Radisson Resort Ruza Vjetrova

Travelist ulubiona oferta
Dobra Voda, Wybrzeże Adriatyku, Czarnogóra
4.4
/5
(Bardzo dobry)
Cena w obiekcie:
715
Cena Travelist:
od 609

/ 2 os.

Radisson Resort Ruza VjetrovaDobra Voda, Wybrzeże Adriatyku, Czarnogóra
Cena w obiekcie:
715
Cena Travelist:
od 609

/ 2 os.

Dostępna opcja HOTEL + LOT

W tej ofercie możesz dokupić przelot na dalszym etapie rezerwacji i cieszyć się całym planem podróży w jednym miejscu!


Jak to działa?
  • W panelu rezerwacji kliknij opcję HOTEL + LOT.
  • Zaznacz swoje lotnisko wylotu - w zależności od wybranego kierunku możesz mieć kilka opcji do wyboru.
  • W kalendarzu wybierz daty swojej podróży - preferowany dzień wylotu oraz powrotu. W podsumowaniu rezerwacji pojawi się orientacyjna cena całkowita za hotel oraz przelot w wybranych datach dla Twojego składu podróżnych.
  • W kolejnych krokach wybierz pokój, rodzaj wyżywienia oraz opcje dodatkowe w hotelu.
  • Przejdź do wyboru lotów. Nasz system automatycznie dobiera lotnisko docelowe do Twojego hotelu i wyświetla listę najlepszych przelotów dostępnych w danym terminie, wraz z aktualnymi cenami - również w opcji z przesiadką.
  • Wybierz z listy swój preferowany lot oraz opcję bagażu - cena całkowita za hotel i przelot dostosuje się do wybranej konfiguracji.
  • Przejdź do płatności - w przypadku opcji HOTEL + LOT dostępna jest wyłącznie płatność 100% z góry lub płatności odroczone Twisto i PayPO.

Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie, które będzie obejmować zarówno hotel, jak i przelot. Oprócz standardowego numeru rezerwacji Travelist.pl znajdziesz tam również unikalny kod rezerwacji przelotu. Będzie Ci on potrzebny podczas odprawy online na stronie linii lotniczej.

Jeśli chcesz cokolwiek zmienić w swojej rezerwacji - np. dokupić bagaż rejestrowany, zarezerwować miejsca w samolocie albo zmienić dane któregoś z pasażerów - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
22 113 40 44
kontakt@travelist.pl

Warto wiedzieć
  1. Cena widoczna na stronie oferty dotyczy wyłącznie pobytu w hotelu. Wybierz opcję HOTEL + LOT oraz skład podróżnych, lotnisko wylotu i termin podróży w panelu rezerwacji, by zobaczyć cenę z przelotem.
  2. Ceny lotów zmieniają się dynamicznie w zależności od aktualnych cenników linii lotniczych. Przed sfinalizowaniem rezerwacji upewnij się, że cena nie uległa zmianie.
  3. Odprawy na swój lot musisz dokonać we własnym zakresie - online na stronie linii lotniczej lub na lotnisku bezpośrednio przed wylotem. Pamiętaj, że niektóre linie lotnicze mogą pobierać dodatkowe opłaty za odprawę na lotnisku.

Beztroski relaks w czarnogórskim kurorcie przy plaży

Hotel 4* w kameralnym, czarnogórskim kurorcie – wyżywienie, dostęp do basenów zewnętrznych oraz parking w cenie.
Dodatkowo opcja pobytu z dziećmi GRATIS w wybranych pokojach.

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji hotelu

  • reservationZarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • cancellationOdwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów - rezerwacja lotu jest bezzwrotna
  • refundation

    Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty za hotel w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA POBYTU W HOTELU I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST - możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 15 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty za hotel nastąpi w środkach Travelist. Rezerwacja przelotu jest bezzwrotna - brak możliwości anulowania i zmiany terminu.
  • Zakwaterowanie
  • Śniadania (w godz. 7-10) w formie bufetu i obiadokolacje (w godz. 19-21) w formie bufetu
  • Pobyt dziecka do lat 11 na dostawce GRATIS (ze świadczeniami) - w pokoju Superior 2+2, po dodaniu dziecka w składzie podróżnych; dodatkowo 1 dziecko do lat 6 na łóżku z rodzicami gratis
  • Pobyt 1 dziecka do lat 6 na dostawce W CENIE w pokoju Superior 2+1 (ze świadczeniami); po dodaniu dzieci w składzie podróżnych
  • Dostęp do basenów zewnętrznych (tylko w sezonie, w godzinach otwarcia)
  • Parking
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty klimatycznej (płatna na miejscu)
  • Napojów do posiłków
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu
  • Uwaga! W przypadku rezerwacji z lotem transfery lotniskowe we własnym zakresie

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
15:00 - 11:00
Zmiany cen
Pamiętaj, że dostępność i ceny lotów w ramach oferty są dynamiczne i mogą ulec zmianie w trakcie procesu rezerwacji. W takim przypadku zawsze będziemy Cię o tym informować podczas rezerwacji.
Dzieci i dostawki
1 dziecko w wieku 0-6 lat na dostawce – W CENIE (ze świadczeniami) – w każdym pokoju

1 dziecko w wieku 7-11 lat na dostawce – W CENIE (ze świadczeniami) – tylko w pokoju Superior 2+2

Dostawka w postaci rozkładanej sofy

Brak możliwości dostawki dla starszych dzieci i osób dorosłych

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Nie
Parking
Tak, w cenie
Dodatkowe informacje
Fakturę za pobyt w hotelu wystawia bezpośrednio obiekt noclegowy, zgodnie z przepisami obowiązującymi w jego kraju. Jeśli potrzebujesz faktury, napisz do nas na adres kontakt@travelist.pl przed dokonaniem rezerwacji. Zweryfikujemy, czy obiekt wystawia faktury i na jakich zasadach. Gdy otrzymasz od nas odpowiedź, wypełnij formularz rezerwacyjny, podając dane do faktury.

