Niestety, ta oferta nie jest już aktywna.

Hotel Parasol

Travelist ulubiona oferta
Nieporęt, Mazowieckie
3.3
/5
Cena w obiekcie:
352
Cena Travelist:
od 299

/ 2 os.

Hotel ParasolNieporęt, Mazowieckie
Cena w obiekcie:
352
Cena Travelist:
od 299

/ 2 os.

Relaksujący wypad nad Zalew Zegrzyński

Komfortowy hotel bezpośrednio nad Zalewem Zegrzyńskim, kilka kroków od plaży i tylko 30 km od centrum Warszawy - śniadania lub wyżywienie i atrakcje dla dzieci w cenie

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Śniadania lub śniadania i obiadokolacje (do wyboru na dalszym etapie rezerwacji)
  • Atrakcje dla dzieci: sala zabaw z grami planszowymi i multimedialnymi; minikino dla dzieci; nieograniczony dostęp do maszyny do waty cukrowej w hotelu
  • Parking
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
14:00 - 12:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko do lat 3 na łóżku z rodzicami – gratis (ze świadczeniami)

W pokoju 2-osobowym z opcją dostawki możliwość 1 dostawki dla dziecka pow. 4 lat lub osoby dorosłej (ze świadczeniami). Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Tak, za dodatkową opłatą
Inne
Uwaga! Ogród należący do obiektu jest w trakcie modernizacji (prowadzone są prace nad deptakiem i nowymi ścieżkami rowerowymi)

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: MC Gerard Gerard Kolanowski, Nadarzyńska 67, PL1250031692 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

3,3/5
10 opinii

Najnowsze

P
Paweł , 26-35Para

Wszystko ok

5/5

Plusy: Hotel kameralny, pokoje czyste, bardzo mili pracownicy

Minusy: Brak głównego oświetlenia w pokoju, bardzo ciemno

02.10.2022
J
Janusz, 46-55Para

3/5

21.08.2022
M
Mariusz, 36-45Para

Zwykły weekendowy wypad

4/5

Hotel nastawiony na wesela Śniadania - pozostałości z wesela W pokoju brak oświetlenia tylko lampka

Hotel Parasol nastawiony na wesela Śniadania -pozostałości z wesela W pokoju słabe oświetlenie - tylko lampka
17.08.2022
A
Andrzej, 56+Para

Pobyt weekend-owy

3/5

Plusy: Hotel położony w pobliżu czystej plaży ze strzeżonym kąpieliskiem. Czysty przytulny klimatyzowany pokój.

Minusy: Nie najlepsza jakość serwowanej obiadokolacji.

Czyste zadbane pokoje.Na minus nie działające karty do pokoju.
17.08.2022
R
ROMAN, 46-55Para

2/5

Bez komentarza.........
09.08.2022
A
Anna, 36-45Znajomi

ogromne rozczarowanie i poczucie oszukania

1/5

przede wszystkim że hotel nie ma czterech gwiazdek, nie ma w pokojach lodówek ani expresu do kawy, jak to opisuje travelist, hotel położony jest przy ruchliwej i głośnej ulicy, w hotelu jest brudno

06.06.2022
E
Emilia, 36-45Para

Sympatyczny wypoczynek

4/5

Plusy: Przemiła obsługa hotelu, indywidualne podejście do klienta, czystość, wyżywienie. Pomimo, że widać gołym okiem, iż hotel został znacząco dotknięty przez Covid, starano się nadrobić wszelkie niedociągnięcia. Lodówek w pokojach nie ma, w hotelu nie ma restauracji - za to oferowane są domowe obiadokolacje (przy niewielkim obłożeniu możliwość dostosowania do potrzeb gości), a tuż za płotem jest świetna karczma.

Minusy: Hotel leży tuż przy ruchliwej trasie, więc należy spodziewać się hałasu przy otwartym oknie. Podobne wrażenia generują urządzenia klimatyzacyjne pod oknem, dmuchance (w weekendy), sprzęt latajaco-plywajacy.

13.09.2021
A
Agnieszka, WarszawaRodzina

Krótki wypad nad wodę.

