WarszawaPara

Majówka w Rzeszowie

5/5

Hotel położony w centrum miasta... wszędzie blisko... luksusowo... polecam
05.05.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

Super pobyt

5/5

Super lokalizacja, nietuzinkowy wystrój pokoju jak i całego hotelu, bardzo miła obsługa. Poprawiała bym tylko poziom ciepła w basenie , woda po prostu zimna :( poza tym polecam na weekendowy pobyt .
05.05.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

Doskonała baza wypadowa do zwiedzania

5/5

Hotel ma doskonałą lokalizację, prosto z hotelu wychodzimy na deptak, do rynku jest około 100 m. Personel bardzo uprzejmy, hotel nowoczesny, komfortowy i czysciutki. Bardzo dobre śniadania. Są małe minusy: strefa SPA, popsute prysznice (nie da sie przestawić z deszczownicy na słychawkę), ratownik wciąż otwierał drzwi do siłowni, żeby jak sie domyślam lepiej mu schła podłoga, co powodowało że do strefy basenowej i saun wlatywało zimne powietrze, co było bardzo nieprzyjemne. Na ścianie idzie przewód elektryczny, który nastepnie znika pod tafla wody az do samego dna. Obsługa nie potrafiła powiedziec co to za przewód, jaki w nim płynie prąd, ani czy sa pewni że kabel jest nalezycie zabezbieczony. Każde korzystanie z basenu budziło dreszczyk emocji. Pokoje bardzo nowoczesne, wystrój jak z katalogu. Ogromna kabina w sypialni za to szafa malusieńka, nie ma gdzie rozpakować rzeczy. W ubikacji swiatło na fotokomórkę, fajny myk, ale fotokomorka tak ustawiona że zanim człowiek zdążył załatwic potrzebę, swiatło gasło. Więc trezba byo cały czas machać ręką, żeby nie zalatwiac sie w ciemnosci. Mimo tych irytujacych drobiazgów, hotel uwazam za wart polecenia
05.05.2019
D
Dawid, PoznańPara

jedno wielkie nieporozumienie

1/5

Po złożeniu rezerwacji i dokonaniu płatności dowiedziałem się, że w hotelu jest wesele. Wypoczynek w takiej sytuacji byłby praktycznie niemożliwy - drzwi ze wszystkich pokoi wychodzą na patio, na którym odbywało się wesele. Zostałem przekierowany do innego hotelu, więc z walizkami w dłoniach paradowaliśmy po rzeszowskim rynku. W drugim hotelu zostałem potraktowany jak intruz - podrzucony klient. Zaserwowany z pakietu obiad (poza ciekawym deserem) był na poziomie stołówki studenckiej - cienka zupa i tłusta, żylasta karkówka. Gdy pod koniec dnia wybrałem się do Grandu na siłownię, dowiedziałem się, że powinienem ze sobą przynieść ręcznik, bo w przeciwnym razie powinienem uiścić opłatę… Podsumowując - jedno wielkie nieporozumienie.
05.05.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

Wypoczynek marzeń

5/5

Gorąco polecam pobyt w Grand Hotel Boutique.
02.05.2019
M
MagdalenaRodzina

kolejny udany pobyt

5/5

Hotel zasługuje na najwyższą ocenę praktycznie w każdej kategorii. Był to już mój kolejny pobyt i jedyną rzeczą do której mam tym razem małe zastrzeżenia to czystość pokoju.
07.04.2019
A
Anonimowy gośćPara

5/5

31.03.2019

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Grand Hotel Boutique**** to niezwykle stylowy, elegancki obiekt zlokalizowany w samym centrum miasta – zaledwie 100 m od zabytkowego Rynku. Właściciele dbają o to, by każdy z gości poczuł się jak u siebie, stąd zróżnicowana oferta, a także przytulny wystrój. Luksusowe pokoje urządzone w wysokim standardzie udanie łączą klasyczny styl z nowoczesną wygodą. Na liście wyposażenia można znaleźć łazienkę, telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych, minibar, sejf czy zestaw do parzenia kawy i herbaty. Bezpłatny Internet Wi-Fi zapewnia łączność ze światem, a także pozwala wygodnie zaplanować zwiedzanie miasta.
 
