Hotel Ad Turres

Travelist ulubiona oferta
Crikvenica, Primorsko-goranska županija, Chorwacja
4.4
/5
(Bardzo dobry)
Cena w obiekcie:
578
Cena Travelist:
od 395

/ 2 os.

Hotel Ad TurresCrikvenica, Primorsko-goranska županija, Chorwacja
Cena w obiekcie:
578
Cena Travelist:
od 395

/ 2 os.

Relaks po chorwacku z widokiem na Adriatyk

Wakacje w Chorwacji: nowoczesny hotel 3* w znanym kurorcie Crikvenica, 500 m od plaży – śniadania i obiadokolacje, dostęp do basenu zewnętrznego i parking w cenie!

Opcja pobytu z dzieckiem GRATIS!

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji

  • reservationZarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • cancellationOdwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów
  • refundation

    Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 15 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist.
  • Zakwaterowanie
  • Śniadania (w godz. 7-10) i obiadokolacje (w godz. 19-21); w formie bufetu, z napojami
  • Pobyt 1 dziecka w wieku 2-11 lat - na dostawce - GRATIS (ze świadczeniami); po dodaniu dziecka w składzie podróżnych
  • Nielimitowany dostęp do basenu zewnętrznego (w godz. 10-18; basen otwarty od czerwca do września, w zależności od pogody, otwarcie może ulec zmianie)
  • Parking
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty turystycznej (płatność na miejscu)
  • Opłaty za zgubienie karty hotelowej lub ręcznikowej - 20 EUR
  • Opłaty za wypożyczenie leżaków i parasoli (liczba leżaków i parasoli do wynajęcia ograniczona)
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
15:00 - 10:00
Dzieci i dostawki
Pobyt 1 dziecka w wieku 2-11 lat - na dostawce - GRATIS (ze świadczeniami); po dodaniu dziecka w składzie podróżnych.

1 dziecko do 1 roku życia na łóżku z rodzicami - gratis (ze świadczeniami); po dodaniu dziecka w składzie podróżnych.

Możliwość dostawki dla 1 dziecka od 12 lat lub 1 osoby dorosłej.

Dostawka jest jako materac futon.

Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Za dopłatą - 20 EUR/zwierzę/doba.
Parking
W cenie.
Dodatkowe informacje
Hotel nie wystawia faktur.

Istnieje możliwość dokupienia opcji późniejszego wymeldowania do godziny 16:00 w cenie 50% wartości ostatniej doby pobytu (płatne w hotelu).

Opłata za zgubienie karty hotelowej lub ręcznikowej - 20 EUR.
Płatność
Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Jadran d.d., Bana Jelačića 16, HR56994999963 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,4/5
8 opinii

Najnowsze

R
Romuald, 56+Para

Chorwacja piękna jak zawsze

4/5

Niestety mieliśmy pecha bo w tym czasie było mnóstwo wycieczek dzieci szkolnych więc wszędzie było ich pełno
11.06.2024
G
Grzegorz, 36-45Para

4/5

19.04.2023
K
Kr

4/5

13.07.2022
S
Sławomir, 46-55Para

majowy wypad

5/5

świetny pokój super balkon

miłe zaskoczenie
29.05.2022
P
Piotr, 56+Para

zaskoczenie

5/5

super hotel

29.05.2022
D
Dominika, 26-35Rodzina

Dobre wrażenie

5/5

Wszystko sprawnie, żadnych problemów, wszystko jak w opisie, tylko jechać i dobrze się bawić.

Bardzo nam się podobało. Hotel po remoncie, bardzo czysto, smaczne jedzenie z napojami do posiłków, obsługa na wysokim poziomie. Spędziliśmy tam fajny czas. Dla przyszłych podróżników warto wskazać, ze hotel znajduje się na gorze co oznacza codzienny podgórski spacer z plazy :)
04.09.2021
K
Krzysztof, 36-45Rodzina

oferta wadliwa błednie skonstruowana .

3/5

Plusy: W hotelu było bardzo dobre jedzenie , sam hotel czysty nowy zadbany .

Minusy: Błędna oferta związana z pokojami doplata za pokój którego nie było . sprawa od samego początku zgłoszona i nic przez pobyt zamiast odpoczywać to pisane emaili wydzwanianie . Sam hotel ad turres przyznał ze wasze oferta jest błędna i zostałęm wprowadzony w błąd , czekam na wasz kontakt w tej sprawie odnośnie rekompensaty ! poniosłem koszty dodatkowe w kwocie ponad 500 zł !!!!! nie licząc czasu i nerwów !!

