Hotel Miramare

Travelist ulubiona oferta
Vodice, Šibensko-kninska županija, Chorwacja
Cena w obiekcie:
688
Cena Travelist:
od 552

/ 2 os.

Hotel MiramareVodice, Šibensko-kninska županija, Chorwacja
Cena w obiekcie:
688
Cena Travelist:
od 552

/ 2 os.

Dostępna opcja HOTEL + LOT

W tej ofercie możesz dokupić przelot na dalszym etapie rezerwacji i cieszyć się całym planem podróży w jednym miejscu!


Jak to działa?
  • W panelu rezerwacji kliknij opcję HOTEL + LOT.
  • Zaznacz swoje lotnisko wylotu - w zależności od wybranego kierunku możesz mieć kilka opcji do wyboru.
  • W kalendarzu wybierz daty swojej podróży - preferowany dzień wylotu oraz powrotu. W podsumowaniu rezerwacji pojawi się orientacyjna cena całkowita za hotel oraz przelot w wybranych datach dla Twojego składu podróżnych.
  • W kolejnych krokach wybierz pokój, rodzaj wyżywienia oraz opcje dodatkowe w hotelu.
  • Przejdź do wyboru lotów. Nasz system automatycznie dobiera lotnisko docelowe do Twojego hotelu i wyświetla listę najlepszych przelotów dostępnych w danym terminie, wraz z aktualnymi cenami - również w opcji z przesiadką.
  • Wybierz z listy swój preferowany lot oraz opcję bagażu - cena całkowita za hotel i przelot dostosuje się do wybranej konfiguracji.
  • Przejdź do płatności - w przypadku opcji HOTEL + LOT dostępna jest wyłącznie płatność 100% z góry lub płatności odroczone Twisto i PayPO.

Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie, które będzie obejmować zarówno hotel, jak i przelot. Oprócz standardowego numeru rezerwacji Travelist.pl znajdziesz tam również unikalny kod rezerwacji przelotu. Będzie Ci on potrzebny podczas odprawy online na stronie linii lotniczej.

Jeśli chcesz cokolwiek zmienić w swojej rezerwacji - np. dokupić bagaż rejestrowany, zarezerwować miejsca w samolocie albo zmienić dane któregoś z pasażerów - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
22 113 40 44
kontakt@travelist.pl

Warto wiedzieć
  1. Cena widoczna na stronie oferty dotyczy wyłącznie pobytu w hotelu. Wybierz opcję HOTEL + LOT oraz skład podróżnych, lotnisko wylotu i termin podróży w panelu rezerwacji, by zobaczyć cenę z przelotem.
  2. Ceny lotów zmieniają się dynamicznie w zależności od aktualnych cenników linii lotniczych. Przed sfinalizowaniem rezerwacji upewnij się, że cena nie uległa zmianie.
  3. Odprawy na swój lot musisz dokonać we własnym zakresie - online na stronie linii lotniczej lub na lotnisku bezpośrednio przed wylotem. Pamiętaj, że niektóre linie lotnicze mogą pobierać dodatkowe opłaty za odprawę na lotnisku.

Słoneczny wypoczynek w Chorwacji

Elegancki, 4* hotel w słynnej miejscowości Vodice, zaledwie 50 m od plaży i ok. 500 m od centrum miasta - śniadania lub 2 posiłki, dostęp do basenu zewnętrznego i więcej w cenie!

Opcja pobytu nawet 2 dzieci GRATIS!

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji hotelu

  • reservationZarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • cancellationOdwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów - rezerwacja lotu jest bezzwrotna
  • refundation

    Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty za hotel w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA POBYTU W HOTELU I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST - możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 8 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty za hotel nastąpi w środkach Travelist. Rezerwacja przelotu jest bezzwrotna - brak możliwości anulowania i zmiany terminu.
  • Zakwaterowanie
  • Śniadania (w godz. 7-10) lub śniadania i obiadokolacje (w godz. 19-21); w formie bufetu, bez napojów; możliwość wyboru na dalszym etapie rezerwacji
  • Pobyt 2 dzieci do 6 lat - na dostawce - GRATIS (ze świadczeniami) w Double room z balkonem i widokiem na park; po dodaniu dzieci w składzie podróżnych
  • Pobyt 1 dziecka do 6 lat - na dostawce - GRATIS (ze świadczeniami) w Double room z balkonem i widokiem na morze; po dodaniu dziecka w składzie podróżnych
  • Dostęp do basenu zewnętrznego (w godz. 8-20)
  • Dostęp do siłowni
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty turystycznej (płatność na miejscu)
  • Opłaty za parking - 9 EUR/auto/doba (zewnętrzny) lub 15 EUR/auto/doba (garaż)
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu
  • Uwaga! W przypadku rezerwacji z lotem transfery lotniskowe we własnym zakresie

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
15:00 - 11:00
Zmiany cen
Pamiętaj, że dostępność i ceny lotów w ramach oferty są dynamiczne i mogą ulec zmianie w trakcie procesu rezerwacji. W takim przypadku zawsze będziemy Cię o tym informować podczas rezerwacji.
Dzieci i dostawki
Pobyt 1 dziecka do 6 lat - na dostawce - GRATIS (ze świadczeniami) w Double room z balkonem i widokiem na morze; po dodaniu dziecka w składzie podróżnych.

