Hermitage Hotel Prague

Travelist ulubiona oferta
Praga, Hlavní město Praha, Czechy
Cena Travelist:
od 334

/ 2 os.

Hermitage Hotel PraguePraga, Hlavní město Praha, Czechy
Cena Travelist:
od 334

/ 2 os.

Dostępna opcja HOTEL + LOT

W tej ofercie możesz dokupić przelot na dalszym etapie rezerwacji i cieszyć się całym planem podróży w jednym miejscu!


Jak to działa?
  • W panelu rezerwacji kliknij opcję HOTEL + LOT.
  • Zaznacz swoje lotnisko wylotu - w zależności od wybranego kierunku możesz mieć kilka opcji do wyboru.
  • W kalendarzu wybierz daty swojej podróży - preferowany dzień wylotu oraz powrotu. W podsumowaniu rezerwacji pojawi się orientacyjna cena całkowita za hotel oraz przelot w wybranych datach dla Twojego składu podróżnych.
  • W kolejnych krokach wybierz pokój, rodzaj wyżywienia oraz opcje dodatkowe w hotelu.
  • Przejdź do wyboru lotów. Nasz system automatycznie dobiera lotnisko docelowe do Twojego hotelu i wyświetla listę najlepszych przelotów dostępnych w danym terminie, wraz z aktualnymi cenami - również w opcji z przesiadką.
  • Wybierz z listy swój preferowany lot oraz opcję bagażu - cena całkowita za hotel i przelot dostosuje się do wybranej konfiguracji.
  • Przejdź do płatności - w przypadku opcji HOTEL + LOT dostępna jest wyłącznie płatność 100% z góry lub płatności odroczone Twisto i PayPO.

Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie, które będzie obejmować zarówno hotel, jak i przelot. Oprócz standardowego numeru rezerwacji Travelist.pl znajdziesz tam również unikalny kod rezerwacji przelotu. Będzie Ci on potrzebny podczas odprawy online na stronie linii lotniczej.

Jeśli chcesz cokolwiek zmienić w swojej rezerwacji - np. dokupić bagaż rejestrowany, zarezerwować miejsca w samolocie albo zmienić dane któregoś z pasażerów - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
22 113 40 44
kontakt@travelist.pl

Warto wiedzieć
  1. Cena widoczna na stronie oferty dotyczy wyłącznie pobytu w hotelu. Wybierz opcję HOTEL + LOT oraz skład podróżnych, lotnisko wylotu i termin podróży w panelu rezerwacji, by zobaczyć cenę z przelotem.
  2. Ceny lotów zmieniają się dynamicznie w zależności od aktualnych cenników linii lotniczych. Przed sfinalizowaniem rezerwacji upewnij się, że cena nie uległa zmianie.
  3. Odprawy na swój lot musisz dokonać we własnym zakresie - online na stronie linii lotniczej lub na lotnisku bezpośrednio przed wylotem. Pamiętaj, że niektóre linie lotnicze mogą pobierać dodatkowe opłaty za odprawę na lotnisku.

Stylowy pobyt w stolicy Czech

Elegancki hotel w budynku dawnej drukarni położony w Pradze, w spokojnej części Nowego Miasta, zaledwie kilka minut spacerem od Wełtawy - śniadania i dostęp do centrum fitness w cenie!

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji hotelu

  • reservationZarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • cancellationOdwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów - rezerwacja lotu jest bezzwrotna
  • refundation

    Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty za hotel w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA POBYTU W HOTELU I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST - możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 9 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty za hotel nastąpi w środkach Travelist. Rezerwacja przelotu jest bezzwrotna - brak możliwości anulowania i zmiany terminu.
  • Zakwaterowanie
  • Śniadania
  • Codzienny dostęp do centrum fitness
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty turystycznej (płatność na miejscu)
  • Opłaty za parking - 650 CZK/auto/doba (wymagana wcześniejsza rezerwacja; prosimy o kontakt z hotelem, korzystając z danych kontaktowych podanych w potwierdzeniu rezerwacji)
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu
  • Uwaga! W przypadku rezerwacji z lotem transfery lotniskowe we własnym zakresie

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
15:00 - 00:00 - 12:00
Zmiany cen
Pamiętaj, że dostępność i ceny lotów w ramach oferty są dynamiczne i mogą ulec zmianie w trakcie procesu rezerwacji. W takim przypadku zawsze będziemy Cię o tym informować podczas rezerwacji.
Dzieci i dostawki
1 dziecko do 4 lat na łóżku z rodzicami; po dodaniu dziecka w składzie podróżnych.

Możliwość dostawki dla 1 dziecka w wieku 5-12 lat.

Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

Brak możliwości dostawki dla osób od 13 lat.

Łóżeczko dziecięce/dodatkowa pościel są dostępne na życzenie, w zależności od dostępności. Prosimy o kontakt z hotelem po dokonaniu rezerwacji, korzystając z danych kontaktowych podanych w potwierdzeniu rezerwacji. Obowiązują dodatkowe opłaty.

