Radisson Blu Resort & Spa Split
Split, Splitsko-dalmatinska županija, Chorwacja
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
5-gwiazdkowy resort w słonecznym Splicie, tuż przy plaży
#5-gwiazdkowy resort z zapleczem atrakcji w słonecznym Splicie, nad brzegiem Adriatyku – śniadania, dostęp do zewnętrznego basenu i siłowni, rabat na zabiegi spa w cenie
Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?
Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet
- Zakwaterowanie
- Śniadania w formie bufetu w godz. 6.30-10.30 (w weekendy do 11); możliwość dokupienia obiadokolacji na dalszym etapie rezerwacji
- Dostęp do zewnętrznego basenu i siłowni 20% rabatu na zabiegi spa
- Dostęp do pokoju zabaw dla dzieci (pokój zabaw jest dostępny wyłącznie zgodnie z zaleceniami służb epidemiologicznych)
- Internet Wi-Fi
Cena nie zawiera
- opłaty za parking – 15 EUR/auto/dzień
- opłaty klimatycznej – 1,4 EUR/doba/osoba
- opłat za pozostałe usługi w obiekcie
Warto wiedzieć
- Doba hotelowa
- 15:00 - 12:00
- Dzieci i dostawki
- 1 dziecko do 2 lat na łóżku z rodzicami, dziecko w wieku 3-12 lat na dostawce (ze śniadaniami) - 161 zł/doba
Brak możliwości dostawek dla osób pow. 12 lat
Maks. 1 dostawka w pokoju
Możliwość bezpłatnego wypożyczenia łóżeczka dla dziecka
W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe). - Z pupilem
- Tak, 35 EUR/zwierzę/dzień (płatne w hotelu)
- Parking
- Tak, za dopłatą 15 EUR/auto/dzień (płatne w hotelu)
- Inne
- Basen wewnętrzny oraz sauny w trakcie remontu (wyłączone z użytku do odwołania)
Godziny otwarcia restauracji i baru: 10-23
Basen zewnętrzny dostępny w godz. 10-19
Warunki
Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.
Transport nie jest wliczony w cenę.
Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN
Informacja dla konsumentów
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Hotel Split d.d., Put Trstenika 19, HR68755468505 (dalej „Oferent”).Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.
Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.
Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.O hotelu
Radisson Blu Resort & Spa**** to nowoczesny resort słynący ze znakomitego położenia tuż obok kamienistej plaży nad samym brzegiem Adriatyku. Odległość od pełnego zabytkowych zabudowań centrum Splitu wynosi 3 km. Obiekt zapewnia swoim gościom nie tylko komfortowy, bogaty w atrakcje wypoczynek, ale i wspaniałe widoki – widoczny z hotelowych okien, balkonów i tarasów Adriatyk prezentuje się niezwykle imponująco.
Na miejscu do dyspozycji gości oddano przestronne, klimatyzowane pokoje – każdy z łazienką, telewizorem, sejfem, minibarem, zestawem do parzenia kawy i herbaty (w apartamentach Junior Suite dostępny również ekspres do kawy) oraz bezprzewodowym dostępem do Internetu. Wszystkie pokoje i apartamenty dysponują balkonami – w przypadku apartamentów Junior Suite z widokiem na morze.
ATRAKCJE HOTELU
- Basen zewnętrzny z parasolami i leżakami
- Strefa spa (z krytym basenem, saunami i jacuzzi)
- Oferta zabiegów i masaży
- Siłownia
- Pokój do jogi
- Oferta zajęć sportowych (pływania, jogi)
- Wypożyczalnia rowerów
- Taras słoneczny
- Zejście na plażę (do pokonania 100 schodków)
DLA NAJMŁODSZYCH
- Pokój zabaw
- Dziecięce menu w restauracji
- Łóżeczka dziecięce (możliwość bezpłatnego wypożyczenia)
JEDZENIE I PICIE
W hotelu działa restauracja Fig Leaf – każdy dzień rozpoczyna się tu od urozmaiconego śniadania serwowanego w formie bufetu. Można je zjeść na malowniczym tarasie. Na terenie hotelu działa ponadto bar The Door – w jego ofercie nie brakuje orzeźwiających napoi, koktajli oraz rozmaitych alkoholi.
