Niestety, ta oferta nie jest już aktywna.

Hotel Zatoka Gdańsk

Travelist ulubiona oferta
Gdańsk
Cena w obiekcie:
341
Cena Travelist:
od 189

/ 2 os.

Hotel Zatoka GdańskGdańsk
Cena w obiekcie:
341
Cena Travelist:
od 189

/ 2 os.

Relaks w Trójmieście z widokiem na rzekę

#Nowoczesny hotel 10 minut jazdy od centrum Gdańska, z widokiem na rzekę – śniadania albo śniadania i obiadokolacje, dostęp do Wi-Fi oraz parking w cenie!

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Śniadania lub śniadania i obiadokolacje (do wyboru na dalszym etapie rezerwacji)
  • Internet Wi-Fi Parking

Cena nie zawiera

  • opłaty klimatycznej w wysokości 2,22 zł/doba/os.
  • opłat za pozostałe usługi świadczone przez hotel

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
14:00 - 12:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko do lat 6 na łóżku z rodzicami gratis (bez świadczeń), w wieku 7-12 lat – 70 zł/doba (w pakiecie ze śniadaniem, porcja dziecięca); 100 zł/doba (w pakiecie z wyżywieniem, porcje dziecięce)

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Dostawki
Dla osób pow. 12 lat – 80 zł/doba (w pakiecie ze śniadaniem); 120 zł/doba (w pakiecie z wyżywieniem)
Z pupilem
Tak, możliwość przyjazdu z pupilem – hotel przyjazny zwierzętom
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
Tak
Zakaz palenia
Tak, całkowity zakaz palenia

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Zatoka sp. z o.o. Spółka Komandytowa, Skarszewska 5, PL5921963552 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

O hotelu

Hotel Zatoka *** to nowoczesny i elegancko urządzony obiekt, znajdujący się w spokojnej okolicy w sąsiedztwie Parku Oruńskiego, oddalony o 10 minut od centrum Gdańska. Do dyspozycji gości oddano 81 komfortowo urządzonych oraz przyjaznych zwierzętom pokoi hotelowych. Każdy z nich został wyposażony w oddzielne łóżka jednoosobowe z możliwością połączenia w jedno 2-osobowe, łazienkę z kabiną prysznicową i suszarką, telewizor LCD oraz darmowy dostęp do bezprzewodowego Internetu.
ATRAKCJE HOTELU
- Lobby bar
- Taras z widokiem na rzekę Radunię
JEDZENIE I PICIE
Elegancka i przestronna Restauracja Koralowa serwuje tradycyjne, polskie dania, świeże ryby oraz dania z kuchni europejskiej, które w zależności od sezonu są urozmaicane. Atutem szefa kuchni są potrawy przyrządzane od podstaw w oparciu o naturalne i świeże produkty, które zaspokoją potrzeby nawet najbardziej wymagających smakoszy. Po godzinach warto zrelaksować się w lobby barze.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Bezpłatny parking w hotelu
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Winda
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Możliwość przyjazdu z pupilem

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy Standard

Pokój 2-osobowy Standard

Elegancki i nowocześnie urządzony pokój z 2 łóżkami pojedynczymi
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Darmowe Wi-Fi

Gdańsk

Podczas wizyty w Mieście Jana Heweliusza warto przespacerować się po uznanej za jedną z najpiękniejszych w naszej części Europy starówce, zajrzeć pod Fontannę Neptuna na Długim Targu i odwiedzić renesansowy ratusz. Koniecznie należy też zajrzeć do Muzeum II Wojny Światowej, Bazyliki Mariackiej, Europejskiego Centrum Solidarności, katedry w Oliwie, na Wyspę Sobieszewską czy wdrapać się na wzgórze na półwyspie Westerplatte z gigantycznym pomnikiem ku czci bohaterskich obrońców Wybrzeża... A to i tak tylko ułamek miejsc, które zobaczyć po prostu trzeba! Do tego na gdańskich turystów czeka aż 6 miejskich kąpielisk.


Lokalizacja

Dworzec PKP Gdańsk Orunia – 2,9 km

Muzeum Narodowe – 2,9 km

Zielona Brama – 4,3 km

Ile czasu zajmie Ci dojazd samochodem?

Władysławowo – 1 godz., Łeba – 1 godz. 40 min, Bydgoszcz – 2 godz., Warszawa – 3 godz. 50 min, Wrocław – 5 godz. 30 min

card

HOTEL ZATOKA GDAŃSK

Hotel Zatoka *** to nowoczesny i elegancko urządzony obiekt, znajdujący się w spokojnej okolicy w sąsiedztwie Parku Oruńskiego, oddalony o 10 minut od centrum Gdańska. Do dyspozycji gości oddano 81 komfortowo urządzonych oraz przyjaznych zwierzętom pokoi hotelowych. Każdy z nich został wyposażony w oddzielne łóżka jednoosobowe z możliwością połączenia w jedno 2-osobowe, łazienkę z kabiną prysznicową i suszarką, telewizor LCD oraz darmowy dostęp do bezprzewodowego Internetu.
ATRAKCJE HOTELU
- Lobby bar
- Taras z widokiem na rzekę Radunię
JEDZENIE I PICIE
Elegancka i przestronna Restauracja Koralowa serwuje tradycyjne, polskie dania, świeże ryby oraz dania z kuchni europejskiej, które w zależności od sezonu są urozmaicane. Atutem szefa kuchni są potrawy przyrządzane od podstaw w oparciu o naturalne i świeże produkty, które zaspokoją potrzeby nawet najbardziej wymagających smakoszy. Po godzinach warto zrelaksować się w lobby barze.