Prosimy pamiętać, że łóżeczka dziecięce i dodatkową pościel należy zamówić w hotelu. Maksymalna liczba osób w pokoju to 3 (maks. 2 os. dorosłe + dziecko), a w każdym pokoju dozwolone jest tylko jedno łóżeczko dziecięce lub jedna dostawka.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Nie.
Parking
Za dopłatą - 650 CZK/auto/doba (wymagana wcześniejsza rezerwacja; prosimy o kontakt z hotelem, korzystając z danych kontaktowych podanych w potwierdzeniu rezerwacji).
Dodatkowe informacje
Fakturę za pobyt w hotelu wystawia bezpośrednio obiekt noclegowy, zgodnie z przepisami obowiązującymi w jego kraju. Jeśli potrzebujesz faktury, napisz do nas na adres kontakt@travelist.pl przed dokonaniem rezerwacji. Zweryfikujemy, czy obiekt wystawia faktury i na jakich zasadach. Gdy otrzymasz od nas odpowiedź, wypełnij formularz rezerwacyjny, podając dane do faktury.

Oferta nie zawiera ubezpieczenia podróżnego. Zalecamy wykupienie polisy obejmującej koszty leczenia, NNW i OC we własnym zakresie.
Gwarancja finansowa i ochrona konsumencka
Zgodnie z regulacjami UE dotyczącymi imprez turystycznych, Użytkownicy rezerwujący Usługę Hotel+Lot (np. lot + hotel) są objęci dodatkową ochroną konsumencką. Secret Escapes GmbH ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich usług zawartych w Usłudze Hotel+Lot. Usługi Hotel+Lot są finansowo zabezpieczone przez ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności organizatora podróży za pośrednictwem Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH (DRSF), Sächsische Straße 1, 10707 Berlin, e-mail: schadenmeldung@drsf.reise, tel. (+49) (0)30 – 78954770.

W przypadku niewypłacalności organizatora, Użytkownicy mają zapewniony: zwrot środków za niezrealizowaną usługę, powrót do kraju, jeśli transport jest częścią pakietu.
Więcej informacji na temat Twoich praw jako podróżnego znajdziesz w Formularzu informacyjnym lub w potwierdzeniu rezerwacji.

Certyfikat DRSF
Tłumaczenie certyfikatu DRSF na język polski
Tłumaczenie nie ma skutków prawnych dla DRSF i są dostarczane wyłącznie w celach obsługi klienta.
Paszport
Przed podróżą upewnij się, że Ty oraz każda z osób podróżujących wraz z Tobą posiadacie niezbędne dokumenty oraz spełniacie wszelkie inne wymogi wjazdowe do kraju docelowego.

Każdy uczestnik podróży musi posiadać ważny dowód osobisty lub paszport. Dodatkowo, w zależności od kraju docelowego, mogą być wymagane wizy, określone szczepienia, testy sanitarne lub inne środki zdrowotne. Aktualne informacje na temat wymaganych dokumentów, przepisów wizowych i celnych oraz regulacji zdrowotnych w kraju docelowym możesz sprawdzić na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Znajdziesz tam również lokalne przepisy i zalecenia dotyczące bezpieczeństwa, a także kontakt do pomocy konsularnej w razie nagłych sytuacji.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od organizatora turystyki: Secret Escapes GmbH z siedzibą w Berlinie, przy ul. Stresemannstr 123, 10963 Berlin, zarejestrowaną pod numerem HRB 138671, nr tel.: 22 1134044, email: kontakt@travelist.pl (dalej: “Organizator turystyki”).

Travelist działa jako agent turystyczny Organizatora turystyki, pośrednicząc w zawieraniu umowy o udział w imprezie turystycznej pomiędzy Użytkownikami Travelist, a Organizatorem. Organizator turystyki, jako strona umowy o udział w imprezie turystycznej, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie Usługi Hotel+Lot.

Travelist odpowiada za rzetelne przekazanie informacji o ofercie Organizatora turystyki i wspiera Państwa w rozwiązywaniu problemów związanych z realizacją Usług Hotel+Lot. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące świadczonych Usług Hotel+Lot, należy poinformować Travelist, który pośredniczy w przekazaniu zgłoszenia Organizatorowi turystyki.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Organizatora można zgłaszać za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Organizatorowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Organizator.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi dotyczące sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdą Państwo w Regulaminie Travelist H+ dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Kluczowe informacje (w tym warunki zmiany ceny) dla tej oferty znajdują się w Formularzu informacyjnym.

