VacationClub - Szklarska Poręba Apartments

Travelist ulubiona oferta
Szklarska Poręba, Dolnośląskie
3
/5
Cena w obiekcie:
387
Cena Travelist:
od 263

/ 2 os.

VacationClub - Szklarska Poręba ApartmentsSzklarska Poręba, Dolnośląskie
Cena w obiekcie:
387
Cena Travelist:
od 263

/ 2 os.

Eleganckie apartamenty w Karkonoszach

Baza w nowoczesnych apartamentach u podnóży Szrenicy – zakwaterowanie z dostępem do hotelowej strefy SPA w Cristal Resort Szklarska Poręba w cenie

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Końcowe sprzątanie apartamentu
  • Wi-Fi (w wybranych apartamentach)

Cena nie zawiera

  • wyżywienia – możliwość wykupienia śniadań w Cristal Resort Szklarska Poręba, koszt – 60 zł/doba/osoba
  • obowiązkowej opłaty klimatycznej (dla os. dorosłych i dzieci, płatna na miejscu)
  • opłaty za przyjazd z pupilem – 40 zł/doba (na zapytanie)
  • w momencie zameldowania wymagane jest wpłacenie kaucji w wysokości 300 zł na wypadek ewentualnych szkód – depozyt zwracany jest maks. do 14 dni po wyjeździe gości, po sprawdzeniu apartamentu
  • Łóżeczko dziecięce - 60 zł za dobę, Wanienka dziecięca - 10 zł za dobę, Krzesełko dziecięce - 10 zł za dobę
  • opłat za pozostałe usługi w obiekcie

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
16:00 - 10:00
Lokalizacja Apartamentów
Apartamenty mogą być zlokalizowane pod różnymi adresami, tj. Osiedle Podgórze 1B, ul. Górna 19, ul. Waryńskiego 3B, ul. Dworcowa 1A, Bronisława Czecha 1
Dzieci i dostawki
Pobyt 1 dziecka do lat 3 na łóżku z rodzicami – gratis (bez wyżywienia); łóżeczko dziecięce (po dokonaniu rezerwacji) – 60 zł/doba

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Tak, za dodatkową opłatą – 40 zł/doba (wymagany wcześniejszy kontakt z recepcją, przyjęcie pupila na zapytanie, zgodnie z dostępnością apartamentów)
Parking
Wybrane apartamenty dysponują dedykowanym miejscem parkingowym, w pozostałych przypadkach miejsca parkingowe publiczne – zgodnie z dostępnością
Odbiór kluczy
Wejdź na https://vacationclub.pl/sms-login/send-sms-code 48 godzin przed przyjazdem i zaloguj się na Profil Gościa używając numeru telefonu podanego przy dokonywaniu rezerwacji.

Odbiór i zwrot kluczy odbywa się poprzez skrytkę przy apartamencie. W dniu przyjazdu, po dokonaniu zameldowania online, goście otrzymują SMS z kodem do skrytki.
Dodatkowe informacje
Goście mogą wykupić śniadania w Cristal Resort Szklarska Poręba, koszt – 60 zł/doba/osoba

Możliwość wykupienia wstępu na basen w Radisson Hotel Szklarska Poręba (podczas mobile check-in) w specjalnej cenie – 80 PLN za osobę, za dzień. Dzieci 0-12 lat – 40 PLN

W momencie zameldowania wymagane jest wpłacenie kaucji w wysokości 300 zł na wypadek ewentualnych szkód – depozyt zwracany jest maks. do 14 dni po wyjeździe gości, po sprawdzeniu apartamentu

Wymagany mobile check-in.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: VACATION CLUB 2 SP. Z O. O. SP. K., Marszałkowska 72/17, PL7010564630 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

