Bachleda Hotel Kasprowy

Travelist ulubiona oferta
Zakopane, Małopolskie
4.6
/5
(Znakomity)
Cena w obiekcie:
707
Cena Travelist:
od 629

/ 2 os.

Bachleda Hotel KasprowyZakopane, Małopolskie
Cena w obiekcie:
707
Cena Travelist:
od 629

/ 2 os.

Luksusowy wypoczynek u stóp Tatr

Luksus w legendarnym hotelu u stóp Tatr, kilka minut spacerem od wyciągów narciarskich i letniego kąpieliska geotermalnego – śniadania i obiadokolacje, wstęp do Strefy AQUA, atrakcje dla dzieci i więcej w cenie!

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji

  • reservationZarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • cancellationOdwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów
  • refundation

    Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 8 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist.
  • Zakwaterowanie
  • Śniadania i obiadokolacje
  • Nielimitowany wstęp do Strefy Aqua: strefa basenowa z wodą termalną, zjeżdżalniami dla dzieci, sauną, wanną z hydromasażem i basenem zewnętrznym (dostępność basenu zewnętrznego uzależniona od warunków atmosferycznych)
  • Wstęp do Strefy Relaks od 27.06 do 31.08
  • Nowa strefa KIDS CLUB KASPRUŚ - 400 m2 przestrzeni do zabawy dla dzieci w różnym wieku i o różnym temperamencie wraz z opieką wykwalifikowanych animatorów. W skład strefy wchodzi 6 tematycznych sal zabaw
  • Nielimitowany dostęp do siłowni ze specjalistycznym sprzętem TECHNOGYM do treningu siłowego i kardio
  • 50% zniżki na parking monitorowany lub niestrzeżony
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłata klimatyczna (płatność na miejscu)
  • Opłaty za parking/garaż: SEZON XII-III oraz VII-VIII: parking niestrzeżony – cena regularna 50 zł/doba, parking monitorowany - cena regularna 70 zł/doba, garaż 100 zł/doba. PO SEZONIE IV-VI oraz IX-XI: parking niestrzeżony - cena regularna 40 zł/doba, parking monitorowany - cena regularna 60 zł/doba, garaż 80 zł/doba
  • parking VIP (strefa przed wejściem do hotelu) do 15 min. bezpłatny, doba/500 zł
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
16:00 - 12:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko do lat 3 na łóżku z rodzicami – gratis (ze świadczeniami).

Możliwość dostawki dla dziecka od 4 lat lub osoby dorosłej (ze świadczeniami). Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Za dopłatą - 150 zł/zwierzę/doba;
- na życzenie hotel zapewnia miskę, legowisko
- wymagana aktualna książeczka szczepień przy zameldowaniu
Parking
Za dopłatą - Parking/garaż:
SEZON XII-III oraz VII-VIII:
parking niestrzeżony – cena regularna 50 zł/doba
parking monitorowany - cena regularna 70 zł/doba
garaż 100 zł/doba
PO SEZONIE IV-VI oraz IX-XI:
parking niestrzeżony - cena regularna 40 zł/doba
parking monitorowany - cena regularna 60 zł/doba
garaż 80 zł/doba
Parking VIP (strefa przed wejściem do hotelu) do 15 min. bezpłatny, doba/500 zł.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: BACHLEDA HOTEL SP. Z O.O., Krupówki 29, PL7361716545 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,6/5
194 opinie

Najnowsze

A
Agata, 56+Para

Super

5/5

Pyszne jedzenie, piękny widok na góry, super hotel

Pyszne jedzenie, ładny widok na góry, piękny pokój
24.03.2025
I
Igor, 56+Rodzina

4/5

19.03.2025
N
Natalia , 26-35Rodzina

Było świetnie

5/5

Polecam,piękny hotel,smaczne jedzenie,widoki obłędne,cudowne spa i Strefa relaxu.
06.02.2025
M
Maciej, 26-35Rodzina

Doskonałe ferie zimowe

4/5

Plusy: Hotel z pięknym widokiem na góry. Idealna opcja dla rodzin z dziećmi. Duża sala zabaw na której każde dziecko znajdzie coś dla siebie. Następnym plus to stok narciarski przy samym hotelu. Śniadania i obiadokolację pyszne.

Minusy: Do poprawy system działania wind… 3 windy a i tak częściej korzystaliśmy ze schodów.