Zasady odstąpienia od umowy oraz ewentualne koszty związane z rezygnacją znajdują się w Regulaminie oraz w Warunkach uczestnictwa

Szczegóły dotyczące zabezpieczenia Organizatora Turystyki przed niewypłacalnością: Zgodnie z regulacjami UE dotyczącymi imprez turystycznych, Użytkownicy rezerwujący Usługę Hotel+ (np. lot + hotel) są objęci dodatkową ochroną konsumencką. Secret Escapes GmbH ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich usług zawartych w Usłudze Hotel+. Usługi Hotel+ są finansowo zabezpieczone przez ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności organizatora podróży za pośrednictwem Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH z siedzibą w Berlinie, adres: Sächsische Straße 1, 10707 Berlin, tel.: (+49) (0)30 78954770, e-mail: schadenmeldung@drsf.reise, www.schadenmeldung.drsf.reise.

W przypadku niewypłacalności organizatora, Użytkownicy mają zapewniony:

  • zwrot środków za niezrealizowaną usługę
  • powrót do kraju, jeśli transport jest częścią pakietu

Więcej informacji na temat Twoich praw jako podróżnego znajdziesz w Formularzu informacyjnym lub w potwierdzeniu rezerwacji.

Prawa i obowiązki podróżnego oraz informacje o możliwości przeniesienia umowy na inną osobę znajdują się w Formularzu informacyjnym i Warunkach uczestnictwa.

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Hermitage Hotel Prague to elegancki obiekt położony w czeskiej Pradze, a dokładnie w dzielnicy Praga 2, w spokojnej części Nowego Miasta, zaledwie kilka minut spacerem od Wełtawy. Hotel mieści się w odrestaurowanym budynku dawnej drukarni z 1907 roku, który łączy historyczny urok z nowoczesnym designem. Bliskość Starego Miasta, Mostu Karola czy Placu Wacława sprawia, że to idealne miejsce na wypoczynek w stolicy Czech.
Na gości czekają klimatyzowane pokoje z prywatną łazienką, telewizorem oraz dostępem do Wi-Fi.
ATRAKCJE OBIEKTU
- centrum fitness
JEDZENIE I PICIE
Hotelowa restauracja The Type oferuje dania kuchni czeskiej i międzynarodowej w nowoczesnej odsłonie, przygotowywane z lokalnych składników. W stylowym lobby barze można skosztować aromatycznej kawy, wina lub autorskich koktajli.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Siłownia
  • Winda
  • Przechowalnia bagaży
  • Płatny parking publiczny
  • Parking w hotelu
  • Plac zabaw dla dzieci
  • Restauracja
  • Room service

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy Standard

Pokój 2-osobowy Standard

Klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym lub 2 łóżkami pojedynczymi. Pow. ok. 19-22 m2.
  • Prywatna łazienka
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Darmowe Wi-Fi

Praga

Praga, przez wielu nazywana nawet Paryżem Wschodu, od lat zaliczana jest do najpiękniejszych europejskich miast. Zawdzięcza to nie tylko niepowtarzalnej atmosferze, która każdego dnia przyciąga do stolicy Czech tłumy turystów, ale przede wszystkim licznym zabytkom, dobrym restauracjom oraz wspaniałym krajobrazom. Co trzeba zobaczyć w Pradze? Na pewno Stare Miasto, zaliczane do dziedzictwa kulturowego UNESCO, Hradczany, Most Karola, Złotą Uliczkę oraz wiele innych niepowtarzalnych miejsc. Takiego bogactwa atrakcji – ciekawych miejsc, klimatycznych restauracji i ogromnej rzeszy ludzi, chętnie przybywających tu z całego świata, nie znajdzie się nigdzie indziej.


Lokalizacja

150 m od przystanku tramwajowego Albertov
200 m od przystanku tramwajowego Výtoň
300 m od Wełtawy
700 m od stacji metra Karlovo náměstí
1,8 km od stacji kolejowej Praha-Smíchov
2 km od Placu Wacława
2,5 km od Mostu Karola
3,5 km od Zamku na Hradczanach
15 km od lotniska Praga-Václav Havel

card

HERMITAGE HOTEL PRAGUE

DLACZEGO WARTO?
Hermitage Hotel Prague to elegancki obiekt położony w czeskiej Pradze, a dokładnie w dzielnicy Praga 2, w spokojnej części Nowego Miasta, zaledwie kilka minut spacerem od Wełtawy. Hotel mieści się w odrestaurowanym budynku dawnej drukarni z 1907 roku, który łączy historyczny urok z nowoczesnym designem. Bliskość Starego Miasta, Mostu Karola czy Placu Wacława sprawia, że to idealne miejsce na wypoczynek w stolicy Czech.
Na gości czekają klimatyzowane pokoje z prywatną łazienką, telewizorem oraz dostępem do Wi-Fi.
ATRAKCJE OBIEKTU
- centrum fitness
JEDZENIE I PICIE
Hotelowa restauracja The Type oferuje dania kuchni czeskiej i międzynarodowej w nowoczesnej odsłonie, przygotowywane z lokalnych składników. W stylowym lobby barze można skosztować aromatycznej kawy, wina lub autorskich koktajli.