3/5
22 opinie

Najnowsze

L
Lilia, 46-55Rodzina

Nigdy więcej

1/5

Plusy: Widok z okna

Minusy: Niech Travelist sprawdza z kim podejmuje współpracę! Zamawiałam pobyt w Travelist, a przekierowano mnie na jakiś Vacation Club, gdzie komunikacja była okropna. Travelist umył ręce i powiedział, że mamy wszystko załatwiać z Vacation Club. Długą mam listę negatywów: 1) kody do drzwi przesłano (uwaga!) za 2 minuty do rozpoczęcia ich doby hotelowej. Jeżeli przyjechałam z rodziną trochę szybciej, to stałam pod drzwiami czekając na wejście. 2) Nie było bieżącej wody. 3) Nie działał telewizor ani dekoder. 3) Spanie przygotowano dla dwóch osób, kiedy zgłaszano 2 1! 4) Brak zapasu papieru toaletowego, brak mydła. TRAGEDIA. Przy próbie telefonowania na infolinię czekałam "w kolejce piąta, szósta, dziewiąta" przez 1 godzinę i 50 minut! Pisałam maile. Nie mogliśmy po podróży ani skorzystać z toalety, ani umyć rąk. W końcu zadzwonił do mnie jakiś lokalny przedstawiciel Vacation Club i powiedzieli, że jutro (w sobotę 09.11.2024) ktoś podejdzie. Wodę mąż sam znalazł gdzieś na korytarzu zawór i odkręcił. Pościel znaleźliśmy w szafie i sami ubieraliśmy (żeby była jasność - apartament Os. Podgóze 1C/22 w Szklarskiej Porębie ma trzy kondygnacje, dwie łazienki i (uwaga) JEDNO dwuosobowe łóżko!) Dziecko musiało spać na rozkładanej kanapie w salonie, którą sami musieliśmy codziennie składać i rozkładać. Ale to nie problem, poradzimy sobie. Problemem jest totalny brak współpracy. W sobotę nikt nie przyszedł, nic nie naprawił. Dostaliśmy informację, że konserwator jest na urlopie do wtorku i jest im przykro i mamy sami naprawić telewizor. Tam nie było co naprawiać, tam trzeba wszystko wymienić! Trzy dni spędziliśmy bez dostępu do programów, nie wspominając, że Wi Fi też nie było! W dzisiejszych czasach uważam, że to powinien być standard! Nie wspomnę, że dojazd był bardzo utrudniony, bo na mapie Google nie na takiego adresu, ludzie z okolicy też nie wiedzieli. Ponad pół godziny krążylismy zanim znaleźliśmy. Dużo podróżujemy, zawsze wystawiamy dobre opinie. Ale tutaj jesteśmy bardzo rozczarowani i nigdy więcej z tej firmy niczego nie zamówimy.

Nie polecam. Totalny brak komunikacji i pozostawienie klientów samych sobie ze wszystkimi problemami. 1) Kody do drzwi na 2 minuty do rozpoczęcia doby hotelowej; 2) Brak bieżącej wody; 3) Niesprawny telewizor; 4) Brak posłania dla wszystkich zgłoszonych; 5) Brak zapasu papieru toaletowego. Brak reakcji na nasze zgłoszenia!
12.11.2024
M
Mirela, 36-45Rodzina

rodzinny wyjazd

4/5

Plusy: Bardzo dobry kontakt z obsługą, w miarę szybkie reagowanie na ewentualne usterki. Apartament dobrze wyposażony w wyposażenie kuchenne, czajnik, toster, mikrofalówka, ekspres do kawy z wkładami. Było nawet nowe posłanie dla zwierzaka:) W ogłoszeniu były rozpisane na jakich ulicach są ewentualne apartamenty, trzeba sprawdzać gdzie "można trafić" więc to nie może być minusem. Nam trafił się apartament bardzo ładny, przestronny, ciepły. Odległość - każde są oddalone od basenu dosyć sporo, więc warto sprawdzić na mapie. przydzielony podziemny parking.

Minusy: Brak powiadomienia w opisie , że w pobliżu jest budowa, drogi tragiczne , zresztą samo centrum Szklarskiej jest rozkopane. najbliższego sklepu. W mieszkaniu nie było wifi. Nie było zbyt czysto w apartamencie.