Oferta nie zawiera ubezpieczenia podróżnego. Zalecamy wykupienie polisy obejmującej koszty leczenia, NNW i OC we własnym zakresie.
Gwarancja finansowa i ochrona konsumencka
Zgodnie z regulacjami UE dotyczącymi imprez turystycznych, Użytkownicy rezerwujący Usługę Hotel+Lot (np. lot + hotel) są objęci dodatkową ochroną konsumencką. Secret Escapes GmbH ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich usług zawartych w Usłudze Hotel+Lot. Usługi Hotel+Lot są finansowo zabezpieczone przez ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności organizatora podróży za pośrednictwem Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH (DRSF), Sächsische Straße 1, 10707 Berlin, e-mail: schadenmeldung@drsf.reise, tel. (+49) (0)30 – 78954770.

W przypadku niewypłacalności organizatora, Użytkownicy mają zapewniony: zwrot środków za niezrealizowaną usługę, powrót do kraju, jeśli transport jest częścią pakietu.

Więcej informacji na temat Twoich praw jako podróżnego znajdziesz w Formularzu informacyjnym lub w potwierdzeniu rezerwacji.

Certyfikat DRSF

Tłumaczenie certyfikatu DRSF na język polski

Tłumaczenie nie ma skutków prawnych dla DRSF i są dostarczane wyłącznie w celach obsługi klienta.
Paszport
Przed podróżą upewnij się, że Ty oraz każda z osób podróżujących wraz z Tobą posiadacie niezbędne dokumenty oraz spełniacie wszelkie inne wymogi wjazdowe do kraju docelowego.

Każdy uczestnik podróży musi posiadać ważny dowód osobisty lub paszport. Dodatkowo, w zależności od kraju docelowego, mogą być wymagane wizy, określone szczepienia, testy sanitarne lub inne środki zdrowotne. Aktualne informacje na temat wymaganych dokumentów, przepisów wizowych i celnych oraz regulacji zdrowotnych w kraju docelowym możesz sprawdzić na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Znajdziesz tam również lokalne przepisy i zalecenia dotyczące bezpieczeństwa, a także kontakt do pomocy konsularnej w razie nagłych sytuacji.
Płatność
Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od organizatora turystyki: Secret Escapes GmbH z siedzibą w Berlinie, przy ul. Stresemannstr 123, 10963 Berlin, zarejestrowaną pod numerem HRB 138671, nr tel.: 22 1134044, email: kontakt@travelist.pl (dalej: “Organizator turystyki”).

Travelist działa jako agent turystyczny Organizatora turystyki, pośrednicząc w zawieraniu umowy o udział w imprezie turystycznej pomiędzy Użytkownikami Travelist, a Organizatorem. Organizator turystyki, jako strona umowy o udział w imprezie turystycznej, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie Usługi Hotel+Lot.

Travelist odpowiada za rzetelne przekazanie informacji o ofercie Organizatora turystyki i wspiera Państwa w rozwiązywaniu problemów związanych z realizacją Usług Hotel+Lot. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące świadczonych Usług Hotel+Lot, należy poinformować Travelist, który pośredniczy w przekazaniu zgłoszenia Organizatorowi turystyki.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Organizatora można zgłaszać za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Organizatorowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Organizator.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi dotyczące sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdą Państwo w Regulaminie Travelist H+ dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Kluczowe informacje (w tym warunki zmiany ceny) dla tej oferty znajdują się w Formularzu informacyjnym.

Zasady odstąpienia od umowy oraz ewentualne koszty związane z rezygnacją znajdują się w Regulaminie oraz w Warunkach uczestnictwa

Szczegóły dotyczące zabezpieczenia Organizatora Turystyki przed niewypłacalnością: Zgodnie z regulacjami UE dotyczącymi imprez turystycznych, Użytkownicy rezerwujący Usługę Hotel+ (np. lot + hotel) są objęci dodatkową ochroną konsumencką. Secret Escapes GmbH ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich usług zawartych w Usłudze Hotel+. Usługi Hotel+ są finansowo zabezpieczone przez ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności organizatora podróży za pośrednictwem Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH z siedzibą w Berlinie, adres: Sächsische Straße 1, 10707 Berlin, tel.: (+49) (0)30 78954770, e-mail: schadenmeldung@drsf.reise, www.schadenmeldung.drsf.reise.

W przypadku niewypłacalności organizatora, Użytkownicy mają zapewniony:

  • zwrot środków za niezrealizowaną usługę
  • powrót do kraju, jeśli transport jest częścią pakietu

Więcej informacji na temat Twoich praw jako podróżnego znajdziesz w Formularzu informacyjnym lub w potwierdzeniu rezerwacji.

Prawa i obowiązki podróżnego oraz informacje o możliwości przeniesienia umowy na inną osobę znajdują się w Formularzu informacyjnym i Warunkach uczestnictwa.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,4/5
53 opinie

Najnowsze

A
Aneta, 36-45Rodzina

Wakacje

5/5

Duże brawa za bardzo profesjonalne podejście do przygotowania całego wyjazdu i cierpliwe wyjaśnianie wszystkich kwestii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej podróży do Czarnogóry - polecamy!