Pobyt 2 dzieci do 6 lat - na dostawce - GRATIS (ze świadczeniami) w Double room z balkonem i widokiem na park; po dodaniu dzieci w składzie podróżnych.

W Double room z balkonem i widokiem na morze, możliwość dostawki dla 1 dziecka od 7 lat lub 1 osoby dorosłej.

W Double room z balkonem i widokiem na park, możliwość dostawki dla 2 dzieci od 7 lat lub 2 osób dorosłych

Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.
Z pupilem
Nie.
Parking
Za dopłatą - 9 EUR/auto/doba (zewnętrzny) lub 15 EUR/auto/doba (garaż).
Dodatkowe informacje
Fakturę za pobyt w hotelu wystawia bezpośrednio obiekt noclegowy, zgodnie z przepisami obowiązującymi w jego kraju. Jeśli potrzebujesz faktury, napisz do nas na adres kontakt@travelist.pl przed dokonaniem rezerwacji. Zweryfikujemy, czy obiekt wystawia faktury i na jakich zasadach. Gdy otrzymasz od nas odpowiedź, wypełnij formularz rezerwacyjny, podając dane do faktury.

Oferta nie zawiera ubezpieczenia podróżnego. Zalecamy wykupienie polisy obejmującej koszty leczenia, NNW i OC we własnym zakresie.
Gwarancja finansowa i ochrona konsumencka
Zgodnie z regulacjami UE dotyczącymi imprez turystycznych, Użytkownicy rezerwujący Usługę Hotel+Lot (np. lot + hotel) są objęci dodatkową ochroną konsumencką. Secret Escapes GmbH ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich usług zawartych w Usłudze Hotel+Lot. Usługi Hotel+Lot są finansowo zabezpieczone przez ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności organizatora podróży za pośrednictwem Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH (DRSF), Sächsische Straße 1, 10707 Berlin, e-mail: schadenmeldung@drsf.reise, tel. (+49) (0)30 – 78954770.

W przypadku niewypłacalności organizatora, Użytkownicy mają zapewniony: zwrot środków za niezrealizowaną usługę, powrót do kraju, jeśli transport jest częścią pakietu.

Więcej informacji na temat Twoich praw jako podróżnego znajdziesz w Formularzu informacyjnym lub w potwierdzeniu rezerwacji.

Certyfikat DRSF

Tłumaczenie certyfikatu DRSF na język polski

Tłumaczenie nie ma skutków prawnych dla DRSF i są dostarczane wyłącznie w celach obsługi klienta.
Paszport
Przed podróżą upewnij się, że Ty oraz każda z osób podróżujących wraz z Tobą posiadacie niezbędne dokumenty oraz spełniacie wszelkie inne wymogi wjazdowe do kraju docelowego.

Każdy uczestnik podróży musi posiadać ważny dowód osobisty lub paszport. Dodatkowo, w zależności od kraju docelowego, mogą być wymagane wizy, określone szczepienia, testy sanitarne lub inne środki zdrowotne. Aktualne informacje na temat wymaganych dokumentów, przepisów wizowych i celnych oraz regulacji zdrowotnych w kraju docelowym możesz sprawdzić na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Znajdziesz tam również lokalne przepisy i zalecenia dotyczące bezpieczeństwa, a także kontakt do pomocy konsularnej w razie nagłych sytuacji.
Płatność
Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od organizatora turystyki: Secret Escapes GmbH z siedzibą w Berlinie, przy ul. Stresemannstr 123, 10963 Berlin, zarejestrowaną pod numerem HRB 138671, nr tel.: 22 1134044, email: kontakt@travelist.pl (dalej: “Organizator turystyki”).

Travelist działa jako agent turystyczny Organizatora turystyki, pośrednicząc w zawieraniu umowy o udział w imprezie turystycznej pomiędzy Użytkownikami Travelist, a Organizatorem. Organizator turystyki, jako strona umowy o udział w imprezie turystycznej, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie Usługi Hotel+Lot.

Travelist odpowiada za rzetelne przekazanie informacji o ofercie Organizatora turystyki i wspiera Państwa w rozwiązywaniu problemów związanych z realizacją Usług Hotel+Lot. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące świadczonych Usług Hotel+Lot, należy poinformować Travelist, który pośredniczy w przekazaniu zgłoszenia Organizatorowi turystyki.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Organizatora można zgłaszać za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Organizatorowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Organizator.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi dotyczące sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdą Państwo w Regulaminie Travelist H+ dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Kluczowe informacje (w tym warunki zmiany ceny) dla tej oferty znajdują się w Formularzu informacyjnym.