Bardzo dobry kontakt z obsługą:) szybka pomoc w usterkach, ogólnie obsługa godna polecenia. niedokładnie wysprzątany apartament, nieaktualne opisy ( ceny w apartamencie) np, sprzątanie
12.02.2024
E
Edyta, 36-45Rodzina

Opinia

2/5

Plusy: Ogólnie apartament naprawdę ładny i duży.

Minusy: W ofercie nie było opisane konkretnie który apartament otrzymamy , więc to loteria i nie wiadomo tak naprawdę gdzie będziecie spać. My otrzymaliśmy apartament prawie 3 km od centrum więc dojechać trzeba było autem. Ponadto dostając klucze pracownicy nie przekazali żadnej informacji, podano nam tylko adres który niestety mapa Google maps nie wskazywala, po wykonaniu kilku telefonu do recepcji w końcu dowiedziałam się gdzie w ogóle jest apartament . Próba otworzenia bramy do garażu trwała 20 minut, po ponownym kontakcie z obsługą która kompletnie nie wiedziała co mi ma podpowiedzieć czemu przyciski na pilocie nie działają, ktoś wpadł z obsługi na pomysł że dookoła budynku jest kilka bram i wkoncu się dostaliśmy do garażu. Następna opcja podano nam tylko nr mieszkania nie było rozpiski które mieszkanie jest na jakim piętrze, a obslugoa w recepcji nie raczyła nas poinformować więc musieliśmy co piętro zatrzymywać widne i dzieci szukały mieszkania. Ogólnie apartament naprawdę ładny i duży. Ale cała obsługa i dezinformacja na beznadziejnym poziomie. Do tego na miejscu dopiero dowiedziałam się że w cenę jeszcze wliczone jest 200 zł za sprzątanie co było w ofercie napisane gdzieś dopiero na samym dole.

09.10.2023
S
Sebastian , 26-35

1/5

26.09.2023
B
Bogdan, 56+Rodzina

Krótki urlop w górach

4/5

Plusy: Łatwy i bezproblemowy sposób rezerwacji oraz udostępnienie apartamentu wraz z dostępem do basenu.

Minusy: Słaby kontakt z osobą, która miała naprawić uszkodzenia.

04.05.2023
R
Rafał, 18-25Znajomi

5/5

Było SUPER-POLECAM
24.11.2022
J
Joanna , 26-35Rodzina

Weekend rodzinny

5/5

03.11.2022
A
Agata, 26-35Rodzina

Babski wypad

4/5

Plusy: Świetna lokalizacja, wszystko dostępne w apartamencie.

Minusy: Czystość apartamentu.

10.10.2022
A
Aneta, 36-45Rodzina

Udany trip

5/5

Plusy: Kompletne wyposażenie, wszystko na stanie wlacznie zs srodkami do mycia naczyń etc

Minusy: Opis oferty tj; dokladna lokalizacja,

Świetne wyposażenie, czysto, blisko do szlaku na szrenicę, niemniej daleko od centrum.
26.09.2022
I
Iwona, 36-45Rodzina

Wygodne rozczarowanie

3/5

Plusy: Apartament przestronny, z jedną sypialnią. Na 4 osoby. Piekarnik, mikrofala, toster-na plus. Pościel i ręczniki bardzo czyste. Widok piękny - wart miliony.

Minusy: Brudne naczynia-szczególnie szkło-utłuszczone. Podejrzewam,że wynika to z tego, że jest przykaz umycia naczyń przez użytkowników na koniec pobytu z zagrożeniem pobrania opłaty-60 zł. Dodatkowo tego szkła było tylko kilka sztuk. 2 szklaneczki małe, 1 duża, 1 kieliszek wina?! My na 4 dni otrzymaliśmy 2 tabletki do zmywarki, a płyn do naczyń ich nie mył-super oszczędność! Brak dodatkowych worków na śmieci maleńki 20 l kosz dla 4 osobowej rodziny-to porażka, nie dbałość o środowisko. Szkoda też, że takie przestronne mieszkanie jest takie ponure i ma obraz torów do " Auschwitz". Wszystko brązowe wraz z oświetleniem. W łazience brak światła nad umywalką-wystające, ale zabezpieczone przewody i lekki zapach stęchlizny, mimo, że wyglądała na czystą. Papier toaletowy szary, szorstki-naprawdę?Kolejny minus to odległość od centrum i atrakcji-wszędzie trzeba dojechać samochodem-nie sposób chodzić tak daleko-trasa niebezpieczna bez chodnika. Nie skorzystaliśmy z basenu, bo też znajdował się zupełnie gdzie indziej-śmieszy mnie ta oferta z basenem do którego można się dostać przyjeżdżając góra, dół przez całe miasto. Jest to apartament bez basenu. Dodatkowo niezbyt przyjemna recepcja oraz kaucja 500 zł, ostrzeżenia w apartamencie- straszyły, że coś zniszczymy., a szklane stoły naprawdę się nie sprawdzały. Nie mogę polecić tego apartamentu-sama z niego już na pewno nie skorzystam.

