Admiral Grand Hotel

Travelist ulubiona oferta
Slano, Dubrovačko-neretvanska županija, Chorwacja
4.9
/5
(Znakomity)
Cena w obiekcie:
1213
Cena Travelist:
od 837

/ 2 os.

Admiral Grand HotelSlano, Dubrovačko-neretvanska županija, Chorwacja
Cena w obiekcie:
1213
Cena Travelist:
od 837

/ 2 os.

Dostępna opcja HOTEL + LOT

W tej ofercie możesz dokupić przelot na dalszym etapie rezerwacji i cieszyć się całym planem podróży w jednym miejscu!


Jak to działa?
  • W panelu rezerwacji kliknij opcję HOTEL + LOT.
  • Zaznacz swoje lotnisko wylotu - w zależności od wybranego kierunku możesz mieć kilka opcji do wyboru.
  • W kalendarzu wybierz daty swojej podróży - preferowany dzień wylotu oraz powrotu. W podsumowaniu rezerwacji pojawi się orientacyjna cena całkowita za hotel oraz przelot w wybranych datach dla Twojego składu podróżnych.
  • W kolejnych krokach wybierz pokój, rodzaj wyżywienia oraz opcje dodatkowe w hotelu.
  • Przejdź do wyboru lotów. Nasz system automatycznie dobiera lotnisko docelowe do Twojego hotelu i wyświetla listę najlepszych przelotów dostępnych w danym terminie, wraz z aktualnymi cenami - również w opcji z przesiadką.
  • Wybierz z listy swój preferowany lot oraz opcję bagażu - cena całkowita za hotel i przelot dostosuje się do wybranej konfiguracji.
  • Przejdź do płatności - w przypadku opcji HOTEL + LOT dostępna jest wyłącznie płatność 100% z góry lub płatności odroczone Twisto i PayPO.

Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie, które będzie obejmować zarówno hotel, jak i przelot. Oprócz standardowego numeru rezerwacji Travelist.pl znajdziesz tam również unikalny kod rezerwacji przelotu. Będzie Ci on potrzebny podczas odprawy online na stronie linii lotniczej.

Jeśli chcesz cokolwiek zmienić w swojej rezerwacji - np. dokupić bagaż rejestrowany, zarezerwować miejsca w samolocie albo zmienić dane któregoś z pasażerów - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
22 113 40 44
kontakt@travelist.pl

Warto wiedzieć
  1. Cena widoczna na stronie oferty dotyczy wyłącznie pobytu w hotelu. Wybierz opcję HOTEL + LOT oraz skład podróżnych, lotnisko wylotu i termin podróży w panelu rezerwacji, by zobaczyć cenę z przelotem.
  2. Ceny lotów zmieniają się dynamicznie w zależności od aktualnych cenników linii lotniczych. Przed sfinalizowaniem rezerwacji upewnij się, że cena nie uległa zmianie.
  3. Odprawy na swój lot musisz dokonać we własnym zakresie - online na stronie linii lotniczej lub na lotnisku bezpośrednio przed wylotem. Pamiętaj, że niektóre linie lotnicze mogą pobierać dodatkowe opłaty za odprawę na lotnisku.

Luksusowe wczasy w Chorwacji – tuż przy plaży i blisko zabytków Dubrownika

Ekskluzywny hotel 5* nad samym morzem w miejscowości Slano – wyżywienie, baseny (z wodą morską) i bezpłatne podniesienie standardu pokoju do pokoju z widokiem na morze

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji hotelu

  • reservationZarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • cancellationOdwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów - rezerwacja lotu jest bezzwrotna
  • refundation

    Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty za hotel w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA POBYTU W HOTELU I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST - możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 15 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty za hotel nastąpi w środkach Travelist. Rezerwacja przelotu jest bezzwrotna - brak możliwości anulowania i zmiany terminu.
  • Zakwaterowanie
  • Śniadania w formie bufetu w godz. 6.30-10.30 i obiadokolacje w formie bufetu w godz. 19-22
  • Dostęp do basenów z wodą morską (krytego i zewnętrznego)
  • Dostęp do sauny (dla osób pow. 16. lat)
  • Dostęp do strefy fitness
  • Internet Wi-Fi
  • Parking

Cena nie zawiera

  • Obowiązkowej opłaty klimatycznej (płatna na miejscu)
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu
  • Hotel nie wystawia faktur
  • Uwaga! W przypadku rezerwacji z lotem transfery lotniskowe we własnym zakresie

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
15:00 - 11:00
Zmiany cen
Pamiętaj, że dostępność i ceny lotów w ramach oferty są dynamiczne i mogą ulec zmianie w trakcie procesu rezerwacji. W takim przypadku zawsze będziemy Cię o tym informować podczas rezerwacji.
Dzieci i dostawki
1 dziecko do 2 lat na łóżku z rodzicami - gratis (ze świadczeniami) po dodaniu dziecka w składzie podróżnych.

