Hotel Istra

Travelist ulubiona oferta
Opatija, Primorsko-goranska županija, Chorwacja
4.7
/5
(Znakomity)
Cena Travelist:
od 411

/ 2 os.

Hotel IstraOpatija, Primorsko-goranska županija, Chorwacja
Cena Travelist:
od 411

/ 2 os.

Wypoczynek z widokiem na Adriatyk w najsłynniejszym chorwackim uzdrowisku

Świeżo odnowiony hotel 3* z prywatną plażą tuż przy nadmorskiej promenadzie w Opatiji – wyżywienie, dostęp do basenu krytego i Wi-Fi w pakiecie

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji

  • reservationZarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • cancellationOdwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów
  • refundation

    Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 9 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist.
  • Zakwaterowanie
  • Śniadania w formie bufetu i obiadokolacje z napojami (automat z napojami) w formie bufetu
  • Dostęp do basenu krytego (przerwa techniczna w dniach 27.10-4.11.2025)
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty lokalnej – płatna na miejscu
  • Dodatkowej opłaty za leżaki i parasole plażowe – 5,5 EUR / dzień, parasol – 4 EUR / dzień
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
15:00 - 11:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko poniżej 3 lat na łóżku z rodzicami - gratis (ze świadczeniami), łóżeczko niemowlęce - 11 EUR/doba (na życzenie, płatne w hotelu).

Brak możliwości dostawki.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Tak, 20 EUR/doba (możliwy pobyt z pupilem o wadze maks. do 25 kg).
Parking
Brak parkingu hotelowego, w okolicy dostępne publiczne miejsca parkingowe.
Dodatkowe informacje
Hotel nie wystawia faktur.

W dniach 27.10-4.11.2025 basen nieczynny z powodu prac technicznych.
Płatność
Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Liburnia Riviera Hoteli d.d., Marsala Tita 143, HR15573308024 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,7/5
10 opinii

Najnowsze

M
Michał , 36-45Rodzina

Wakacje marzeń

5/5

Plusy: Zaskoczyła mnie miła kultura Chorwatów chęć pomocy i znajomość języka angielskiego a także po części słów polskich Czysto miło i smacznie

Minusy: Niestety Drogo Opłaty za parkingi to już zmora wielu krajów Niestety nasz Hotel nie posiadał własnego koszt postoju na ulicy ponad 25€ /doba Mieliśmy dostęp do plaży/tarasu z zjescie do morza Niestety każda parasolka leżak słono płatny nawet dla gości hotelowych

Bardzo miły kontakt chęć pomocy miałem awarie auta ściągnęli dla nas pomoc drogową w Chorwacji.. super zaangażowanie i poprostu brawo.
09.07.2024
J
Jarek, 46-55Para

Opatija - warto

5/5

27.07.2023
T
TOMASZ, 36-45Znajomi

5/5

Super hotel i super obsługa
14.05.2023
R
Ryszard, 56+Para

Chorwacka wiosna

5/5

doskonały hotel, super obsługa, piękna pogoda,

polecam
07.05.2023
L
Leszek, 46-55Rodzina

5/5

20.04.2023
D
Dariusz, 46-55Para

4/5

26.07.2022
J
Jarosław, 46-55Znajomi

Wszystko było tak jak sobie wyobrażałem

5/5

12.06.2022
T
Tomasz, 36-45Rodzina

Wszystko zgodnie

5/5

30.08.2021
S
Sylwester, 46-55Para

Udana podróż

4/5

Bardzo dobra lokalizacja hotelu położonego przy promenadzie Lungomore. Około kilometr od ścisłego centrum miasta. Obiekt hotelowy składa się z 3 budynków, które są połączone. Główny, środkowy, nowoczesny jest z restauracją, basenem i recepcją. Dwa boczne budynki starsze, odnowione są tylko z pokojami. Standard pokoju 2 osobowego, ekonomicznego z widokiem na ulicę wystarczający tylko minusem mała, ciasna łazienka. Codziennie wymieniano ręczniki itp. Śniadania i obiadokolacje są urozmaicone, duża oferta dań rybnych, mięsnych, dodatków i napojów. Praca obsługi restauracji na wysokim, profesjonalnym poziomie, szybka zmiana nakryć , dezynfekcja stolików . Plaża przy hotelu wyposażona w płatne leżaki i parasole, niemniej trzeba było robić wczesnoporanną rezerwację ze względu na ograniczoną ilość.