Nieprzyjemne spotkanie. Pani raczej zamyślona.
29.08.2022
D
Daria, 36-45Rodzina

Rozczarowanie

3/5

Plusy: Podróż nie jest problemem. Największym rozczarowaniem jest to że zdjęcia i oferta nie odzwierciedlają stanu faktycznego jaki zastajemy na miejscu. Nie ma też możliwość wyboru apartamentu na etapie rezerwacji czyli kupujemy kota w worku. Dopiero przy meldunku dowiadujemy się że apartament jest znacznie oddalony od hotelu w którym jest basen znajdujący się na zdjęciach. W potwierdzeniu rezerwacji są zdjęcia które nie pokazują miejsca zarezerwowanego a kompletnie inny apartament. Pomyłka kompletna przy cenie najmu za tydzień w wysokoci wynajmu mieszkania w dużym mieście na miesiąc.

Minusy: Lokal nie jest sprzątany z kudłów i śmierci zwierząt przebywających z właścicielem co przy alergii dzieci powoduje duży kłopot. Brodzik zapchany do tego stopnia że woda wylewa się na resztę łazienki.

Zamieszanie bo klucze wydawane są w hotelu który nie ma jak zidentyfikować osoby jeśli nie skontaktuje się z travelist gdzie nie można się dodzwonić
17.08.2022
A
Agnieszka , 46-55Rodzina

Oszustwo

2/5

Oferta nie informowała: - o odległości apartamentu 3,5 km od Cristal Resort (a oferuje śniadania i spa - czy mielibyśmy na nie codziennie dojeżdżać, pokonując całą miejscowość ) - o tym, że apartament znajduje się na terenie budowy (przejazd przez budowlaną, kamienistą drogę uszkodził podwozie auta), - o tym, że mieszkanie znajduje się na czwartym piętrze bez windy, - o tym, że apartament n jest brudny (sierść na kanapach, pościeli, podłodze, opakowania po jedzeniu w szafce nocnej, zardzewiała zdekompletowana szczotka do wc) - o braku dostępu do wi- fi! - o ograniczonej ofercie tv - 2 programy TVP. Pomimo wczesnej reklamacji ośrodek nie zareagował na zgłaszane oferty. Przy wyjeździe pobrał 180 zł za usługę sprzątania !

15.08.2022
A
ASIA, 36-45

Wakacje w górach

4/5

Plusy: Super lokalizacja. Blisko centrum.

Minusy: Sierść psa na łóżku i kocach:( przy dziecku z alergią był to dla nas problem.

30.06.2022
E
Ewa, 46-55Rodzina

Krótki , intensywny wypoczynek

5/5

Plusy: Z Travelist jadę już nie pierwszy raz, zawsze bardzo pozytywnie :)

Minusy: problem z parkingiem, ustalone miejsce, jednak przez 3 doby pobytu , ktoś wiąż zajmował nasze miejsce...zgłoszone.. Dostęp do basenu w głównym budynku, powinna być informacja na początku, jak się dostać do basenu jeśli chodzi o osoby z zewnątrz, które nie znają tego budynku....(wjazd tylna bramą, jak dostać się do basenu jeśli nie posiada się karty pobytu itp). W apartamencie kilka usterek, które powinny być usunięte przed przyjazdem kolejnych gości, jeśli pobiera się kaucję. My trafiliśmy akurat bardzo dobrze, byliśmy zadowoleni z lokalizacji ale przed przyjazdem, brak informacji do którego z budynków trafimy...

