Premier Kraków Hotel

Travelist ulubiona oferta
Kraków, małopolskie
4.5
/5
(Znakomity)
Cena Travelist:
od 371

/ 2 os.

Premier Kraków HotelKraków, małopolskie
Cena Travelist:
od 371

/ 2 os.

Zwiedzanie królewskiego Krakowa

Elegancki hotel 4*, zaledwie 10 minut jazdy od centrum Krakowa – śniadania, dostęp do basenu i sauny

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Śniadania bufetowe
  • Dostęp do basenu i sauny Basen czynny: poniedziałek 14:00-21:00, wtorek - piątek - 8:00 – 12:00 oraz 14:00 – 21:00, sobota - niedziela - 8:00 – 12:00 oraz 14:00 – 21:00
  • Dostęp do basenu i sauny. Basen czynny: poniedziałek 14:00-21:00, wtorek - piątek - 8:00 – 12:00 oraz 14:00 – 21:00, sobota - niedziela - 8:00 – 12:00 oraz 14:00 – 21:00
  • Parking (dla pobytów na minimum 2 noce)
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • opłat za pozostałe usługi w hotelu
  • opłaty za parking – 20 zł/doba (dla pobytów na minimum 2 noce – parking bezpłatny)

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
15:00 - 11:00
Dzieci i dostawki
Pobyt 1 dziecka do 2 lat na łóżku z rodzicami – gratis (bez świadczeń) w pokoju 2-osobowym z rozkładaną sofą

W pokoju 2-osobowym z rozkładaną sofą: możliwość 1 dostawki dla dziecka pow. 2 lat lub osoby dorosłej (ze świadczeniami). Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Tak, 50 zł/doba
Inne
Dostępność basenu: poniedziałek 14:00-21:00, wtorek - piątek - 8:00 – 12:00 oraz 14:00 – 21:00, sobota - niedziela - 8:00 – 12:00 oraz 14:00 – 21:00

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Central Fund of Immovables Sp. z o.o., Plac Zwycięstwa 2, PL7282410591 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,5/5
95 opinii

Najnowsze

G
Gosia, 18-25Para

Odpoczynek

5/5

Plusy: Bardzo miła obsługa hotelowa hotel na wysokim poziomie. W sam raz żeby odpocząć i zrelaksować się. Bardzo dobre,zdrowe, świeże jedzenie. Oraz duża rozmaitość posiłków.

Minusy: Hałas na basenie ( krzyki i głośne wygłupy dzieci brak zwrócenia uwagi przez ratownika) Mało etyczne zachowanie Pań kelnerek (zabieranie talerzy przed nosa bez wcześniejszego zapytania czy mogę zabrać)

17.02.2025
K
Katarzyna, 36-45

Weekend z koleżankami

5/5

Wszystko było w porządku. Pokoje czyste, śniadania smaczne, obsługa bardzo miła. Polecam

Pokój czysty, śniadania smaczne i urozmaicone, obsługa bardzo miła. Polecam
14.10.2024
W
Wojciech, 46-55Rodzina

4/5

13.09.2024
D
Damian, 18-25Para

Nie polecam

2/5

Brudny pokój ( kurz, brudne ściany, brak miejscami fug w łazience i popękane kafelki, brudna kanapa i wykładzina). Klimatyzacja w pokoju nie działała. Godziny otwarcia basenu od wtorku do piątku miały być 8.00-12.00 i 14.00-21.00, a się okazało że basen był tylko otwarty od 14.00-21.00. Ogólnie katastrofa

Odpowiedź Hotelu:

Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Państwa oczekiwań względem pobytu u nas. Jeśli zauważyli Państwo usterki po zameldowaniu, można było dać znać do recepcji, na pewno byśmy zareagowali i zmienili Państwa pokój. Uwagi co do czystości zostały przekazane do Kierownika Housekeepingu z prośbą o uważniejsze sprawdzanie pokoi. Jeśli chodzi o basen - poza poniedziałkiem (co wynika z grafiku) był otwarty i rano i popołudniu - zostało to sprawdzone z listą obecności Ratowników. Mamy nadzieję, że mimo niedogodności dadzą nam Państwo szansę w przyszłości i będziemy mogli Państwa jeszcze gościć. Pozdrawiam, Joanna Lenda
24.08.2024
A
Anna, 46-55Rodzina

