Hotel Montefila

Travelist ulubiona oferta
Ulqin, Ulcinj Municipality, Czarnogóra
4.9
/5
(Znakomity)
Cena w obiekcie:
569
Cena Travelist:
od 495

/ 2 os.

Hotel MontefilaUlqin, Ulcinj Municipality, Czarnogóra
Cena w obiekcie:
569
Cena Travelist:
od 495

/ 2 os.

Dostępna opcja HOTEL + LOT

W tej ofercie możesz dokupić przelot na dalszym etapie rezerwacji i cieszyć się całym planem podróży w jednym miejscu!


Jak to działa?
  • W panelu rezerwacji kliknij opcję HOTEL + LOT.
  • Zaznacz swoje lotnisko wylotu - w zależności od wybranego kierunku możesz mieć kilka opcji do wyboru.
  • W kalendarzu wybierz daty swojej podróży - preferowany dzień wylotu oraz powrotu. W podsumowaniu rezerwacji pojawi się orientacyjna cena całkowita za hotel oraz przelot w wybranych datach dla Twojego składu podróżnych.
  • W kolejnych krokach wybierz pokój, rodzaj wyżywienia oraz opcje dodatkowe w hotelu.
  • Przejdź do wyboru lotów. Nasz system automatycznie dobiera lotnisko docelowe do Twojego hotelu i wyświetla listę najlepszych przelotów dostępnych w danym terminie, wraz z aktualnymi cenami - również w opcji z przesiadką.
  • Wybierz z listy swój preferowany lot oraz opcję bagażu - cena całkowita za hotel i przelot dostosuje się do wybranej konfiguracji.
  • Przejdź do płatności - w przypadku opcji HOTEL + LOT dostępna jest wyłącznie płatność 100% z góry lub płatności odroczone Twisto i PayPO.

Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie, które będzie obejmować zarówno hotel, jak i przelot. Oprócz standardowego numeru rezerwacji Travelist.pl znajdziesz tam również unikalny kod rezerwacji przelotu. Będzie Ci on potrzebny podczas odprawy online na stronie linii lotniczej.

Jeśli chcesz cokolwiek zmienić w swojej rezerwacji - np. dokupić bagaż rejestrowany, zarezerwować miejsca w samolocie albo zmienić dane któregoś z pasażerów - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
22 113 40 44
kontakt@travelist.pl

Warto wiedzieć
  1. Cena widoczna na stronie oferty dotyczy wyłącznie pobytu w hotelu. Wybierz opcję HOTEL + LOT oraz skład podróżnych, lotnisko wylotu i termin podróży w panelu rezerwacji, by zobaczyć cenę z przelotem.
  2. Ceny lotów zmieniają się dynamicznie w zależności od aktualnych cenników linii lotniczych. Przed sfinalizowaniem rezerwacji upewnij się, że cena nie uległa zmianie.
  3. Odprawy na swój lot musisz dokonać we własnym zakresie - online na stronie linii lotniczej lub na lotnisku bezpośrednio przed wylotem. Pamiętaj, że niektóre linie lotnicze mogą pobierać dodatkowe opłaty za odprawę na lotnisku.

Rodzinne wakacje na południu Czarnogóry

Nowoczesny hotel 4* w znanym kurorcie Ulcinj, w pobliżu najsłynniejszej plaży w Czarnogórze – wyżywienie, dostęp do basenów oraz transfer na plażę w cenie! Dodatkowo opcja pobytu z dziećmi GRATIS.