Z wielką przyjemnością dzielę się moją opinią na temat pobytu w Hotelu Resort Wind Rose w dniach 02-09.08.2025. To były naprawdę niezapomniane wakacje! Resort Wind Rose zachwyciło mnie piękną lokalizacją, czystymi pokojami, pysznym jedzeniem. Obsługa była bardzo miła i pomocna, zawsze uśmiechnięta i gotowa do pomocy. Spędziłam tam z rodziną cudowny czas i z pewnością wrócę! Z całego serca polecam to miejsce wszystkim, którzy szukają relaksu i niezapomnianych wrażeń.
11.08.2025
A
ALEKSANDRA, 36-45Rodzina

Pierwsza podróż do Czarnogóry

5/5

Plusy: Hotel jest przepięknie położony, obsługa bardzo miła, uśmiechnięta, pomocna. Pokoje przestronne, codziennie sprzątane, teren wokół hotelu pięknie utrzymany, jest gdzie pospacerować. Cudowne zachody słońca z tarasu <3 Śniadania zazwyczaj te same, ale z różną opcją wyboru, każdy znajdzie coś dla siebie, obiadokolacje bardziej urozmaicone, każdego dnia serwowane inne, pyszne dania. Ze względu na rozległość terenu hotelowego, dwa baseny, prywatną plażę, nie były tam odczuwalne tłumy, zawsze znajdowało się miejsce dla rodziny przy basenie. Mówiliśmy z mężem, że jeśli tam wrócimy (a chętnie byśmy tam wrócili :)) to tylko do tego hotelu, na publicznej plaży ogromny tłok, ścisk i hałas.

Minusy: Jedyne zastrzeżenie jakie mam, to małe nieporozumienie w dniu przyjazdu, uzgodniłam z recepcją kilka dni przed przyjazdem, że w związku z naszym późnym zameldowaniem (około godziny 23.00), przepada nam obiadokolacja tego dnia i dostałam zapewnienie, że w pokoju czekać będzie na nas mała kolacja. Niestety jej nie było...

06.08.2025
K
Katarzyna, 46-55Para

Super podróż

5/5

Plusy: Hotel Radisson zawsze z klasą. Obsługa super od recepcji pozdrowienia dla jedynego pana Polaka w obsłudze po kelnerów oraz Panie sprzątające pokoje wszyscy bardzo mili i pomocni.

Minusy: Brak wyznaczonych miejsc do palenia papierosów. Turyści robią to wszędzie na świeżym powietrzu basenie, plaży, Przy posiłkach.

Super super
28.07.2025
M
Martyna, 46-55Rodzina

Wypoczynek w Czarnogórze

4/5

Plusy: Hotel bardzo kameralny. Pięknie położony. Jak na okres wakacji mało gości, dzięki temu bez problemu można było znaleźć wolny leżak przy basenie czy na hotelowej plaży. Woda w basenie morska, słona o wiele cieplejsza niż w morzu. Hotel dobrze utrzymany. Piękna roślinność, wszędzie czysto.

Minusy: Jedzenie mało urozmaicone, dla niewybrednych. Jak dla mnie bardzo przeciętne biorąc pod uwagę że jest to hotel 4*. Czegoś jednak w nim brak. Wieczory z nudnym grajkiem na żywo. Wszędzie na zewnątrz można palić, wszędzie popielniczki. Przy zachodzie słońca na schodkach są wystawiane poduszki i popielniczki. Osoba niepaląca nie jest w stanie tam wysiedzieć przez palaczy.

Obsługa bardzo się stara i zawsze jest uśmiechnięta.
25.07.2025
J
Jaroslaw, 46-55Znajomi

Super podróż

4/5

Plusy: Widoki

Minusy: Obsługa beznadziejna stali przy posiłkach nie zdarzyliśmy zjeść a już zabierali naczynia

15.07.2025
M
Mirosław, 36-45Rodzina

5/5

25.06.2025
G
Grzegorz, 56+Znajomi

Piękno Czarnogóry

5/5

Hotel i infrastruktura bardzo dobra wszystko pozytyw

04.09.2024
M
Małgorzata, 26-35Rodzina

Bałkańska przygoda

5/5

Plusy: Miałam przyjemność gościć w Hotel Resort Wind Rose, i mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że jest to jedno z najbardziej urokliwych miejsc, jakie miałam okazję odwiedzić. Zmartwiona negatywnymi opiniami, nie wiedziałam czego się spodziewać. Hotel w pięknym miejscu, z prywatną plażą. Szeroki wybór menu, pokoje jak i okolica hotelu sprzątana codziennie. Wiemy że Czarnogóra słynie z nieporządku, i to widać jak wyjdzie się na miasto, natomiast pokoje jak i okolica hotelu bardzo czyściutka. Wieczorki z muzyką na żywo, i ten widok "kiedy słońce całuje się z morzem"... Na pewno tu wrócimy

Minusy: Mini zoo, to jedyny element całego hotelu do którego mam zastrzeżenia. Warto zadbać o to by pies miał większy kojec, i aby u zwierząt było regularnie sprzątane.

26.08.2024
A
Adam, 36-45Rodzina

Wspaniałe wakacje

5/5

Plusy: Wspaniały hotel. Obejście zadbane, miejsc do plażowania pod dostatkiem. Przepyszne jedzenie.

Minusy: Uzgodnić z hotelem brak wody, napojów do kolacji.