27.01.2025
R
Robert, 36-45Rodzina

Petarda

5/5

Plusy: Zakończyliśmy 5dniowy pobyt. Polecam z całego serca. Hotel cudowny. Niemal z kazdego miejsca hotelu widok na Giewont. Piękna strefa spa z basenami, jacuzzi, tężniami i saunami - rewelacja, każdy znajdzie coś dla siebie. Dla dzieciaków brodzik z dwiema zjeżdżalniami. Sala zabaw - kilka różnych pokoi, pełno zabawek, sala lego, małpi gaj, pokój gier...nie można się nudzić. Bar i restauracja pięknie urządzone, z niesamowitym widokiem na Giewont. Jedzenie - przepyszne, w ilości nie do przejedzenia, każdego dnia inny temat. Obsługa sal, recepcji i pokoi bardzo miła i pomocna. Pokoje przytulne, bardzo ciepłe (polecam skręcić ogrzewanie?). Gdybym miała się czepiać to może jedynie z windami jest zabawa? Hotel odnawiany, już niewiele zostało do odświeżenia

Minusy: Windy, za ciepło w pokoju

25.01.2025
J
Joanna, 36-45Rodzina

5/5

23.12.2024
A
Anna , 56+Para

Relaks

5/5

Plusy: Wszystko

Minusy: Ceny

Jak zwykle super!!!
06.11.2024
S
Sylwia , 46-55Rodzina

Przewidział z wiatrem

3/5

Plusy: Jedzenie bardzo dobre, obsługa pokoju bardzo dobrą, obsługa kelnerska bardzo dobra

Minusy: Hotel Bachleda Koprowy w Zakopanem niestety sprawia wrażenie zmęczonego i zaniedbanego. Remonty są przeprowadzane etapami, co sprawia, że brakuje ogólnej świeżości. Elewacja w ciągu dnia wygląda niekorzystnie, co jest przykre, bo przecież to wizytówka hotelu. Neon z nazwą hotelu jest uszkodzony, co psuje pierwsze wrażenie. Do tego dochodzą problemy z windami – jedna była niesprawna, a na pozostałe trzeba było długo czekać. Obsługa przy przyjeździe pozostawiała wiele do życzenia. Młody recepcjonista był nieprofesjonalny i zamiast pomagać, wdawał się w niepotrzebne dyskusje. Strefa spa została podzielona na dwie części: jedną dla gości, którzy płacą dodatkowo, i drugą podstawową, co sprawia wrażenie podziału na mniej i bardziej zamożnych gości – niezrozumiałe i, moim zdaniem, nieprzyjazne rozwiązanie. Niektórzy ratownicy też zapominają, że goście hotelowi zasługują na szacunek i odpowiednie traktowanie. Kiedyś spędzaliśmy tu święta regularnie, jednak hotel stopniowo podnosił ceny, oferując coraz mniej atrakcji, takich jak kuligi i inne tradycyjne rozrywki. Atmosfera, która nas tu przyciągała, zniknęła. Nasz ostatni pobyt był niestety rozczarowaniem – hotel utknął w miejscu i wydaje się być zaniedbany przez właścicieli, podczas gdy konkurencja w górach rośnie. Szkoda, bo kiedyś było to naprawdę wyjątkowe miejsce. To był nasz ostatni pobyt tu ...

młody recepcjonista -filozof

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Sylwio, dziękujemy za wybór Bachleda Hotel Kasprowy oraz za podzielenie się z nami wrażeniami po pobycie. Przykro nam, że pobyt nie należał do udanych. Dziękujemy również za uwagi dotyczące naszego personelu, elewacji, wind oraz strefy rekreacyjnej. Etapowo modernizujemy nasz hotel, a w przyszłym roku planowana jest modernizacja elewacji wraz z balkonami. Uwaga dotycząca naszych wind została przekazana Kierownikowi Działu Technicznego, który podjął już natychmiastowe kroki, aby sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości. Strefa Aqua, czyli basenowa dostępna jest dla wszystkich gości, a strefa Relaksu dostępna jest w zależności od wybranego przez siebie pakietu. Zweryfikowaliśmy również sytuację związaną z personelem recepcyjnym. Doba hotelowa zaczyna się u nas od godziny 16:00, a przyjechali Państwo po godzinie 12:00 kiedy pokój nie był jeszcze gotowy, o czym zostali Państwo poinformowani. Przykro nam jednak, że odczuli Państwo przez tą sytuację dyskomfort. Komfort naszych gości jest dla nas najważniejszy, dlatego mamy nadzieję, że pozytywne aspekty wcześniejszych pobytów przeważą i zdecydują się Państwo dać na drugą szansę. Z wyrazami szacunku, Anna Siemaszkiewicz, Kierownik ds. Kontaktu z Gośćmi
03.11.2024
K
Karolina , 36-45Rodzina