Piękny widok z okna, dobrze wyposażony apartament, spokojna okolica, możliwość korzystania z basenu w budynku głównym. Z mniej pozytywnych uwag :problem z parkingiem, ustalone miejsce, jednak przez 3 doby pobytu , ktoś wiąż zajmował nasze miejsce...zgłoszone-> Info aby parkować gdzie jest wolne miejsce...jeśli się znajdzie to ok... Dostęp do basenu w głównym budynku, powinna być informacja na początku, jak się dostać do basenu jeśli chodzi o osoby z zewnątrz, które nie znają tego budynku....(wjazd tylna bramą, jak dostać się do basenu jeśli nie posiada się karty pobytu itp). W apartamencie kilka usterek, które powinny być usunięte przed przyjazdem kolejnych gości, jeśli pobiera się kaucję. My trafiliśmy akurat bardzo dobrze, byliśmy zadowoleni z lokalizacji ale przed przyjazdem, brak informacji do którego z budynków trafimy...
21.06.2022
P
Przemysław, 36-45Rodzina

weekend BC

3/5

Plusy: Miła i pomocna obsługa

Minusy: odległość apartament do strefy spa - ponad 4 km ruchliwymi górskimi drogami to trochę za dużo; strefa spa z basenem zbyt mała i nie przystosowana do obsługi większej liczby osób, w weekend musi panować tam duży tłok co zniechęca z korzystania

Obsługa ok, zakwaterowanie na minus z uwagi na odległość od basenu i strefy spa oraz wielkość, co utrudnia korzystanie większej grupy osób jednocześnie
20.06.2022
J
Justyna, 36-45Rodzina

Oferta niezgodna z opisem. Nie polecam rodzinom z dziećmi.

2/5

Plusy: Jedynym plusem było mieszkanie z osobną sypialnią.

Minusy: W ofercie były informacje, które nie miały nic wspólnego z prawdą. Mieliśmy mieć nowoczesny apartament w centrum Szklarskiej Poręby z możliwością wykupienia śniadań i korzystania ze strefy Spa w hotelu Cristal Resort. A otrzymaliśmy klucze do mieszkania na drugim końcu miasta na samych obrzeżach. Nasz blok był ostatnim budynkiem w tej części miasta. Czas dojazdu na śniadanie czy do strefy Spa wynosił ok 20min. Więc oczywiście nie mogliśmy skorzystać z tej opcji. Dojazd do centrum miasta czyli stoki narciarskie, restauracje lub sklepy zajmował nam ok 10-15min samochodem. W centrum jest bardzo trudno zaparkować auto nawet jeśli ktoś chce jechać tylko po zakupy. Jeśli ktoś chciałby iść na nogach to jedynie ulicą pod górę ok 25minut od najbliższego sklepu. Mieliśmy mieć parking podziemny (tak nas poinformowali w recepcji) ale to mieszkanie nie miało przydzielonego żadnego miejsca. Więc żeby zaparkować nawet na zewnątrz musieliśmy zajmować prywatne miejsca mieszkańcom. Mało komfortowe. W mieszkaniu nie było wifi ani czajnika do ekspresu więc o kawie też można było zapomnieć. Podsumowując za tą cenę mogliśmy wynająć „prawdziwy apartament” w centrum ,a nie mieszkanie na samym końcu miasta. Od dawna korzystam z wyjazdów z travelist więc zaufałam im i tym razem, ale to był duży błąd i będę składać reklamację. Oferta którą wykupiłam nie miała nic wspólnego z tym co otrzymałam. Więc nie polecam.