Wszystko doskonale. Jedynym małym minusem, który odczuwały głównie dzieci to brak napojów do kolacji.
25.08.2024
P
Patrycja, 36-45Rodzina

"Zaniedbane piękno"

4/5

Plusy: Położenie hotelu cudowne, względem pozostałych obiektów hotelowych w miejscowości Dobra Voda wypada najlepiej, chociażby ze względu na prywatny dostęp do małej plaży ale i dostęp do morza wydzielony bojami. Kolacje zróżnicowane i smaczne. Teren hotelu duży i każdego dnia można spędzać czas w nieco innych sposób a nie tylko w strefie basenowej, są strefy również dla osób ceniących spokój. Pyszne owoce i jeden z niewielu uśmiechniętych pracowników hotelu, który grilluje podczas kolacji (jadłam najlepszego w życiu grillowanego tuńczyka). Pokój czysty, nowoczesny, Pani sprzątająca pokój codziennie, bardzo miła i sympatyczna. Panie w recepcji również fajne i komunikacja w języku angielskim w porządku. Pomoc w dotarciu do pokoju w asyście miłego Pana, który pomaga przenieść bagaże.

Minusy: Komunikacja w języku angielskim nie istnieje ( z wyjątkiem recepcji), lepiej mówić po polsku niż kaleczyć angielski. Śniadania, aż się proszą o jakieś urozmaicenie, gdyż przez 7 dni było to samo menu. Pocieszenie dla tych co lubią sałatki... z warzyw można coś skomponować. Brak dodatkowych sztućców przy posiłkach, talerze na stołach piętrzą się i nikt ich nie zabiera. Przy kolacji brak napojów o czym nie było wzmianki. Ratownik nie ma nic wspólnego z ratowaniem życia, nie ma żadnego poczucia bezpieczeństwa. Nie ma co liczyć na ratunek w razie sytuacji zagrożenia. Niestety mieliśmy przykrą sytuację i syn się podtopił. Całą sytuację i wyciągniecie go z basenu widziało dużo osób i nikt nawet nie zareagował a ratownika nawet na horyzoncie nie było. Każdy rodzic musi mieć oczy z tyłu głowy. Teren przepiękny ale dużo niezabezpieczonych barierką miejsc, murków, schodów co gorsza przewodów elektrycznych w strefie basenowej! Wszechobecna znieczulica, dzieci tych nacji robią co chcą, na basenie i w restauracji i nikt nie zwraca im uwagi, że np. zabierają innym ich własne zabawki. Dość nieprzyjemny zapach zwłaszcza w strefie małego basenu przy barze. Mini zoo to pomyłka, szczury to stali bywalce a Labrador schorowany i leciwy zasługuje na dużo lepsze warunki niż kojec. I na koniec Pan "chyba" manager powinien szkolić personel a nie wyżywać się nad nimi w obecności Gości (zero szacunku do kobiet). Pracowałam w kilku hotelach i dużo rzeczy zasługuje na poprawę ale kluczową rolę odgrywa mentalność tubylców. Jesteśmy z mężem w szoku, że hotel z takim potencjałem nie umie go wykorzystać.

23.08.2024
D
Dariusz , 36-45Rodzina

Wakacje

4/5

Plusy: Położenie hotelu rewelacyjne, jedzenie dobre.

Minusy: Kiepskie pokoje

31.07.2024
R
Renata , 46-55Para

Wakacje

5/5

28.07.2024
E
Ewelina, 36-45Rodzina

Podróż rodzinna

5/5

Piękny i przestronny hotel, z prywatną plażą i 2 basenami. Pokoje codziennie sprzątane, miła obsługa.

24.07.2024
J
Justyna, 36-45Rodzina

Super hotel

5/5

Hotel świetnie zlokalizowany, basen i własna plaża- dają poczucie odpoczynku. Hotel jest świetną bazą do zwiedzania Czarnogóry.

14.07.2024
M
Marta, 26-35Rodzina

Rodzinne wakacje

3/5

Plusy: Na plus baseny, bezpłatne leżaki i parasole, bardzo ładne położenie hotelu, piękne zachody słońca, muzyka każdego wieczoru.

Minusy: Zdecydowanie zbyt monotonne posiłki, brak choćby wody do obiadokolacji, co nie było zaznaczone w ofercie, pokoje w miarę czyste(nie licząc zamalowanej pleśni na suficie),jednak przestrzeń między hotelowa pozostawiała wiele do życzenia.

Zakwaterowanie jak i wymeldowanie przebiegło sprawnie, jednak przestrzeń między hotelowa powinna być regularnie sprzątana.
07.07.2024
K
Katarzyna, 26-35Rodzina

Pierwszy raz w Czarnogórze

4/5

Plusy: W miarę duży teren na którym znajdują sie hotelowe budynki, dwa baseny, nawet mini zoo z małpą, psem i kozami. Bardzo blisko do głównego deptaku.

Minusy: Szkoda że nie ma żadnych animacji oraz brak placu i sali zabaw dla dzieci.

Pokój przestronny, choć dość ciemno w nim bo był na samym dole budynku(cały dzień trzeba było świecić światło). Sprzątnę codziennie z wymianą ręczników
04.07.2024
R
Radosław , 46-55Para

Przepiękny kompleks

5/5

Plusy: Przepiękny kompleks położony na koncu zatoki . Polozenie hotelu umozliwia obserwowanie najpiekniejszych zachodów słońca. Nie bez kozery motto hotelu brzmi " KAD SUNCE LJUBI MORE" Infrastruktura bardzo przemyślana , 2 baseny, prywatna plaża, beach bary( ceny bardzo przystępne) , jeśli ktoś nie lubi plaż polecam rozłożenie leżaka na skalistych tarasach ( sztos). Widoki z pokoju przepiękne ( mielismy przyjemność mieszkać w budynku D zlokalizowanym na wyciągnięcie ręki z morzem). Przepyszne śniadania i obiadokolacje. Obsluga na bardzo dobrym poziomie , personel bardzo przyjazny i pomocny. Parking na terenie obiektu co dla nas bylo mega ważne ponieważ mieliśmy autko z wypożyczalni. Jeszcze jeden miły akcent ktory sprawia, że czujesz sie trochę jak VIP.. po wypakowaniu bagażu pracownik pomaga zanieść walizki do pokoju,bierze kluczyki i odprowadza autko na parking . Jeśli chodzi o samą miejscowość, super promenada tętniąca życiem do późnych godzin nocnych. Serdecznie polecam

