Hotel S Mujanovic

Travelist ulubiona oferta
Dobra Voda, Bar Municipality, Czarnogóra
4.1
/5
(Bardzo dobry)
Cena w obiekcie:
397
Cena Travelist:
od 345

/ 2 os.

Hotel S MujanovicDobra Voda, Bar Municipality, Czarnogóra
Cena w obiekcie:
397
Cena Travelist:
od 345

/ 2 os.

Dostępna opcja HOTEL + LOT

W tej ofercie możesz dokupić przelot na dalszym etapie rezerwacji i cieszyć się całym planem podróży w jednym miejscu!


Jak to działa?
  • W panelu rezerwacji kliknij opcję HOTEL + LOT.
  • Zaznacz swoje lotnisko wylotu - w zależności od wybranego kierunku możesz mieć kilka opcji do wyboru.
  • W kalendarzu wybierz daty swojej podróży - preferowany dzień wylotu oraz powrotu. W podsumowaniu rezerwacji pojawi się orientacyjna cena całkowita za hotel oraz przelot w wybranych datach dla Twojego składu podróżnych.
  • W kolejnych krokach wybierz pokój, rodzaj wyżywienia oraz opcje dodatkowe w hotelu.
  • Przejdź do wyboru lotów. Nasz system automatycznie dobiera lotnisko docelowe do Twojego hotelu i wyświetla listę najlepszych przelotów dostępnych w danym terminie, wraz z aktualnymi cenami - również w opcji z przesiadką.
  • Wybierz z listy swój preferowany lot oraz opcję bagażu - cena całkowita za hotel i przelot dostosuje się do wybranej konfiguracji.
  • Przejdź do płatności - w przypadku opcji HOTEL + LOT dostępna jest wyłącznie płatność 100% z góry lub płatności odroczone Twisto i PayPO.

Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie, które będzie obejmować zarówno hotel, jak i przelot. Oprócz standardowego numeru rezerwacji Travelist.pl znajdziesz tam również unikalny kod rezerwacji przelotu. Będzie Ci on potrzebny podczas odprawy online na stronie linii lotniczej.

Jeśli chcesz cokolwiek zmienić w swojej rezerwacji - np. dokupić bagaż rejestrowany, zarezerwować miejsca w samolocie albo zmienić dane któregoś z pasażerów - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
22 113 40 44
kontakt@travelist.pl

Warto wiedzieć
  1. Cena widoczna na stronie oferty dotyczy wyłącznie pobytu w hotelu. Wybierz opcję HOTEL + LOT oraz skład podróżnych, lotnisko wylotu i termin podróży w panelu rezerwacji, by zobaczyć cenę z przelotem.
  2. Ceny lotów zmieniają się dynamicznie w zależności od aktualnych cenników linii lotniczych. Przed sfinalizowaniem rezerwacji upewnij się, że cena nie uległa zmianie.
  3. Odprawy na swój lot musisz dokonać we własnym zakresie - online na stronie linii lotniczej lub na lotnisku bezpośrednio przed wylotem. Pamiętaj, że niektóre linie lotnicze mogą pobierać dodatkowe opłaty za odprawę na lotnisku.

Wypoczynek z widokiem na morze na południu Czarnogóry

Nowoczesny hotel 300 m od plaży nad Adriatykiem – śniadania, obiadokolacje i parking w cenie

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji hotelu

  • reservationZarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • cancellationOdwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów - rezerwacja lotu jest bezzwrotna
  • refundation

    Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty za hotel w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA POBYTU W HOTELU I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST - możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 15 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty za hotel nastąpi w środkach Travelist. Rezerwacja przelotu jest bezzwrotna - brak możliwości anulowania i zmiany terminu.
  • Zakwaterowanie
  • Śniadania w formie bufetu (w godz. 7-10) i obiadokolacje serwowane (w godz. 19-22)
  • Internet Wi-Fi
  • Parking

Cena nie zawiera

  • opłaty klimatycznej – 1 EUR/os./doba
  • opłat za pozostałe usługi w obiekcie
  • Uwaga! W przypadku rezerwacji z lotem transfery lotniskowe we własnym zakresie

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
10:00 - 00:00 - 08:00
Zmiany cen
Pamiętaj, że dostępność i ceny lotów w ramach oferty są dynamiczne i mogą ulec zmianie w trakcie procesu rezerwacji. W takim przypadku zawsze będziemy Cię o tym informować podczas rezerwacji.
Dzieci i dostawki
1 dziecko do 2 lat na łóżku z rodzicami gratis (ze świadczeniami) – z wyłączeniem pokoju 2-osobowego z balkonem.