Zasady odstąpienia od umowy oraz ewentualne koszty związane z rezygnacją znajdują się w Regulaminie oraz w Warunkach uczestnictwa

Szczegóły dotyczące zabezpieczenia Organizatora Turystyki przed niewypłacalnością: Zgodnie z regulacjami UE dotyczącymi imprez turystycznych, Użytkownicy rezerwujący Usługę Hotel+ (np. lot + hotel) są objęci dodatkową ochroną konsumencką. Secret Escapes GmbH ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich usług zawartych w Usłudze Hotel+. Usługi Hotel+ są finansowo zabezpieczone przez ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności organizatora podróży za pośrednictwem Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH z siedzibą w Berlinie, adres: Sächsische Straße 1, 10707 Berlin, tel.: (+49) (0)30 78954770, e-mail: schadenmeldung@drsf.reise, www.schadenmeldung.drsf.reise.

W przypadku niewypłacalności organizatora, Użytkownicy mają zapewniony:

  • zwrot środków za niezrealizowaną usługę
  • powrót do kraju, jeśli transport jest częścią pakietu

Więcej informacji na temat Twoich praw jako podróżnego znajdziesz w Formularzu informacyjnym lub w potwierdzeniu rezerwacji.

Prawa i obowiązki podróżnego oraz informacje o możliwości przeniesienia umowy na inną osobę znajdują się w Formularzu informacyjnym i Warunkach uczestnictwa.

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Hotel Miramare to elegancki czterogwiazdkowy obiekt położony w malowniczej miejscowości Vodice w Chorwacji. Usytuowany zaledwie 50 metrów od plaży, oferuje gościom komfortowy wypoczynek w bliskim sąsiedztwie Morza Adriatyckiego. Hotel znajduje się na wschód od centrum Vodic, około 500 metrów od głównego placu miasta, co umożliwia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji, restauracji i sklepów.
Na gości czekają klimatyzowane pokoje z łazienką z prysznicem, suszarką do włosów, telewizorem oraz Wi-Fi.
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen zewnętrzny
- strefa fitness
- wypożyczalnia rowerów
JEDZENIE I PICIE
W hotelu znajduje się restauracja serwująca dania kuchni lokalnej i międzynarodowej, oferująca zarówno śniadania w formie bufetu, jak i opcje à la carte. Na miejscu czeka również bar koktajlowy.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Parking dla rowerów
  • Wypożyczalnia rowerów
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Siłownia
  • Winda
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Basen zewnętrzny
  • Płatny parking w hotelu
  • Restauracja

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Double room z balkonem i widokiem na park

Double room z balkonem i widokiem na park

Klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym. Pow. ok. 28 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi
Double room z balkonem i widokiem na morze

Double room z balkonem i widokiem na morze

Klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym. Pow. ok. 25-28 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Vodice

Tętniące życiem portowe miasteczko w samym sercu Dalmacji to jeden z najpopularniejszych wakacyjnych kurortów w tej części chorwackiego wybrzeża. Na miejscu na turystów czekają długie plaże (w większości kamieniste, żwirowe lub betonowe), z których część została odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Ponadto warto przespacerować się nadmorską promenadą oraz odwiedzić niewielką zabytkową część miasta z portem i XVIII-wiecznym kościołem. Ze względu na swoją lokalizację Vodice są idealną bazą do odkrywania całej Dalmacji. Zaledwie w kilkanaście minut można stąd dojechać do Szybenika, w promieniu niecałej godziny jazdy znajdują się również Zadar, Split i Park Narodowy Krka, a w sezonie statki regularnie wożą turystów do Parku Narodowego Kornati.


Lokalizacja

50 m od plaży
500 m od głównego placu miasta
12 km od miasta Szybenik
15 km od Parku Narodowego Krka

card

HOTEL MIRAMARE

DLACZEGO WARTO?
Hotel Miramare to elegancki czterogwiazdkowy obiekt położony w malowniczej miejscowości Vodice w Chorwacji. Usytuowany zaledwie 50 metrów od plaży, oferuje gościom komfortowy wypoczynek w bliskim sąsiedztwie Morza Adriatyckiego. Hotel znajduje się na wschód od centrum Vodic, około 500 metrów od głównego placu miasta, co umożliwia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji, restauracji i sklepów.
Na gości czekają klimatyzowane pokoje z łazienką z prysznicem, suszarką do włosów, telewizorem oraz Wi-Fi.
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen zewnętrzny
- strefa fitness
- wypożyczalnia rowerów
JEDZENIE I PICIE
W hotelu znajduje się restauracja serwująca dania kuchni lokalnej i międzynarodowej, oferująca zarówno śniadania w formie bufetu, jak i opcje à la carte. Na miejscu czeka również bar koktajlowy.