Niestety, ta oferta nie jest już aktywna.

Hotel Gwarna

Travelist ulubiona oferta
Legnica, Województwo dolnośląskie
4.1
/5
(Bardzo dobry)
Cena w obiekcie:
610
Cena Travelist:
od 360

/ 2 os.

Hotel GwarnaLegnica, Województwo dolnośląskie
Cena w obiekcie:
610
Cena Travelist:
od 360

/ 2 os.

Wypoczynek z atrakcjami na Dolnym Śląsku

Elegancki hotel 4* z plażą na dachu i pięknym widokiem na miasto, tuż przy legnickim Rynku – śniadania, dostęp do basenu i sauny oraz parking w cenie

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Śniadania i Obiadokolacje(60 PLN do wykorzystania na obiadokolację na osobę na dzień)
  • Nielimitowany dostęp do strefy Wellness (basen, sauna)
  • Parking
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłat za pozostałe usługi świadczone przez hotel

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
14:00 - 12:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko do lat 3 na łóżku z rodzicami gratis (ze świadczeniami)

W pokoju Comfort z opcją dostawki możliwość 1 dostawki dla dziecka od 4 lat lub osoby dorosłej (ze świadczeniami). Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Tak, za dopłatą 40 zł/doba
Inne
Plaża na dachu czynna tylko w okresie letnim (lipiec-wrzesień)

Siłownia jest dodatkowo płatna – 25 zł/wejście

W hotelu wydzielono strefę dla palących

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Galeria Gwarna Sp. z o. o., Złotoryjska 30, PL8862821578 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,1/5
9 opinii

Najnowsze

T
Tomasz, 46-55Para

Dla Zakochanych !!!

5/5

Obsługa Hotelu

26.06.2023
M
Mariusz, 46-55Para

Super wybór

5/5

11.04.2023
M
Marcin, 26-35Rodzina

Legnickie tajemnice

5/5

05.09.2022
S
Sylwia, 46-55Rodzina

bardzo udany wyjazd

5/5

fajny hotel, wiele atrakcji

bardzo fajny hotel
19.08.2022
A
Agnieszka, 46-55Para

Nieprzewidywalna podróż

2/5

Plusy: Smaczne śniadania w formie bufetu oraz obiadokolacje serwowane z karty pod warunkiem, że się ich doczeka (bardzo, bardzo długi czas oczekiwania ze względu na znikome zainteresowanie czekającym przy stole gościem hotelowym), pokoje i hotel czyste, darmowy parking hotelowy ok, obsługa miła i sympatyczna, basen zgodny z opisem.

Minusy: Ogromna rozbieżność w ofercie i tym co zastałam na miejscu, tzn. inny pokój niż w ofercie ( po negocjacjach otrzymałam taki jaki zamówiłam), całkowity brak jakiejkolwiek oferty SPA (ponoć ma być od marca ale już była w ofercie) oferowane gry typu bilard okazały się ogólnodostępnymi dla wszystkich nie tylko gości hotelowych co nie było zaznaczone w ofercie a powodowało przeludnienie i trudności w dostępie w godzinach popołudniowych i wieczornych (czynne dopiero od 16.00), obsługa restauracji - egzotyczna - niewielka znajomość języka polskiego ( Polski hotel) co powodowało zamieszanie w zamawianiu obiadokolacji i limitu finansowego, jeden obcojęzyczny barman obsługiwał wszystkich gości hotelowych w całej restauracji i barze, a w większości tak w ogóle był trudno uchwytny, chcąc złożyć zamówienie do pokoju w systemie room serwis ( była ta funkcja w ofercie i na karcie informacyjnej hotelu, którą dostałam wraz z kluczem do pokoju) usłyszałam, że w hotelu nie ma takiej opcji i Pani z recepcji pytała zdziwiona gdzie to wyczytałam - kiedy wyjaśniłam, że hotel oferuje tą usługę, zrealizowano moje zamówienie. Rozkład pomieszczeń hotelowych ma taki układ, że osoby postronne bez problemu dostają się na hotel niezauważone np. od strony nieczynnej galerii gdy wchodzą do sali gier (ogólnodostępnej), która ma połączenie z windą hotelową i pokojami.