Brak opcji dostawki dla dzieci starszych i osób dorosłych – prosimy o wybór większego pokoju.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Nie.
Parking
W cenie.
Dodatkowe informacje
Fakturę za pobyt w hotelu wystawia bezpośrednio obiekt noclegowy, zgodnie z przepisami obowiązującymi w jego kraju. Jeśli potrzebujesz faktury, napisz do nas na adres kontakt@travelist.pl przed dokonaniem rezerwacji. Zweryfikujemy, czy obiekt wystawia faktury i na jakich zasadach. Gdy otrzymasz od nas odpowiedź, wypełnij formularz rezerwacyjny, podając dane do faktury.

Oferta nie zawiera ubezpieczenia podróżnego. Zalecamy wykupienie polisy obejmującej koszty leczenia, NNW i OC we własnym zakresie.
Gwarancja finansowa i ochrona konsumencka
Zgodnie z regulacjami UE dotyczącymi imprez turystycznych, Użytkownicy rezerwujący Usługę Hotel+Lot (np. lot + hotel) są objęci dodatkową ochroną konsumencką. Secret Escapes GmbH ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich usług zawartych w Usłudze Hotel+Lot. Usługi Hotel+Lot są finansowo zabezpieczone przez ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności organizatora podróży za pośrednictwem Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH (DRSF), Sächsische Straße 1, 10707 Berlin, e-mail: schadenmeldung@drsf.reise, tel. (+49) (0)30 – 78954770.

W przypadku niewypłacalności organizatora, Użytkownicy mają zapewniony: zwrot środków za niezrealizowaną usługę, powrót do kraju, jeśli transport jest częścią pakietu.

Więcej informacji na temat Twoich praw jako podróżnego znajdziesz w Formularzu informacyjnym lub w potwierdzeniu rezerwacji.

Certyfikat DRSF

Tłumaczenie certyfikatu DRSF na język polski

Tłumaczenie nie ma skutków prawnych dla DRSF i są dostarczane wyłącznie w celach obsługi klienta.
Paszport
Przed podróżą upewnij się, że Ty oraz każda z osób podróżujących wraz z Tobą posiadacie niezbędne dokumenty oraz spełniacie wszelkie inne wymogi wjazdowe do kraju docelowego.

Każdy uczestnik podróży musi posiadać ważny dowód osobisty lub paszport. Dodatkowo, w zależności od kraju docelowego, mogą być wymagane wizy, określone szczepienia, testy sanitarne lub inne środki zdrowotne. Aktualne informacje na temat wymaganych dokumentów, przepisów wizowych i celnych oraz regulacji zdrowotnych w kraju docelowym możesz sprawdzić na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Znajdziesz tam również lokalne przepisy i zalecenia dotyczące bezpieczeństwa, a także kontakt do pomocy konsularnej w razie nagłych sytuacji.
Płatność
Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od organizatora turystyki: Secret Escapes GmbH z siedzibą w Berlinie, przy ul. Stresemannstr 123, 10963 Berlin, zarejestrowaną pod numerem HRB 138671, nr tel.: 22 1134044, email: kontakt@travelist.pl (dalej: “Organizator turystyki”).

Travelist działa jako agent turystyczny Organizatora turystyki, pośrednicząc w zawieraniu umowy o udział w imprezie turystycznej pomiędzy Użytkownikami Travelist, a Organizatorem. Organizator turystyki, jako strona umowy o udział w imprezie turystycznej, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie Usługi Hotel+Lot.

Travelist odpowiada za rzetelne przekazanie informacji o ofercie Organizatora turystyki i wspiera Państwa w rozwiązywaniu problemów związanych z realizacją Usług Hotel+Lot. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące świadczonych Usług Hotel+Lot, należy poinformować Travelist, który pośredniczy w przekazaniu zgłoszenia Organizatorowi turystyki.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Organizatora można zgłaszać za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Organizatorowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Organizator.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi dotyczące sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdą Państwo w Regulaminie Travelist H+ dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Kluczowe informacje (w tym warunki zmiany ceny) dla tej oferty znajdują się w Formularzu informacyjnym.