Minusy: Wszystko ok

Obsluga na bardzo dobrym poziomie
28.06.2024
M
Magdalena, 36-45Para

Retrospekcja - lata 90-te w pełni

3/5

Plusy: Czarnogóra na pewno jest miejscem ciekawym, ma duży potencjał turystyczny, ale niestety jeszcze baaardzo dużo pracy przed nimi. Krajobrazy piękne, w większości krystalicznie czysta woda, widoczność fantastyczna. W miasteczkach na wybrzeżu nie ma jeszcze dzikich tłumów jak w Chorwacji. Dobre jedzenie w ulicznych tawernach i knajpkach. Umiarkowana liczba zabytków - dobry balans między odpoczynkiem, a aktywnym zwiedzaniem.

Minusy: Baza hotelowa słaba, obsługa niedoświadczona, mnóstwo mankamentów zwłaszcza sanitarnych, im bardziej na południe Czarnogóry, tym brudniej i więcej śmieci wszędzie. Esteci będą cierpieć z powodu fatalnych toalet i pryszniców na plażach... Często obsługa jest niemiła... Preferują towarzystwo Serbów i Rosjan, olewają klientów w sposób w jaki Chorwaci nigdy by sobie nie pozwolili. Ewidentnie potrzebują więcej czasu (i pieniędzy), żeby dostosować się do standardów europejskich

Świetnie położony, z pięknymi widokami i dobrą atmosferą - zwłaszcza wieczorami, ale obsługa i infrastruktura słabe. jedzenie monotonne.
24.06.2024
A
Aleksandra, 26-35Para

We dwoje

5/5

Plusy: Spędziliśmy w hotelu 3 doby , była to juz końcówka sezonu , wiec bardzo komfortowo , mało ludzi , żadnego tłoku. Pokój jak i cały obiekt bardzo czysty . Jedzenie smaczne , urozmaicone kolacje . Nie mieliśmy żadnych problemów żołądkowych, pamiętaliśmy, ze jesteśmy poza Europa i Czarnogóra ma inna florę bakteryjna, braliśmy probiotyki w czasie pobytu tam i kierowaliśmy się zdrowym rozsądkiem , bardzo udany wypoczynek . Hotel super resort 4* po drodze mijaliśmy inne hotele zaden nie robił takiego wrażenia !

Minusy: Zoo

30.09.2023
D
Dorota, 46-55Para

Skradła mi serce

5/5

Urokliwe miejsce, hotel pięknie położony, rozległy teren, pokój przestronny, bardzo ładnie urządzony, jedzonko pyszne, urozmaicone, w dużych ilościach, na śniadanie i obiadokolacje różnorakie owoce, brak napoi do obiadokolacji ale to było zaznaczone w ofercie, za to przy śniadaniu napoje, herbata, kawa do wyboru i bez ograniczeń, personel pomocny i życzliwy, codziennie sprzatany pokój, wymieniane ręczniki i na życzenie pościel, czytając tegoroczne opinie odnośnie zatruć i odprowadzania kanalizacji do morza to nic z tych rzeczy nie odnotowaliśmy, rewolucji gastrycznych nie mieliśmy, a muszę powiedzieć, że kosztowaliśmy prawie wszystko, jednym słowem było rewelacyjnie.

Bardzo mili, życzliwi, pomocni
24.09.2023
M
Mariusz, 56+Para

Wakacje

5/5

Rewelacyjne położenie hotelu

17.09.2023
M
Mirosław, 46-55Znajomi

Relaks z przygodami

3/5

Plusy: Przede wszystkim super widoki i dobre umiejscowienie hotelu. Fajna miejscówka, dobra lokalizacja, blisko prywatna plaża (bez tłumów), baseny, dobre jedzenie.

Minusy: 1. Średnia komunikacja z personelem (co chwilę trzeba było upominać się o rzeczy codziennego użytku jak ręczniki, papier toaletowy czy pościel/naprawa niedziałającej klimatyzacji trwała 2 doby po kilku interwencjach) 2. Sprzątanie pokoi pozostawało wiele do życzenia, gdyż były widoczne pajęczyny, zagrzybione ściany, sufit, klimatyzacja, obecność owadów, ogólny nieprzyjemny zapach pleśni, grzybów 3. Zauważyliśmy, że są odprowadzane ścieki do morza, w którym ludzie się kąpią, co skutkuje zatruciami (wszyscy chorowali oprócz mojej żony, a szczególnie źle przeszła to moja 7letnia córka-wymiotowała całą dobę) 4. Wejście na plażę zamykane ok. 20.00, brak możliwości korzystania z niej, co jest mało spotykane 5. Napoje płatne przy obiadokolacji 6. Podróż jest okropna w Czarnogórze (przejechanie 100km zajęło nam ok. 8h)

17.08.2023
W
Wanda , 46-55Rodzina

,,Romantyczne zachody"

4/5

Plusy: Pięknie położony, bardzo bezpieczny ,rodzinny kompleks. Obsługa na najwyższym poziomie.

Minusy: Brak w pokoju zestawu do parzenia kawy i herbaty. Dolne apartamenty wilgotne.