07.08.2021
J
Justyna, 36-45Rodzina

wspaniale

5/5

trochę za mały pokój dla 2 osoby dorosłe i 2 dzieci

za mały pokój dla 2 osób dorosłych i 2 dzieci
30.07.2021

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Trzygwiazdkowy hotel Ad Turres usytuowany jest w znanym kurorcie uzdrowiskowym Crikvenica nad Zatoką Kvarnerską, w północnej części chorwackiego wybrzeża. Ok. 500 m od hotelu znajduje się żwirkowa plaża, centrum rekreacji i sportu (m.in. korty tenisowe, minigolf, boisko do gry w piłkę nożną, park linowy) oraz miejscowa atrakcja – przystanek pociągu turystycznego, którym w lecie można szybko dostać się do centrum miasteczka.
Hotel oferuje odpoczynek w nowocześnie urządzonych pokojach z klimatyzacją. W każdym znajduje się telewizor oraz łazienka z prysznicem i WC. Ponadto część posiada widok na Adriatyk. W całym obiekcie można korzystać z Wi-Fi.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Basen zewnętrzny (czynny od czerwca do września)
- Parasole i leżaki (za dodatkową opłatą)
- Centrum fitness (za dodatkową opłatą)
JEDZENIE I PICIE
Kuchnia dalmatyńska to aromatyczna mieszanka smaków i aromatów. W hotelowej restauracji czekają lokalne potrawy przyrządzane m.in. z ryb i owoców morza. Można tu zjeść zarówno pożywne śniadania, jak i obiadokolacje. Dostępny jest również bar, w którym podawane są zarówno drinki, jak i orzeźwiające napoje.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Bezpłatny parking w hotelu
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Siłownia
  • Winda
  • Hotel dla niepalących
  • Basen zewnętrzny
  • Możliwość przyjazdu z pupilem
  • Restauracja
  • Room service

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-os. Standard z balkonem

Pokój 2-os. Standard z balkonem

Klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym. Pow. ok. 18 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi
Pokój 2-os. Superior z balkonem i widokiem na morze

Pokój 2-os. Superior z balkonem i widokiem na morze

Klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym. Pow. ok. 18-19 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Crikvenica

Uzdrowiskowa miejscowość położona na północy Chorwacji, nad malowniczą zatoką Kvarner i ok. 30 km od Rijeki. To wyjątkowo piękne miejsce, gdzie góry spotykają się z morzem, a specyficzny mikroklimat sprzyja pobytom prozdrowotnym. Jedną z największych atrakcji Cirkvenicy są żwirowe i piaszczyste plaże, a także charakterystyczna kurortowa architektura z czasów, gdy wypoczywały tu europejskie elity. Na horyzoncie majaczy wyspa Krk, którą można zwiedzić podczas jednodniowej wycieczki. Cirkvenica to także świetne miejsce dla miłośników trekkingu oraz sportów wodnych – można tu żeglować, nurkować czy też szaleć na sprzętach wodnych.


Lokalizacja

200 m od supermarketu
500 m od plaży
250 m od centrum sportu i rekreacji
2 km od centrum Crikvenicy
3 km od zabytkowej dzielnicy Kotor
12,5 km od mostu na wyspę Krk
17,5 km od lotniska Rijeka
30 km od centrum Rijeki

card

HOTEL AD TURRES

DLACZEGO WARTO?
Trzygwiazdkowy hotel Ad Turres usytuowany jest w znanym kurorcie uzdrowiskowym Crikvenica nad Zatoką Kvarnerską, w północnej części chorwackiego wybrzeża. Ok. 500 m od hotelu znajduje się żwirkowa plaża, centrum rekreacji i sportu (m.in. korty tenisowe, minigolf, boisko do gry w piłkę nożną, park linowy) oraz miejscowa atrakcja – przystanek pociągu turystycznego, którym w lecie można szybko dostać się do centrum miasteczka.
Hotel oferuje odpoczynek w nowocześnie urządzonych pokojach z klimatyzacją. W każdym znajduje się telewizor oraz łazienka z prysznicem i WC. Ponadto część posiada widok na Adriatyk. W całym obiekcie można korzystać z Wi-Fi.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Basen zewnętrzny (czynny od czerwca do września)
- Parasole i leżaki (za dodatkową opłatą)
- Centrum fitness (za dodatkową opłatą)
JEDZENIE I PICIE
Kuchnia dalmatyńska to aromatyczna mieszanka smaków i aromatów. W hotelowej restauracji czekają lokalne potrawy przyrządzane m.in. z ryb i owoców morza. Można tu zjeść zarówno pożywne śniadania, jak i obiadokolacje. Dostępny jest również bar, w którym podawane są zarówno drinki, jak i orzeźwiające napoje.