Zasady odstąpienia od umowy oraz ewentualne koszty związane z rezygnacją znajdują się w Regulaminie oraz w Warunkach uczestnictwa

Szczegóły dotyczące zabezpieczenia Organizatora Turystyki przed niewypłacalnością: Zgodnie z regulacjami UE dotyczącymi imprez turystycznych, Użytkownicy rezerwujący Usługę Hotel+ (np. lot + hotel) są objęci dodatkową ochroną konsumencką. Secret Escapes GmbH ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich usług zawartych w Usłudze Hotel+. Usługi Hotel+ są finansowo zabezpieczone przez ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności organizatora podróży za pośrednictwem Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH z siedzibą w Berlinie, adres: Sächsische Straße 1, 10707 Berlin, tel.: (+49) (0)30 78954770, e-mail: schadenmeldung@drsf.reise, www.schadenmeldung.drsf.reise.

W przypadku niewypłacalności organizatora, Użytkownicy mają zapewniony:

  • zwrot środków za niezrealizowaną usługę
  • powrót do kraju, jeśli transport jest częścią pakietu

Więcej informacji na temat Twoich praw jako podróżnego znajdziesz w Formularzu informacyjnym lub w potwierdzeniu rezerwacji.

Prawa i obowiązki podróżnego oraz informacje o możliwości przeniesienia umowy na inną osobę znajdują się w Formularzu informacyjnym i Warunkach uczestnictwa.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,1/5
38 opinii

Najnowsze

K
Krzysztof, 56+Rodzina

Fajne wakacje

5/5

Będą obsłużeni przez profesjonalistów.

Szef profesjonalista. Personel bardzo miły , przyjazny , extra
17.07.2024
M
Michał, 36-45Rodzina

Czarnogóra Dobra Voda

2/5

Plusy: Cena była naprawdę przystępna.

Minusy: Zaniki napięcia spowodowane tym, że wszystkie klimatyzacje były włączone ( trudno żeby nie włączyć jak jest 38 st), Brak wody lub jej samoistne przełączanie zimna/cipła plus ciemno pod prysznicem przy zaniku napięcia. Śniadania tzw szwedzki stół, ale nawet nie n a podgrzewaczu tylko wyłożone na talerzach, codziennie to samo parówki, jajecznica i suchy dwudniowy wek. Obiady takie w skali od 1 do 10 to tak na 3. Zupa codziennie ta sama. Największy hit to kawa z warnika, herbata również... dzięki bogu można było za 1,5E zamówić normalną z ekspersu. Problem z fakturą, po interwencji travelistu udało się uzyskać. Lokalizacja, niestety przy głównej drodze, i nie 300 m od morza tylko z 700... Polecam jak ktoś chce budżetowe wczasy 20 km dalej w Ulczynie również z travelistu, tam było o niebo lepiej, niesty nie było już wolnych miejsc. Aczkolwiek podsumowując za 6 dni 550E za 4 osoby to w sumie... Polecam trasę przez Bośnie, piękne widoki, oczywiście 400 km bez autostrady ale warto przeżycie z trasy niezapomniane.

Brak wody, prądu na przemian i to podczas oglądania Euro. A dodatkowo codziennie jednodniowe wycieczki z Rainbow które przyjeżdżały
15.07.2024
A
Agnieszka, 36-45Rodzina

Piękna Czarnogóra

3/5

Plusy: Walory krajobrazowe oczywiście niepodważalne, warto przyjechać.

Minusy: Hotel bardzo czysty i przyjemny. servis codziennie sprząta, wymienia ręczniki. Obsługa hotelowa bardzo dobra i życzliwa. Jedyny mankament to posiłki z pakietu, lepiej wybrać opcję bez wyżywienia, ewentualnie same śniadania, aby nie być rozczarowanym.