Super wycieczka

5/5

Super hotel

23.10.2024
A
Anna, 26-35Rodzina

Pełen relaks

5/5

13.10.2024
S
Stanisław , 46-55Para

Super warty polecenia

5/5

Plusy: Jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny to PRL ale wnętrze,obsługa, czystość na 5.Jeżeli chodzi o śniadania i obiadokolacje to hotele z tymi niby 5 gwiazdek daleko w tyle.Naprawdę smacznie duży wybór no i te desery.

Minusy: Wygląd zewnętrzny

10.10.2024
A
Anna, 46-55Para

wspaniały weekend

5/5

wszystko na bardzo duży plus

07.10.2024
A
Agata, 56+Rodzina

Super

5/5

Piękne wnętrze, pyszne jedzenie, polecam

Super, piękny pokój i pyszne jedzenie
07.10.2024
R
Rafał, 36-45Rodzina

5/5

Polecam
03.09.2024
M
Monika, 36-45Rodzina

Super hotel

4/5

Plusy: Pięknie urządzony hotel, pyszne jedzenie , wspaniała strefa spa , świetna lokalizacja , piękny widok na Giewont.

Minusy: Remont zewnętrznego basenu , chłodna woda w basenie wewnętrznym, za kąpielisko geotermalne trzeba osobno zapłacić.

15.08.2024
K
Krzysztof, 56+Para

Podhale

4/5

Plusy: wyżywienie na medal , strefa rekreacji

Minusy: ceny

wszystko ok
29.07.2024
A
Adam, 36-45Rodzina

Majówka

5/5

Piękne pokoje, pyszne jedzenie, niesamowity plac zabaw dla dzieci

02.05.2024
R
Renata, 46-55Para

Miły wypoczynek

5/5

Plusy: W hotelu podobało nam się wszystko, nie mamy zastrzeżeń. Miła obsługa, codziennie sprzątane pokoje i łazienka. Uzupełniana herbata , woda,kawa . Smaczne roznorodne posiłki, każdy znajdzie coś pysznego dla siebie. Widok na Giewont niesamowity, dookoła cisza i spokój. Co prawda było sporo rodzin z dziećmi, ale nam to nie przeszkadzlo. Byliśmy kolejny raz i z pewnością wrócimy.

Minusy: Nie mam

Hotel godny polecenia pokoje czyste, urządzone z gustem. Obsługa bardzo dobra , pomocna.
01.05.2024
M
Marcin, 36-45Rodzina

5/5

01.05.2024
M
Magda, 46-55Para

Czas się zatrzymał

3/5

Plusy: Milo było powrócić do hotelu po 40 latach, bo mam dużo wspomnień z tego miejsca. Cześć SPA dla dorosłych jest świetnym rozwiązaniem, bo nie zawsze goście mają ochotę wysłuchiwać wrzasków dzieci. Miła obsługa.

Minusy: Hotel z zewnątrz wygląda fatalnie, jak z lat 70-tych, coś można by zrobić z elewacja… nadal jest mnóstwo części hotelowych, gdzie widać historię PRL. Przemiana w hotel “luksusowy” nie jest kompleksowa i może rozczarować stosunek ceny do jakości. Daleko mu do elegancji ARIESU czy nowoczesności i wygody kompleksu NOSALOWY

Recepcja miła, ale brak ciepłej wody w łazience rozwiązali dopiero na drugi dzień. Zakamienione prysznice, ciśnienie wody okropnie słabe, musiliśmy się dopominać o sprzątanie pokoju, późnym popołudniem
25.03.2024
A
Ada, 36-45Rodzina