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji hotelu

  • reservationZarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • cancellationOdwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów - rezerwacja lotu jest bezzwrotna
  • refundation

    Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty za hotel w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA POBYTU W HOTELU I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST - możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 15 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty za hotel nastąpi w środkach Travelist. Rezerwacja przelotu jest bezzwrotna - brak możliwości anulowania i zmiany terminu.
  • Zakwaterowanie
  • Śniadania w formie bufetu (w godz. 7-10) i 3-daniowe obiadokolacje (w godz. 19-21) serwowane (przystawka, danie główne i deser)
  • Pobyt 2 dzieci do lat 12 na dostawce GRATIS (ze świadczeniami) - po dodaniu dzieci w składzie podróżnych
  • Dostęp do basenów (kryty i zewnętrzny)
  • Codzienny transfer na plażę (3 razy dziennie)
  • Parking
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty turystycznej (płatność na miejscu)
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu
  • Uwaga! W przypadku rezerwacji z lotem transfery lotniskowe we własnym zakresie

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
13:00 - 11:00
Zmiany cen
Pamiętaj, że dostępność i ceny lotów w ramach oferty są dynamiczne i mogą ulec zmianie w trakcie procesu rezerwacji. W takim przypadku zawsze będziemy Cię o tym informować podczas rezerwacji.
Dzieci i dostawki
Pobyt 2 dzieci do lat 12 na dostawce GRATIS (ze świadczeniami) - po dodaniu dzieci w składzie podróżnych

Brak możliwości dostawki dla osób od 13 lat.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Za dopłatą.
Parking
W cenie.
Dodatkowe informacje
Restauracja, bar oraz basen zewnętrzny mieszczą się w sąsiednim hotelu Primafila.
Dodatkowe informacje
Fakturę za pobyt w hotelu wystawia bezpośrednio obiekt noclegowy, zgodnie z przepisami obowiązującymi w jego kraju. Jeśli potrzebujesz faktury, napisz do nas na adres kontakt@travelist.pl przed dokonaniem rezerwacji. Zweryfikujemy, czy obiekt wystawia faktury i na jakich zasadach. Gdy otrzymasz od nas odpowiedź, wypełnij formularz rezerwacyjny, podając dane do faktury.

Oferta nie zawiera ubezpieczenia podróżnego. Zalecamy wykupienie polisy obejmującej koszty leczenia, NNW i OC we własnym zakresie.
Gwarancja finansowa i ochrona konsumencka
Zgodnie z regulacjami UE dotyczącymi imprez turystycznych, Użytkownicy rezerwujący Usługę Hotel+Lot (np. lot + hotel) są objęci dodatkową ochroną konsumencką. Secret Escapes GmbH ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich usług zawartych w Usłudze Hotel+Lot. Usługi Hotel+Lot są finansowo zabezpieczone przez ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności organizatora podróży za pośrednictwem Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH (DRSF), Sächsische Straße 1, 10707 Berlin, e-mail: schadenmeldung@drsf.reise, tel. (+49) (0)30 – 78954770.

W przypadku niewypłacalności organizatora, Użytkownicy mają zapewniony: zwrot środków za niezrealizowaną usługę, powrót do kraju, jeśli transport jest częścią pakietu.

Więcej informacji na temat Twoich praw jako podróżnego znajdziesz w Formularzu informacyjnym lub w potwierdzeniu rezerwacji.

Certyfikat DRSF

Tłumaczenie certyfikatu DRSF na język polski

Tłumaczenie nie ma skutków prawnych dla DRSF i są dostarczane wyłącznie w celach obsługi klienta.
Paszport
Przed podróżą upewnij się, że Ty oraz każda z osób podróżujących wraz z Tobą posiadacie niezbędne dokumenty oraz spełniacie wszelkie inne wymogi wjazdowe do kraju docelowego.

Każdy uczestnik podróży musi posiadać ważny dowód osobisty lub paszport. Dodatkowo, w zależności od kraju docelowego, mogą być wymagane wizy, określone szczepienia, testy sanitarne lub inne środki zdrowotne. Aktualne informacje na temat wymaganych dokumentów, przepisów wizowych i celnych oraz regulacji zdrowotnych w kraju docelowym możesz sprawdzić na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Znajdziesz tam również lokalne przepisy i zalecenia dotyczące bezpieczeństwa, a także kontakt do pomocy konsularnej w razie nagłych sytuacji.
Płatność
Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od organizatora turystyki: Secret Escapes GmbH z siedzibą w Berlinie, przy ul. Stresemannstr 123, 10963 Berlin, zarejestrowaną pod numerem HRB 138671, nr tel.: 22 1134044, email: kontakt@travelist.pl (dalej: “Organizator turystyki”).

