Niestety, ta oferta nie jest już aktywna.

Hotel Carmen

Travelist ulubiona oferta
Karpacz, Dolnośląskie
4
/5
(Bardzo dobry)
Cena w obiekcie:
260
Cena Travelist:
od 209

/ 2 os.

Hotel CarmenKarpacz, Dolnośląskie
Cena w obiekcie:
260
Cena Travelist:
od 209

/ 2 os.

Odprężenie u stóp Śnieżki

Rodzinny hotel w cichym zakątku 300 m od centrum Karpacza – wyżywienie, relaks w strefie spa (sauna + jacuzzi), dostęp do sprzętu do nordic walkingu oraz rabat do aquaparku w cenie!

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Śniadania w formie bufetu 3-daniowe obiadokolacje serwowane
  • Dostęp do strefy spa (sauna + jacuzzi) oraz solarium
  • 10% zniżki do aquaparku Tropikana
  • Wypożyczenie sprzętu do nordic walkingu
  • Parking
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • obowiązkowej opłaty klimatycznej - 2,5 zł/osoba/noc
  • obiadokolacji dla dzieci do lat 3 śpiących na łóżku z rodzicami
  • opłat za pozostałe usługi w hotelu

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
15:00 - 11:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko do lat 3 na łóżku z rodzicami gratis (ze śniadaniami)

Możliwość 1 dostawki dla dziecka w wieku 4-12 lat (ze świadczeniami). Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Tak, 15 zł/doba

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: P. W. Raven Julia Muller, Armii Krajowej 3, PL6912488230 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4/5
22 opinie

Najnowsze

P
Paweł, 36-45Rodzina

super wypad z dziecmi

5/5

Plusy: super obsługa, hotel,jedzenie,warunki

Minusy: opisy- brak siłowni oraz solarium

miła obsługa, pyszne jedzenie, czysto
21.02.2022
R
Robert, 36-45Rodzina

zadowoleni

4/5

Plusy: Wszystko zgodne z ofertą

Minusy: materace w pokoju

13.02.2022
J
Jacek Karol, 46-55Rodzina

Pogoda dopisała

2/5

Plusy: Hotel średni

Minusy: Poziom obsługi gisci

Słaba obsługa gości
13.02.2022
E
Emilia, 36-45

Ferie

5/5

Obsługa bardzo miła, jedzenie smaczne, polecam

Super. Polecam. Jedzenie przepyszne.
12.02.2022
p
piotr, 36-45Znajomi

Rodzinnie na nartach

5/5

Plusy: Smaczne posiłki, czysto w pokojach, miła obsługa, wyjazd bardzo udany.

Minusy: Mało miejsc parkingowych.

Miła obsługa, ładne, czyste pokoje
07.02.2022
K
Krzysztof, 36-45Rodzina

Aktywnie z dziećmi

5/5

Plusy: Świetna lokalizacja hotelu.

Minusy: Posiłki

06.02.2022
J
Jolanta, 56+Para

Super wypad

4/5

13.01.2022
A
Amanda, 26-35Rodzina

Udany wypoczynek

5/5

Bardzo miła obsługa, hotel zadbany. Dokładnie tego oczekiwaliśmy korzystając z pakietu na Groupon. Karpacz niczym nie odbiega od Zakopanem z tym, że za te same pieniądze, można zostać w nim o 2 dni dłużej ;)

Super!
12.01.2022
N
Natalia, 36-45Znajomi

Miły weekend

5/5

Wszystko zgodnie z oferta Dobre jedzenie Super lokalizacja

Idealny na weekend
13.12.2021
A
Anonimowy gośćZnajomi

Znakomity

4/5

25.10.2021
M
MarekRodzina

Znakomity

4/5

24.10.2021
B
BOGUSŁAWAPara

wypoczynek

4/5

Podobało nam się pod każdym względem,wszystkim polecimy ten hotel!
13.10.2021
g
grzegorzPara

Znakomity

4/5

30.09.2021
A
Anonimowy gośćRodzina

Znakomity

4/5

26.09.2021
A
Anonimowy gośćRodzina

Prawie ok. Brak programów telewizyjnych TVP 1, 2

4/5

26.09.2021
S
Stefan, Zielona GóraPara

Znakomity

4/5

22.09.2021
A
Anonimowy gośćRodzina

Nocleg ze zniżką więc jest ok

3/5

Dobra lokalizacja, dobre śniadania i obiadokolacje, niezbyt wygodne materace. Nie spodziewałam się kilku gwiazdkowego hotelu więc nie jestem zawiedziona. Nocleg ze zniżką więc jest ok.
07.03.2021
B
BarbaraRodzina