17.02.2022
M
MagdaRodzina

VacationClub

1/5

Zarezerwowaliśmy apartament z opcją delux plus, który miał być z założenia lepszy i większy. Na miejscu okazało się, że apartament lata świetności dawno miał za sobą. Co było widać po zniszczonych krzesłach i niestety brudnych i klejących kanapach. Co powodowało, że w apartamencie śmierdziało. Pomimo zgłoszonych uwag z prośbą o zamianę apartamentu nikt z biura przez dwa kolejne dni się do nas nie odezwał. Dopiero po kolejnej interwencji zaproponowano nam zamianę apartamentu, który okazał się dużo mniejszy niż poprzedni.
01.08.2020
M
MarcinRodzina

Jednym słowem nie polecam

2/5

Mieszkania na wynajem wyposażone ok, ich stan trochę pozostawia do życzenia, potłuczone wazony odwrócone tyłem, aby nie było widać uszkodzeń, a po wyjeździe pewnie doliczyliby z kaucji - jak miało to miejsce na naszym wyjeździe, 80 zł za nieumycie naczyń, gdzie słowem nikt nie napisał w regulaminie o tym. Mieszkanie radzę skrupulatnie obejrzeć i zgłaszać wszystkie usterki, u nas oprócz potłuczonych wazonów było, tu uwaga, złamane łóżko... Panie, które sprzątały, nie zauważyły... Widocznie nie widać, że środek jest na ziemi... Całość naszego "miłego" wrażenia dotyczącego Cacation Club "psuje" fakt, że około na 2 tygodnie przed przyjazdem zadzwoniliśmy spytać się, czy istnieje możliwość przyjechania o jeden dzień wcześniej, oczywiście za dopłatą, usłyszeliśmy, że tak, rezerwacja będzie mogła być przedłużona o wcześniejszy dzień, ale po przyjeździe okazało się, że o jeden dzień dłużej a nie wcześniej. Więc szukanie lokum w dzień pobytu do najmilszych nie należy. A recepcja miała nas... Ogółem całe Cacation Club radzę omijać szerokim łukiem, kontakt po pobycie, gdy dzwoniliśmy z reklamacją, bardzo utrudniony, wysyłanie od jednego do drugiego...
19.07.2020
P
PiotrPara

Nie polecam

2/5

Studio dla dwojga: w łazience piec gazowy tak głośny, że nie można spać, zamek do drzwi niedający się zamknąć od wnętrza i fakt, że na koniec pobytu trzeba samemu odwieźć klucze do apartamentu 3-4 km dalej. Poza tym czytajcie uważnie ofertę, ponieważ za jeden nocleg o wartości 119 złotych należy zapłacić 150 zł za sprzątanie. Zdecydowanie to był mój pierwszy i ostatni raz w apartamencie tej firmy.
13.03.2020
r
rafalRodzina

farie katastrofa

1/5

Calosc katastrofy zaczęła sie w przeddzień wyjazdu, kiedy dostalem informacje, ze pokój, ktory wybralem, pomiesci dwie osoby i dziecko do 3 lat z rodzicami na kanapie. Zamamawialem z panelu travelist pokoj 2 +1 dziecko do 7 lat. Klucze odbiera sie w hotelu oddalonym od noclegu jakies 15 minut. Po przyjechaniu do miejsca noclegu nie moglismy znaleźć budynku z okreslonym numerem (brak ich na elewacji budynku). Kolejnym problemem bylo znalezienie miejsca do zaparkowania i nieczynna winda. To nie jest apartamentowiec a zwykły blokhaus z psami na klatce. Pokój okazal sie najwieksza katastrofą, nie bylo szans na wyspanie sie trzech osoob na jednym łóżku. Spedzilem noc na podłodze. Godzine po przyjeździe znaleźliśmy inny godny nocleg dla naszej rodziny i nastepnego dnia opuscilismy to miejsce. Zwrot klucza do tej kawalerki rowniez okazał sie ogromnym problemem. Kategorycznie nie polecam wyjazdu do tego bloku mieszkalnego.
16.02.2020
A
Anonimowy gość, KrakówRodzina

4/5

Pobyt udany, wyposażenie apartamentu jak w domu..super; dostępny basen, sauna i jacuzzi w hotelu, musieliśmy tam dojeżdżać, bo trochę daleko. Dzieciom się podobało, akurat udawało nam się, że mało osób było na basenie.
13.02.2020
A
Anonimowy gośćRodzina