Szybki nocleg

3/5

Plusy: Świetne śniadanie

Minusy: Brak otwieranych okien wrażenie klaustrofobiczne....czystość daje wiele do życzenia

Obsługa bardzo służbista jak w urzędzie....
20.08.2024
M
Małgorzata, 56+Para

Super relaks

5/5

Plusy: Czysty, cichy hotel, dobre śniadania

Minusy: Dostęp do basenu

Wszystko zgodnie z ofertą
03.06.2024
T
Tomasz, 46-55Rodzina

Mogło być lepiej

3/5

Plusy: Obsługa, śniadania

Minusy: Basen który był nieczynny w sobotę i niedzielę. Brudna wykładzina i nierówna podłoga w korytarzu. Podniszczona łazienka- braki fugi.

02.06.2024
D
Daniel, 36-45Para

Weekend w Krakowie

5/5

05.05.2024
A
Anna, 36-45Rodzina

Przyjemny

4/5

Plusy: Lokalizacja

Minusy: Woda zimna w basenie , śniadania

14.04.2024
A
Agnieszka, 36-45Rodzina

4/5

04.04.2024
M
Mariola, 56+Znajomi

5/5

12.02.2024
R
Radosław, 36-45Rodzina

Rodzinny wyjazd

4/5

Hotel czysty schludny obsługa miła śniadania pyszne. Hotel nastawiony na dorosłych więc bez zastrzeżeń a dla dzieci trochę za głęboki basen i mogła by być cieplejsza woda a tak wszystko po za tym jest OK. Polecam

04.02.2024
m
michał, 46-55Para

pozytywnie

4/5

Plusy: spokojnie i czysto

Minusy: zbyt głośne i wczesne poranne sprzątanie pokoi

ok
08.01.2024
P
Patrycja, 36-45Para

Na krótki pobyt może być.

4/5

Plusy: Duży obiekt. Winda. Smaczne jedzenie. Miła obsługa.

Minusy: Podłoga na korytarzu "pływała". W trakcie "sprzątania" pokoju po naszą nieobecność nie uzupełniono nam wody, ani kosmetyków w łazience. Woda z umywalki spływała bardzo powoli. Mały telewizor z kiepsko działającym pilotem.

30.12.2023
B
Bożena, 46-55Rodzina

wyjazd rodzinny

4/5

Plusy: Hotel budżetowy. Oddalony od centrum miasta.

Minusy: Ciepła woda w basenie jeżeli dzieci mają korzystać z niego.

16.10.2023
D
Dominik, 26-35Para

Służbowy

5/5

Ogólnie wszystko ok, lecz bez szaleństw
13.10.2023
M
Mslgorzata, 46-55Para

Wszystko ok

5/5

Wysoka kultura.Czysto choć w Krakowie w weekend przyjęli ponad 500 z Ukrainy więcej niż przewiduje stan obsługi i miejsc przy śniadaniu ,na śniadanie robiliśmy trzy podejścia z braku miejsc wychodziliśmy z kwitkiem na śniadaniu był chaos obsuga była zdenerwowana bo się nie wyrabiała W czasie tygodnia byłam w dwóch hotelach we Warszawie i Krakowie .

24.09.2023
N
Natalia, 36-45Para

5/5

13.09.2023
K
Karolina, 26-35Rodzina

Bylo ok

4/5

04.09.2023
J
Joanna, 46-55Rodzina

Wycieczka z synem

5/5

Plusy: Sprawna i profesjonalna obsługa hotelowa oraz pyszne śniadanie dały nam siłę do zwiedzania wspaniałego Krakowa.

Minusy: Może lifting łazienki i ładny koszyczek z akcesoriami do kąpieli dodałby odrobinę luksusu.