Travelist działa jako agent turystyczny Organizatora turystyki, pośrednicząc w zawieraniu umowy o udział w imprezie turystycznej pomiędzy Użytkownikami Travelist, a Organizatorem. Organizator turystyki, jako strona umowy o udział w imprezie turystycznej, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie Usługi Hotel+Lot.

Travelist odpowiada za rzetelne przekazanie informacji o ofercie Organizatora turystyki i wspiera Państwa w rozwiązywaniu problemów związanych z realizacją Usług Hotel+Lot. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące świadczonych Usług Hotel+Lot, należy poinformować Travelist, który pośredniczy w przekazaniu zgłoszenia Organizatorowi turystyki.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Organizatora można zgłaszać za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Organizatorowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Organizator.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi dotyczące sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdą Państwo w Regulaminie Travelist H+ dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Kluczowe informacje (w tym warunki zmiany ceny) dla tej oferty znajdują się w Formularzu informacyjnym.

Zasady odstąpienia od umowy oraz ewentualne koszty związane z rezygnacją znajdują się w Regulaminie oraz w Warunkach uczestnictwa

Szczegóły dotyczące zabezpieczenia Organizatora Turystyki przed niewypłacalnością: Zgodnie z regulacjami UE dotyczącymi imprez turystycznych, Użytkownicy rezerwujący Usługę Hotel+ (np. lot + hotel) są objęci dodatkową ochroną konsumencką. Secret Escapes GmbH ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich usług zawartych w Usłudze Hotel+. Usługi Hotel+ są finansowo zabezpieczone przez ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności organizatora podróży za pośrednictwem Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH z siedzibą w Berlinie, adres: Sächsische Straße 1, 10707 Berlin, tel.: (+49) (0)30 78954770, e-mail: schadenmeldung@drsf.reise, www.schadenmeldung.drsf.reise.

W przypadku niewypłacalności organizatora, Użytkownicy mają zapewniony:

  • zwrot środków za niezrealizowaną usługę
  • powrót do kraju, jeśli transport jest częścią pakietu

Więcej informacji na temat Twoich praw jako podróżnego znajdziesz w Formularzu informacyjnym lub w potwierdzeniu rezerwacji.

Prawa i obowiązki podróżnego oraz informacje o możliwości przeniesienia umowy na inną osobę znajdują się w Formularzu informacyjnym i Warunkach uczestnictwa.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,9/5
10 opinii

Najnowsze

P
Paweł, 36-45Rodzina

5/5

Fajny hotel
31.07.2025
A
Andrzej, 46-55Rodzina

Czarnogóra

5/5

Plusy: Widoki

Minusy: Korki na granicy Chorwacja-Czarnogóra

Bardzo miła obsługa, miły właściciel. Hotel w spokojnej okolicy. Czysto dobre posiłki
13.09.2024
B
Bogumiła, 46-55Rodzina

sielanka

5/5

Plusy: Pełen komfort. Czysty hotel, baseny - jak na zdjęciach. Smaczne jedzenie. Śniadania wprawdzie powtarzalne, ale rekompensatą były pyszne, chrupiące placuszki - bułeczki (jak nasze pączki- tylko lżejsze), podawane również codziennie. Miła obsługa!!!! Niskie ceny w Czarnogórze!!!!

Minusy: Brak

Przemiła obsługa. Czyściutko!!!!
17.05.2024
B
BeataRodzina

Super wybór

5/5

Super miejsce.Do dyspozycji gości basen .Smaczne posiłki.Chciałabym tam wrócić.