11.07.2024
M
Marek, 46-55Znajomi

Super

5/5

Wyzywienie

04.06.2024
D
Dariusz, 46-55Rodzina

Wyjazd rodzinny

5/5

Plusy: Bardzo udany pobyt

Minusy: Brak

26.05.2024
A
Artur , 46-55Rodzina

zjebane wakacje - najgorsze wakacje mojego życia

1/5

Plusy: nic

Minusy: wszystko - podejście właściciela i personelu do gości -brak ciepłej wody, papieru toaletowego -piszczące rury przez całą dobę - nieprzymocowane muszle w toaletach wciśnięte pod skosem w zbyt małe pomieszczenie -nie prawdziwy opis oferty na stronie Travelista (Hotel nie posiada fizycznie opisywanych pokoi) -mega niedobre jedzenie, beznadziejna jakość produktów, monotonia posiłków i ich świeżość

Hotel jako obiekt przyzwoity, posiada niedociągnięcia które można usnąć niestety podejście właściciela jest wyciągnąć max pieniędzy przy zerowym nakładzie.
04.09.2023
K
Katarzyna, 18-25Rodzina

przepiękne wrażania z przejazdu i objazdu Czarnogóry

5/5

Obsługa hotelowa była super. Jedzenie dobre a woda super do pływania. Polecam wyjazdy, gdyż Czarnogóra jest piękna.

Bardzo miła obsługa hotelu. Dbali o nas i byli uczynni. Starali się aby spełnić nasze życzenia. Z pokoju mieliśmy fantastyczny widok na morze i góry.
06.08.2023
H
Henryk, 56+Rodzina

przepiękne krajobrazy, super czysta woda i dobry hotel

5/5

Obsługa hotelowa była super. Jedzenie dobre a woda super do pływania. Polecam wyjazdy, gdyż Czarnogóra jest piękna.

Super mili i uczynni ludzie. Szef czuwał nad nami abyśmy byli zadowoleni. Kuchnia smaczna. Jedzenia było tyle ile trzeba. Kelnerzy bardzo się starali abyśmy byli zadowoleni.
06.08.2023
H
Hubert Olszewski, 36-45Rodzina

Idealne miejsce na wakacyjny wypoczynek :)

5/5

Urokliwe widoki i kąpiele w czystym, lazurowym morzu :)

Szczerze polecam hotel! Przesympatyczny i życzliwy właściciel. Bardzo pomocna obsługa. Pokoje czyściutkie z klimatyzacją i niezbędnym wyposażeniem. Kuchnia lekka i smaczna, jak na te warunki pogodowe idealna! Hotel położony w pobliżu plaży z dostępem do czystego i lazurowego morza. Byliśmy w tym miejscu już kolejny raz dość liczną grupa z małymi dziećmi i zapewne jeszcze wrócimy. Pozdrawiamy serdecznie :)
02.08.2023
D
Dariusz, 56+Para

4/5

13.07.2023
J
Józef, 56+Para

5/5

12.07.2023
E
Eugeniusz, 46-55Rodzina

Wypoczynek oraz zwiedzanie okolic

5/5

Plusy: Bardzo mili i pomocni ludzie z obsługi i restauracji na czele z Szefem

Minusy:

24.06.2023
K
Katarzyna, 26-35Rodzina

Podróż marzeń

4/5

Plusy: Niesamowity Widoki

Minusy: Nic

05.09.2022
D
Dorota, 46-55Rodzina

Najgorszy hotel pod względem jedzenia w jakim byłam w życiu

2/5

Plusy: JEŚLI CHODZI O HOTEL, TO NĘDZA, BRAK POZYTYWNYCH DOŚWIADCZEŃ, OKROPNE ZIMNE ŚWIATŁO, POKÓJ SPRZĄTNIĘTY RAZ W CIĄGU SZEŚCIODNIOWEGO POBYTU A RACZEJ TYLKO WYMIENIONA POŚCIEL, JEDEN RAZ WYMIENIONE RĘCZNIKI I JEDEN RAZ WYNIESIONE ŚMIECI. CIĄGŁY PROBLEM Z CIŚNIENIEM WODY. JEDZENIE ZA CZASÓW KOMUNY NA STOŁÓWKACH, PAN KELNER, KTÓRY CHODZI PO SALI Z JAKĄŚ MISKĄ I KAŻDEMU GOŚCIOWI HOTELU WYDZIELA JEDNĄ CHOCHLĘ ZUPY, ZERO NAPOJÓW PRZY OBIADOKOLACJACH, NAWET ZWYKŁEJ WODY BRAK, NIE MÓWIĄC O SOKACH, CZY ZWYKŁEJ WODZIE Z CYTRYNĄ, NAJGORSZE ŚNIADANIA, CZĘSTO ZIMNA JAJECZNICA, BRAK UROZMAICEŃ ŚNIADANIOWYCH DLA DZIECI W POSTACI ZWYKŁYCH PŁATKÓW, MLEKA, JOGURTÓW. SCHEMAT ŚNIADAŃ TEN SAM, CODZIENNIE, DO OBRZYDZENIA, CZYLI JAJECZNICA, SER, SZYNKI PODEJRZANEJ JAKOŚCI, DODATKOWO TYLKO OGÓREK I POMIDOR, HERBATA NIE PRZYPOMINAJĄCA HERBATY, DODATKOWO TYLKO KAWA MARNEJ JAKOŚCI, O MLEKO DO KAWY RÓWNIEŻ TRZEBA ŁASKAWIE PROSIĆ. ZERO DESERÓW, PRZEZ CAŁY POBYT. OGÓLNIE JEDEN Z NAJGORSZYCH Z HOTELI W JAKICH MI PRZYSZŁO BYĆ Z RODZINĄ, Z SERCA NIE POLECAM !!!