Rozczarowana

2/5

Pokój był niegotowy na nasz przyjazd. Zamiast odpoczywać po podróży, musieliśmy czekać z dziećmi w innym budynku hotelu, zamiast zacząć dobę od 16, zaczęliśmy po 18! Wysyłają informację jak dojechać po klucze do apartamentu, po czym okazuje się, że klucze są, ale 2 km dalej pod innym adresem. Pani informuje, że główne światło w jednym z pokoi nie działa i następnego dnia przyjdzie ktoś, kto to naprawi, nikt się nie zjawia. Mieliśmy miejsce parkingowe na parkingu podziemnym... tylko szkoda, że dostaliśmy niedziałający pilot do garażu. Dojazd porą wieczorową to dramat, droga dziurawa. Trochę Wygwizdów... w obrębie samego osiedla nie ma żadnych atrakcji dla dzieci, salka z zabawkami czy basen znajduje się 2,4 km dalej w innej części hotelu. Salka jest, a w toaletach nie ma nawet przewijaka, by dziecku pampersa zmienić. Jedyny plus to faktycznie ładne pokoje, dobrze wyposażony aneks kuchenny i czystość.
02.02.2020

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
VacationClub – Szklarska Poręba Apartments to eleganckie, przestronne apartamenty zlokalizowane w centrum Szklarskiej Poręby. Wszystkie apartamenty różnią się od siebie – jednak każdy oferuje zakwaterowanie na najwyższym poziomie. Wyjątkowo cicha okolica sprawia, że będą one idealną bazą do odpoczynku po całym dniu na stoku. W pełni wyposażony aneks kuchenny pozwoli na przygotowanie posiłków dla całej rodziny, a w razie gdy chcemy odetchnąć od gotowania – liczne restauracje w pobliżu serwujące regionalne dania zadowolą nawet najbardziej wymagających smakoszy.
Każdy z apartamentów poza aneksem kuchennym i sypialnią, posiada strefę wypoczynkową, balkon oraz najpotrzebniejsze wyposażenie – suszarkę do włosów, lodówkę, akcesoria kuchenne, zmywarkę, płaski telewizor, W niektórych z nich znajduje się kominek, przy którym możemy zrelaksować się z lampką wina. W wybranych apartamentach można połączyć się bezpłatnie z Wi-Fi.
ATRAKCJE OBIEKTU
W głównym budynku VacationClub Cristal Resort mieści się strefa SPA, która oferuje:

Kryty basen z ogrodem zimowym
Strefa saun: sucha oraz parowa
Całoroczne, zewnętrzne jacuzzi z widokiem na panoramę Karkonoszy
Gabinety wellness: masaże, rytuały, sesje relaksacyjne i kosmetyczne

DLA NAJMŁODSZYCH
Dostęp do Kids Clubu
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Jacuzzi
  • Basen kryty
  • Hotel dla niepalących
  • Parking w hotelu
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Restauracja
  • Sauna
  • Spa
  • Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Apartament 4-os. Standard

Apartament 4-os. Standard

Apartament o powierzchni od 36 do 50 m2
- sypialnia – 1 łóżko małżeńskie
- salon – rozkładana i przystosowana do spania sofa
- aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem
- łazienka z kabiną prysznicową
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Mini lodówka
  • Aneks kuchenny
Apartament 2 os Deluxe z opcją 2 dostawek

Apartament 2 os Deluxe z opcją 2 dostawek

  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Mini lodówka
  • Aneks kuchenny

Sosnówka

Z WODĄ W USTACH: Sosnówka słynie nie tylko z malowniczego zalewu i pięknych widoków, ale też zabytkowej kaplicy św. Anny z XVIII w. z cudownym Dobrym Źródłem, nie przypadkiem nazywanym „źródłem miłości”. Podobno kto 7 razy obiegnie kaplicę z ustami pełnymi wody ze źródełka, już zawsze będzie miał szczęście u płci przeciwnej.