5/5

12.03.2024
G
Gosia, 36-45Rodzina

Bardzo polecam

5/5

Pobyt w hotelu był bardzo udany. Pokój standardowy dla rodziny 2 1 wystarczający, może nie jest wyposażony w najnowocześniejsze meble ale nam to nie przeszkadzało, łazienka czysta, wanna więc dwulatek był zadowolony. Strefa dla dzieci świetna, dziecko nie chciało wychodzić. Baseny z widokiem na góry robią wrażenie. Strefa relaksu dodatkowo płatna. A na koniec chciałabym pochwalić kuchnie, było przepysznie, bardzo duży wybór, zarówno śniadania jak i obiadokolacje były urozmaicone. Oddzielne dania dla dzieci. Podsumowując - na pewno wrócimy :)

11.03.2024
P
Paweł , 36-45Para

Wyjazd urodzinowy

5/5

Dobry standard

11.03.2024
W
Wioleta, 36-45Rodzina

weekend

5/5

Super hotel! Przemiła obsługa, bardzo zaangażowana i pomocna. Pyszne jedzenie i świetna lokalizacja. Polecam.
07.03.2024
M
Maciej, 26-35Rodzina

5/5

04.03.2024
M
Maria, 46-55Znajomi

5/5

29.02.2024
K
Karol, 36-45Rodzina

Krótki odpoczynek z rodziną

4/5

Bardzo smaczne jedzenie. Polecam serdecznie z dziećmi zwłaszcza

29.02.2024
E
Ewa, 26-35Rodzina

4/5

26.02.2024
W
Wioletta, 46-55Rodzina

Mam mieszane uczucia

3/5

Plusy: Hotel Bachleda Kasprowy posiada bardzo dobra lokalizację, z ładnym widokiem. Pod hotel podjeżdża bus, który dowozi do najważniejszych miejsc w Zakopanem (oczywiście za opłatą). Basen jest bardzo piękny. Posiłki serwowane w tym hotelu zasługują na najwyższą ocenę. Zarówno śniadania, jak i obiadokolacje są zróżnicowane, przepyszne, pięknie podane i z produktami najwyższej jakości. Tematyczne obiadokolacje - prawdziwe cudo. W sali restauracyjnej jest bardzo czysto, obsługa bez zarzutu (młodzi, uprzejmi ludzie, uwijający się jak w ukropie aby szybciutko sprzątać stoły).

Minusy: Hotel, od strony pokoi (przynajmniej tych standardowych) jest typowym hotelem ,,DO REMONTU i PRZED REMONTEM". Zdjęcia na Travelist, naszym zdaniem, nie oddają faktycznego stanu pokoi. My po przyjeździe otrzymaliśmy pokój, nawet przed regulaminową godziną zameldowania. Po wejściu okazało się, że pokój zarówno co do czystości jak i stanu sprzętów nie odpowiada standardowi hotelu jaki zamówiliśmy. Po powrocie na recepcję dowiedzieliśmy się, że innych pokoi nie ma a my dostaliśmy to za co zapłaciliśmy. Okazało się, że w Hotelu Bachleda płaci się m.in. za poplamione poduszki, urywające się metalowe elementy drzwi, zaniedbaną łazienkę, poplamione nie wiadomo czym firany. Dodam, że podobna sytuację miał nasz syn, który rezerwował pokój przez stronę hotelu, więc to nie jest wina Travelist. On jednak, nauczony doświadczeniem z poprzedniego roku (i radami Pani z recepcji która obsługiwała go w poprzednim roku) od razu poprosił o pokój ,,po remoncie". My po wspólnej wizycie w pokoju z Panią kierownik recepcji otrzymaliśmy inny pokój (na 4 piętrze, bardzo podstawową wersję jak później sobie porównaliśmy z pokojami naszych znajomych). I zapewne na tym sprawa zakończyła by się, a my zapomnielibyśmy o tym niemiłym aspekcie w pierwszym dniu. Gdyby nie jeden szczegół. Otóż Pani Kierownik recepcji, na koniec procedury meldunkowej pozwoliła sobie na bardzo nieelegancki komentarz wobec naszej rodziny sugerujący, że jesteśmy tymi, którzy rezerwują gorszy pokój a później wyłudzają lepszy!!! Mąż odpowiedział Pani, że standard jakim chce szczycić się Hotel Bachleda wymaga minimum czystości i jakości wyposażenia. My taki, czysty i standardowo wyposażony pokój za niemałe pieniądze zamówiliśmy i takiego oczekujemy. Nic więcej. Gdybyśmy chcieli pokój luksusowy to byśmy sobie go zwyczajnie zarezerwowali i opłacili. Powyższy, co najmniej nie na miejscu, komentarz skutecznie zniechęcił nas do kolejnych wizyt w Hotelu Bachleda. Nikt, mimo pysznego jedzenia, wspaniałego basenu, czy widoków, nie chce być traktowany w taki sposób.