28.08.2023
R
Rafał, 36-45Rodzina

Wyjazd bardzo fajny

5/5

Bardzo ładny obiekt, przemili właściciele, smaczne jedzenie Cenowo do porównania z Chorwacją bardzo duży plus

Super
24.08.2023
B
BEATA, 36-45Rodzina

"Powrót do Raju"

5/5

Pyszne jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie. Przemili gospodarze, służący pomocą i radą. Super przestronne pokoje, czyściutko codziennie nowa świeża pachnąca pościel i ręczniki. Byłam z rodziną po raz trzeci :)

Super, moja rodzina składająca się z 4 osób otrzymała apartament składający się z sypialni i aneksu kuchennego (pełne wyposażenie) naczynia, sztućce, mikrofala, czajnik itp.z jadalnią i łóżeczkami z oparciami dla dzieci, oczywiście własna łazienka i ogromny taras ze stoliczkami i krzesełkami.
28.08.2022
S
Slawomir, 36-45Rodzina

Czarnogóra the best

5/5

Kultura, widoki, przyjaźni mieszkańcy

Przyjazny, rodzinny hotel z domowym jedzonkiem i atmosfera. Czysty, właściciel pomocny, rozmawia po polsku co podnosi pozytywne uczucia. Polecam wszystkim z czystym sumieniem.
27.08.2022
P
Patryk, 36-45Rodzina

„Odkrywanie Czarnogóry dwa odbicia”

4/5

Plusy: Oferta na Travelist jest konkretna i sprecyzowana pod potrzeby każdego klienta.

Minusy: Temat niw dotyczy samego Travelistu a bardziej asertywności podróżujących podczas wizyty w samym hotelu. Nie można dać sobie zmienić (bo tak wymyślił sobie właściciel obiektu) np. Lokalizacji samego pobytu.

10.08.2022
M
Michał, 36-45Rodzina

Piękna pogoda w dobrej cenie

5/5

Plusy: Hotel, a przede wszystkim miły uczynny manager który był właścicielem. Dbał o wszystko, i o wszystkich. Brawo dla tego Pana. Reszta tez na dobrym poziomie.

Minusy: Poza hotelem w Czarnogórze mają problem ze śmieciami. Są wszędzie, a w sklepie " wciskają" jednorazówki na siłę.

Miło i z uśmiechem. Czysto.
02.08.2021
Y
Yana, 36-45Rodzina

Przepiękne widoki

5/5

Dobry hotel, obfite śniadania i obiadokolacje. Przemili właściciele i obsługa. Gorąco polecam!!!

Wszystko nam się spodobalo
18.07.2021

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Ulcinj – najdalej wysunięte na południe miasto Czarnogóry – jest jednocześnie jednym z najpiękniejszych w tym regionie. Przyciąga nie tylko swoim śródziemnomorskim krajobrazem, przepełnionym winnicami oraz różnorodnymi gatunkami sosen, jałowców i drzew oliwnych, ale także szeroko rozumianym orientalnym charakterem oraz... najdłuższą piaszczystą plażą po bałkańskiej stronie Adriatyku.
Nowoczesny Hotel Montefila**** zlokalizowany jest 3,5 km od zabytkowego centrum miasta oraz ok. 2 km od słynnej plaży Velika Plaza, na którą gości codziennie dowozi hotelowy bus. Dogodna lokalizacja sprzyja nie tylko kąpielom wodnym i słonecznym, ale także odkrywaniu lokalnej kultury, sztuki oraz niesamowitych zakątków przyrody. Obiekt stanowi również doskonałą bazę wypadową do Albanii.
Do dyspozycji gości oddano nowoczesne, klimatyzowane pokoje z prywatną łazienką oraz nielimitowanym dostępem do Internetu. Każdy z nich posiada szereg wysokiej klasy udogodnień (telewizor LCD, lodówka, suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty) oraz umeblowany balkon z widokiem na okolicę. Ponadto na korytarzach dostępne są aneksy kuchenne.
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen kryty
- basen zewnętrzny
- jacuzzi zewnętrzne
- sauna
- masaże
- wypożyczalnia rowerów
DLA DZIECI
Najmłodsi goście mogą spędzać beztroski czas na placu zabaw zlokalizowanym przy samym hotelu.
JEDZENIE I PICIE
Restauracja oraz bar znajdują się w sąsiednim hotelu Primafila, który należy do tego samego zespołu hotelowego. W menu znajdują się dania rodem z Czarnogóry oraz potrawy kuchni albańskiej. Goście mogą delektować się potrawami na przestronnym, zacienionym tarasie. W barze serwowany jest szeroki wybór drinków oraz mocniejszych alkoholi.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Wypożyczalnia rowerów
  • Bezpłatny parking w hotelu
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Jacuzzi
  • Basen kryty
  • Winda
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Basen zewnętrzny
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Plac zabaw dla dzieci
  • Sauna
  • Spa
  • Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy z balkonem

