Metropolo by Golden Tulip Kraków

Travelist ulubiona oferta
Kraków, Małopolskie
4.7
/5
(Znakomity)
Cena w obiekcie:
399
Cena Travelist:
od 299

/ 2 os.

Metropolo by Golden Tulip KrakówKraków, Małopolskie
Cena w obiekcie:
399
Cena Travelist:
od 299

/ 2 os.

Krakowski hotel 4* w stylu art deco

Nowoczesny hotel łączący elementy kultury chińskiej i europejskiej w spokojnej części Krakowa, ok. 6,5 km od Rynku – śniadania, sauna, fitness i zniżka do restauracji w cenie

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Śniadania (serwowane w restauracji: pon.–pt. w godz. 6.30-10.30, w weekendy w godz. 6.30-11)
  • 10% zniżki w restauracji Yulan Magnolia
  • Dostęp do sauny suchej i kącika fitness
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • opłat za pozostałe usługi w obiekcie
  • opłaty za parking 40zł/doba/auto

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
14:00 - 12:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko do lat 5 na łóżku z rodzicami – gratis (ze śniadaniami)

Brak opcji dostawki

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Tak (mogą obowiązywać dodatkowe opłaty)
Parking
Tak, płatny 40zł/doba/auto
Inne
Restauracja hotelowa czynna w godzinach 14-21

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: DRAGON HOTEL INVESTMENTS SP. Z O.O., Stanisława Moniuszki 1A, PL5252653738 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,7/5
50 opinii

Najnowsze

A
Alicja, 56+Para

Przyjemna podróż

5/5

Plusy: Przyjemny duży pokój

Minusy: Nieprzyjemny zapach z odpływu w prysznicu , słabe, nieświeże , mało urozmaicone śniadania , tylko 2 windy , za mało jak na 6 piętrowy hotel

03.10.2024
M
Magdalena, 36-45Para

Kraków w długi sierpniowy weekend

4/5

Plusy: Nie spodziewałam się, że na długi sierpniowy weekend znajdę cokolwiek w tak dobrej cenie. Wszędzie było bardzo drogo i nie było już wyboru a w Travelist znalazłam bardzo dobrą cenowo i w bardzo dobrym hotelu ofertę dwa dni przed wyjazdem

Minusy: Nie było takich doświadczeń

Bardzo dobry, czysty hotel z pysznymi śniadaniami.
23.08.2024
E
Emilia, 18-25Para

Nocleg z samolotu

4/5

Plusy: Hotel jest bardzo ładny. Jedzenie smaczne. Obsługa pomocna.

Minusy: Łóżko dwuosobowe było złożone z dwóch materaców. Bardzo kiepsko się na nich spało.

Podczas meldowania zostały dokonane formalności. Po sprawdzeniu oferty w pokoju okazało się, że co innego powiedziano mi w recepcji. Na szczęście obsługa była pomocna i bez problemu oferta była skorygowana. Tak aby była zgodna z tym co zarezerwowałam.
26.04.2024
J
Jakub, 18-25Para

Super wyjazd

5/5

Bardzo dobry hotel ze świetną obsługą oraz kuchnią, pokoje również na wysokim poziomie.

11.12.2023
M
Michał, 26-35Rodzina

Jak zawsze 5

5/5

:)
27.11.2023
V
Violetta, 56+Rodzina

OK

5/5

OK

OK
01.11.2023
J
Joanna, 36-45Para

odpoczynek

5/5

Plusy: Hotel do polecenia, pyszne jedzenie, miła, pomocna obsługa. Szybkie połączenie komunikacyjne z hotelu do centrum.

Minusy: nic

Wszystko na najwyższym poziomie.
30.10.2023
A
ADAM, 18-25Para

5/5

Super hotel. Hotel zadbany, czysty, obsługa miła. Śniadania były przepyszne, duży wybór na stole. Polecam z czystym sumieniem.
18.09.2023
K
Korneliusz, 36-45Znajomi

Wspaniały wypad

5/5

Duży hotel ładnie urządzony, dobre śniadania. Nie ma się do czego przyczepić. Położenie przy samej pętli autobusowej.