Obsługa w restauracji - super. Obsługa na recepcji - brak szkoleń i umiejętności z podstawowej obsługi klienta, kultury i obycia. Może na Podhalu takie są normy. W innych częściach Polski niedopuszczalne i naganne.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Wioletto, dziękujemy za wybór Bachleda Hotel Kasprowy oraz za pozostawienie opinii. Cieszymy się, że nasza oferta gastronomiczna oraz strefa rekreacyjna zasłużyła na Pani uznanie. Został przez Państwa zarezerwowany pokój Standardowy. Pokoje standardowe do końca wiosny będą wyłączone ze sprzedaży. Pani Kierownik po rzeczywistym zweryfikowaniu otrzymanego przez Państwa pokoju zmieniła Państwu bezpłatnie standard pokoju na Pokój Deluxe. Przykro nam, że pod względem czystości pokój nie spełnił Państwa oczekiwań. Mamy jednak nadzieję, że pozytywne aspekty pobytu przeważą i zdecydują się Państwo odwiedzić nas ponownie. Zachęcamy przy rezerwacji pokoju do wybrania kategorii "Deluxe Premium" aby uniknąć ponownie niekomfortowych sytuacji przy zameldowaniu. Z wyrazami szacunku, Sebastian Nocuń, Dyrektor Generalny
22.02.2024
J
Jolanta, 56+Para

Hotel Bachleda Kasprowy zapewnił wspaniały wypoczynek

5/5

Bardzo przyjemny wypwczynek

05.02.2024
J
Joanna, 46-55Znajomi

5/5

30.01.2024
K
Katarzyna, 26-35Rodzina

Niezapomnianie przeżycie

5/5

Zakopane przepiękne! Mnóstwo atrakcji do zwiedzania, ogólnie super wrażenia.

Pokoje jak dla naszej 4 osobowej rodziny dość małe, ale czyste i przyjemne. Obsługa hotelu bardzo miła i życzliwa. Wnętrze hotelu przepiękne, wygoda z blisko położonym stokiem narciarskim oraz wieloma atrakcjami. Jedyne co, to wygląd z zewnątrz hotelu mógłby być bardziej przyjazny.
28.01.2024
R
Robert, 26-35

5/5

24.12.2023
M
Mateusz, 26-35Rodzina

5/5

05.12.2023
M
Marcin, 26-35Para

5/5

10.11.2023
L
Lukasz, 36-45Para

Jedna winda na cały hotel

3/5

Plusy:

Minusy: W tak dużym hotelu popsuły się dwie windy i przez weekend ich nie naprawiono. Mieszkaliśmy na 5 piętrze a restauracja była na -1 a basen na -2 cały czas chodziliśmy pp schodach

06.11.2023
M
Maciej, 46-55Znajomi

5/5

31.10.2023
M
Michał, 26-35Rodzina

Świetnie

5/5

29.10.2023
R
Robert , 36-45Para

5/5

Super hotel , pyszne jedzenie !
03.10.2023
S
Sławomir, 56+Para

5/5

26.09.2023
G
Georgina, 36-45Rodzina

5/5

18.09.2023
B
Barbara, 56+Rodzina

Cudowne wakacje

5/5

Hotel godny polecenia ,miejsce cudowne widać całą panoramę Tatr ,jedzenie wyśmienite ,basen i strefa spa luksusowa

11.09.2023
I
IWONA, 26-35Rodzina

5/5

03.09.2023
S
Sebastian, 26-35Rodzina

Podróż życia

5/5

Zdjęcia i opis zgodny z rzeczywistością.