Możliwość 1 dostawki dla dziecka do 14 lat(ze świadczeniami). Wybierz daty w kalendarzu i skład podróżnych, by sprawdzić aktualną ceną pobytu z dostawką.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Nie
Parking
W cenie
Dodatkowe informacje
Fakturę za pobyt w hotelu wystawia bezpośrednio obiekt noclegowy, zgodnie z przepisami obowiązującymi w jego kraju. Jeśli potrzebujesz faktury, napisz do nas na adres kontakt@travelist.pl przed dokonaniem rezerwacji. Zweryfikujemy, czy obiekt wystawia faktury i na jakich zasadach. Gdy otrzymasz od nas odpowiedź, wypełnij formularz rezerwacyjny, podając dane do faktury.

Oferta nie zawiera ubezpieczenia podróżnego. Zalecamy wykupienie polisy obejmującej koszty leczenia, NNW i OC we własnym zakresie.
Gwarancja finansowa i ochrona konsumencka
Zgodnie z regulacjami UE dotyczącymi imprez turystycznych, Użytkownicy rezerwujący Usługę Hotel+Lot (np. lot + hotel) są objęci dodatkową ochroną konsumencką. Secret Escapes GmbH ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich usług zawartych w Usłudze Hotel+Lot. Usługi Hotel+Lot są finansowo zabezpieczone przez ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności organizatora podróży za pośrednictwem Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH (DRSF), Sächsische Straße 1, 10707 Berlin, e-mail: schadenmeldung@drsf.reise, tel. (+49) (0)30 – 78954770.

W przypadku niewypłacalności organizatora, Użytkownicy mają zapewniony: zwrot środków za niezrealizowaną usługę, powrót do kraju, jeśli transport jest częścią pakietu.

Więcej informacji na temat Twoich praw jako podróżnego znajdziesz w Formularzu informacyjnym lub w potwierdzeniu rezerwacji.

Certyfikat DRSF

Tłumaczenie certyfikatu DRSF na język polski

Tłumaczenie nie ma skutków prawnych dla DRSF i są dostarczane wyłącznie w celach obsługi klienta.
Paszport
Przed podróżą upewnij się, że Ty oraz każda z osób podróżujących wraz z Tobą posiadacie niezbędne dokumenty oraz spełniacie wszelkie inne wymogi wjazdowe do kraju docelowego.

Każdy uczestnik podróży musi posiadać ważny dowód osobisty lub paszport. Dodatkowo, w zależności od kraju docelowego, mogą być wymagane wizy, określone szczepienia, testy sanitarne lub inne środki zdrowotne. Aktualne informacje na temat wymaganych dokumentów, przepisów wizowych i celnych oraz regulacji zdrowotnych w kraju docelowym możesz sprawdzić na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Znajdziesz tam również lokalne przepisy i zalecenia dotyczące bezpieczeństwa, a także kontakt do pomocy konsularnej w razie nagłych sytuacji.
Płatność
Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od organizatora turystyki: Secret Escapes GmbH z siedzibą w Berlinie, przy ul. Stresemannstr 123, 10963 Berlin, zarejestrowaną pod numerem HRB 138671, nr tel.: 22 1134044, email: kontakt@travelist.pl (dalej: “Organizator turystyki”).

Travelist działa jako agent turystyczny Organizatora turystyki, pośrednicząc w zawieraniu umowy o udział w imprezie turystycznej pomiędzy Użytkownikami Travelist, a Organizatorem. Organizator turystyki, jako strona umowy o udział w imprezie turystycznej, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie Usługi Hotel+Lot.

Travelist odpowiada za rzetelne przekazanie informacji o ofercie Organizatora turystyki i wspiera Państwa w rozwiązywaniu problemów związanych z realizacją Usług Hotel+Lot. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące świadczonych Usług Hotel+Lot, należy poinformować Travelist, który pośredniczy w przekazaniu zgłoszenia Organizatorowi turystyki.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Organizatora można zgłaszać za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Organizatorowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Organizator.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi dotyczące sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdą Państwo w Regulaminie Travelist H+ dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Kluczowe informacje (w tym warunki zmiany ceny) dla tej oferty znajdują się w Formularzu informacyjnym.

