Grand Hotel View

Travelist ulubiona oferta
Postira, Splitsko-dalmatinska županija, Chorwacja
4.9
/5
(Znakomity)
Cena w obiekcie:
866
Cena Travelist:
od 683

/ 2 os.

Grand Hotel ViewPostira, Splitsko-dalmatinska županija, Chorwacja
Cena w obiekcie:
866
Cena Travelist:
od 683

/ 2 os.

Dostępna opcja HOTEL + LOT

W tej ofercie możesz dokupić przelot na dalszym etapie rezerwacji i cieszyć się całym planem podróży w jednym miejscu!


Jak to działa?
  • W panelu rezerwacji kliknij opcję HOTEL + LOT.
  • Zaznacz swoje lotnisko wylotu - w zależności od wybranego kierunku możesz mieć kilka opcji do wyboru.
  • W kalendarzu wybierz daty swojej podróży - preferowany dzień wylotu oraz powrotu. W podsumowaniu rezerwacji pojawi się orientacyjna cena całkowita za hotel oraz przelot w wybranych datach dla Twojego składu podróżnych.
  • W kolejnych krokach wybierz pokój, rodzaj wyżywienia oraz opcje dodatkowe w hotelu.
  • Przejdź do wyboru lotów. Nasz system automatycznie dobiera lotnisko docelowe do Twojego hotelu i wyświetla listę najlepszych przelotów dostępnych w danym terminie, wraz z aktualnymi cenami - również w opcji z przesiadką.
  • Wybierz z listy swój preferowany lot oraz opcję bagażu - cena całkowita za hotel i przelot dostosuje się do wybranej konfiguracji.
  • Przejdź do płatności - w przypadku opcji HOTEL + LOT dostępna jest wyłącznie płatność 100% z góry lub płatności odroczone Twisto i PayPO.

Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie, które będzie obejmować zarówno hotel, jak i przelot. Oprócz standardowego numeru rezerwacji Travelist.pl znajdziesz tam również unikalny kod rezerwacji przelotu. Będzie Ci on potrzebny podczas odprawy online na stronie linii lotniczej.

Jeśli chcesz cokolwiek zmienić w swojej rezerwacji - np. dokupić bagaż rejestrowany, zarezerwować miejsca w samolocie albo zmienić dane któregoś z pasażerów - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
22 113 40 44
kontakt@travelist.pl

Warto wiedzieć
  1. Cena widoczna na stronie oferty dotyczy wyłącznie pobytu w hotelu. Wybierz opcję HOTEL + LOT oraz skład podróżnych, lotnisko wylotu i termin podróży w panelu rezerwacji, by zobaczyć cenę z przelotem.
  2. Ceny lotów zmieniają się dynamicznie w zależności od aktualnych cenników linii lotniczych. Przed sfinalizowaniem rezerwacji upewnij się, że cena nie uległa zmianie.
  3. Odprawy na swój lot musisz dokonać we własnym zakresie - online na stronie linii lotniczej lub na lotnisku bezpośrednio przed wylotem. Pamiętaj, że niektóre linie lotnicze mogą pobierać dodatkowe opłaty za odprawę na lotnisku.

Bajeczne wakacje z widokiem na morze

Chorwacki relaks na wyspie Brač, tylko 20 m od plaży – wyżywienie, dostęp do basenu zewnętrznego i wewnętrznego oraz siłownia w cenie!

Opcja pobytu 2 dzieci GRATIS!

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji hotelu

  • reservationZarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • cancellationOdwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów - rezerwacja lotu jest bezzwrotna
  • refundation

    Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty za hotel w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA POBYTU W HOTELU I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST - możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 15 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty za hotel nastąpi w środkach Travelist. Rezerwacja przelotu jest bezzwrotna - brak możliwości anulowania i zmiany terminu.
  • Zakwaterowanie
  • Śniadania (w godz. 7-10) w formie bufetu i obiadokolacje (w godz. 19-21) w formie bufetu; wliczone są wyłącznie napoje bezalkoholowe, woda i soki
  • Pobyt 2 dzieci w wieku 2-11 lat - na dostawce - GRATIS (ze świadczeniami) w Pokoju Superior z 2 dostawkami; po dodaniu dzieci w składzie podróżnych
  • Dostęp do basenu zewnętrznego i wewnętrznego
  • Dostęp do siłowni
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty turystycznej (płatność na miejscu)
  • Opłaty parkingowej – 10 EUR/auto/doba (parking zewnętrzny) lub 15 EUR/auto/doba (garaż)
  • Dostępu do strefy wellness - 10 EUR/osoba (max. 3h)
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu
  • Uwaga! W przypadku rezerwacji z lotem transfery lotniskowe we własnym zakresie

Warto wiedzieć

Zmiany cen
Pamiętaj, że dostępność i ceny lotów w ramach oferty są dynamiczne i mogą ulec zmianie w trakcie procesu rezerwacji. W takim przypadku zawsze będziemy Cię o tym informować podczas rezerwacji.
Dzieci i dostawki
Pobyt 1 dziecka do 1 roku życia na łóżku z rodzicami – gratis, łóżeczko dziecięce – na życzenie, bez dopłat.