11.09.2023
G
Grzegorz, 36-45Para

5/5

20.08.2023
R
Rafał, 36-45Rodzina

Fajny hotel

5/5

Plusy: Wygodne łóżka, czyste pokoje, miła obsługa, bardzo dobre śniadania, dobre połączenie do centrum.

Minusy: Bardzo słabe wifi

Oprócz słabo działającego wifi wszystko było super
16.08.2023
A
Anna, 36-45Rodzina

Zwiedzanie

5/5

Plusy: Hotel z dobrym dojazdem do centrum. Obiekt duży , mało gości, cisza , spokój, śniadania poprawne, codzienne sprzątanie, wymiana ręczników itp., bardzo wygodne łóżko, darmowy parking. Ogólnie polecam.

Minusy: Nieprzyjemny zapach wydobywający się z odpływu brodzika.

29.07.2023
K
Kamila, 26-35Para

Krótki urlop

5/5

Plusy: Hotel położony na uboczu więc jest cisza i spokój, a zarazem niedaleko pętli tramwajowej, skąd w ciągu 20 minut dojedzie się do samego centrum.Pyszne śniadanko. Czyste pokoje. Siłownia, sauna. Polecam

Minusy: Brak

02.07.2023
P
Piotr, 36-45Inne

Takie tam

5/5

Plusy: Bardzo miła obsługa

Minusy: Niestety restauracja mocno się popsuła- zamówiliśmy dwa Dania „chińskie” były Suche nie zbyt dobrze wyglądały i smak 4/10, poprzednio - 2 lata temu były pyszne śniadania.. niestety zmieniło Się na gorsze. Jedynie obsługa przemiła

01.07.2023
D
Dawid, 26-35Para

Wszystko ok

5/5

19.06.2023
P
Paulina, 18-25Para

5/5

19.06.2023
L
Leszek, 46-55Para

Świetna baza wypadowa do zwiedzania Krakowa

5/5

Nowoczesny hotel, smaczne śniadania, miła, pomocna obsługa, czyste pokoje, codzienne sprzątania pokoju (bez zgłaszania takiej konieczności). Komunikacja miejska znajdująca się niedaleko hotelu pozwala na przedostanie się do Centrum miasta lub innego wybranego punktu miasta czy nawet np. do Wieliczki w krótkim czasie. Jesteśmy bardzo zadowoleni i na pewno wrócimy podczas następnego pobytu w Krakowie.

12.06.2023
d
dorota, 46-55Rodzina

Super pobut

5/5

Czyściutko, zgodnie z oczekiwaniami

31.05.2023
E
Ewa, 46-55Rodzina

5/5

27.05.2023
M
Michał

Wrażenie

4/5

Plusy: Duży, przestrzenny pokój, bezpłatny duży parking pod hotelem.

Minusy: Dość ubogie śniadanie

22.05.2023
M
Marcin, 36-45

Kraków

4/5

Plusy: Miła obsługa. Duży przestronny pokój.

Minusy: Słabe śniadanie mały wybór jak na hotel 4 gwiazdki

10.05.2023
M
Marcin, 26-35Rodzina

Wyjazd weekendowy

5/5

08.05.2023
A
ANDRZEJ

5/5

07.05.2023
A
Anna, 56+Rodzina

5/5

26.03.2023
M
Mieczysław, 46-55Para

5/5

14.02.2023
A
Arkadiusz, 46-55Para

1 dniowy wypad

5/5

08.01.2023
M
Mariola, 26-35Rodzina

5/5

12.12.2022
P
Paweł, 36-45Rodzina

KRAKÓW 2022

4/5

ładne i duże pokoje, dobre i różnorodne śniadania

01.09.2022
A
Aneta, 26-35Para

weekend w Krakowie

5/5

30.08.2022
K
Katarzyna, 36-45Para

Fajny hotel z dala od centrum

5/5

Dobre sniadanie, czysto, wygodne lozka, dobry stosunek jakosci do ceny

28.08.2022
A
ANDRZEJ, 36-45Para

5/5

17.08.2022
T
Tomasz, 46-55Para

3/5

13.08.2022
K
Krystyna, 46-55Para

Urlop wypoczynkowy

1/5

Piękne miejsca tanie taxi icari pyszne jedzenie

Jeszcze tam wrócimy było wspaniałe
03.08.2022
K
Katarzyna, 26-35Rodzina

Wypad z dzieckiem

5/5

Plusy: Hotel bardzo ładny:) Pokój czysty i co najważniejsze łazienka z działającym odpływem ;) . Z pewnością poleciłabym znajomym. Wrócimy ....