Dobra lokalizacja blisko stoku

3/5

Jedzenie w pokoju na małym stoliczku bez wcześniejszej informacji co będzie podane, żadnego wyboru i bez smaku. Pan przy barze przemiły robił co mógł.
14.02.2021
P
PAWEŁPara

Znakomity

4/5

16.10.2020
J
JerzyPara

Znakomity

4/5

Pościel i materace zdecydowanie do wymiany .
28.09.2020
M
Mariusz, TrójmiastoPara

Nie jest to hotel

1/5

Z całą pewnością nie jest to hotel 3 gwiazdki. Pokój brudny, materac twardy, poduszki "pachnące" potem. Tv tak mały, że ledwie go widać. Popękany tynk, brak lodówki, lampek przy łóżkach, szklanek. Łazienka to koszmar - WC przy samym brodziku, wychodząc z brodzika - mam 73 kg - trzeba się trzymać ściany i przeciskać między wc, siedząc na wc, mamy głowę w ścianie - łazienka taka mała - nie wiem, jak radziły sobie większe osoby. Brak restauracji - a to niby hotel 3*. Śniadania - jakość i ilość pasują do pensjonatu średniej kategorii, nie hotelu. Kawa z ekspresu jest, ale smaku kawy nie poczujecie, woda jest tylko zabarwiona na brunatno, nawet zapachu kawy nie ma. Śniadania - 2 rodzaje kiepskiej jakości wędliny, biały napompowany chleb, zimna jajecznica, ser żółty i biały, pomidor, ogórek, sałatka grecka, śledź i pasztet, margaryna - i tak wygląda śniadanie. Obiad - w smaku dobry, ale ilość raczej nie wystarczająca - chochla zupy, dwie gałki ziemniaków, raz było małe udko, następnie kotlet schabowy wielkości damskiej małej dłoni, podobnie kotlet drobiowy, łyżka surówki, kubeczek ze 100 mm napoju, kostka ciasta. Bardzo mały i ciasny parking. Pokoju przez 3 doby nikt nie odwiedził, żeby np. dołożyć papier czy mydło, o sprzątaniu zapomnij. Mamy epidemię, a pracownicy bez maseczek czy rękawiczek - w innych hotelach przynajmniej zachowują te zabezpieczenia.
07.08.2020
A
Anonimowy gośćPara

Polecam

4/5

Polecam hotel ma dobrą lokalizację czyste pokoje .
27.10.2019

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Trzygwiazdkowy Hotel Carmen to rodzinny obiekt położony w cichym zakątku, a jednocześnie tylko 300 m od ścisłego centrum Karpacza. Podobna odległość dzielić Cię będzie od najbliższego stoku narciarskiego. Taka lokalizacja sprawia, że będzie to doskonałe miejsce zarówno na aktywny wypoczynek, jak i spokojną kontemplację pięknej panoramy Karkonoszy. Na gości czekają 44 przytulne, klasycznie urządzone pokoje – każdy z łazienką, telewizorem LCD, telefonem oraz bezprzewodowym dostępem do Internetu.
 
ATRAKCJE HOTELU
Sauna sucha
Jacuzzi
Masaże relaksacyjne, pielęgnacyjne, wyszczuplające
Bilard
Ping-pong
 
JEDZENIE I PICIE
Szef kuchni w Hotelu Carmen*** proponuje gościom smaczną, tradycyjną polską kuchnię. Jeśli interesują Cię dania jarskie, na życzenie kucharze chętnie coś dla Ciebie przygotują. Restauracja oferuje również specjalne menu dla najmłodszych gości. Śniadania podawane są w formie szwedzkiego stołu, natomiast 3-daniowe obiadokolacje obsługa serwuje bezpośrednio do stolików.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Bar
  • Bezpłatny parking w hotelu
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Jacuzzi
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Restauracja
  • Sauna
  • Spa
  • Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy z opcją dostawki dla dziecka

Pokój 2-osobowy z opcją dostawki dla dziecka

Komfortowy pokój z 1 łóżkiem podwójnym lub 2 pojedynczymi.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Darmowe Wi-Fi

Karpacz

Zamki, pałace i warownie: Dolina Pałaców i Ogrodów nie przypadkiem nazywana jest polską odpowiedzią na Dolinę Loary. Na przestrzeni ok. 100 km2 można tu podziwiać blisko 30 zabytkowych rezydencji – od ponurych ruin średniowiecznego zamku Chojnik i gotyckich wież obronnych, przez renesansowe dwory i barokowe pawilony, aż po romantyczne XIX-wieczne pałace wzniesione przez najwybitniejszych architektów epoki.