Pobyt 2 dzieci w wieku 2-11 lat - na dostawce - GRATIS (ze świadczeniami) w Pokoju Superior z 2 dostawkami; po dodaniu dzieci w składzie podróżnych.

W Pokoju Superior z 2 dostawkami, możliwość dostawki dla 2 dzieci w wieku 12-17 lat. Brak możliwości dostawki dla osób dorosłych.

Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

W pozostałych pokojach brak możliwości dostawki.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Za dopłatą - 25 EUR/zwierzę/doba.
Parking
Za dopłatą - 10 EUR/auto/doba (parking zewnętrzny) lub 15 EUR/auto/doba (garaż).
Dodatkowe informacje
Fakturę za pobyt w hotelu wystawia bezpośrednio obiekt noclegowy, zgodnie z przepisami obowiązującymi w jego kraju. Jeśli potrzebujesz faktury, napisz do nas na adres kontakt@travelist.pl przed dokonaniem rezerwacji. Zweryfikujemy, czy obiekt wystawia faktury i na jakich zasadach. Gdy otrzymasz od nas odpowiedź, wypełnij formularz rezerwacyjny, podając dane do faktury.

Oferta nie zawiera ubezpieczenia podróżnego. Zalecamy wykupienie polisy obejmującej koszty leczenia, NNW i OC we własnym zakresie.
Gwarancja finansowa i ochrona konsumencka
Zgodnie z regulacjami UE dotyczącymi imprez turystycznych, Użytkownicy rezerwujący Usługę Hotel+Lot (np. lot + hotel) są objęci dodatkową ochroną konsumencką. Secret Escapes GmbH ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich usług zawartych w Usłudze Hotel+Lot. Usługi Hotel+Lot są finansowo zabezpieczone przez ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności organizatora podróży za pośrednictwem Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH (DRSF), Sächsische Straße 1, 10707 Berlin, e-mail: schadenmeldung@drsf.reise, tel. (+49) (0)30 – 78954770.

W przypadku niewypłacalności organizatora, Użytkownicy mają zapewniony: zwrot środków za niezrealizowaną usługę, powrót do kraju, jeśli transport jest częścią pakietu.

Więcej informacji na temat Twoich praw jako podróżnego znajdziesz w Formularzu informacyjnym lub w potwierdzeniu rezerwacji.

Certyfikat DRSF

Tłumaczenie certyfikatu DRSF na język polski

Tłumaczenie nie ma skutków prawnych dla DRSF i są dostarczane wyłącznie w celach obsługi klienta.
Paszport
Przed podróżą upewnij się, że Ty oraz każda z osób podróżujących wraz z Tobą posiadacie niezbędne dokumenty oraz spełniacie wszelkie inne wymogi wjazdowe do kraju docelowego.

Każdy uczestnik podróży musi posiadać ważny dowód osobisty lub paszport. Dodatkowo, w zależności od kraju docelowego, mogą być wymagane wizy, określone szczepienia, testy sanitarne lub inne środki zdrowotne. Aktualne informacje na temat wymaganych dokumentów, przepisów wizowych i celnych oraz regulacji zdrowotnych w kraju docelowym możesz sprawdzić na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Znajdziesz tam również lokalne przepisy i zalecenia dotyczące bezpieczeństwa, a także kontakt do pomocy konsularnej w razie nagłych sytuacji.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od organizatora turystyki: Secret Escapes GmbH z siedzibą w Berlinie, przy ul. Stresemannstr 123, 10963 Berlin, zarejestrowaną pod numerem HRB 138671, nr tel.: 22 1134044, email: kontakt@travelist.pl (dalej: “Organizator turystyki”).

Travelist działa jako agent turystyczny Organizatora turystyki, pośrednicząc w zawieraniu umowy o udział w imprezie turystycznej pomiędzy Użytkownikami Travelist, a Organizatorem. Organizator turystyki, jako strona umowy o udział w imprezie turystycznej, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie Usługi Hotel+Lot.

Travelist odpowiada za rzetelne przekazanie informacji o ofercie Organizatora turystyki i wspiera Państwa w rozwiązywaniu problemów związanych z realizacją Usług Hotel+Lot. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące świadczonych Usług Hotel+Lot, należy poinformować Travelist, który pośredniczy w przekazaniu zgłoszenia Organizatorowi turystyki.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Organizatora można zgłaszać za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Organizatorowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Organizator.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi dotyczące sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdą Państwo w Regulaminie Travelist H+ dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Kluczowe informacje (w tym warunki zmiany ceny) dla tej oferty znajdują się w Formularzu informacyjnym.