Zasady odstąpienia od umowy oraz ewentualne koszty związane z rezygnacją znajdują się w Regulaminie oraz w Warunkach uczestnictwa

Szczegóły dotyczące zabezpieczenia Organizatora Turystyki przed niewypłacalnością: Zgodnie z regulacjami UE dotyczącymi imprez turystycznych, Użytkownicy rezerwujący Usługę Hotel+ (np. lot + hotel) są objęci dodatkową ochroną konsumencką. Secret Escapes GmbH ponosi odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich usług zawartych w Usłudze Hotel+. Usługi Hotel+ są finansowo zabezpieczone przez ubezpieczenie na wypadek niewypłacalności organizatora podróży za pośrednictwem Deutscher Reisesicherungsfonds GmbH z siedzibą w Berlinie, adres: Sächsische Straße 1, 10707 Berlin, tel.: (+49) (0)30 78954770, e-mail: schadenmeldung@drsf.reise, www.schadenmeldung.drsf.reise.

W przypadku niewypłacalności organizatora, Użytkownicy mają zapewniony:

  • zwrot środków za niezrealizowaną usługę
  • powrót do kraju, jeśli transport jest częścią pakietu

Więcej informacji na temat Twoich praw jako podróżnego znajdziesz w Formularzu informacyjnym lub w potwierdzeniu rezerwacji.

Prawa i obowiązki podróżnego oraz informacje o możliwości przeniesienia umowy na inną osobę znajdują się w Formularzu informacyjnym i Warunkach uczestnictwa.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,9/5
12 opinii

Najnowsze

B
Bożena, 46-55Rodzina

Super wakacje

5/5

Wysoki standard, cieple morze, plaza bez hałasu
29.07.2025
G
Gola , 46-55Para

Wszystko w porządku

5/5

Plusy: Hotel na wsi, cisza i spokój. Jeśli ktoś lubi imprezowe klimaty to nie hotel dla niego. Bardzo dobra i miła obsługa kelnerów w restauracji i baru. Miła obsługa sprzątająca pokoje.

Minusy: Obsługa recepcji. Brak jakiejkolwiek informacji przy zameldowaniu oprócz wręczenie karnetu z dwoma kartami. Zero informacji gdzie jest pokój, jakie są godziny posiłków, gdzie jest basen itp. (co jest na porządku dziennym w innych pięciogwiazdkowych hotelach). Brak prysznica. Osoba mało sprawna ma duży problem z wejściem do wanny bez uchwytów na ścianie.

15.09.2024
T
Tadeusz, 46-55Rodzina

Super wypoczynek

5/5

Plusy: Doskonały hotel na spokojny wypoczynek bez tłumu turystów. Doskonała baza wypoczynkowa, obsługa , basen i dobrze przygotowana plaża z mnóstwem leżaków i parasoli a wszystko to za free. Kuchnia dla każdego podniebienia. Codzienne sprzątanie pokoi i wymiana ręczników .

Minusy: Wymienić maszyny do kawy , jakość kawy na śniadaniu nie powala. To wszystkie minusy tego miejsca.

Miłe osoby , super obsługa
12.07.2024
A
Aleksandra, 36-45Para

Wakacje dla dwoje

5/5

Plusy: Hotel bardzo elegancki, z bezpośrednim dostępem do morza, basenów oraz SPA Śniadania i obiadokolacje bardzo smaczne i szeroki wybór dań- każdy znajdzie coś pysznego dla siebie. Napoje do kolacji były dodatkowo płatne co generowało dodatkowe koszty za pobyt

Minusy: KAWA. Wizytówką każdego lokalu jest dobra kawa. Niestety tego zabrakło w jadalni, gdzie spożywano posiłki - kawa nie była kawą, tylko czymś co przypominało kawę. „Bar” dostępny w hotelu serwował bardzo dobrą kawę, ale już za opłatą

Szybko i sprawnie, panie zawsze uśmiechnięte i pomocne
10.09.2023
M
Maciej, 46-55Znajomi

4/5

11.06.2023
J
Jozef, 56+Para

5/5

swietny
27.09.2021
J
Jan, 36-45Para

Wakacyjna podróż...