Jelenia Góra: w największym mieście u stóp Karkonoszy warto zobaczyć zarówno malowniczy rynek z zabytkowymi kamieniczkami, ratusz czy otoczony parkiem z licznymi kapliczkami Kościół Podwyższenia Krzyża Św., jak i uzdrowiskowe okolice Cieplic czy willę noblisty Gerharta Hauptmanna.

Karpacz: do „miasta pod Śnieżką” można dojechać z kompleksu w ciągu zaledwie kilku minut. Tam koniecznie trzeba zobaczyć drewniany kościół Wang i zdobyć najwyższy szczyt Karkonoszy (można sobie trochę pomóc, wjeżdżając kolejką na Kopę, skąd już jest blisko). A przy okazji można odwiedzić tak urokliwe miejsca, jak Samotnia, Strzecha Akademicka czy kompleks skalny Słonecznik.

Na narty i nie tylko: ośrodek narciarski Karpacz Ski Arena (dawniej znany jako Kopa) oferuje narciarzom dwie kolejki krzesełkowe (w tym jedną o długości ponad 2 tys. m) oraz 5,5 km tras o różnym stopniu trudności. Inne propozycje to nowoczesna stacja Winterpol Biały Jar z kolejką krzesełkową oraz kompleks Kolorowa z całorocznym torem saneczkowym.

Dla całej rodziny: w okolicy nie brak emocjonujących parków rozrywki – przenieś się w czasy Dzikiego Zachodu w Western City, stań oko w oko z trollami i ogrami w Kulak Paark albo po prostu podziwiaj wszystkie okoliczne perły architektury w jednym miejscu w Parku Miniatur Zabytków Dolnego Śląska.

Do sąsiadów: okolice Jeleniej Góry są doskonałym punktem wypadowym do Czech – jazda do Pragi zajmie niewiele ponad 2 godziny.


Lokalizacja

300 m do centrum Karpacza
300 m do wyciągu narciarskiego
1,5 km do kolejki linowej na Kopę
2,5 km do kościoła Wang

Ile czasu zajmie Ci dojazd samochodem?

Jelenia Góra – 25 min, Wrocław – 1 godz. 50 min, Katowice – 3 godz. 15 min, Łódź – 3 godz. 40 min, Poznań – 3 godz. 50 min, Warszawa – 5 godz.

card

HOTEL CARMEN

DLACZEGO WARTO?
Trzygwiazdkowy Hotel Carmen to rodzinny obiekt położony w cichym zakątku, a jednocześnie tylko 300 m od ścisłego centrum Karpacza. Podobna odległość dzielić Cię będzie od najbliższego stoku narciarskiego. Taka lokalizacja sprawia, że będzie to doskonałe miejsce zarówno na aktywny wypoczynek, jak i spokojną kontemplację pięknej panoramy Karkonoszy. Na gości czekają 44 przytulne, klasycznie urządzone pokoje – każdy z łazienką, telewizorem LCD, telefonem oraz bezprzewodowym dostępem do Internetu.
 
ATRAKCJE HOTELU
Sauna sucha
Jacuzzi
Masaże relaksacyjne, pielęgnacyjne, wyszczuplające
Bilard
Ping-pong
 
JEDZENIE I PICIE
Szef kuchni w Hotelu Carmen*** proponuje gościom smaczną, tradycyjną polską kuchnię. Jeśli interesują Cię dania jarskie, na życzenie kucharze chętnie coś dla Ciebie przygotują. Restauracja oferuje również specjalne menu dla najmłodszych gości. Śniadania podawane są w formie szwedzkiego stołu, natomiast 3-daniowe obiadokolacje obsługa serwuje bezpośrednio do stolików.