Minusy: WSZYSTKO, CZYLI: - JEDZENIE (ŚNIADANIA, OBIADOKOLACJE), - WPROWADZENIE DESERÓW - BARDZO ŹLE URZĄDZONE POKOJE, ZAMIAST 3 ŁÓŻEK WCIŚNIĘTE 4 ŁÓŻKA, - SPRZĄTANIE CHOCIAŻ CO DRUGI DZIEŃ

BRAK WINDY W HOTELU, TRAGEDIA, WNOSZENIE BAGAŻY, NP. NA CZWARTE PIĘTRO NA PLUS BALKONY. PANOWIE KELNERZY, SZCZEGÓLNIE STARSZY PAN W OKULARACH I PAN KELNER NAJMŁODSZY BARDZO UPRZEJMI. PANOWIE KELNERZY CAŁY CZAS CI SAMI, BEZ MOŻLIWOŚCI WOLNEGO, CHYBA Z WINY WŁAŚCICIELA.
20.08.2022
J
Jolanta, 36-45Rodzina

Fajna wyprawa.

4/5

Miła obsługa. Dogodna lokalizacja. Optymalna cena.

18.08.2022
K
Katarzyna, 36-45Rodzina

Rodzinne wczasy w Czarnogórze

1/5

Plusy: Zaletą była dość bliska odległość od morza.

Minusy: Ogólnie jestem bardzo niezadowolona z hotelu i nikomu go nie polecam. Nie wiem za co otrzymał 4 gwiazdki, ja może jedną bym mu dała, nie więcej. W ofercie są pokoje z widokiem na morze, a my otrzymaliśmy pokój od strony bardzo ruchliwej (w dzień i w nocy) głównej ulicy przelotowej. Było tak głośno ,że nawet na noc nie można było okna otworzyć, a odpoczynek na balkonie nie był żadnym odpoczynkiem. Miał być minibarek, a były 4 szklanki i mała lodówka. Nawet wody mineralnej nie było. W łazience słuchawka od prysznica zwisała, bo nie pasowała do uchwytu, kabina przeciekała jak ktoś się wykąpał i stała kałuża wody, która wypływała na przedpokój, a także przeciekała przez głośnik w suficie znajdujący się w restauracji. Obsługa postawiła wiadro do którego ściekała woda. Do naszej łazienki natomiast przyszła pani "hydraulik "tzn. pani sprzątająca, która podłubała coś śrubokrętem i poszła, a woda dalej ciekła do końca naszego pobytu. Powiedziała , że przyniesie nam ręcznik, żebyśmy kładli go na podłogę , jednak nie doczekaliśmy się. W łazience nie było nawet suszarki do włosów, ani jakiegokolwiek wieszaka, żeby powiesić ręcznik, wszystko było pourywane. Najgorszą jednak bolączką naszego pobytu było wyżywienie. Podane na obskurnych, brudnych i dziurawych obrusach( zresztą pościel też była dziurawa). Często zimne, nie przyprawione i podane w mało apetyczny sposób, na talerzach , na których siadały muchy. Przez 10 dni naszego pobytu tylko 2 razy były owoce (melon i arbuz). Jednak były ich takie małe ilości, że nie dla wszystkich starczyło. Prawdziwym "hitem" była jednak zupa , podawana na obiadokolację - przez 6 dni z rzędu ta sama!!!!!!!. Ja po 4 dniu miałam już do niej wstręt. A na drugie danie pierś z kurczaka, raz w panierce , raz grillowana, na przemian i do tego 7 frytek - dosłownie!!! Surówka też przez 10 dni taka sama ,jeśli można to w ogóle nazwać surówką - kilka plasterków ogórka, kilka pomidora i kapusta poszatkowana , bez przypraw, bez smaku, do znudzenia, BEZNADZIEJNE!!!!!! I jeszcze do tego właściciel chodzący między stolikami bez przerwy i zaglądający gościom do talerzy, ile jedzą. Ten wyjazd to był koszmar, nie polecam nikomu tego hotelu.