30.08.2023
B
Bogdan, 26-35Para

Podróż do domu

5/5

Najbardziej podobało nam sie odwiedzenie starych okolic, w których w młodości szaleliśmy

Wspaniała obsługa
26.08.2023
H
Hanna, 46-55Rodzina

Wakacje

3/5

Czystość,

25.08.2023
K
Katarzyna, 36-45Rodzina

Zawieziona

4/5

Plusy: Smaczne śniadania

Minusy: Bardzo niemiła obsługa podczas śniadań, dzieci zniechęciły się do podchodzenia do bufetu. W pokoju brak lodówek, nie mogliśmy kupić nic co wymagało przetrzymywania w lodówce. Klimatyzacja w jednym pokojów nie działała i nie dało się otwożyć okna. Pod sofą znaleźliśmy skarpety oraz piłkę po innych gościach.

Bardzo niemiła obsługa podczas śniadań. W jednym pokoju brak lodówki, w drugim lodowka była, jednak nie działała, klimatyzacja w jednym pokoju zepsuta i nie dało się otworzyć okna. Znaleźliśmy pos sofą czyjeś brudne skarpety, oraz gumową sflaczałą piłkę. Pozostał niesmak przy 4 gwazdkach....

Odpowiedź Hotelu:

Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za zamieszczenie opinii. Każda uwaga jest dla nas niezmiernie ważna ponieważ pomaga nam ulepszyć jakość świadczonych usług. Jesteśmy na etapie wymiany lodówek, które niestey mają swoją żywotność, więc najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Sytuację z niemiłym personelem na śniadaniu będziemy wyjaśniać interpersonalnie. Z poważaniem, Joanna Towińska-Stanek Rooms Division Manager
22.08.2023
K
Kamila, 36-45Rodzina

Udany wyjazd

5/5

Czysty pokój, dostęp do basenu. Pyszne śniadania

18.08.2023
E
Edyta, 46-55Rodzina

Fajnie wakacje

5/5

Plusy: Bardzo dobre śniadania. Sauna i basen dobre po długich spacerach.

Minusy: Pokój wymaga odświeżenia.

Bardzo miłe Panie kelnerki
15.08.2023
P
Paulina, 26-35Rodzina

Wakacje

5/5

13.08.2023
J
Jakub, 36-45Rodzina

Świetny wypoczynek

5/5

Hotel rewelacja, świetna lokalizacja super wypoczynek

Świetny hotel, dobra baza wypadowa na rynek, bardzo dobre jedzenie obiady jak i śniadania w formie bufetu bardzo duży wybór, strefa wypoczynku również fajna , kącik dla dzieci
06.08.2023
H
Hanna, 36-45Rodzina

Spełnianie marzeń

5/5

Plusy: Bardzo dobre śniadania.

Minusy: Bardzo mały pokój jak dla 2 osób dorosłych i dziecko. Bardzo nie wygodna wersalka do spania dla dziecka (14 lat)

Bardzo mały pokój z niewygodną wersalką.

Odpowiedź Hotelu:

Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię. Przykro nam, że nie udało nam się spełnić Państwa oczekiwań dotyczących pobytu. Przekażemy uwagę dotyczącą sof w pokojach rodzinych do naszej dyrekcji i sprawdzimy dokładnie sofę w tym pookju ponieważ wcześniej nie otrzymaliśmy innych uwag aby sofa była niewygodna. Gdyby chcieli Państwo w przyszłości skorzystać z naszych usług poprosimy o kontakt telefoniczny - możemy wtedy sprawdzić dla Pańśtwa dostępność i cenę Apartamentu który jest wyraźnie większy (ten typ pokoju nie jest dostępny przez stronę Travelist) Pozdrawiam, Przemysław Wolski Deputy Front Office Manager
06.08.2023
M
Magdalena, 26-35Rodzina

Kraków w wersji jednak "budżetowej"

3/5

Plusy: Ogólne wrażenie w porządku. Miła obsługa, fajny basen i smaczne śniadania. Plus za parking w cenie.