Recepcja na 5, barman 2, restauracja 3, czystość 4, wygoda w pokoju 5.
28.02.2022
K
Krystian, 36-45Para

Wypoczynek

5/5

Pyszne śniadania

27.08.2021
Ł
Łukasz, 26-35Rodzina

Nie było dla nas pokroju

1/5

Plusy: Brak

Minusy: Obsługa hotelu nie miała dla nas pokroju pomimo opłaconej rezerwacji. Czekaliśmy daremnie dwie godziny bo być może coś się znajdzie. Podróżowaliśmy z córką w wieku 3 lat.

Brak miejsca w pokoju pomimo rezerwacji
24.08.2021
M
Monika, 26-35Para

Odpoczynek z relaxem

5/5

Plusy: Bardzo fajny hotel, który ma wiele do zaoferowania. Plaża na dachu jest super!

Minusy: Było widać problem z brakiem personelu, głównie pod względem estetycznym. Niestety w tym wypadku nie wiele da się zrobić - skutki pandemii

Za mało ludzi do obsługi
29.07.2021
D
Dariusz, 46-55

Zwiedzanie

4/5

Plusy: Basen

Minusy: Opis dostępności w hotelu

13.07.2021

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Czterogwiazdkowy Hotel Gwarna to luksusowy obiekt zlokalizowany w centrum Legnicy – najbardziej słonecznego miasta w Polsce. Z okien i balkonów można podziwiać uroczą starówkę. Dodatkową atrakcją jest plaża na dachu, na której latem odbywają się specjalne imprezy.
Obiekt wyróżnią się luksusowymi, ale przytulnymi wnętrzami, a także dbałością o najdrobniejsze detale. W każdym pokoju znajdują się łazienka, telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych, sejf, minibar, radio czy suszarka do włosów. Ponadto pokoje mają klimatyzację.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Kryty basen
- Sauna
- Salon Orient Massage – masaże oraz rytuał wykonywane są przez certyfikowane terapeutki z wyspy Bali, poza masażami w salonie wykonywane są peelingi i rytuały na bazie naturalnych kosmetyków Orient' Nature®
- SkyFitness – siłownia ze strefą cardio, maszyn siłowych, strefą tylko dla kobiet i salą fitness
- SkyGames – strefa rozrywkowa, z kręgielnią, shisha barem, bilardem, cymbergajem, piłkarzykami i automatem do gry w koszykówkę (czynne w miesiącach październik-maj)
- SkyLight – bar i plaża na dachu z widokiem na panoramę Karkonoszy (czynne w miesiącach maj-wrzesień)
- Sky Club – mierzący ponad tysiąc metrów kwadratowych klub po liftingu jest stanie pomieścić blisko 800 osób, w środku znajdują się także przestrzenne sale VIP
JEDZENIE I PICIE
Każdy dzień rozpoczyna się od śniadania w formie bufetu szwedzkiego. Elegancka restauracja specjalizuje się w najlepszych daniach kuchni polskiej oraz europejskiej. Warto również wstąpić do baru na kieliszek wina bądź wysmakowanego drinka. W hotelu działa ponadto Pijalnia Ziół Natura Organica® zlokalizowana tak, by goście mogli podziwiać panoramę miasta oraz Karkonoszy.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Bezpłatny parking w hotelu
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Siłownia
  • Basen kryty
  • Winda
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Restauracja
  • Room service
  • Sauna
  • Spa

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy

Pokój 2-osobowy

Przestronny, klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym lub 2 pojedynczymi, urządzony w stylu klasycznym. Powierzchnia ok. 25 m2. Pokoje 2-osobowe znajdują się na czwartym piętrze – z okien części z nich można podziwiać piękny widok na dachy legnickich budynków
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Mini lodówka
  • Darmowe Wi-Fi
Pokój 2-osobowy Comfort z opcją dostawki