28.08.2023
D
Dorota, 46-55Rodzina

Giewont na dłoni

5/5

Plusy: Piekne widoki

Minusy: Brak

23.08.2023
K
Katarzyna, 36-45Inne

Było cudownie

5/5

18.08.2023
A
Andrzej, 56+Para

Pobyt weekendowy

4/5

Hotel przyjemny,okolica wspaniałe widoki jednak pokoje średniej jakości widać upływ czasu.
16.08.2023
G
Grzegorz, 26-35Rodzina

Dobry tydzien

4/5

Plusy: Dostęp do basenu, atrakcje dla dzieci, pyszne jedzenie (w szczególności desery)

Minusy: Stosunek cena / jakość pokoju (w szczególności łazienka)

13.08.2023
K
Katarzyna, 36-45Rodzina

Cudownie

5/5

Hotel dla wymagających! Polecam

Cudowny hotel . Szczerze polecam
06.08.2023
A
Anna , 36-45Rodzina

Bardzo fajnie z malymi minusami.

4/5

Po przybyciu dostalismy pokój który był niestety w złym stanie. Złe posprzątany , stolik nocny sie kleił, w łazience włosy a lustro z odciskami . Meble stare i łazienka z pęknięta muszla klazetowa. Złożyłam Reklamacje na recepcji i jako rekompensata dostaliśmy pokój o wyższym standardzie . Ten pokój był dużo ladniejszy i no dużo nowocześniejszy od pokoju z typu Standard. Wielki komplement dla kucharza ponieważ kuchnia była wyśmienita niczego nie brakowało, owoce ,sałatki ,mięsne Dania, Dania tradycyjne czyli wszystko czego dusza zapragnie.

Obsługa miła i kompetentna.

Odpowiedź Hotelu:

Szanowna Pani Anno, dziękujemy za wybór naszego hotelu oraz za podzielenie się wrażeniami po pobycie. Jest nam niezmiernie miło, że pobyt finalnie należał do udanych, a nasza oferta gastronomiczna oraz personel zasłużyły na Pani wyróżnienie. Pochwałę dla naszej oferty gastronomicznej przekażemy do Szefa Kuchni, a reakcję personelu związaną ze zmianą pokoju na wyższy standard do Kierownika Recepcji. Będzie to miało motywujący wpływ na efektywność całego naszego zespołu i jakość świadczonych przez nas usług. Wszelkie negatywne aspekty pobytu zostały już również przekazane do odpowiedniego działu, aby opisane przez Panią sytuację nie miały miejsca w przyszłości. Mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości odwiedzą nas Państwo ponownie. Serdecznie zapraszamy. Z wyrazami szacunku, Sebastian Nocuń, Dyrektor Generalny
04.08.2023

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Bachleda Hotel Kasprowy (dawniej Hotel Kasprowy) to żywa legenda Zakopanego. Otwarty w 1974 roku obiekt był niegdyś prawdziwą namiastką Zachodu - jednym z trzech najbardziej luksusowych hoteli w całym kraju i jedynym na Podhalu. Zjeżdżała tu cała śmietanka towarzyska, począwszy od polityków, przez pisarzy, muzyków, biznesmenów i aktorów. Jako jedyny hotel w okolicy Bachleda Hotel Kasprowy posiadał basen, kręgielnię, kawiarnię, bary i oczywiście słynne „Pewexy”. 
Dziś hotel nadal zachwyca swoją elegancją, lokalizacją i atrakcjami. Położony jest w najlepszej części Zakopanego – ok. 5 minut jazdy samochodem od centrum i kilka minut spacerem od wyciągów narciarskich i letniego kąpieliska geotermalnego. Hotel oferuje gościom 288 komfortowych i przytulnych pokoi o różnym standardzie, z widokiem na Tatry lub Gubałówkę. Wszystkie pokoje wyposażone są w łazienkę z wanną i suszarką do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty, lodówkę, telewizję satelitarną oraz bezprzewodowy Internet. Pokoje o wyższym standardzie posiadają dodatkowo szlafroki i pantofle. 
 
ATRAKCJE OBIEKTU
Do dyspozycji gości pozostaje nowe, ekskluzywne centrum Centrum Spa & Wellness z dwiema niezależnymi strefami - aqua oraz relaksu.