Minusy: Hotel z pewnością nie zasługuje na cztery gwiazdki. Bardzo niewygodne drugie łózko, grzyb w łazience, nie działająca lodówka, brak pilota (musieliśmy poprosić). Ogólnie pokój wymaga odświeżenia - zachlapane ściany i poplamione krzesła nie zachęcają.

04.08.2023
K
Katarzyna, 36-45Rodzina

5/5

Polecam serdecznie! Pyszne sniadania Cudowna obsługa hotelu.
31.07.2023
M
Monika, 46-55Rodzina

Wyjazd udany , spełnił nasze oczekiwania.

4/5

Plusy: Miła obsługa na recepcji i stołówce . Dobre śniadania.

Minusy: Trochę mały pokój , jak na 3 dorosłe osoby i dziecko oraz nie dzałajaca lodówka.

Obsługa miła i kompetentna.
26.07.2023
E
Edyta, 36-45Rodzina

URLOP

4/5

Plusy: Dobra lokalizacja

Minusy: W pokoju który miałam nie można było otworzyć okna

21.07.2023
M
Marek, 46-55Rodzina

Zwiedzanie zabytków Krakowa

5/5

Hotel ma już swoje lata, ale jest zadbany i czysty. Obsługa na naprawdę wysokim poziomie. Śniadania mogłyby być bardziej urozmaicone, ale nie jest źle.
12.06.2023
I
Irena , 56+Para

Podróż z Travelist zawsze udany

5/5

Wspaniały hotel Premier w Krakowie

Należy poprawić dzialanie klimatyzacji
26.05.2023
J
Józef, 56+

Udany weekend

5/5

Przyjazna pomocna obsluga

22.05.2023
M
Mateusz, 36-45

5/5

24.04.2023
W
Wioleta, 56+

Relaks i wypoczynek

5/5

Plusy: Dobre i duże śniadania.

Minusy: Troszkę małe obiado-kolacje. Zdarzało się, że brakowało jedzenia i trzeba było prosić obsługę o uzupełnienie.

12.04.2023
W
Weronika, 26-35Para

5/5

Jedna gwiazdka mniej za baaaaardzo słabą wentylację w pokoju, nie wyobrażam sobie być tam latem. Delikatnie brudna łazienka: toaleta zakurzona i w plamach, wanna tak samo. Czarne fugi, włosy i kurz w kątach. Reszta super- miła obsługa, dobre śniadanie. Wielki plus za możliwość przyjechania z pieskiem
28.03.2023
M
Maciej, 36-45Znajomi

5/5

27.03.2023
M
Monika , 36-45Rodzina

Rozczarowanie

2/5

Nie polecam rodzinom z dziećmi. zakwaterowano nas w pokoju bez otwieranych okien, klima nie działała więc w mini pokoju był zaduch i wysoka temperatura... Nie było lodówki. Zimna woda w basenie, pokoje niezbyt czyste... Zgłaszałam dwa razy, że łazienka jest brudna (zwłaszcza wanna). Panie nie umiały wyczyścić uszczelki (czarny grzyb i osad pod uszczelką) więc, żeby dzieci mogły się wykąpać, sama musiałam to zrobić.

27.03.2023
M
Marcin, 26-35Rodzina

Cichy hotel

5/5

Bardzo miła obsługa, dobre jedzenie, spokojne miejsce. W trakcie mojego pobytu w hotelu organizowana byla impreza na ok. 100 osob. W zaden sposób nie zakłocało to mojego odpoczynkuw tym miejscu

27.02.2023
M
Marek, 56+Rodzina

przygoda z wnukami

5/5

Plusy: świetna oferta, dzięki takiej ofercie mogłem spędzić w super hotelu Premier w Krakowie wspaniałe ferie z wnukami. Bardzo przyjazna obsługa wspaniałe jedzenie.