Najlepiej położony hotel w Dobra Voda, wysoki poziom usług.Perdonel widoczny bardzo pomocny.
07.08.2023
J
Jaroslaw, 46-55Znajomi

5/5

26.07.2023
A
Aleksandra, 36-45Rodzina

TEN HOTEL POWINIEN BYC USUNIETY Z OFERTY

1/5

Plusy: Hotel na pierwszy rzut oka bardzo uroczy, ze wspaniałymi widokami i dobrym jedzeniem. Pokoje schludne, a codzienna obsługa była w porządku.

Minusy: Morze jest zanieczyszczone, ponieważ hotel odprowadza ścieki bezpośrednio do morza, gdzie ludzie pływają i nurkują. W rezultacie większość mojej rodziny zachorowała na zatrucie. Szkoda, bo byłby to piękny pobyt. To były urodziny mojego męża, a hotel zrobił miłą niespodziankę, zostawiając owoce w pokoju i tort urodzinowy z kolacją. Szkoda, że ​​nie mógł się nim nacieszyć, bo cierpiał z powodu zatrucia z morza. Moje dzieci tez przechodziły całonocne torsje i były odwodnione. Pokazaliśmy kierownikowi punkty odprowadzania ścieków. Jeden znajduje się obok małej plaży, na której pływały rodziny z małymi dziećmi, a drugi był blisko głównego basenu. Baseny nie mają świeżej wody, uzupełniane są wodą morską, która jest zanieczyszczona. Mylnie powiedziano nam, że w Czarnogórze jest wirus, ale mamy materiał filmowy przedstawiający odpady trafiające bezpośrednio do morza obok kąpielisk. Obok hotelowej plaży unosi się ostry smród ścieków. Ci, którzy nurkowali i zanurzali głowę w morzu, zatruli się, a jedna osoba, która pływala bez zanurzania twarzy, została oszczędzona przed chorobą. Pod koniec naszego pobytu personel hotelu zaczął obwiniać inne hotele za oprowadzanie ścieków. Radziłbym unikać tego miejsca, ponieważ jest to poważne zagrożenie dla zdrowia.

Hotel na pierwszy rzut oka bardzo uroczy, ze wspaniałymi widokami i dobrym jedzeniem. Pokoje schludne, a codzienna obsługa była w porządku. Morze jest zanieczyszczone, ponieważ hotel odprowadza ścieki bezpośrednio do morza, gdzie ludzie pływają i nurkują. W rezultacie większość mojej rodziny zachorowała na zatrucie. Szkoda, bo byłby to piękny pobyt. To były urodziny mojego męża, a hotel zrobił miłą niespodziankę, zostawiając owoce w pokoju i tort urodzinowy z kolacją. Szkoda, że ​​nie mógł się nim nacieszyć, bo cierpiał z powodu zatrucia z morza. Moje dzieci tez przechodziły całonocne torsje i były odwodnione. Pokazaliśmy kierownikowi punkty odprowadzania ścieków. Jeden znajduje się obok małej plaży, na której pływały rodziny z małymi dziećmi, a drugi był blisko głównego basenu. Baseny nie mają świeżej wody, uzupełniane są wodą morską, która jest zanieczyszczona. Mylnie powiedziano nam, że w Czarnogórze jest wirus, ale mamy materiał filmowy przedstawiający odpady trafiające bezpośrednio do morza obok kąpielisk. Obok hotelowej plaży unosi się ostry smród ścieków. Ci, którzy nurkowali i zanurzali głowę w morzu, zatruli się, a jedna osoba, która pływala bez zanurzania twarzy, została oszczędzona przed chorobą. Pod koniec naszego pobytu personel hotelu zaczął obwiniać inne hotele za oprowadzanie ścieków. Radziłbym unikać tego miejsca, ponieważ jest to poważne zagrożenie dla zdrowia.
23.07.2023
D
Damian, 36-45Rodzina

Przyjemny pobyt

5/5

Plusy: Dobre jedzenie, fajne umiejscowienie hotelu

Minusy: Front desk niestety wymaga poprawy. Musieliśmy się kilka razy upominać o pewne rzeczy jak pościel do dostawki dla dzieci czy dodatkowe ręczniki.

09.07.2023
M
Marek, 46-55Para

Pięknie

5/5

Plusy: Normalność,swoboda,brak zdziczenia ,cisza,spokój ( może dlatego że rodaków zdecydowanie mniej).

Minusy: Dalekooooooooo na podróż samochodem. Mamy w narodzie mnóstwo mądrali-super kierowców( w gębie) , jedźcie przez Bośnię i Hercegowinę,super widoki!!!

04.07.2023
J
JACEK

4/5

03.07.2023
M
Małgorzata, 36-45Rodzina

Wakacje

5/5

Bardzo dobre warunki wszystko na wysokim poziomie. Wygodne, nowoczesne pokoje. Codziennie czyste ręczniki i sprzontanko. O każdej godzinie znajdziecie wolne leżaki na plaży i basenie. Przepyszne świeże jedzenie, dużo owoców i sałatek, a wieczorem darmowe lody. Jesteśmy tu drugi raz i jeszcze kiedyś wrócimy. Pozdrawiamy serdecznie obsługę hotelu.

29.06.2023
J
Jacek, 46-55Rodzina

świetne wakacje

5/5

Plusy: bardzo miła obsługa i super warunki na miejscu

Minusy: zbudować autostradę do Czarnogóry ha ha ha oczywiście żart

super
27.06.2023
M
Marcin, 26-35Rodzina

5/5

14.06.2023
W
Wioleta, 26-35

Urlop

5/5

01.09.2022
M
Maciej , 36-45Rodzina

5/5

26.08.2022
P
Piotr, 46-55Rodzina

to, czego oczekiwalismy

5/5

Plusy: hotel dokładnie tak jak na zdjęciach

Minusy: droga

super
10.07.2022
A
Agnieszka, 26-35Rodzina

Pierwszy raz w Czarnogórze

5/5

Wszystko zgodnie z opisem, jedzenie urozmaicone dość mało osób w hotelu, obsługa bardzo uprzejma. Piękne zachody słońca. Wszystko w zasięgu ręki.

