Hotel Mediteran
Crikvenica, Primorsko-goranska županija, Chorwacja
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Wypoczynek tuż przy plaży w jednym z najpiękniejszych chorwackich kurortów
Wakacje w Chorwacji: hotel 3* z widokiem na Adriatyk 1,5 km od centrum Crikvenicy – śniadania i obiadokolacje oraz dostęp do basenów w cenie, pobyt dzieci do lat 5 GRATIS
Dostępna opcja bezpłatnej anulacji
Zarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
Odwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów
Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy
Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?
Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet
- BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 15 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist.
- Zakwaterowanie
- Śniadania (w godz. 7-10) i obiadokolacje (w godz. 18.30-21); godziny serwowania posiłków mogą ulec zmianie
- Dostęp do basenu krytego (nieczynny w okresie 15.06-15.09)
- Parking (nie dot. terminu 1.07-1.09, w tym okresie płatny)
- Internet Wi-Fi
Cena nie zawiera
- Podatku lokalnego (płatny na miejscu)
- Opłaty parkingowej – 13 EUR/doba/auto dla pobytów w terminie 1.07-1.09.2022 (w pozostałych terminach bez dopłat)
- Opłat za pozostałe usługi w hotelu
Warto wiedzieć
- Doba hotelowa
- 15:00 - 21:30 - 10:00
- Dzieci i dostawki
- Pobyt 1 dziecka w wieku do lat 5 na dostawce – GRATIS (ze świadczeniami), nie dot. pokoju Economy; możliwość wypożyczenia łóżeczka niemowlęcego – 7 EUR/doba (płatne na miejscu, łóżeczko przeznaczone dla dzieci w wieku 0-2,99 lat)
W pokojach 2-os. Standard, Superior i pokoju 2-os. z częściowym widokiem na morze możliwość 1 dostawki dla dziecka od 6 lat lub osoby dorosłej (ze świadczeniami), w Pokoju Rodzinnym możliwość 2 dostawek dla dzieci od 6 do 17 lat (ze świadczeniami). Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką dla dzieci starszych i osób dorosłych
W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe). - Z pupilem
- Nie
- Parking
- Tak, 13 EUR/doba/auto w terminie 1.07-1.09 (w pozostałych terminach bez dopłat)
- Dodatkowe informacje
- Leżaki i parasole (przy basenie) za dodatkową opłatą: 4 EUR za dzień za leżak i 4 EUR za dzień za parasol
- Płatność
- Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.
Warunki
Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.
Transport nie jest wliczony w cenę.
Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN
Informacja dla konsumentów
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Mediteran d.o.o., Banija 15, HR42314042474 (dalej „Oferent”).Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.
Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.
Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.O hotelu
Hotel Mediteran *** jest komfortowym, pięknie położonym obiektem o standardzie 3-gwiazdek. Hotel mieści się w spokojnej okolicy, tuż przy kamienistej plaży i ok. 1,5 km od centrum popularnego kurortu Crikvenica. W pobliżu znajdują się liczne sklepy, bary, restauracje i stragany z pamiątkami. Hotel oferuje gościom przytulne pokoje, wyposażone w klimatyzację, prywatną łazienkę z prysznicem, ogrzewanie i balkon - również z widokiem na Adriatyk. Bezprzewodowy Internet dostępny jest w lobby.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Basen zewnętrzny z leżakami i parasolami
- Basen kryty
JEDZENIE I PICIE
Hotelowa restauracja serwuje codziennie smaczne śniadania w formie bufetu. Dodatkowo można dokupić obiadokolacje – w menu znajdują się dania kuchni śródziemnomorskiej. Do dyspozycji gości jest także bar.
Udogodnienia
- Recepcja czynna całą dobę
- Bar
- Basen kryty
- Przechowalnia bagaży
- Parking w hotelu
- Restauracja
Pokoje
Pokaż wszystkie pokojePokój 2-os. z widokiem na park bez balkonu (w starej części)
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- Klimatyzacja
- Zestaw kosmetyków
- Darmowe Wi-Fi
Pokój 2-os. Standard z widokiem na morze i balkonem (w starej części)
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- Sejf
- TV
- Klimatyzacja
- Zestaw kosmetyków
- Balkon
- Darmowe Wi-Fi
Crikvenica
Uzdrowiskowa miejscowość położona na północy Chorwacji, nad malowniczą zatoką Kvarner i ok. 30 km od Rijeki. To wyjątkowo piękne miejsce, gdzie góry spotykają się z morzem, a specyficzny mikroklimat sprzyja pobytom prozdrowotnym. Jedną z największych atrakcji Cirkvenicy są żwirowe i piaszczyste plaże, a także charakterystyczna kurortowa architektura z czasów, gdy wypoczywały tu europejskie elity. Na horyzoncie majaczy wyspa Krk, którą można zwiedzić podczas jednodniowej wycieczki. Cirkvenica to także świetne miejsce dla miłośników trekkingu oraz sportów wodnych – można tu żeglować, nurkować czy też szaleć na sprzętach wodnych.
Lokalizacja
40 m od publicznej plaży kamienistej
100 m od barów i restauracji
400 m od bankomatu
400 m od supermarketu
1,5 km od centrum Crikvenicy
20 km od lotniska Rijeka
35 km od Rijeki
HOTEL MEDITERAN
Hotel Mediteran *** jest komfortowym, pięknie położonym obiektem o standardzie 3-gwiazdek. Hotel mieści się w spokojnej okolicy, tuż przy kamienistej plaży i ok. 1,5 km od centrum popularnego kurortu Crikvenica. W pobliżu znajdują się liczne sklepy, bary, restauracje i stragany z pamiątkami. Hotel oferuje gościom przytulne pokoje, wyposażone w klimatyzację, prywatną łazienkę z prysznicem, ogrzewanie i balkon - również z widokiem na Adriatyk. Bezprzewodowy Internet dostępny jest w lobby.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Basen zewnętrzny z leżakami i parasolami
- Basen kryty
JEDZENIE I PICIE
Hotelowa restauracja serwuje codziennie smaczne śniadania w formie bufetu. Dodatkowo można dokupić obiadokolacje – w menu znajdują się dania kuchni śródziemnomorskiej. Do dyspozycji gości jest także bar.
Zobacz ofertę