12.08.2022
J
Jarosław, 46-55Znajomi

Przygoda

5/5

Plusy: Dobra baza wypadowa ,hotel skromny, który ma swoje lata świetności za sobą .Pokoje czyste ,częste zmiany pościeli i ręczników, przemiła obsługa hotelu

Minusy: W sezonie urlopowym mała plaża totalnie za pchana

...sympatyczna ob sługa hotelowa i restauracyjna,skromne, posiłki kierowane pod ewidentnym kontem wycieczek które wpadają na jeden ,dwa noclegi
31.07.2022
D
DANIEL, 36-45Rodzina

Super, to już kolejny wyjazd z Travellist i na pewno nie ostatni.

5/5

Hotel Ok, obsługa miła, ale nie dla wymagahacych. Podczas tygodniowego wyjazdu zostały wymienione ręczniki i pościel. Jedzenie jest najsłabszą częścią hotelu. Przez tydzień zupa ta sama tylko zmieniala kolor oraz kurczak w różnej postaci. Głodni nie chodziliśmy. Mimo wszystko nie żałujemy że względu na cenę. Cena czyni cuda.
27.07.2022
M
Małgorzata, 36-45Rodzina

Udane wakacje.

5/5

Plusy: Czysty hotel. Spełnił moje oczekiwania. Bardzo dobra lokalizacja. Blisko plaża . Obsługa hotelu ok.

Minusy: Słaba zupa w menu restauracji, do tego codziennie taka sama. Jedyna słabość tego hotelu. Co do reszty nie ma co narzekać.

Oceniam pozytywnie.
20.07.2022
A
Agnieszka, 46-55Para

Relaks w słońcu

5/5

Jakość obsługi, słoneczna aura, smaczne posiłki

Wszystko zgodne z opisem w ofercie, bardzo mili i sympatyczni ludzie z obsługi
16.07.2022
M
Magdalena, 26-35Rodzina

Leżing i plażing

4/5

Plusy: Piękne widoki, plaża blisko z dobrym zejściem, bardzo mili i pomocni właściciele

Minusy: Kiepskie wyżywienie i transport

Bardzo mili i pomocni właściciele i obsługa. Hotel czysty, często wymieniana pościel i ręczniki. Przestronny balkon, suszarka do ubrań. Niestety jedzenie monotonne i średnie, ale można się najeść. Blisko do plaży i do sklepu.
15.07.2022
J
Janusz, 56+Para

Nie była to podróż życia,lecz ostatnia do Czarnogóry

4/5

Plusy: Obsługa w hotelu

Minusy: Tego nie można zmienić,to plaże

Miło spotkać tak serdecznych ludzi
05.06.2022
P
Paweł, 46-55Rodzina

5/5

27.10.2021
M
Marek, 18-25Rodzina

Super wyprawa

5/5

Wspaniałe miejsce do zwiedzania Czarnogóray i Albani oraz Horwacji

Bardzo miła rodzinna atmosfera , pokoje wygodne z tarasem ,czysto, jedzenie dużo i smacznie . Polecam
20.09.2021
Z
Zbigniew, 56+Para

relax

3/5

Plusy: Ciepla woda w morzu i plaza oraz krajobrazy i przystepne ceny Zyczliwi mieszkancy i wlasciciel hotelu

Minusy: Zdjecia pokoju z naszej rezerwacji wogole sie nie zgadzaly z rzeczywistoscia dostalismy pokoj od strony ruchliwej ulicy W lazience przykry zapach kanalizy ,pokoj nie sprzatany przez caly okres pobytu reczniki nie wymiwniane jedna, rolka papieru toaletowego na caly pobyt Sniadania codziennie to samo SZWEDZKI STOL dominuje mortadela i pieczone parowki oraz podsmazany chleb w jajku jezeli przyjdziesz po godzinie od otwarcia zostaja resztki scinki szynki itd Herbata i kawa katastrofa bez smaku Serwetek przy sniadaniu brak Widok stolu z folderu reklamowego chyba zrobiony z jakiegos przyjecia weselnego bo rzeczywistosc jest calkowicie inna Pan kelner okruchy ze stolu zgarnia reka na pogloge

12.09.2021
A
AdamPara

Ulop był udany za tom cenę hotel może dałbym 1gwiastke chociaż gospodarze ok do plaży nie 300 m jest około 600 i najgorsze że powód pod górkę zajeebista.