4/5

Znalazłam się w Nieporęcie z rodziną na trzydniowym wyjeździe wakacyjnym. Bardzo spodobało mi się miejsce, hotel położony jest nad samą wodą. Z okien pokoju i z tarasu roztaczał się przepiękny widok. Okolica hotelu zostawiała jednak nieco do życzenia ponieważ wokół toczył się remont. Śniadania przepyszne w postaci bufetu więc każdy może wybrać co lubi. Obiadokolacje również smaczne ale nieco zbyt małe porcje dla dorosłego faceta. Personel to fantastyczni i przemili ludzie, którzy chętnie służą wszelką pomocą. Wi-fi do bani. Chętnie wróciłabym tam za rok na następny krótki wypad wakacyjny.
30.07.2020
A
Anonimowy gośćRodzina

Ogólnie na bardzo krótki pobyt polecam

4/5

Hotel ma przeogromny potencjał, ale niestety w ogóle nie wykorzystany. Zaczynając od pokoi, bardzo przytulne, dosyć duże, łazienka spora. Łóżko pomimo że dostałam dwa pojedyncze po zsunięciu było jedno wielkie. Z plusów byłoby tyle. Minusy, to zdecydowanie słabe oświetlenie pokoju i łazienki. Widok na ulicę mi nie przeszkadzał bo mogłam mieć zamknięte okno, jak się już otworzyło to niestety auta bardzo przeszkadzały a miałam wrażenie że jeździły non stop. Klimatyzacja działała ale bardzo głośno. Lodówka nie wiem czemu schowana w szafce, przez to bardzo słabo chłodziła, a jak się otworzyło szafkę to buchało gorąco. Mój pokój z widokiem na ulicę był zdecydowanie lepszy od pokoi z oknem bezpośrednio na tarasie. Tam nie wyobrażam sobie mieć pokoi. Idąc dalej, otoczenie hotelu kompletnie zaniedbane. Zarówno z przodu jak i od strony jeziora. Aktualnie tył hotelu jest remontowany, więc to co widać na zdjęciu, tak jak by nie było. Jak by oczyścili plażę i wodę z zarośli było by cudownie. Plaża publiczna w obecnej sytuacji koronawirusa jest zamykana o godzinie 20 i nawet nie można pospacerować. A oprócz plaży, wieczorem nie ma tam co robić. Ogromnym plusem jest wielki taras, na którym miło sobie posiedzieć wieczorkiem. Kolejnym plusem jest stół do bilarda i ping ponga. Jakiś bar jest ale nie wypowiem się bo nie korzystałam. Obiady w ciągu 4 dni były bardzo dobre i oprócz niedzielnego rosoły nie można było narzekać. Rosół był chyba na kostce zrobiony, ale nie wiem do końca. Obsługa była miła, szczególnie taka Pani, chyba najstarsza z całej ekipy. Współczuję im bardzo bo jest jedna osoba do recepcji i do wydawania posiłków i uzupełniania bufetu podczas śniadania. Do personelu nie można mieć żadnych uwag i pretensji. Ogólnie hotel jak już pisałam ma przeogromny potencjał, jednak chyba właściciel trochę o nim zapomniał
30.07.2020
A
Anonimowy gośćRodzina

Mieszane uczucia

3/5

Personel bardzo miły, w hotelu czysto. Jedzenie na średnim poziomie, zwłaszcza, że hotel ogłasza się jako 4-gwiazdkowy. Zabrakło informacji, że nie działa restauracja czy otoczenie hotelu jest w trakcie remontu i nie wygląda to tak jak na zdjęciach. A do miejskiej plaży trzeba dojść wąskim poboczem tłocznej ulicy. Pokoje okej, przestronne z wygodnym łóżkiem, piękny taras z widokiem na jezioro. Pokój zabaw dla dzieci słabo wyposażony - jak wyżej, uczucia mieszane.
24.07.2020

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Hotel Parasol*** znajduje się nad brzegiem Zalewu Zegrzyńskiego, ok. 300 m od plaży miejskiej i niecałe 30 km od centrum Warszawy. Obiekt – stylizowany na wiejską chatę – kryje wewnątrz komfortowe, klimatyzowane pokoje z nowoczesnymi udogodnieniami, tj. telewizor LCD, dostęp do Internetu Wi-Fi, klimatyzacja. W pokojach znajdują się ponadto: lodówka, sejf czy zestaw do parzenia kawy i herbaty.
DLA NAJMŁODSZYCH
- Sala zabaw z grami planszowymi i multimedialnymi
- Minikino
- Nieograniczony dostęp do maszyny do waty cukrowej w hotelu
- Na zewnątrz hotelu w okresie wakacyjnym: trampoliny
 