5/5

Hotel bardzo fajny można powiedzieć na swojej prywatnej plaży. Darmowy parking, bardzo dobre śniadania i obiado-kolacje /jedyny minus że do kolacji nie było napojów w cenie - nawet zwykła woda płatna ;) Mieliśmy pokój z widokiem na morze na trzecim piętrze ... PIĘKNY WIDOK- super duży pokój , łazienka , wszystko w porządku. Ja POLECAM. Hotel w małej miejscowości, cisza i spokój dla osób lubiących odetchnąć od codziennego zgiełku....
20.09.2021
J
Jacek, 56+Para

Jeszcze piekniej niż marzyłem

5/5

Urok miejsca, wspaniały hotel i obsługa

Perfekcja
12.09.2021
S
Sylwia, 36-45Para

Udane spokojne wakacje

5/5

10.09.2021
I
Irena, 46-55Para

Udany pobyt.

5/5

Plusy: Kupiliśmy ten 5-cio dniowy pobyt w bardzo atrakcyjnej cenie.

Minusy: Ktoś powinien czuwać nad leżakami na plaży i przy basenie. Były one zajmowane wcześnie rano i czasem do wieczora nikt z zajmujących się nie pojawił.

16.08.2021
S
Sławomir, 46-55Para

Ucieczka od codzienności w świat luksusu i totalnego relaksu

5/5

Plusy: To będzie dłuższa recenzja bo hotel jako taki i obsługa gości na nią zasługują. W zasadzie wszystko . Hotel usytuowany jest w cichym miasteczku na brzegu zatoki. Miejsce ciche i spokojne z niewielkim rynkiem gdzie wieczorami można było pospacerować posłuchać muzyki na żywo czy obejrzeć przybijające tam jachty . Miejsce bezpieczne o każdej porze dnia i nocy. Niesamowita atmosfera śniadań czy kolacji kiedy morze szumi kilka metrów od twojego stolika, z którego rozciąga się przepiękny widok na zatokę i płynące łodzie i jachty. Pominąwszy walory duchowe , doświadczenia kulinarne serwowanych tam posiłków , wybór dań , deserów i przystawek były najwyższej jakości. W niektóre wieczory do posiłku akompaniowała muzyka zespołów folk lub pewnego świetnego pianisty grającego standardy jazzowe i musicalowe. Pokój przestronny , z widokiem na morze z balkonu, codziennie starannie sprzątany , a ludzie pracujący w hotelu zarówno w restauracji jak i na recepcji dokładali wszelkich starań, cierpliwości i pomocy aby pobyt w nim był jak najbardziej satysfakcjonujący. Klimatyzacja działała bez zarzutu. Na powitanie butelka schłodzonego białego wina. Prywatna plaża żwirowa dużej wielkości tuż przy hotelu , a leżaki i ręczniki plażowe były w ilości co najmniej wystarczającej. Basen z codziennie zmienianą wodą morską ,co ja akurat uznaję za plus jako że lubiłem codziennie rano popływać. Jeśli masz rower szosowy czy MTB weź go ze sobą i bądź naszykowany na strome podjazdy. Dla mniej wyczynowego kolarstwa kilkukilometrowa płaska trasa wzdłuż brzegu morza jest też dostępna, W pewnej odległości można znaleźć miejsca do nurkowania z rurką i obserwacji życia morskiego. W podsumowaniu idealne wręcz miejsce na oderwanie się od codzienności i wyciszenie.

Minusy: Zestaw do ćwiczeń z np. kablami w hotelowej siłowni jako uzupełnienie To drobna uwaga z mojej strony

Maksymalnie oceniam zaangażowanie , pracowitość , cierpliwość w stosunku do klientów aby czuli się w nim dobrze. Mając na myśli cierpliwość Mr. Vlad , pracownik recepcji kilka razy dziennie fatygował się aby otworzyć specjalne miejsce gdzie przechowywałem swój rower. Pokój był zawsze idealnie czysty i czynione to było co najważniejsze w sposób dyskretny. Kucharze dokonywali cudów kulinarnych a obsługa sali restauracyjnej była bardzo profesjonalna .
25.07.2021
A
Andrey, 46-55Rodzina