Minusy: wszystko bardzo dobrze czekam na następne oferty Travelist

znakomita
22.02.2023
A
Agnieszka, 36-45Para

Nocleg w Krakowie

5/5

Plusy: Szybki meldunek,smaczne i różnorodne śniadanie

Minusy: Jak na hotel 4* to dużo mankamentów,nie działał czajnik w pokoju, brak telewizji,zepsute żelazko i bardzo ciepło w pokoju,brak otwieranych okien i mozliwosci „przewietrzenia” pokoju

Myślałam ze standard hotelu odpowiada ilości gwiazdek,ale tak nie jest w tym przypadku
20.02.2023
E
Edyta, 36-45Rodzina

Super zwiedzanie

5/5

Super hotel, jedzenie pyszne

20.02.2023
A
Alicja , 56+Rodzina

Polecam hotel Premier w Krakowie

4/5

Plusy: Obsluga na 5 Basen na 5

Minusy: jest o cay

14.02.2023
S
Sebastian , 26-35Rodzina

W tej cenie co miałem naprawdę warto. Hotel i cała reszta super

5/5

14.02.2023
A
Aneta, 26-35Znajomi

Fajny hotel

5/5

Plusy: Fajny hotel, w pokojach czysto, fajny basen i sauna, śniadanka bardzo dobre.

Minusy: Brak możliwości otwarcia okna

09.02.2023
P
Paulina, 26-35Rodzina

Wypoczynek

5/5

Hotel bardzo gościnny, bardzo dobry dla rodzin z dziećmi, w holu mały kącik zabaw dla dzieci, podgrzewana podłoga, dzieciaki mogły biegać na bosaka. Hotel bardzo czysty, pracownicy uprzejmi. Basen niewielki ale wystarczający, jedzenie bardzo dobre, szczególnie śniadania, każdy znajdzie coś dla siebie. Szczerze polecam.

10.01.2023
M
Magdalena , 36-45Rodzina

5/5

28.12.2022
A
Agnieszka, 36-45Para

Jesteśmy bardzo zadowoleni, hotel cichy spokojny, można wypocząć. Szczerze Polecamy, kilka lat jeździmy z travelist nigdy się nie zawiedliśmy

5/5

Cisza ,spokój pokój bardzo ładny.

Na pewno będziemy wracać
28.12.2022

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Czterogwiazdkowy Premier Kraków Hotel mieści się w północnej części miasta, w pobliżu popularnej trasy nr 7 i zaledwie 10 minut jazdy od centrum. Samochód bez problemu zostawisz na hotelowym parkingu, a jeśli nie dysponujesz własnym autem, obsługa chętnie Ci pomoże w zorganizowaniu transferów do najważniejszych atrakcji turystycznych miasta i okolic.
Na miejscu na gości czeka 169 komfortowych pokoi urządzonych w duchu nowoczesnej elegancji. Każdy z nich jest dźwiękoszczelny i klimatyzowany, a ich wyposażenie obejmuje wszystko co niezbędne do komfortowego wypoczynku: telewizor LCD z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz suszarkę do włosów.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Kryty basen z przeszklonym dachem
- Sauna sucha
DLA NAJMŁODSZYCH
Specjalnie dla małych gości hotel bezpłatnie udostępnia łóżeczko z pościelą i wanienkę. Aby zaś młodzi turyści mogli nabrać sił na zwiedzanie Krakowa, hotelowa restauracja przygotowała specjalne dziecięce menu. Maluchy znajdą tam również kącik z zabawkami.
JEDZENIE I PICIE
Codziennie rano hotelowa restauracja Impresja serwuje urozmaicone śniadanie w formie bufetu, składającego się z wyboru wędlin, nabiału, świeżego pieczywa i aromatycznej kawy. Po całym dniu odkrywania tajemnic Krakowa warto wpaść tam na kolację, która urzeknie zarówno wspaniałym smakiem, jak i wyglądem. Nie tylko szefowie kuchni zachwycą wirtuozerią zapachów i smaków. Równie doświadczeni barmani są w stanie zrobić koktajl we wszystkich kolorach tęczy, dlatego też drink w hotelowym barze Act Café będzie wspaniałą nagrodą po całym dniu zwiedzania.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Basen kryty
  • Winda
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Płatny parking w hotelu
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Sauna

