Po pełnym emocji finale konkursu UPC Think Big przyszedł czas na kolejny! Zachęcamy do oddania głosu na pierwszy polski klub travelowy w kategorii Najlepsza Obsługa Klienta – czekamy na Wasze głosy!

Sprawdź najlepsze oferty z Polski i zagranicy nawet 70% taniej! »

Travelist głodny sukcesów!

^7B1EEED69D7FCC0D15D743CBE0197BD8D20E57F4E046985A0F^pimgpsh_fullsize_distr

Kilka miesięcy temu informowaliśmy o   prestiżowym konkursie dla małych firm z globalnymi ambicjami UPC Think Big. W nim m.in. dzięki Waszym głosom zajęliśmy II miejsce oraz otrzymaliśmy nagrodę specjalną za najbardziej innowacyjny biznes. Od tamtego czasu liczba ofert zagranicznych na naszej stronie powiększyła się ponad trzykrotnie. Globalne ambicje zaś oraz nieustanne dopasowywanie formuły klubu do potrzeb klientów stały się pracą codzienną. Na tym jednak nie poprzestajemy – zachęcamy Was do oddania głosu na nasz portal w konkursie e-Commerce Polska awards 2016 w kategorii Najlepsza Obsługa Klienta!

Sprawdź najlepsze oferty z Polski i zagranicy nawet 70% taniej! »

Jak mówią Organizatorzy projektu, „konkurs powstał z myślą nagradzania tych, którzy w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku.” Dział Obsługi Klienta Travelist został stworzony z myślą o kompleksowej obsłudze użytkowników, mając na uwadze nie tylko rozwiązywanie ewentualnych problemów, ale również indywidualne doradztwo oraz zdalne wsparcie. Nasza obsługa klienta uznawana jest w branży za bardzo profesjonalną. Świadczy o tym m.in. przyznany Znak Jakości Q oraz bardzo dobre oceny na Opineo. Blisko 100 % spośród tysięcy użytkowników klubu poleca nasze usługi.

Nagroda e-Commerce Polska awards 2016 w kategorii Najlepsza Obsługa Klienta zostanie wręczona 17 listopada podczas uroczystej gali w Hotelu Novotel. Aby oddać swój głos na Travelist wystarczy kliknąć w poniższy baner – do czego gorąco zachęcamy!

Sprawdź najlepsze oferty z Polski i zagranicy nawet 70% taniej! »