Hotel Ambasador

Travelist ulubiona oferta
Opatija, Primorsko-goranska županija, Chorwacja
Cena w obiekcie:
944
Cena Travelist:
od 749

/ 2 os.

Hotel AmbasadorOpatija, Primorsko-goranska županija, Chorwacja
Cena w obiekcie:
944
Cena Travelist:
od 749

/ 2 os.

Luksusowy pobyt na półwyspie Istria

Elegancki hotel 5* w Opatiji w Chorwacji, bezpośrednio przy nadmorskiej promenadzie Lungomare i zaledwie kilka kroków od plaży - dostęp do basenów, wellness, sauny i siłowni w cenie!

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji

  • reservationZarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • cancellationOdwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów
  • refundation

    Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 9 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist.
  • Zakwaterowanie
  • Śniadania (w godz. 6:30-10:30) w formie bufetu, z napojami i obiadokolacje (w godz. 18:30-21:30) w formie bufetu, bez napojów
  • Dostęp do basenu wewnętrznego i zewnętrznego (zew. od czerwca do października)
  • Dostęp do strefy wellness z sauną
  • Dostęp do siłowni
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty turystycznej (płatność na miejscu)
  • Opłaty za parking - wewnętrzny: 17 EUR/auto/doba (w terminach: 01.01.-31.03. i 01.10.-31.12.) lub 29 EUR/auto/doba (w terminach: 01.04.-30.09.) LUB zewnętrzny: 13 EUR/auto/doba (01.01.-31.03. i 01.10.-31.12.) lub 22 EUR/auto/doba (01.04.-31.05) lub 26 EUR/auto/doba (01.06.-30.09.)
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu
  • Hotel nie wystawia faktur

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
15:00 - 11:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko do 2 lat na łóżku z rodzicami - gratis (ze świadczeniami); po dodaniu dziecka w składzie podróżnych.

Brak możliwości dostawek.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Za dopłatą - 37 EUR/zwierzę/doba; maks. do 25 kg; konieczny wcześniejszy kontakt z hotelem.
Parking
Za dopłatą - wewnętrzny: 17 EUR/auto/doba (w terminach: 01.01.-31.03. i 01.10.-31.12.) lub 29 EUR/auto/doba (w terminach: 01.04.-30.09.) LUB zewnętrzny: 13 EUR/auto/doba (01.01.-31.03. i 01.10.-31.12.) lub 22 EUR/auto/doba (01.04.-31.05) lub 26 EUR/auto/doba (01.06.-30.09.).
Dodatkowe informacje
Hotel nie wystawia faktur.
Płatność
Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Liburnia Riviera Hoteli d.d., Maršala Tita 198, HR15573308024 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Hotel Ambasador to luksusowy, pięciogwiazdkowy obiekt położony w Opatiji, w Chorwacji. Usytuowany bezpośrednio przy nadmorskiej promenadzie Lungomare, oferuje gościom łatwy dostęp do plaży oraz malownicze widoki na Adriatyk. Bliskość centrum miasta, oddalonego o około 10 minut spacerem, umożliwia korzystanie z lokalnych atrakcji i udogodnień.
Na gości czekają klimatyzowane pokoje z łazienką, suszarką do włosów, telewizorem, czajnikiem elektrycznym oraz dostępem do Wi-Fi.
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen wewnętrzny
- basen zewnętrzny
- jacuzzi
- spa
- masaże
- zabiegi na twarz i ciało
- sauna
- siłownia
- wypożyczalnia rowerów
- animacje (zgodnie z harmonogramem hotelu)
DLA NAMŁODSZYCH
- plac zabaw
- Mini Club dla dzieci w wieku 4-12 lat (1 czerwca – 15 września)
- animacje (zgodnie z harmonogramem hotelu)
JEDZENIE I PICIE
W hotelu na gości czeka zróżnicowana oferta gastronomiczna, obejmująca kilka restauracji i barów.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Bar
  • Wypożyczalnia rowerów
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Siłownia
  • Jacuzzi
  • Basen kryty
  • Winda
  • Przechowalnia bagaży
  • Basen zewnętrzny
  • Płatny parking w hotelu
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Plac zabaw dla dzieci
  • Restauracja
  • Room service
  • Sauna
  • Spa

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-os. Superior z widokiem na ulicę

Pokój 2-os. Superior z widokiem na ulicę

Klimatyzowany pokój z 2 łóżkami pojedynczymi (z możliwością złączenia). Pow. ok. 23,5-25,5 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi
Pokój 2-os. Superior z widokiem na morze

Pokój 2-os. Superior z widokiem na morze

Klimatyzowany pokój z 2 łóżkami pojedynczymi (z możliwością złączenia). Pow. ok. 23,5-25,5 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Opatija

Opatija to najsłynniejsze chorwackie uzdrowisko nad Adriatykiem i miasto o najdłuższej tradycji turystycznej w regionie, sięgającej XIX w. Mieści się zaledwie 15 km od centrum Rijeki i 20 km od granicy słoweńskiej. Ze względu na zaciszne położenie w zatoce osłoniętej od północnych wiatrów panuje tu wyjątkowo delikatny klimat. Goście kurortu mają do dyspozycji kilka miejskich plaż (najsłynniejsza z nich to Slatina). Koniecznie trzeba również odwiedzić nadmorski Park św. Jakuba z unikalnymi roślinami z całego świata i XIV-wiecznym kościołem, obejrzeć zabytkową Willę Angiolina i inne ekskluzywne rezydencje sprzed lat, a także zrobić sobie zdjęcie z lokalnym symbolem, czyli pomnikiem dziewczynki z mewą. Największą atrakcją okolicy jest jednak Lungomare – zdaniem wielu osób najpiękniejsza nadmorska promenada w całej Chorwacji, ciągnąca się na długości blisko 11 km od miejscowości Volosko przez Opatiję po Lovran. Idealne miejsce na wieczorny spacer i podziwianie zarówno wód Adriatyku, jak i wielu cennych zabytków, które można napotkać po drodze.


Lokalizacja

1 km od centrum Opatiji
12 km od Rijeki
40 km od lotniska w Rijece

card

HOTEL AMBASADOR

DLACZEGO WARTO?
Hotel Ambasador to luksusowy, pięciogwiazdkowy obiekt położony w Opatiji, w Chorwacji. Usytuowany bezpośrednio przy nadmorskiej promenadzie Lungomare, oferuje gościom łatwy dostęp do plaży oraz malownicze widoki na Adriatyk. Bliskość centrum miasta, oddalonego o około 10 minut spacerem, umożliwia korzystanie z lokalnych atrakcji i udogodnień.
Na gości czekają klimatyzowane pokoje z łazienką, suszarką do włosów, telewizorem, czajnikiem elektrycznym oraz dostępem do Wi-Fi.
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen wewnętrzny
- basen zewnętrzny
- jacuzzi
- spa
- masaże
- zabiegi na twarz i ciało
- sauna
- siłownia
- wypożyczalnia rowerów
- animacje (zgodnie z harmonogramem hotelu)
DLA NAMŁODSZYCH
- plac zabaw
- Mini Club dla dzieci w wieku 4-12 lat (1 czerwca – 15 września)
- animacje (zgodnie z harmonogramem hotelu)
JEDZENIE I PICIE
W hotelu na gości czeka zróżnicowana oferta gastronomiczna, obejmująca kilka restauracji i barów.