Hotel Zatoka Gdańsk
Gdańsk
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Relaks w Trójmieście z widokiem na rzekę
#Nowoczesny hotel 10 minut jazdy od centrum Gdańska, z widokiem na rzekę – śniadania albo śniadania i obiadokolacje, dostęp do Wi-Fi oraz parking w cenie!
Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?
Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet
- Zakwaterowanie
- Śniadania lub śniadania i obiadokolacje (do wyboru na dalszym etapie rezerwacji)
- Internet Wi-Fi Parking
Cena nie zawiera
- opłaty klimatycznej w wysokości 2,22 zł/doba/os.
- opłat za pozostałe usługi świadczone przez hotel
Warto wiedzieć
- Doba hotelowa
- 14:00 - 12:00
- Dzieci i dostawki
- 1 dziecko do lat 6 na łóżku z rodzicami gratis (bez świadczeń), w wieku 7-12 lat – 70 zł/doba (w pakiecie ze śniadaniem, porcja dziecięca); 100 zł/doba (w pakiecie z wyżywieniem, porcje dziecięce)
W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe). - Dostawki
- Dla osób pow. 12 lat – 80 zł/doba (w pakiecie ze śniadaniem); 120 zł/doba (w pakiecie z wyżywieniem)
- Z pupilem
- Tak, możliwość przyjazdu z pupilem – hotel przyjazny zwierzętom
- Udogodnienia dla niepełnosprawnych
- Tak
- Zakaz palenia
- Tak, całkowity zakaz palenia
Warunki
Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.
Transport nie jest wliczony w cenę.
Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN
Informacja dla konsumentów
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Zatoka sp. z o.o. Spółka Komandytowa, Skarszewska 5, PL5921963552 (dalej „Oferent”).Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.
Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.
Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.O hotelu
ATRAKCJE HOTELU
- Lobby bar
- Taras z widokiem na rzekę Radunię
JEDZENIE I PICIE
Elegancka i przestronna Restauracja Koralowa serwuje tradycyjne, polskie dania, świeże ryby oraz dania z kuchni europejskiej, które w zależności od sezonu są urozmaicane. Atutem szefa kuchni są potrawy przyrządzane od podstaw w oparciu o naturalne i świeże produkty, które zaspokoją potrzeby nawet najbardziej wymagających smakoszy. Po godzinach warto zrelaksować się w lobby barze.
Udogodnienia
- Recepcja czynna całą dobę
- Klimatyzacja
- Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
- Bezpłatny parking w hotelu
- Bezpłatny Internet Wi-Fi
- Winda
- Przechowalnia bagaży
- Hotel dla niepalących
- Możliwość przyjazdu z pupilem
Pokoje
Pokaż wszystkie pokojePokój 2-osobowy Standard
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- TV
- Darmowe Wi-Fi
Gdańsk
Podczas wizyty w Mieście Jana Heweliusza warto przespacerować się po uznanej za jedną z najpiękniejszych w naszej części Europy starówce, zajrzeć pod Fontannę Neptuna na Długim Targu i odwiedzić renesansowy ratusz. Koniecznie należy też zajrzeć do Muzeum II Wojny Światowej, Bazyliki Mariackiej, Europejskiego Centrum Solidarności, katedry w Oliwie, na Wyspę Sobieszewską czy wdrapać się na wzgórze na półwyspie Westerplatte z gigantycznym pomnikiem ku czci bohaterskich obrońców Wybrzeża... A to i tak tylko ułamek miejsc, które zobaczyć po prostu trzeba! Do tego na gdańskich turystów czeka aż 6 miejskich kąpielisk.
Lokalizacja
Dworzec PKP Gdańsk Orunia – 2,9 km
Muzeum Narodowe – 2,9 km
Zielona Brama – 4,3 km
Ile czasu zajmie Ci dojazd samochodem?
Władysławowo – 1 godz., Łeba – 1 godz. 40 min, Bydgoszcz – 2 godz., Warszawa – 3 godz. 50 min, Wrocław – 5 godz. 30 min
HOTEL ZATOKA GDAŃSK
ATRAKCJE HOTELU
- Lobby bar
- Taras z widokiem na rzekę Radunię
JEDZENIE I PICIE
Elegancka i przestronna Restauracja Koralowa serwuje tradycyjne, polskie dania, świeże ryby oraz dania z kuchni europejskiej, które w zależności od sezonu są urozmaicane. Atutem szefa kuchni są potrawy przyrządzane od podstaw w oparciu o naturalne i świeże produkty, które zaspokoją potrzeby nawet najbardziej wymagających smakoszy. Po godzinach warto zrelaksować się w lobby barze.
Zobacz ofertę