Strefa aqua - przeszklona strefa basenowa z widokiem na tatrzańską panoramę
Strefa relaksu z widokiem na Giewont - sauny, tężnia solna, tepidarium i caldarium
zewnętrzne jacuzzi – bez względu na porę roku (nowa, zewnętrzna część strefy relaksu to królestwo hydromasażu z 3 nowoczesnymi wannami SPA – wszystkie z zachwycającym widokiem na panoramę Tatr)
nowoczesna siłownia ze specjalistycznym sprzętem Technogym do treningu siłowego i kardio
Strefa SPA - autorska oferta masaży i rytuałów oraz specjalistycznych zabiegów renomowanych marek Klapp i Decleor

DLA NAJMŁODSZYCH
Nowa strefa KIDS CLUB KASPRUŚ - 400 m2 przestrzeni do zabawy dla dzieci w różnym wieku i o różnym temperamencie wraz z opieką wykwalifikowanych animatorów.
W strefie zabaw znajduje się 6 tematycznych sal zabaw:
- małpi gaj z siatkami do wspinania, zjeżdżalniami i przeszkodami
- pokój z klockami Lego z nieprzebraną ilością zestawów klocków dla młodych konstruktorów
- strefa dla najmłodszych z basenem z kulkami
- pokój kinowy z wygodnymi siedziskami do wspólnego oglądania bajek
- pokój multimedialny z różnorodnymi atrakcjami dla starszych dzieci
- przestrzeń do animacji, w której odbywają się zajęcia manualne i edukacyjne
 
JEDZENIE I PICIE
- Restauracja Grand Kasprowy kusi aromatycznymi daniami z pieca opalanego węglem drzewnym, sezonowanymi stekami oraz regionalnymi specjałami z jagnięciny. W legendarnym hotelu wyśmienita kuchnia to jednak nie wszystko. Dlatego zadbano również o wystrój, a lokalni mistrzowie dłuta, pędzla i haftu wybrali to, co w tradycji podhalańskiej najlepsze, by ozdobić komfortowe i przytulne wnętrze. Oczekiwanie na dania umili filiżanka kawy ze specjalnie wyselekcjonowanych ziaren i spektakularny widok na piętrzące się tatrzańskie szczyty.
- Restauracja Zakopane: stylowy lokal, w którym posiłki serwowane są głównie w formie bufetów tematycznych jak np. Delikatny Powiew Francji, Bufet Regionalny, Biesiada Staropolska i dużo więcej.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Bar
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Siłownia
  • Jacuzzi
  • Basen kryty
  • Winda
  • Hotel dla niepalących
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Restauracja
  • Room service
  • Sauna
  • Spa
  • Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy Deluxe

Pokój 2-osobowy Deluxe

Elegancki pokój z jednym łóżkiem podwójnym lub dwoma pojedynczymi.
  • Prywatna łazienka
  • TV
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Mini lodówka
  • Darmowe Wi-Fi
  • Prysznic lub wanna

Pokój 2-osobowy Deluxe z widokiem

Elegancki pokój z jednym łóżkiem podwójnym lub dwoma pojedynczymi.
Widok na panoramę Tatr.
  • Prywatna łazienka
  • TV
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Mini lodówka
  • Darmowe Wi-Fi
  • Prysznic lub wanna

Zakopane

Zimowa stolica Polski i najbliższej położone miasto w okolicach Tatr. Raj oscypka, moskoli i grzanego wina. Mimo ogromnej popularności co roku przyciąga coraz więcej turystów - nic dziwnego, słynne Krupówki oferują masę atrakcji, dla starszych i młodszych. Mnóstwo restauracji, knajp, pubów, w których rozsmakujemy się w góralskich specjałach spełni oczekiwania każdego turysty, który po miesiącach spędzonych w mieście szuka czegoś prawdziwie góralskiego. To doskonała baza wypadowa na Kasprowy Wierch, Morskie Oko, Giewont, Gubałówkę, Dolinę Kościeliska i wiele innych cudów okolicy. Łączna długość tatrzańskich szlaków jest większa niż odległość z Warszawy do Torunia, więc zawsze jest gdzie pójść. W Zakopanem i bezpośrednich okolicach znajduje się ponad 50 wyciągów i liczne trasy o zróżnicowanym stopniu trudności. Dla odprężenia zmęczonych mięśni warto wybrać się do Term Zakopane, Term Chochołowskich, Term Bukovina czy Term Bania - nigdzie indziej zagęszczenie termalnych parków wodnych nie jest tak duże jak u podnóża Tatr. Dodatkowo jedyny w swoim rodzaju Teatr im. Witkacego, zabytkowe wille i kościółki, liczne muzea i galerie - oferta kulturalna z pewnością dorównuje turystycznej. Atrakcji z pewnością nie zabraknie.