09.07.2022
J
Jakub, 36-45Rodzina

Rewelacyjny hotel

5/5

Jesteśmy mile zaskoczeni hotelem oraz rezerwacją z travelist. Idealne miejsce na spokojny wypoczynek

Obsługa bardzo miła i pomocna.
06.07.2022
M
Mateusz, 18-25Rodzina

5/5

03.07.2022
J
Jakub, 36-45Rodzina

Ciekawe doświadczenie

4/5

Dobry hotel z wspaniałym dostępem do Adriatyku , czysto i uprzejmie mogę polecić
04.09.2021
M
Maciej, 46-55Para

Montenegro - luksus w dobrej cenie

4/5

Plusy: Hotel to w zasadzie Resort, do którego należy linia brzegowa. To rzadkie w przypadku Adriatyku. Nawet najbardziej ekskluzywne hotele wymagają dojścia do plaży lub gniecenia się na plażach miejskich. Tutaj luz i swoboda. Poza tym kuchnia jest pyszna, zróżnicowana, zawsze z niespodziankami.

Minusy: Brak.

Obsługa dobrze mówi po angielsku.
30.08.2021
E
Ewa, 56+Rodzina

Komfortowo i profesjonalnie

4/5

24.08.2021
G
Grzegorz, 36-45Rodzina

Komfortowo, wyjątkowo.

5/5

Plusy: Świetny obiekt z wyjątkową ofertą. Cicho i kameralnie.

Minusy: Odrobinę czystość i sytuacje zwierzaków w mini zoo.

24.08.2021
D
Dominik, 46-55Rodzina

Fajny pobyt

4/5

Plusy: Klimatyczne, spokojne i ciche miejsce. Dużo rodzin z dziećmi. Jedzenie bardzo dobre i zróżnicowane.

Minusy: Nie wszystkie atrakcje sa czynne. Baseny musza przejść remont (ubytki w kafelkach)

Obsługa miła i pomocna
23.08.2021
A
Arkadiusz, 26-35Rodzina

Śmierdzący grzybem i pleśnią pokój

2/5

Plusy: Lokalizacja ,dobre jedzenie, parking,dobrze działająca klimatyzacja

Minusy: Smród pleśni w pokoju na suficie widoczny zamalowany grzyb,słaba jakość sprzątania plaża hotelowa dostępna dla wszystkich przy bramie sprzedawane bilety wstępu dla osób z zewnątrz.

Brak możliwości zmiany śmierdzącego pokoju
22.08.2021
A
Arek, 46-55Rodzina

Hotel fajny ale w pokoju brudno,grzyb i zapach pleśni

3/5

Plusy: Bardzo dobra lokalizacja nad samym brzegiem .Dobre jedzenie nie zdarzyło się żeby czegoś brakowało w godzinach wydawania posiłków,parking .

Minusy: Smród pleśni i grzyba w pokojach.Pokój brudny na podłodze i półkach chrupki ,gumki do włosów i kawałki skórki banana po poprzednich lokatorach.Prosiliśmy kilkukrotnie o zmianę pokoju niestety bez rezultatu.

Brak możliwości zmiany pokoju pomimo grzyba na suficie i smrodu pleśni,słaba jakość sprzątania.
22.08.2021
A
Agnieszka, 26-35

Wypoczynek rodzinny

5/5

14.08.2021
D
Danuta, 36-45Rodzina

Cudowny wypoczynek

5/5

To był cudowny wypoczynek. Pierwszy raz z Travelist i na pewno nie ostatni. Wszystko było dokładnie tak jak opisał Travelist. Kontakt z pracownikami biura przed wyjazdem nie sprawiał problemów,rozwiali moje wszelki wątpliwości i byli bardzo pomocni. Także polecam wyjazd z Travelist w stu procentach

Przepiękne miejsce,bardzo komfortowe. Bardzo dobre jedzenie. Cudowni pracownicy w całym hotelu. Polecam
10.08.2021
K
Katarzyna, 46-55Rodzina

4/5

Zamiast pokoju z oferty 35 m2 orzynaliśmy pokój 28 m2 na poziomie -1 w suterenie. Wilgotny, ciemny, bez udogodnień z oferty. Pan łysy manager recepcji poinformował nas że innych pokoi nie ma (co było kłamstwem) i że chętnie by nam wymienił lecz nie ma miejsc (co też było kłamstwem). Uwaga hotel zabiera na czas pobytu gościom paszporty. Ogólnie masakra - będziemy reklamować usługę.
06.08.2021
K
Katarzyna, 36-45Rodzina

Wakacje

4/5

Plusy: Piękne widoki, mili ludzie, pyszne jedzenie

Minusy: Pokój był słabo posprzątany i miał na ścianie grzyb.

Obsługa miła i kulturalna.
04.08.2021
D
Dariusz, 46-55Rodzina

Wakacje 2021

4/5

Plusy: Cudowne otoczenie, przepiękne widoki i czysta woda w morzu

Minusy: Zdecydowanie czystość w pokojach, zagrzybiona i niesprawna klimatyzacja, brak zestawu kawowego na wyposażeniu pokoju pomimo zapewnień hotelu, niewystarczająca ilość leżaków gdyż ośrodek był też dostępny dla ludzi z poza i parking w tym wypadku również był za mały na ilość aut.