Minusy: Nie posiadam :)

Bez zastrzeżeń. Obsługa miła i chętna do pomocy.
29.07.2022
A
Aleksandra, 26-35Para

Super wyjazd

5/5

Blisko centrum - 15 minut tramwajem do Kazimierza. Bardzo duży parking i smaczne śniadania.

24.07.2022
A
Andrzej, 56+Para

Koncert

5/5

Hotel, lokalizacja, wrażenia z koncertu.

04.07.2022
A
Anna, 36-45Znajomi

Wypad weekendowy

5/5

Wszystko w porzadku.

Pani na recepcji nie była zorientowana jaką oferę zakupiono, a także że była wpłacona zaliczka, co było dużym zaskoczniem przy zakwaterowaniu.
19.06.2022
P
Paulina, 26-35Rodzina

Czysto, pysznie i miło

5/5

06.06.2022
D
Dorota

5/5

06.06.2022
A
Agnieszka, 36-45Znajomi

Majowka

5/5

Duze pokoje

04.05.2022
P
Podróżująca , 26-35Para

Wycieczka Kraków

5/5

Hotel na wysokim poziomie! Korzystaliśmy z opcji ze śniadaniem i jesteśmy bardzo zadowoleni. Przy śniadaniu duży wybór jedzenia!

Polecam!
21.04.2022
P
Patrycja, 18-25Para

Bestseller

5/5

Kuchnia, obsługa, sprzątanie, hotel

Na 6
18.11.2021
P
Patryk, 36-45Para

5/5

15.11.2021
J
Jan, 56+Para

Wypad do Krakowa

5/5

Plusy: Hotel jest bardzo dobrym punktem wypadowym do zwiedzania Krakowa. Dojazd tramwajem do centrum zajmuje 25 minut. W hotelu czysto, spokojnie i smaczne posiłki. Obsługa super uprzejma.

Minusy: Brak

23.10.2021
J
Janusz, 56+Para

Podróż przypominająca

4/5

Plusy: Dobre położenie hotelu w spokojnej części miasta

Minusy: Ludzi, którzy drzwi nie zamykają tylko nimi Trzaskają

wszystkie osoby obsługujące bardzo miłe i życzliwe
13.09.2021
P
Paweł, 26-35Para

Fajny punkt wypadowy na miasto

5/5

Blisko markety pętla autobusowa i tramwajowa pokoje czyste

02.09.2021
A
Anonimowy gośćPara

Pobyt 13-15. 12.2019

5/5

Bardzo polecam
15.12.2019
p
piotrPara

Świetna baza do zwiedzania Krakowa.

4/5

Hotel na obrzeżach miasta przy pętli tramwajowej przez co do samego centrum jest świetny dostęp- numery linij 8 oraz 22. Pokoje czyste i dobrze wyposażone. Śniadanie w formie bufetu z dużą ilości produktów do wyboru - wysoka jakość i wszystko ładnie podane. Hotel bardzo duży przez co dziwi brak basenu. Ogólnie na zwiedzanie Krakowa bardzo dobry, ale w samym obiekcie nie ma co robić.
20.10.2019
A
Anonimowy gość, Poznańseniors

5/5

Z odwiedzonych w ostatnim czasie Hoteli na południu Polski Ten wypadł najlepiej. Wszystko na ocenę bardzo dobrą.
09.09.2019
J
JarosławPara