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy Standard

Pokój 2-osobowy Standard

Przestronny, klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym lub 2 łóżkami pojedynczymi. Powierzchnia: ok. 25 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Darmowe Wi-Fi
Pokój 2-osobowy z rozkładaną sofą

Pokój 2-osobowy z rozkładaną sofą

Przestronny, klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym i rozkładaną sofą 2-osobową. Powierzchnia: ok. 25 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Darmowe Wi-Fi

Kraków

Mekka artystów, dawna stolica Polski, podwawelski gród - tym jest Kraków, ale czym w zasadzie nie jest? Pod względem liczby zabytków i atrakcji na kilometr kwadratowy Kraków zostawia w tyle jakiekolwiek inne polskie miasto. Wśród obowiązkowych kadrów w albumie z przechadzki po mieście muszą znaleźć się m.in.: Rynek Główny z Sukiennicami i Ratuszem, Kościół Mariacki, Brama Floriańska, Barbakan czy królewski Wawel i słynny Kazimierz. To również bezdenna studnia sztuki -liczne teatry (ze słynnym Teatrem Starym na czele), kina studyjne, awangardowe galerie i muzea zapewnią kulturalną strawę nawet na najdłuższy pobyt. Kulinarnie dawny Gród Kraka to dużo więcej niż legendarny „Wierzynek”, w którym obiadował ponoć sam Kazimierz Wielki. Dziś stolica Małopolski znajduje się w czołówce jeśli chodzi o różnorodność kuchni - zjemy tu pysznego pad thaia, neapolitańską pizzę, jak i klasyczny żurek czy prawdziwe krakowskie obwarzanki. Wokół Krakowa również jest co zwiedzać - Wieliczka, Oświęcim, Tyniec, Ojców i Pieskowa Skała, a nawet Zakopane.


Lokalizacja

750 m do Parku Krowoderskiego
1,5 km do Galerii Bronowice
3 km do Alei Trzech Wieszczów
4 km do dworca Kraków Główny
4,5 km do Rynku Głównego
12 km do lotniska Balice

card

PREMIER KRAKÓW HOTEL

DLACZEGO WARTO?
Czterogwiazdkowy Premier Kraków Hotel mieści się w północnej części miasta, w pobliżu popularnej trasy nr 7 i zaledwie 10 minut jazdy od centrum. Samochód bez problemu zostawisz na hotelowym parkingu, a jeśli nie dysponujesz własnym autem, obsługa chętnie Ci pomoże w zorganizowaniu transferów do najważniejszych atrakcji turystycznych miasta i okolic.
Na miejscu na gości czeka 169 komfortowych pokoi urządzonych w duchu nowoczesnej elegancji. Każdy z nich jest dźwiękoszczelny i klimatyzowany, a ich wyposażenie obejmuje wszystko co niezbędne do komfortowego wypoczynku: telewizor LCD z dostępem do kanałów telewizji satelitarnej, zestaw do parzenia kawy i herbaty oraz suszarkę do włosów.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Kryty basen z przeszklonym dachem
- Sauna sucha
DLA NAJMŁODSZYCH
Specjalnie dla małych gości hotel bezpłatnie udostępnia łóżeczko z pościelą i wanienkę. Aby zaś młodzi turyści mogli nabrać sił na zwiedzanie Krakowa, hotelowa restauracja przygotowała specjalne dziecięce menu. Maluchy znajdą tam również kącik z zabawkami.
JEDZENIE I PICIE
Codziennie rano hotelowa restauracja Impresja serwuje urozmaicone śniadanie w formie bufetu, składającego się z wyboru wędlin, nabiału, świeżego pieczywa i aromatycznej kawy. Po całym dniu odkrywania tajemnic Krakowa warto wpaść tam na kolację, która urzeknie zarówno wspaniałym smakiem, jak i wyglądem. Nie tylko szefowie kuchni zachwycą wirtuozerią zapachów i smaków. Równie doświadczeni barmani są w stanie zrobić koktajl we wszystkich kolorach tęczy, dlatego też drink w hotelowym barze Act Café będzie wspaniałą nagrodą po całym dniu zwiedzania.