Zasady odstąpienia od umowy oraz ewentualne koszty związane z rezygnacją znajdują się w Regulaminie oraz w Warunkach uczestnictwa

Szczegóły dotyczące zabezpieczenia Organizatora Turystyki przed niewypłacalnością: Zgodnie z regulacjami UE dotyczącymi imprez turystycznych, Użytkownicy rezerwujący Usługę Hotel+ (np. lot + hotel) są objęci dodatkową ochroną konsumencką. Secret Escapes GmbH ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich usług zawartych w Usłudze Hotel+. Usługi Hotel+ są finansowo zabezpieczone przez ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności organizatora podróży za pośrednictwem Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH z siedzibą w Berlinie, adres: Sächsische Straße 1, 10707 Berlin, tel.: (+49) (0)30 78954770, e-mail: schadenmeldung@drsf.reise, www.schadenmeldung.drsf.reise.

W przypadku niewypłacalności organizatora, Użytkownicy mają zapewniony:

  • zwrot środków za niezrealizowaną usługę
  • powrót do kraju, jeśli transport jest częścią pakietu

Więcej informacji na temat Twoich praw jako podróżnego znajdziesz w Formularzu informacyjnym lub w potwierdzeniu rezerwacji.

Prawa i obowiązki podróżnego oraz informacje o możliwości przeniesienia umowy na inną osobę znajdują się w Formularzu informacyjnym i Warunkach uczestnictwa.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,9/5
12 opinii

Najnowsze

D
Dawid, 26-35Rodzina

Świetny hotel

5/5

Plusy: Fantastyczne położenie hotelu, spokojne ciche miasto, czysto, miła obsługa.

Minusy: Za mało jedzenia regionalnego

08.09.2024
j
joanna, 36-45Rodzina

-

5/5

Plusy: Hotel bardzo fajny, śniadania i obiadokolację urozmaicone. Infrastruktura hotelu bardzo przyjemna, czysta i zadbana.

Minusy: Hotelowy bar przy basenie kiepski, słaba obsługa z uwagi na brak zainteresowania gośćmi, chodzą niby ale nie widzą (nikomu nie zależy), nie utrzymują czystości np. rozdeptane lody i ich pozostałości trzeba było omijać oby się nie poślizgnąć tu przed barem.

Hotel ekstra choć muszą popracować nad personelem barowym w szczególności
25.07.2024
M
Mirosław, 56+Para

5/5

15.10.2023
J
Jarosław , 36-45Para

Odpoczynek 100%

5/5

Piękny hotel, piękne miasteczko

28.09.2023
T
Tomasz, 36-45Rodzina

mega wakacje

5/5

super miejsce, super hotel, super jedzenie

23.08.2023
K
Krzysztof, 36-45Rodzina

Wakacje

4/5

Plusy: Czysto, hotel nowy, obsługa mila, jedzenie zarówno ja śniadaniach i obiadokolacji smaczne, plaża super, żele i odżywki Rituals na wyposażeniu, blisko centrum miasta.

Minusy: Zdecydowanie za dużo dzieci, posiłki mogłyby być cieplejsze (brak podgrzewaczy), brak atrakcji na dorosłych, 2 leżaki z parasolem 15€,

Z plusów - Czysto, hotel nowy, obsługa mila, jedzenie zarówno ja śniadaniach i obiadokolacji smaczne, plaża super, żele i odżywki Rituals na wyposażeniu, blisko centrum miasta. Minusy - Zdecydowanie za dużo dzieci, posiłki mogłyby być cieplejsze (brak podgrzewaczy), brak atrakcji na dorosłych, 2 leżaki z parasolem 15€,
17.08.2023
D
Dominika, 36-45Rodzina

Super wrażenia

5/5

Piękny nowoczesny hotel, w urokliwej i spokojnej ale nie nudnej miejscowości.

01.08.2023
Ł
Łukasz, 36-45Rodzina

Chorwacja

5/5

Plusy: Hotel bardzo dobrze wyposażony, wysokiej jakości materiały, kosmetyki itp, 3 baseny do wyboru, leżaki i parasole w strefie basenowej za free, jedzenie od koloru do wyboru, blisko plaża

Minusy: Leżaki przy plaży - 10 €/szt. , parasol przy plaży 5 €- szt. Parking przy hotelu 15 €/doba, parking podziemny 20 €/doba.

19.07.2023
A
Agnieszka, 36-45Rodzina

Genialny pobyt

5/5

Wszystko było mega - hotel, miejscowość, jedzonko. Nasza podróż życia.