GÓRY I DOLINY: pobliski Karpacz nie przypadkiem nazywany jest „miastem pod Śnieżką” – to właśnie stąd najłatwiej zdobyć najwyższy szczyt Karkonoszy. A przy okazji można odwiedzić tak urokliwe miejsca, jak Samotnia, Strzecha Akademicka czy kompleks skalny Słonecznik.

ZWIEDZANIE: w Karpaczu i okolicach nie brakuje również innych atrakcji: drewniany kościół Wang przeniesiony w całości z Norwegii, Karczma Sądowa z 1735 r., Dziki Wodospad, zapora na Łomnicy, sztolnie w Kowarach czy zamek Chojnik nieopodal Jeleniej Góry to tylko niewielka część miejsc, które koniecznie należy zobaczyć.

NA NARTY I NIE TYLKO: ośrodek narciarski Kopa z dwoma wyciągami krzesełkowymi oraz 7 km tras narciarskich, stacja Biały Jar, a także kompleks Kolorowa z całorocznym torem saneczkowym pozwolą mknąć w dół stoku nie tylko zimą.

DLA CAŁEJ RODZINY: w okolicach Karpacza nie brak emocjonujących parków rozrywki – przenieś się w czasy Dzikiego Zachodu w Western City, stań oko w oko z trollami i ogrami w Kulak Paark albo po prostu podziwiaj wszystkie okoliczne perły architektury w jednym miejscu w Parku Miniatur Zabytków Dolnego Śląska.

DO SĄSIADÓW: Resort jest doskonałym punktem wypadowym do Czech i Niemiec – jazda do Pragi albo Drezna zajmie niewiele ponad 2 godziny.


Lokalizacja

Park Linowy Trollandia – 1,4 km
Wodospad Szklarki – 3,1 km
Dinopark – 3,9 km
Huta Szkła Julia – 7,4 km
Zamek Chojnik – 12,7 km
Muzeum Górnictwa – 15,6 km
Termy Cieplickie – 17,3 km

Uwaga! Apartamenty znajdują się w różnych lokalizacjach – odległości mogą być inne.

Ile czasu zajmie Ci podróż samochodem?

Wrocław – 2 godz., Kraków – 4 godz. 20 min, Częstochowa – 4 godz. 20 min, Warszawa – 5 godz., Bydgoszcz – 5 godz. 45 min, Gdańsk – 6 godz. 30 min

card

VACATIONCLUB - SZKLARSKA PORĘBA APARTMENTS

DLACZEGO WARTO?
VacationClub – Szklarska Poręba Apartments to eleganckie, przestronne apartamenty zlokalizowane w centrum Szklarskiej Poręby. Wszystkie apartamenty różnią się od siebie – jednak każdy oferuje zakwaterowanie na najwyższym poziomie. Wyjątkowo cicha okolica sprawia, że będą one idealną bazą do odpoczynku po całym dniu na stoku. W pełni wyposażony aneks kuchenny pozwoli na przygotowanie posiłków dla całej rodziny, a w razie gdy chcemy odetchnąć od gotowania – liczne restauracje w pobliżu serwujące regionalne dania zadowolą nawet najbardziej wymagających smakoszy.
Każdy z apartamentów poza aneksem kuchennym i sypialnią, posiada strefę wypoczynkową, balkon oraz najpotrzebniejsze wyposażenie – suszarkę do włosów, lodówkę, akcesoria kuchenne, zmywarkę, płaski telewizor, W niektórych z nich znajduje się kominek, przy którym możemy zrelaksować się z lampką wina. W wybranych apartamentach można połączyć się bezpłatnie z Wi-Fi.
ATRAKCJE OBIEKTU
W głównym budynku VacationClub Cristal Resort mieści się strefa SPA, która oferuje:

Kryty basen z ogrodem zimowym
Strefa saun: sucha oraz parowa
Całoroczne, zewnętrzne jacuzzi z widokiem na panoramę Karkonoszy
Gabinety wellness: masaże, rytuały, sesje relaksacyjne i kosmetyczne

DLA NAJMŁODSZYCH
Dostęp do Kids Clubu