3/5

Plusy: Jak przyjadą własnym transportem to można dużo zobaczyć.

Minusy: Wszystka brak ciśnienia wody chałas na korytarzach trzaskanie drzwiami czym mniej gości brak Szweckiego stołu i to samo przez 11dni.

11.09.2021
D
Dariusz, 36-45Znajomi

5/5

11.09.2021
K
Kazimierz, 56+Znajomi

Nowe doświadczenie

4/5

Plusy: Miejsce

Minusy: Sprzątanie w pokojach

Adekwatnie do ceny
08.09.2021
A
Andrzej, 36-45Rodzina

Opinia

3/5

Plusy: Witam bardzo nie spodobało się że nie sprzątają wogolie .jedzenie nie było różnorodne. nie polecam.

Minusy: sprzątanie i jedzenie

06.09.2021
I
ILONA, 26-35

Przyzwoite wakacje

4/5

Plusy: Krajobraz

Minusy: Jedzenie w hotelu

31.08.2021
M
Marek, 56+Para

Wypoczynek

2/5

Plusy: Tylko niska cena. Dla mnie istotna jest nie tylko cena, ale komfort przebywania w hotelu.

Minusy: Hotel S Mujanowic absolutnie nie zasługuje na cztery gwiazdki! Chyba tylko Travelist żeby zachęcić ofertą podwyższył standard tego hotelu.

Mam bardzo dużo uwag krytycznych, więc proszę o kontakt osoby z kierownictwa.
13.08.2021
A
Agnieszka, 36-45Rodzina

Urlop w Czarnogórze

4/5

Plusy: Miła atmosfera, czysto w hotelu, obsługa bardzo pomocna.

Minusy: Śniadania w formie szwedzkiego stołu bardzo monotonne, obiadokolacja serwowana więc wyboru nie ma, a dania przesolone, niedoprawione, niedopieczone, nienadające się dla dzieci. Jedzenie jest wielkim minusem.

04.08.2021
M
Maria, 56+Znajomi

Dobry odpoczynek

5/5

Plusy: Dobre miejsce

Minusy: Większe pokoje

01.08.2021
U
Urszula, 36-45Rodzina

Pierwsza podróż zagraniczna

4/5

Plusy: Pokój z widokiem na morze i góry.

Minusy: Jedzenie w hotelu. Śniadanie przez tydzień takie samo. Bardzo zatłoczona plaża.

28.07.2021
J
Joanna, 36-45Rodzina

Udane wakacje za rozsądną cenę

5/5

Plusy: Jesteśmy mile zaskoczeni miejscem. Hotel bardzo pozytywny, czysty, bardzo sympatyczna obsługa.

Minusy: bardziej zróżnocowane śniadania

25.07.2021
M
Mariusz, 36-45Para

Długa droga zwieńczona odpoczynkiem i wrażeniami.

5/5

Plusy: Pogoda, klimat, słońce, plaża.

Minusy: Podróż

20.07.2021
D
Dominika, 26-35Rodzina

Wakacje w Czarnogorze

3/5

Plusy: Czarnogora jest przepięknym krajem do którego jeszcze wrócę.

Minusy: Opinia co do hotelu to przez cały tydzień pobytu ani razu nie były sprzątane pokoje, jak nie zawołałam o ręcznik to bym go nie dostała. Sam hotel ok, obsługa też fajna. Śniadania ok natomiast obiadokolacja pod znakiem zapytania. Jedzenie monotonne, odgrzewane, brak picia do kolacji. Jedzenie jednym słowem "szpitalne"

Hotel i obsługa ok, aczkolwiek przez cały tydzień nie sprzątane pokoje
19.07.2021
E
Edyta, 46-55Rodzina

Fantastyczny urlop

5/5

Nie spodziewałam się , że wszystko odbędzie się wzorowo.Przepiękna kraina, z licznymi zabytkami i przemiłymi ludźmi.Hotel czyściutki. Pyszne jedzenie.Właściciele i pracownicy dbają o gości w sposób iście rodzinny :) Woda zawsze ciepła, tylko trzeba umieć włączyć przełącznik ! Polecam z całego serca innym.

