Grand Hotel Miramare
Crikvenica, Primorsko-goranska županija, Chorwacja
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Luksus nad zatoką Kvarner – tuż przy plaży
Chorwacki hotel 5* nad samym morzem w lubianym kurorcie Cirkvenica – śniadania i obiadokolacje oraz dostęp do basenu, sauny, jacuzzi i siłowni w cenie
Dostępna opcja bezpłatnej anulacji
Zarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
Odwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów
Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy
Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?
Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet
- BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 9 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist.
- Zakwaterowanie
- Śniadania w formie bufetu (w godz. 7-11) Obiadokolacje w formie bufetu (w godz. 18-21)
- Dostęp do basenu krytego z podgrzewaną wodą
- Dostęp do sauny i jacuzzi
- Dostęp do siłowni
- Internet Wi-Fi
Cena nie zawiera
- Podatku lokalnego (płatny na miejscu)
- Opłaty za parking – 20 EUR/doba/parking podziemny; 10 EUR/doba/parking zewnętrzny
- Opłat za pozostałe usługi w hotelu
Warto wiedzieć
- Doba hotelowa
- 14:00 - 11:00
- Dzieci i dostawki
- 1 dziecko do lat 3 (3,99 lat) na łóżku z rodzicami – gratis (ze świadczeniami); możliwość wypożyczenia łóżeczka niemowlęcego – 20 EUR/doba (płatne na miejscu)
Brak możliwości dostawek dla starszych dzieci i dorosłych
W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe). - Z pupilem
- Tak, 20 EUR/zwierzę/doba (zwierzęta o wadze do 10 kg)
- Dodatkowe informacje
- Godziny otwarcia strefy spa & wellness: 8.00-20.00
Warunki
Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.
Transport nie jest wliczony w cenę.
Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN
Informacja dla konsumentów
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Le Premier d.o.o., Ulica kralja Držislava 5, HR56624772586 (dalej „Oferent”).Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.
Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.
Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.O hotelu
Luksusowy, 5-gwiazdkowy Grand Miramare Hotel to nowe miejsce na mapie malowniczego miasteczka uzdrowiskowego, Cirkvenicy. Ten chorwacki kurort zachwyca nie tylko piękną plażą, do której dotrzesz z hotelu zaledwie w minutę, ale także wieloma atrakcjami turystycznymi i zabytkami. Sam hotel jest nowo otwartym obiektem, który oferuje zakwaterowanie w eleganckich i designerskich pokojach z klimatyzacją, łazienką, TV, lodówką, czajnikiem elektrycznym oraz bezpłatnym dostępem do Wi-Fi.
Atrakcje obiektu
Basen kryty
Jacuzzi
Sauna
Łaźnia parowa
Siłownia (sala fitness)
Centrum SPA (zabiegi i masaże)
Taras
Jedzenie i picie
W hotelowej restauracji codziennie serwowane są śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Funkcjonuje tutaj również klimatyczny bar z tarasem, do którego można wybrać się na wieczornego drinka.
Udogodnienia
- Recepcja czynna całą dobę
- Klimatyzacja
- Bar
- Parking dla rowerów
- Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
- Bezpłatny Internet Wi-Fi
- Siłownia
- Jacuzzi
- Basen kryty
- Winda
- Przechowalnia bagaży
- Hotel dla niepalących
- Płatny parking w hotelu
- Możliwość przyjazdu z pupilem
- Restauracja
- Room service
- Sauna
- Spa
Pokoje
Pokaż wszystkie pokojePokój 2-osobowy Superior
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- Sejf
- TV
- Klimatyzacja
- Zestaw kosmetyków
- Zestaw do parzenia kawy i herbaty
- Mini lodówka
- Darmowe Wi-Fi
Pokój 2-osobowy Superior od strony morza
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- Sejf
- TV
- Klimatyzacja
- Zestaw kosmetyków
- Zestaw do parzenia kawy i herbaty
- Mini lodówka
- Darmowe Wi-Fi
Crikvenica
Uzdrowiskowa miejscowość położona na północy Chorwacji, nad malowniczą zatoką Kvarner i ok. 30 km od Rijeki. To wyjątkowo piękne miejsce, gdzie góry spotykają się z morzem, a specyficzny mikroklimat sprzyja pobytom prozdrowotnym. Jedną z największych atrakcji Cirkvenicy są żwirowe i piaszczyste plaże, a także charakterystyczna kurortowa architektura z czasów, gdy wypoczywały tu europejskie elity. Na horyzoncie majaczy wyspa Krk, którą można zwiedzić podczas jednodniowej wycieczki. Cirkvenica to także świetne miejsce dla miłośników trekkingu oraz sportów wodnych – można tu żeglować, nurkować czy też szaleć na sprzętach wodnych.
Lokalizacja
50 m od publicznej plaży przed hotelem
190 m od centrum sportów wodnych
600 m od centrum miasta
800 m od supermarketu
2,1 km od malowniczej trasy spacerowej
21 km od lotniska w Rijece
33 km od centrum Rijeki
GRAND HOTEL MIRAMARE
Luksusowy, 5-gwiazdkowy Grand Miramare Hotel to nowe miejsce na mapie malowniczego miasteczka uzdrowiskowego, Cirkvenicy. Ten chorwacki kurort zachwyca nie tylko piękną plażą, do której dotrzesz z hotelu zaledwie w minutę, ale także wieloma atrakcjami turystycznymi i zabytkami. Sam hotel jest nowo otwartym obiektem, który oferuje zakwaterowanie w eleganckich i designerskich pokojach z klimatyzacją, łazienką, TV, lodówką, czajnikiem elektrycznym oraz bezpłatnym dostępem do Wi-Fi.
Atrakcje obiektu
Basen kryty
Jacuzzi
Sauna
Łaźnia parowa
Siłownia (sala fitness)
Centrum SPA (zabiegi i masaże)
Taras
Jedzenie i picie
W hotelowej restauracji codziennie serwowane są śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Funkcjonuje tutaj również klimatyczny bar z tarasem, do którego można wybrać się na wieczornego drinka.
Zobacz ofertę