JEDZENIE I PICIE
Na miejscu goście mogą liczyć na śniadania i obiadokolacje. Każdego dnia szef kuchni przygotowuje danie dnia, do dyspozycji jest również lista standardowych potraw, które goście mogą wybrać w dniu przyjazdu.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Bezpłatny parking w hotelu
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Winda
  • Hotel dla niepalących
  • Parking w hotelu
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Plac zabaw dla dzieci

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy

Pokój 2-osobowy

Przytulny pokój z 1 łóżkiem podwójnym lub 2 łóżkami pojedynczymi oraz sofą wypoczynkową. Powierzchnia 15 m kw.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Ekspres do kawy
  • Darmowe Wi-Fi
Pokój 2-osobowy z opcją dostawki

Pokój 2-osobowy z opcją dostawki

Przytulny pokój z 1 łóżkiem podwójnym lub 2 łóżkami pojedynczymi oraz sofą wypoczynkową. Powierzchnia 15 m kw.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Ekspres do kawy
  • Darmowe Wi-Fi

Nieporęt

Aktywnie: „mazowieckie morze” oferuje mnóstwo możliwości aktywnego spędzania czasu – od żeglarstwa, kajakarstwa, windsurfingu i pływania wieloma innymi środkami wodnej lokomocji po liczne ścieżki spacerowe i trasy rowerowe w okolicznych lasach.

Trochę adrenaliny: Pak linowy Radocha to idealne miejsce dla tych, którzy uwielbiają się wspinać. Liny rozwieszone na różnych wysokościach gwarantują niezapomniane emocje i mnóstwo udanej zabawy.

Bliżej natury: wokół zalewu znajduje się kilka urokliwych rezerwatów przyrody, m.in. Wieliszewskie Łąki, Jadwisin czy Wąwóz Szaniawskiego.

Twierdza Modlin: gratka nie tylko dla fanów bunkrów, fortów i umocnień – jedna z największych i najlepiej zachowanych twierdz w Polsce kryje w sobie liczne niespodzianki, w tym m.in. najdłuższy budynek w Europie (ponad 2 km).

Atrakcje Warszawy: Stare Miasto, Łazienki Królewskie, Pałac Kultury i Nauki, Centrum Nauki Kopernik, Złote Tarasy – w stolicy z pewnością nie sposób się nudzić.


Lokalizacja

300 m od plaży miejskiej
25 km od Twierdzy Modlin
30 km od centrum Warszawy

Ile czasu zajmie Ci dojazd samochodem?

Warszawa – 30 min, Łódź – 1 godz. 40 min, Poznań – 3 godz. 15 min, Gdańsk – 3 godz. 30 min, Wrocław – 3 godz. 40 min, Kraków – 3 godz. 45 min

card

HOTEL PARASOL

DLACZEGO WARTO?
Hotel Parasol*** znajduje się nad brzegiem Zalewu Zegrzyńskiego, ok. 300 m od plaży miejskiej i niecałe 30 km od centrum Warszawy. Obiekt – stylizowany na wiejską chatę – kryje wewnątrz komfortowe, klimatyzowane pokoje z nowoczesnymi udogodnieniami, tj. telewizor LCD, dostęp do Internetu Wi-Fi, klimatyzacja. W pokojach znajdują się ponadto: lodówka, sejf czy zestaw do parzenia kawy i herbaty.
DLA NAJMŁODSZYCH
- Sala zabaw z grami planszowymi i multimedialnymi
- Minikino
- Nieograniczony dostęp do maszyny do waty cukrowej w hotelu
- Na zewnątrz hotelu w okresie wakacyjnym: trampoliny
 
JEDZENIE I PICIE
Na miejscu goście mogą liczyć na śniadania i obiadokolacje. Każdego dnia szef kuchni przygotowuje danie dnia, do dyspozycji jest również lista standardowych potraw, które goście mogą wybrać w dniu przyjazdu.