Parking przed hotelem w strefie płatnej w godzinach 7-24. Przyjemność pobytu w obiekcie zaburzył niedziałający telefon na wyposażeniu pokoju i tym samym brak łączności z zewnętrznym połączeniem do hotelu , pomiędzy innymi pokojami oraz z recepcją , która podawała nierzetelne informacje ws. awarii telefonu trwającej przez 10 dni pobytu (!) .Taka sytuacja dotyczyła podobno wszystkich pokoi. Tłumaczono się np. warunkami atmosferycznymi (?). Kadra w recepcji w powyższym temacie nie wykazała się profesjonalizmem, nie wyjaśniono , ani nie przeproszono za zaistniałą sytuację.
04.08.2021
K
Katarzyna, 26-35Rodzina

Hotel 3 gwiazdkowy .

4/5

Plusy: Piękny widok z okna na morze .

Minusy: Leżaki przy hotelu płatne niestety i parasolka mimo iż to teren hotelu .

06.07.2021

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Trzygwiazdkowy Hotel Istra to elegancki obiekt położony w spokojnej części najsłynniejszego nadmorskiego uzdrowiska w Chorwacji – Opatiji. Hotel znajduje się bezpośrednio nad brzegiem Adriatyku, przy słynnej promenadzie Lungomare i ok. 1 km od centrum kurortu. Oferuje 168 świeżo odnowionych, klimatyzowanych pokoi, również z balkonem i widokiem na morze.
ATRAKCJE OBIEKTU
- prywatna plaża z leżakami i parasolami (za dodatkową opłatą)
- basen kryty
JEDZENIE I PICIE
W hotelowej restauracji serwowane są śniadania i obiadokolacje w formie bogatego bufetu. Dodatkowo do dyspozycji gości jest bar oraz bistro a la carte „Obala”.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Basen kryty
  • Winda
  • Hotel dla niepalących
  • Płatny parking publiczny
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Restauracja

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-os. Standard od strony ulicy

Pokój 2-os. Standard od strony ulicy

Komfortowy, klimatyzowany pokój od strony ulicy z 1 łóżkiem podwójnym. Pow. 13-22 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Darmowe Wi-Fi

Pokój 2-os. Superior z opcją dostawki z widokiem na morze

Komfortowy, klimatyzowany pokój od strony morza z 1 łóżkiem podwójnym, sofą i balkonem. Pow. 22-25 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Darmowe Wi-Fi

Opatija

Opatija to najsłynniejsze chorwackie uzdrowisko nad Adriatykiem i miasto o najdłuższej tradycji turystycznej w regionie, sięgającej XIX w. Mieści się zaledwie 15 km od centrum Rijeki i 20 km od granicy słoweńskiej. Ze względu na zaciszne położenie w zatoce osłoniętej od północnych wiatrów panuje tu wyjątkowo delikatny klimat. Goście kurortu mają do dyspozycji kilka miejskich plaż (najsłynniejsza z nich to Slatina). Koniecznie trzeba również odwiedzić nadmorski Park św. Jakuba z unikalnymi roślinami z całego świata i XIV-wiecznym kościołem, obejrzeć zabytkową Willę Angiolina i inne ekskluzywne rezydencje sprzed lat, a także zrobić sobie zdjęcie z lokalnym symbolem, czyli pomnikiem dziewczynki z mewą. Największą atrakcją okolicy jest jednak Lungomare – zdaniem wielu osób najpiękniejsza nadmorska promenada w całej Chorwacji, ciągnąca się na długości blisko 11 km od miejscowości Volosko przez Opatiję po Lovran. Idealne miejsce na wieczorny spacer i podziwianie zarówno wód Adriatyku, jak i wielu cennych zabytków, które można napotkać po drodze.


Lokalizacja

20 m od morza i promenady Lungomare
650 m od amerykańskiego parku
1 km od centrum miasta
15 km od centrum Rijeki
41 km od lotniska Rijeka

card

HOTEL ISTRA

DLACZEGO WARTO?
Trzygwiazdkowy Hotel Istra to elegancki obiekt położony w spokojnej części najsłynniejszego nadmorskiego uzdrowiska w Chorwacji – Opatiji. Hotel znajduje się bezpośrednio nad brzegiem Adriatyku, przy słynnej promenadzie Lungomare i ok. 1 km od centrum kurortu. Oferuje 168 świeżo odnowionych, klimatyzowanych pokoi, również z balkonem i widokiem na morze.
ATRAKCJE OBIEKTU
- prywatna plaża z leżakami i parasolami (za dodatkową opłatą)
- basen kryty
JEDZENIE I PICIE
W hotelowej restauracji serwowane są śniadania i obiadokolacje w formie bogatego bufetu. Dodatkowo do dyspozycji gości jest bar oraz bistro a la carte „Obala”.