Udogodnienia
- Recepcja czynna całą dobę
- Klimatyzacja
- Bar
- Wypożyczalnia rowerów
- Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
- Bezpłatny Internet Wi-Fi
- Siłownia
- Jacuzzi
- Basen kryty
- Winda
- Przechowalnia bagaży
- Hotel dla niepalących
- Basen zewnętrzny
- Płatny parking w hotelu
- Możliwość przyjazdu z pupilem
- Plac zabaw dla dzieci
- Restauracja
- Sauna
Pokoje
Pokaż wszystkie pokojePokój 2-osobowy Superior
- Prywatna łazienka
- Sejf
- TV
- Klimatyzacja
- Zestaw kosmetyków
- Zestaw do parzenia kawy i herbaty
- Ekspres do kawy
- Balkon
- Darmowe Wi-Fi
- Prysznic lub wanna
Split
Split, położony w Dalmacji, to miasto wyjątkowe, które spodoba się nie tylko miłośnikom historii. Malownicze, pełne zabytków oferuje tym, którzy tu przyjeżdżają podróż w czasy Cesarstwa Rzymskiego. Mury Pałacu cesarza Dioklecjana, w których powstawały zdjęcia do filmu „Gra o tron”, robią ogromne wrażenie, a to dopiero początek. W Splicie bowiem znajduje się wiele ciekawych miejsc, które koniecznie trzeba odwiedzić – warto wspomnieć m.in. o świątyni Jupitera, kościele Św. Franciszka czy pozostałościach akweduktu.
Lokalizacja
100 m do kamienistej plaży
2,6 km od piaszczystej plaży Baćvice
3 km do centrum Splitu
4,2 km do Muzeum Archeologicznego
RADISSON BLU RESORT & SPA SPLIT
Radisson Blu Resort & Spa**** to nowoczesny resort słynący ze znakomitego położenia tuż obok kamienistej plaży nad samym brzegiem Adriatyku. Odległość od pełnego zabytkowych zabudowań centrum Splitu wynosi 3 km. Obiekt zapewnia swoim gościom nie tylko komfortowy, bogaty w atrakcje wypoczynek, ale i wspaniałe widoki – widoczny z hotelowych okien, balkonów i tarasów Adriatyk prezentuje się niezwykle imponująco.
Na miejscu do dyspozycji gości oddano przestronne, klimatyzowane pokoje – każdy z łazienką, telewizorem, sejfem, minibarem, zestawem do parzenia kawy i herbaty (w apartamentach Junior Suite dostępny również ekspres do kawy) oraz bezprzewodowym dostępem do Internetu. Wszystkie pokoje i apartamenty dysponują balkonami – w przypadku apartamentów Junior Suite z widokiem na morze.
ATRAKCJE HOTELU
- Basen zewnętrzny z parasolami i leżakami
- Strefa spa (z krytym basenem, saunami i jacuzzi)
- Oferta zabiegów i masaży
- Siłownia
- Pokój do jogi
- Oferta zajęć sportowych (pływania, jogi)
- Wypożyczalnia rowerów
- Taras słoneczny
- Zejście na plażę (do pokonania 100 schodków)
DLA NAJMŁODSZYCH
- Pokój zabaw
- Dziecięce menu w restauracji
- Łóżeczka dziecięce (możliwość bezpłatnego wypożyczenia)
JEDZENIE I PICIE
W hotelu działa restauracja Fig Leaf – każdy dzień rozpoczyna się tu od urozmaiconego śniadania serwowanego w formie bufetu. Można je zjeść na malowniczym tarasie. Na terenie hotelu działa ponadto bar The Door – w jego ofercie nie brakuje orzeźwiających napoi, koktajli oraz rozmaitych alkoholi.
Zobacz ofertę