5/5

11.08.2019

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Metropolo by Golden Tulip Kraków to wyróżniający się nowoczesnym wystrojem inspirowanym chińskim stylem art deco, czterogwiazdkowy krakowski hotel stworzony zarówno z myślą o turystach, jak i gościach biznesowych. Obiekt znajduje się w odległości kilku minut jazdy od zachwycającego Rynku (6,5 km) i tylko 1,5 km od Sanktuarium Bożego Miłosierdzia. 
Na miejscu na gości czekają przestronne, klasyczne pokoje z łazienkami, telewizorami z kanałami satelitarnymi, dostępem do Internetu, a także takimi udogodnieniami, jak minibar czy zestaw do parzenia kawy i herbaty.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Sauna sucha
- Kącik fitness
- Taras resturacyjny
JEDZENIE I PICIE
W hotelu działa znakomita restauracja Yulan Magnolia, specjalizująca się w kuchni chińskiej oraz międzynarodowej. Każdego ranka w hotelu serwowane są pyszne, urozmaicone śniadania w formie bufetu.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Siłownia
  • Winda
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Płatny parking w hotelu
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Restauracja
  • Room service
  • Sauna

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy Classic

Pokój 2-osobowy Classic

Nowoczesny, klimatyzowany pokój z 2 łóżkami pojedynczymi z możliwością połączenia. Powierzchnia ok. 24 m2
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Mini lodówka
  • Darmowe Wi-Fi

Kraków

Mekka artystów, dawna stolica Polski, podwawelski gród - tym jest Kraków, ale czym w zasadzie nie jest? Pod względem liczby zabytków i atrakcji na kilometr kwadratowy Kraków zostawia w tyle jakiekolwiek inne polskie miasto. Wśród obowiązkowych kadrów w albumie z przechadzki po mieście muszą znaleźć się m.in.: Rynek Główny z Sukiennicami i Ratuszem, Kościół Mariacki, Brama Floriańska, Barbakan czy królewski Wawel i słynny Kazimierz. To również bezdenna studnia sztuki -liczne teatry (ze słynnym Teatrem Starym na czele), kina studyjne, awangardowe galerie i muzea zapewnią kulturalną strawę nawet na najdłuższy pobyt. Kulinarnie dawny Gród Kraka to dużo więcej niż legendarny „Wierzynek”, w którym obiadował ponoć sam Kazimierz Wielki. Dziś stolica Małopolski znajduje się w czołówce jeśli chodzi o różnorodność kuchni - zjemy tu pysznego pad thaia, neapolitańską pizzę, jak i klasyczny żurek czy prawdziwe krakowskie obwarzanki. Wokół Krakowa również jest co zwiedzać - Wieliczka, Oświęcim, Tyniec, Ojców i Pieskowa Skała, a nawet Zakopane.


Lokalizacja

1,5 km do Sanktuarium Bożego Miłosierdzia
4,8 km do Centrum Konferencyjnego ICE
6,3 km do Muzeum Narodowego
6,5 km do Uniwersytetu Jagiellońskiego
6,6 km do Rynku Głównego
15,5 km do lotniska Balice

Ile czasu zajmie Ci dojazd samochodem?

Katowice – 1 godz. 45 min, Zakopane – 2 godz. 10 min, Wrocław – 3 godz. 40 min, Warszawa – 5 godz., Gdańsk – 6 godz. 10 min

card

METROPOLO BY GOLDEN TULIP KRAKÓW

DLACZEGO WARTO?
Metropolo by Golden Tulip Kraków to wyróżniający się nowoczesnym wystrojem inspirowanym chińskim stylem art deco, czterogwiazdkowy krakowski hotel stworzony zarówno z myślą o turystach, jak i gościach biznesowych. Obiekt znajduje się w odległości kilku minut jazdy od zachwycającego Rynku (6,5 km) i tylko 1,5 km od Sanktuarium Bożego Miłosierdzia. 
Na miejscu na gości czekają przestronne, klasyczne pokoje z łazienkami, telewizorami z kanałami satelitarnymi, dostępem do Internetu, a także takimi udogodnieniami, jak minibar czy zestaw do parzenia kawy i herbaty.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Sauna sucha
- Kącik fitness
- Taras resturacyjny
JEDZENIE I PICIE
W hotelu działa znakomita restauracja Yulan Magnolia, specjalizująca się w kuchni chińskiej oraz międzynarodowej. Każdego ranka w hotelu serwowane są pyszne, urozmaicone śniadania w formie bufetu.