Pokój 2-osobowy z balkonem

Klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Ulcinj

Nadmorskie miasto na południu Czarnogóry słynie przede wszystkim z najdłuższej, bo aż 13-kilometrowej piaszczystej plaży po bałkańskiej stronie Adriatyku. Velika Plaža to jednak nie jedyny wabik na turystów. Kamienna starówka, położona na wzgórzu, jest idealnym miejscem na podziwianie romantycznych zachodów słońca, a orzeźwienie można uzyskać, kosztując jednego ze skarbów Ulcinj – arbuza z niezliczonych ulicznych straganów.

Jedno jest pewne. Ulcinj jest kompletnie inne niż pozostałe czarnogórskie miasta. Z pewnością duży wpływa ma na to bliskość albańskiej granicy – miasto zamieszkuje de facto więcej Albańczyków niż Czarnogórców. I widać to na każdym kroku. Tablice informacyjne są zazwyczaj w 2 językach, tak samo jak napisy w restauracjach. Wszystko to sprawia, że Ulcinj stanowi ciekawą mieszankę kulturową, a zarazem dogodną bazę wypadową – zarówno dla wielbicieli plażowania, jak i turystów ciekawych świata.


Lokalizacja

1,8 km od plaży Velika Plaza
3,5 km od Starego Miasta w Ulcinj
13 km od wyspy Ada Bojana
28 km od centrum Baru
40 km od Szkodry i Jeziora Szkoderskiego (Albania)
73 km od lotniska w Podgoricy

card

HOTEL MONTEFILA

DLACZEGO WARTO?
Ulcinj – najdalej wysunięte na południe miasto Czarnogóry – jest jednocześnie jednym z najpiękniejszych w tym regionie. Przyciąga nie tylko swoim śródziemnomorskim krajobrazem, przepełnionym winnicami oraz różnorodnymi gatunkami sosen, jałowców i drzew oliwnych, ale także szeroko rozumianym orientalnym charakterem oraz... najdłuższą piaszczystą plażą po bałkańskiej stronie Adriatyku.
Nowoczesny Hotel Montefila**** zlokalizowany jest 3,5 km od zabytkowego centrum miasta oraz ok. 2 km od słynnej plaży Velika Plaza, na którą gości codziennie dowozi hotelowy bus. Dogodna lokalizacja sprzyja nie tylko kąpielom wodnym i słonecznym, ale także odkrywaniu lokalnej kultury, sztuki oraz niesamowitych zakątków przyrody. Obiekt stanowi również doskonałą bazę wypadową do Albanii.
Do dyspozycji gości oddano nowoczesne, klimatyzowane pokoje z prywatną łazienką oraz nielimitowanym dostępem do Internetu. Każdy z nich posiada szereg wysokiej klasy udogodnień (telewizor LCD, lodówka, suszarka do włosów, zestaw do parzenia kawy i herbaty) oraz umeblowany balkon z widokiem na okolicę. Ponadto na korytarzach dostępne są aneksy kuchenne.
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen kryty
- basen zewnętrzny
- jacuzzi zewnętrzne
- sauna
- masaże
- wypożyczalnia rowerów
DLA DZIECI
Najmłodsi goście mogą spędzać beztroski czas na placu zabaw zlokalizowanym przy samym hotelu.
JEDZENIE I PICIE
Restauracja oraz bar znajdują się w sąsiednim hotelu Primafila, który należy do tego samego zespołu hotelowego. W menu znajdują się dania rodem z Czarnogóry oraz potrawy kuchni albańskiej. Goście mogą delektować się potrawami na przestronnym, zacienionym tarasie. W barze serwowany jest szeroki wybór drinków oraz mocniejszych alkoholi.