Pokój 2-osobowy Comfort z opcją dostawki

Przestronny, klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym i sofą, urządzony w stylu klasycznym. Powierzchnia ok. 29 m2. Pokoje 2-osobowe Comfort znajdują się na czwartym piętrze – z dostępem do tarasu zewnętrznego oraz wewnętrznego
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Mini lodówka
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Legnica

Zamek z długą historią: w średniowieczu Legnica była jednym z najważniejszych ośrodków władzy na Dolnym Śląsku. W mieście można więc podziwiać wspaniały zamek Piastów Śląskich, który odparł długie oblężenie Mongołów. I jak na stare zamczysko przystało, może poszczycić się własnym duchem – niejakim Ottonem von Hogenem.

Imponujące zabytki: w Legnicy można zwiedzać zarówno średniowieczne kościoły, jak i późniejszą zabudowę renesansową i barokową. Wśród budowli sakralnych wyróżnia się barokowy kościół św. Jana Chrzciciela z mauzoleum Piastów Śląskich.

Legnickie Pole: miejscowy klasztor Benedyktynów uchodzi za jeden z największych skarbów kulturowych na Dolnym Śląsku. W miejscowości warto też zwiedzić niepozorne Muzeum Bitwy Legnickiej, dokumentujące zmagania z Mongołami w 1241 roku.

Kościół pokoju: w pobliskim Jaworze perłą architektoniczną jest jeden z dwóch kościołów pokoju (drugi znajduje się w Świdnicy), wpisanych na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. To zachwycające drewniane budowle, które usankcjonowały pokój międzyreligijny po wojnie trzydziestoletniej.


Lokalizacja

10 m do mini centrum handlowego
250 m do Rynku
1 km do Zamku Piastowskiego
1 km do dworca kolejowego w Legnicy

Ile czasu zajmie Ci dojazd samochodem?

Wrocław – 1 godz., Poznań – 2 godz. 30 min, Kraków – 3 godz. 20 min, Warszawa – 4 godz. 20 min

card

HOTEL GWARNA

DLACZEGO WARTO?
Czterogwiazdkowy Hotel Gwarna to luksusowy obiekt zlokalizowany w centrum Legnicy – najbardziej słonecznego miasta w Polsce. Z okien i balkonów można podziwiać uroczą starówkę. Dodatkową atrakcją jest plaża na dachu, na której latem odbywają się specjalne imprezy.
Obiekt wyróżnią się luksusowymi, ale przytulnymi wnętrzami, a także dbałością o najdrobniejsze detale. W każdym pokoju znajdują się łazienka, telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych, sejf, minibar, radio czy suszarka do włosów. Ponadto pokoje mają klimatyzację.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Kryty basen
- Sauna
- Salon Orient Massage – masaże oraz rytuał wykonywane są przez certyfikowane terapeutki z wyspy Bali, poza masażami w salonie wykonywane są peelingi i rytuały na bazie naturalnych kosmetyków Orient' Nature®
- SkyFitness – siłownia ze strefą cardio, maszyn siłowych, strefą tylko dla kobiet i salą fitness
- SkyGames – strefa rozrywkowa, z kręgielnią, shisha barem, bilardem, cymbergajem, piłkarzykami i automatem do gry w koszykówkę (czynne w miesiącach październik-maj)
- SkyLight – bar i plaża na dachu z widokiem na panoramę Karkonoszy (czynne w miesiącach maj-wrzesień)
- Sky Club – mierzący ponad tysiąc metrów kwadratowych klub po liftingu jest stanie pomieścić blisko 800 osób, w środku znajdują się także przestrzenne sale VIP
JEDZENIE I PICIE
Każdy dzień rozpoczyna się od śniadania w formie bufetu szwedzkiego. Elegancka restauracja specjalizuje się w najlepszych daniach kuchni polskiej oraz europejskiej. Warto również wstąpić do baru na kieliszek wina bądź wysmakowanego drinka. W hotelu działa ponadto Pijalnia Ziół Natura Organica® zlokalizowana tak, by goście mogli podziwiać panoramę miasta oraz Karkonoszy.