Lokalizacja

50 m od stacji Szymoszkowa Ski
1 km od centrum Zakopanego
2,9 km od dworca głównego
3,2 km od Aqua Parku Zakopane
3,3 km od Gubałówki

card

BACHLEDA HOTEL KASPROWY

DLACZEGO WARTO?
Bachleda Hotel Kasprowy (dawniej Hotel Kasprowy) to żywa legenda Zakopanego. Otwarty w 1974 roku obiekt był niegdyś prawdziwą namiastką Zachodu - jednym z trzech najbardziej luksusowych hoteli w całym kraju i jedynym na Podhalu. Zjeżdżała tu cała śmietanka towarzyska, począwszy od polityków, przez pisarzy, muzyków, biznesmenów i aktorów. Jako jedyny hotel w okolicy Bachleda Hotel Kasprowy posiadał basen, kręgielnię, kawiarnię, bary i oczywiście słynne „Pewexy”. 
Dziś hotel nadal zachwyca swoją elegancją, lokalizacją i atrakcjami. Położony jest w najlepszej części Zakopanego – ok. 5 minut jazdy samochodem od centrum i kilka minut spacerem od wyciągów narciarskich i letniego kąpieliska geotermalnego. Hotel oferuje gościom 288 komfortowych i przytulnych pokoi o różnym standardzie, z widokiem na Tatry lub Gubałówkę. Wszystkie pokoje wyposażone są w łazienkę z wanną i suszarką do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty, lodówkę, telewizję satelitarną oraz bezprzewodowy Internet. Pokoje o wyższym standardzie posiadają dodatkowo szlafroki i pantofle. 
 
ATRAKCJE OBIEKTU
Do dyspozycji gości pozostaje nowe, ekskluzywne centrum Centrum Spa & Wellness z dwiema niezależnymi strefami - aqua oraz relaksu.

Strefa aqua - przeszklona strefa basenowa z widokiem na tatrzańską panoramę
Strefa relaksu z widokiem na Giewont - sauny, tężnia solna, tepidarium i caldarium
zewnętrzne jacuzzi – bez względu na porę roku (nowa, zewnętrzna część strefy relaksu to królestwo hydromasażu z 3 nowoczesnymi wannami SPA – wszystkie z zachwycającym widokiem na panoramę Tatr)
nowoczesna siłownia ze specjalistycznym sprzętem Technogym do treningu siłowego i kardio
Strefa SPA - autorska oferta masaży i rytuałów oraz specjalistycznych zabiegów renomowanych marek Klapp i Decleor

DLA NAJMŁODSZYCH
Nowa strefa KIDS CLUB KASPRUŚ - 400 m2 przestrzeni do zabawy dla dzieci w różnym wieku i o różnym temperamencie wraz z opieką wykwalifikowanych animatorów.
W strefie zabaw znajduje się 6 tematycznych sal zabaw:
- małpi gaj z siatkami do wspinania, zjeżdżalniami i przeszkodami
- pokój z klockami Lego z nieprzebraną ilością zestawów klocków dla młodych konstruktorów
- strefa dla najmłodszych z basenem z kulkami
- pokój kinowy z wygodnymi siedziskami do wspólnego oglądania bajek
- pokój multimedialny z różnorodnymi atrakcjami dla starszych dzieci
- przestrzeń do animacji, w której odbywają się zajęcia manualne i edukacyjne
 
JEDZENIE I PICIE
- Restauracja Grand Kasprowy kusi aromatycznymi daniami z pieca opalanego węglem drzewnym, sezonowanymi stekami oraz regionalnymi specjałami z jagnięciny. W legendarnym hotelu wyśmienita kuchnia to jednak nie wszystko. Dlatego zadbano również o wystrój, a lokalni mistrzowie dłuta, pędzla i haftu wybrali to, co w tradycji podhalańskiej najlepsze, by ozdobić komfortowe i przytulne wnętrze. Oczekiwanie na dania umili filiżanka kawy ze specjalnie wyselekcjonowanych ziaren i spektakularny widok na piętrzące się tatrzańskie szczyty.
- Restauracja Zakopane: stylowy lokal, w którym posiłki serwowane są głównie w formie bufetów tematycznych jak np. Delikatny Powiew Francji, Bufet Regionalny, Biesiada Staropolska i dużo więcej.