17.07.2023
P
PATRYCJA, 36-45Rodzina

Niesamowite miejsce

5/5

Plusy: Przepiękny hotel z zapierającym widokiem, nowoczesne i komfortowe pokoje, szafy w przedpokoju z dużą ilością miejsca, baseny rewelacja plus miejsca z leżakami, przepiękna plaża przyhotelowa z drobnym żwirkiem, tak samo dno w morzu ma drobny żwirek. Bardzo smaczne i ròżnorodne jedzenie i bardzo miła obsługa. Położenie hotelu zauroczyło nas totalnie. Hotel robi lepsze wrażenie niż Khalani Beach w Makarskiej a ten ma 5*, wg nas baseny i miejsca leżakowe w Grand Hotel View robią lepsze wrażenie. Hotel godny polecenia.

Minusy: Kolacje mogłyby być wcześniej chociaż od 18:00 bo serwowane są od 19:00

04.07.2023
B
Bartłomiej, 36-45Rodzina

5/5

01.07.2023
B
Bartłomiej , 36-45Rodzina

Super nowy hotel czysto plaża przy hotelu zero ludzi bardzo wysoki poziom zakwaterowania polecam

5/5

23.06.2023

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Grand Hotel View **** to elegancki i komfortowy hotel, mieszczący się w kameralnej miejscowości Postira na malowniczej wyspie Brač. Obiekt oferuje gościom przytulne pokoje z klimatyzacją, balkonem i łazienką z prysznicem. Jest też położony w świetnej lokalizacji – zaledwie 20 m od plaży i kilkanaście minut spacerem od centrum kurortu.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Basen wewnętrzny
- Basen zewnętrzny
- Sauna
- Jacuzzi
- Spa
- Siłownia
DLA NAJMŁODSZYCH
- Basen dla dzieci
- Możliwość wypożyczenia łóżeczka, podgrzewacza do butelek, przewijaka
JEDZENIE I PICIE
Hotelowa restauracja serwuje śniadania i obiadokolacje w formie bufetu.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Siłownia
  • Płatny parking w hotelu
  • Parking w hotelu
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Restauracja
  • Spa

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy Superior z widokiem na morze i balkonem

Pokój 2-osobowy Superior z widokiem na morze i balkonem

Klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym lub 2 łóżkami pojedynczymi. Pow. ok. 27 m2. Pokój posiada balkon i widok na morze.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi
Pokój 2-osobowy Superior z 2 dostawkami, widokiem na morze i balkonem

Pokój 2-osobowy Superior z 2 dostawkami, widokiem na morze i balkonem

Klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym lub 2 łóżkami pojedynczymi. Dodatkowe łóżko wyciąga się z łóżka głównego. Pow. ok. 28 m2. Pokój posiada balkon i widok na morze.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Postira

Postira to kameralna miejscowość turystyczna, położona na malowniczej wyspie Brač, między miejscowościami Splitska i Pučiśća. Kurort oferuje piękną, kamienistą plażę, turkusowe wody Adriatyku oraz warty odwiedzenia zamek Lazarić. Warto wybrać się na spacer do tętniącej życiem przystani promowej lub do centrum miasteczka, gdzie na turystów czekają liczne bary i restauracje z lokalnymi specjałami.

Sama wyspa Brač to trzecia co do wielkości wyspa Chorwacji i największa wyspa Dalmacji. Znajduje się tu Lovrečina – najpiękniejsza zatoka wyspy położonej majestatycznie u stóp ruin klasztoru 8 km od Supetaru. Idealnym miejscem na nurkowanie będzie miejscowość Milna. Amatorzy pięknych plaż muszą koniecznie wybrać się na jedyną w swoim rodzaju plażę Zlatni Rat.


Lokalizacja

20 m od kamienistej plaży
300 m od centrum miasta
950 m od zamku Lazarić
4,2 km od przystani promowej

card

GRAND HOTEL VIEW

DLACZEGO WARTO?
Grand Hotel View **** to elegancki i komfortowy hotel, mieszczący się w kameralnej miejscowości Postira na malowniczej wyspie Brač. Obiekt oferuje gościom przytulne pokoje z klimatyzacją, balkonem i łazienką z prysznicem. Jest też położony w świetnej lokalizacji – zaledwie 20 m od plaży i kilkanaście minut spacerem od centrum kurortu.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Basen wewnętrzny
- Basen zewnętrzny
- Sauna
- Jacuzzi
- Spa
- Siłownia
DLA NAJMŁODSZYCH
- Basen dla dzieci
- Możliwość wypożyczenia łóżeczka, podgrzewacza do butelek, przewijaka
JEDZENIE I PICIE
Hotelowa restauracja serwuje śniadania i obiadokolacje w formie bufetu.