02.08.2021
A
Andrzej, 46-55Para

4/5

30.07.2021

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Wind Rose Resort **** to luksusowy obiekt położony w nadmorskiej miejscowości Dobra Voda, ok. 10 km od zabytkowego miasta Bar. Jest to idealne miejsce dla wszystkich pragnących fantastycznie wypocząć i się zrelaksować. Można tu nie tylko błogo wylegiwać się na plaży, ale też pływać w przyhotelowych basenach, grać w tenisa, siatkówkę bądź koszykówkę. Panują tu także doskonale warunki do uprawiania sportów wodnych (kajaki, rowery wodne i narty wodne, skutery itd.) oraz turystyki górskiej.
Po aktywnym dniu goście odpocząć mogą w eleganckich, klimatyzowanych pokojach z balkonem i pięknym widokiem na morze. Każdy wyposażony jest w sofę, nowoczesny telewizor LCD, telefon, minibar, sejf oraz łazienkę z wanną lub prysznicem i WC. Ponadto na terenie całego obiektu goście korzystać mogą z bezprzewodowego Internetu.
ATRAKCJE OBIEKTU

2 zewnętrzne baseny
panoramiczny taras
gabinet masażu (hotel słynie ze wspaniałych masaży wykonywanych na świeżym powietrzu)
stół do ping-ponga
sprzęt do badmintona
kort tenisowy
boiska sportowe (możliwość gry w siatkówkę, koszykówkę i piłkę nożną)

DLA NAJMŁODSZYCH
- sala zabaw
JEDZENIE I PICIE
W hotelu znajdują się 2 restauracje, piwniczka z winami oraz 2 bary przy plaży. Można spróbować tu tradycyjnych dań kuchni śródziemnomorskiej oraz międzynarodowej, które zawsze przygotowywane są ze świeżych, lokalnych produktów. Śniadania podawane są w formie bogatego szwedzkiego stołu.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Bezpłatny parking w hotelu
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Basen zewnętrzny
  • Restauracja
  • Spa
  • Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój Superior 2+1

Pokój Superior 2+1

Przestronny, klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym i rozkładaną sofą. Powierzchnia: ok. 35 m2
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Mini lodówka
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi
Pokój Superior 2+2

Pokój Superior 2+2

Przestronny, klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym i rozkładaną sofą. Powierzchnia: ok. 35 m2
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Mini lodówka
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Dobra Voda

Dobra Voda to typowo wakacyjny kurort położony w południowej części wybrzeża Czarnogóry, w pobliżu granicy z Albanią. Słynie przede wszystkim z licznych plaż, takich jak plaża Sutomorska, Crvena Plaza czy Perłowa Plaża. W centrum miasteczka znajduje się malownicza promenada. Panują tu doskonałe warunki do uprawiania sportów wodnych (m.in. surfing, nurkowanie) oraz jazdy na rowerze i spacerów. Miłośnicy wspinaczki mogą wybrać się wyznaczonymi trasami na pobliskie masywy górskie. Goście kurortu zachwyceni będą również obecnością licznych knajpek, kawiarni oraz beach barów, w okolicy nie brak też klubów z muzyką, dyskotek i kasyn. A jeśli ktoś miałby ochotę na odrobinę zwiedzania, w ciągu mniej niż pół godziny można stąd dojechać do dwóch zabytkowych miast – Baru (z licznymi fortyfikacjami, Pałacem Królewskim i historycznym akweduktem) oraz Ulcinj. To ostatnie słynie nie tylko z malowniczo górującego nad Adriatykiem Starego Miasta, ale również swojego egzotycznego, orientalnego charakteru oraz... najdłuższej piaszczystej plaży w kraju.


Lokalizacja

100 m od centrum kurortu
10 km od miasta Bar
15 km od jeziora Skadarského
49 km od miasta Budva
56 km od lotniska w Podgoricy

card

RADISSON RESORT RUZA VJETROVA

DLACZEGO WARTO?
Wind Rose Resort **** to luksusowy obiekt położony w nadmorskiej miejscowości Dobra Voda, ok. 10 km od zabytkowego miasta Bar. Jest to idealne miejsce dla wszystkich pragnących fantastycznie wypocząć i się zrelaksować. Można tu nie tylko błogo wylegiwać się na plaży, ale też pływać w przyhotelowych basenach, grać w tenisa, siatkówkę bądź koszykówkę. Panują tu także doskonale warunki do uprawiania sportów wodnych (kajaki, rowery wodne i narty wodne, skutery itd.) oraz turystyki górskiej.
Po aktywnym dniu goście odpocząć mogą w eleganckich, klimatyzowanych pokojach z balkonem i pięknym widokiem na morze. Każdy wyposażony jest w sofę, nowoczesny telewizor LCD, telefon, minibar, sejf oraz łazienkę z wanną lub prysznicem i WC. Ponadto na terenie całego obiektu goście korzystać mogą z bezprzewodowego Internetu.
ATRAKCJE OBIEKTU

2 zewnętrzne baseny
panoramiczny taras
gabinet masażu (hotel słynie ze wspaniałych masaży wykonywanych na świeżym powietrzu)
stół do ping-ponga
sprzęt do badmintona
kort tenisowy
boiska sportowe (możliwość gry w siatkówkę, koszykówkę i piłkę nożną)

DLA NAJMŁODSZYCH
- sala zabaw
JEDZENIE I PICIE
W hotelu znajdują się 2 restauracje, piwniczka z winami oraz 2 bary przy plaży. Można spróbować tu tradycyjnych dań kuchni śródziemnomorskiej oraz międzynarodowej, które zawsze przygotowywane są ze świeżych, lokalnych produktów. Śniadania podawane są w formie bogatego szwedzkiego stołu.