ATRAKCJE HOTELU
Hotelowe SPA to prawdziwa uczta dla zmysłów. Można tu poświęcić się zarówno aktywnemu wypoczynkowi, jak i kojącemu relaksowi. Do dyspozycji gości pozostają:
kryty basen z wygodnymi leżakami
sauna parowa
sauna sucha
jacuzzi
centrum fitness, a w nim m.in. rowerki, bieżnia i atlas
 
JEDZENIE I PICIE
Imponująca oferta gastronomiczna to kolejny wielki atut hotelu. Każdy z gości znajdzie lokal i menu odpowiednie dla siebie:
Restauracja Patio – elegancka i klimatyczna wizytówka hotelu. W menu królują dania kuchni śródziemnomorskiej. Częścią lokalu jest Vinoteka z bogatym wyborem najlepszych win białych oraz czerwonych, a także Amber Bar – prawdziwa gratka dla miłośników drinków i mocniejszych trunków.
Stary Piernik – kawiarnia i cukiernia w jednym. Do wyboru kilkanaście gatunków kaw.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Basen kryty
  • Winda
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Płatny parking w hotelu
  • Sauna

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy Standard z opcją dostawki

Pokój 2-osobowy Standard z opcją dostawki

Indywidualnie urządzony pokój z 1 łóżkiem podwójnym lub 2 pojedynczymi. Powierzchnia: ok. 20 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Sejf
  • TV
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Darmowe Wi-Fi

Rzeszów

RZESZÓW: wśród miejskich atrakcji nie można przegapić barokowego zamku Lubomirskich, wzniesionego na bastionowych fundamentach projektu słynnego architekta Tylmana z Gameren. Inne miejsca godne uwagi to urokliwy Rynek z okazałym Ratuszem, Podziemna Trasa Turystyczna, konwent Pijarów, gotycki kościół św. Stanisława i św. Wojciecha oraz słynny Pomnik Czynu Rewolucyjnego – symbol miasta.

ŁAŃCUT: położona zaledwie 15 km od Rzeszowa dawna rezydencja Lubomirskich przyciąga turystów jednym z najbardziej okazałych pałaców nie tylko w okolicy, ale w całej Polsce. Szczególnie imponująca jest tutejsza kolekcja powozów i innych pojazdów konnych.

LEŻAJSK: nie tylko browar z tradycjami, ale też fascynujące zabytki związane z różnymi religiami – okazała bazylika oo. Bernardynów oraz grób żydowskiego cadyka Elimelecha, na który pielgrzymują chasydzi z całego świata.


Lokalizacja

100 m do Rynku
750 m do stacji PKP Rzeszów Główny

Ile czasu zajmie Ci dojazd samochodem?

Kraków – 1 godz. 45 minut, Kielce – 2 godz. 20 minut, Lublin – 2 godz. 30 minut, Warszawa – 4 godz.

card

GRAND HOTEL BOUTIQUE

DLACZEGO WARTO?
Grand Hotel Boutique**** to niezwykle stylowy, elegancki obiekt zlokalizowany w samym centrum miasta – zaledwie 100 m od zabytkowego Rynku. Właściciele dbają o to, by każdy z gości poczuł się jak u siebie, stąd zróżnicowana oferta, a także przytulny wystrój. Luksusowe pokoje urządzone w wysokim standardzie udanie łączą klasyczny styl z nowoczesną wygodą. Na liście wyposażenia można znaleźć łazienkę, telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych, minibar, sejf czy zestaw do parzenia kawy i herbaty. Bezpłatny Internet Wi-Fi zapewnia łączność ze światem, a także pozwala wygodnie zaplanować zwiedzanie miasta.
 
ATRAKCJE HOTELU
Hotelowe SPA to prawdziwa uczta dla zmysłów. Można tu poświęcić się zarówno aktywnemu wypoczynkowi, jak i kojącemu relaksowi. Do dyspozycji gości pozostają:
kryty basen z wygodnymi leżakami
sauna parowa
sauna sucha
jacuzzi
centrum fitness, a w nim m.in. rowerki, bieżnia i atlas
 
JEDZENIE I PICIE
Imponująca oferta gastronomiczna to kolejny wielki atut hotelu. Każdy z gości znajdzie lokal i menu odpowiednie dla siebie:
Restauracja Patio – elegancka i klimatyczna wizytówka hotelu. W menu królują dania kuchni śródziemnomorskiej. Częścią lokalu jest Vinoteka z bogatym wyborem najlepszych win białych oraz czerwonych, a także Amber Bar – prawdziwa gratka dla miłośników drinków i mocniejszych trunków.
Stary Piernik – kawiarnia i cukiernia w jednym. Do wyboru kilkanaście gatunków kaw.