03.06.2021

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Hotel S Mujanovic**** to nowoczesny, otwarty w 2012 roku obiekt, zlokalizowany w niewielkiej, klimatycznej wiosce Dobra Voda na południu Czarnogóry, zaledwie 300 m od plaży. To doskonałe miejsce zarówno na romantyczny wyjazd, jak i rodzinne wakacje.
Do dyspozycji gości oddano komfortowe, klimatyzowane pokoje dla 2-5 osób z prywatną łazienką z prysznicem. Każdy z nich posiada balkon z widokiem na morze, telewizor oraz nielimitowany dostęp do Internetu.
JEDZENIE I PICIE
Goście hotelu mają do dyspozycji bar, a także restaurację z wyborem dań z karty. Lokal restauracyjny serwuje potrawy lokalne oraz dania kuchni śródziemnomorskiej, a na specjalne życzenie przygotowywane są posiłki dietetyczne.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Bezpłatny parking w hotelu
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy z balkonem

Pokój 2-osobowy z balkonem

Klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym i umeblowanym balkonem. Powierzchnia: ok. 22 m2
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Mini lodówka
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi
Pokój 3-osobowy z balkonem

Pokój 3-osobowy z balkonem

Klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym i 1 pojedynczym oraz umeblowanym balkonem. Powierzchnia: ok. 25 m2
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Mini lodówka
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Dobra Voda

Dobra Voda to typowo wakacyjny kurort położony w południowej części wybrzeża Czarnogóry, w pobliżu granicy z Albanią. Słynie przede wszystkim z licznych plaż, takich jak plaża Sutomorska, Crvena Plaza czy Perłowa Plaża. W centrum miasteczka znajduje się malownicza promenada. Panują tu doskonałe warunki do uprawiania sportów wodnych (m.in. surfing, nurkowanie) oraz jazdy na rowerze i spacerów. Miłośnicy wspinaczki mogą wybrać się wyznaczonymi trasami na pobliskie masywy górskie. Goście kurortu zachwyceni będą również obecnością licznych knajpek, kawiarni oraz beach barów, w okolicy nie brak też klubów z muzyką, dyskotek i kasyn. A jeśli ktoś miałby ochotę na odrobinę zwiedzania, w ciągu mniej niż pół godziny można stąd dojechać do dwóch zabytkowych miast – Baru (z licznymi fortyfikacjami, Pałacem Królewskim i historycznym akweduktem) oraz Ulcinj. To ostatnie słynie nie tylko z malowniczo górującego nad Adriatykiem Starego Miasta, ale również swojego egzotycznego, orientalnego charakteru oraz... najdłuższej piaszczystej plaży w kraju.


Lokalizacja

300 m do plaży
7,5 km do portu w Bar
13,5 km do rynku Starego Miasta w Ulcinj
19 km do Sutomore
35 km do zamku Besac i Jeziora Szkoderskiego
49 km do Budvy
56 km do lotniska w Podgoricy

card

HOTEL S MUJANOVIC

DLACZEGO WARTO?
Hotel S Mujanovic**** to nowoczesny, otwarty w 2012 roku obiekt, zlokalizowany w niewielkiej, klimatycznej wiosce Dobra Voda na południu Czarnogóry, zaledwie 300 m od plaży. To doskonałe miejsce zarówno na romantyczny wyjazd, jak i rodzinne wakacje.
Do dyspozycji gości oddano komfortowe, klimatyzowane pokoje dla 2-5 osób z prywatną łazienką z prysznicem. Każdy z nich posiada balkon z widokiem na morze, telewizor oraz nielimitowany dostęp do Internetu.
JEDZENIE I PICIE
Goście hotelu mają do dyspozycji bar, a także restaurację z wyborem dań z karty. Lokal restauracyjny serwuje potrawy lokalne oraz dania kuchni śródziemnomorskiej, a na specjalne życzenie przygotowywane są posiłki dietetyczne.