5/5

08.07.2021

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Pięciogwiazdkowy Admiral Grand Hotel położony jest w pięknej, dziewiczej zatoce Slano, w sąsiedztwie Riwiery Dubrownickiej. Jego doskonała lokalizacja bezpośrednio przy naturalnej, piaszczystej plaży stwarza wręcz wymarzone okoliczności do nadmorskiego odpoczynku. W okolicy panują również doskonałe warunki do uprawiania sportów wodnych (kajaki, windsurfing, żeglowanie, rowerki wodne). Na miłośników innych aktywności czekają ciekawe trasy rowerowe, korty do tenisa oraz możliwość uprawiania wspinaczki.
Pobyt w Slano to także nie lada gratka dla entuzjastów zwiedzania. Pasjonaci poznawania historii i kultury odnajdą tu niepowtarzalną okazję do obejrzenia pozostałości architektonicznych z czasów rzymskich oraz okresu wczesnego chrześcijaństwa. W miejscowości organizowane są także rejsy na okoliczne wyspy, a zaledwie pół godziny jazdy stąd znajduje się najpiękniejsze zabytkowe miasto Chorwacji – Dubrownik.
Admiral Grand Hotel* oferuje swoim gościom ponad 200 pokoi, które zaspokoją nawet najbardziej wyrafinowane oczekiwania. Każdy z nich posiada klimatyzację, balkon z widokiem na morze lub okoliczny krajobraz oraz szereg wysokiej klasy udogodnień, takich jak telewizor LCD z dostępem do kanałów satelitarnych, lodówkę, łazienkę z suszarką do włosów, radio, sejf, telefon czy bezprzewodowy dostęp do Internetu.
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen kryty (z wodą morską)
- basen zewnętrzny (z wodą morską) z leżakami
- sauna fińska
- łaźnia turecka
- jacuzzi
- 5 pokoi zabiegowych
- 3 korty tenisowe
- boisko wielofunkcyjne
- boisko do siatkówki plażowej
- wypożyczalnia rowerów
- wypożyczalnie sprzętu wodnego
JEDZENIE I PICIE
Admiral Grand Hotel* posiada aż 5 lokali gastronomicznych. Goście mogą cieszyć się słoneczną pogodą i wspaniałymi widokami na morze, stołując się w plażowej restauracji z barem; skosztować ulubionego drinka (lub wybierać spośród bogatej selekcji win) przy zachodzie słońca, w samym sercu hotelu w przestronnym Piano Barze (w godz. 6.30-24); rozkoszować się najpopularniejszym włoskim daniem w stylowej pizzerii lub spróbować potraw tradycyjnej dalmatyńskiej kuchni w klimatycznej tawernie (dania a la carte w godz. 18-24). Miłośnicy słodkości mają z kolei okazję delektować się smakiem ręcznie robionych ciast i pralin przy porannej kawie lub popołudniowej herbacie w przytulnej cukierni.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Wypożyczalnia rowerów
  • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Bezpłatny parking w hotelu
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Siłownia
  • Jacuzzi
  • Basen kryty
  • Winda
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Basen zewnętrzny
  • Room service
  • Sauna
  • Spa

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy z balkonem

Pokój 2-osobowy z balkonem

Komfortowy, klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym i balkonem. Powierzchnia: ok. 26 m2
  • Prywatna łazienka
  • Wanna
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Mini lodówka
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi
Pokój 2-osobowy z bocznym widokiem na morze

Pokój 2-osobowy z bocznym widokiem na morze

Komfortowy, klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym i balkonem z częściowym widokiem na Adriatyk. Powierzchnia: ok. 26 m2
  • Prywatna łazienka
  • Wanna
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw kosmetyków
  • Mini lodówka
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Slano

Slano to niewielka chorwacka miejscowość portowa, usytuowana w południowej części Dalmacji, w zatoce o tej samej nazwie. Miasteczko charakteryzuje się wyjątkowo łagodnym klimatem, malowniczymi plażami (zarówno piaszczystymi, żwirowymi jak i kamienistymi) oraz pozostałościami architektury z czasów rzymskich. Slano słynie także z rybołówstwa oraz wyrobu oliwy z oliwek i win. Kameralna i spokojna atmosfera okolicy stwarza doskonałe warunki do wypoczynku dla wszystkich spragnionych błogiego relaksu i rekreacji na świeżym powietrzu, ale miłośnicy zwiedzania również będą zachwyceni - w zaledwie pół godziny można stąd bowiem dojechać do magicznego Dubrownika. W pobliżu znajduje się również piękne arboretum w Trsteno (w którym kręcono wiele scen do "Gry o Tron") oraz słynące z imponujących murów obronnych miasteczko Ston. Warto wybrać się również do oddalonej stąd o zaledwie 6,5 km Bośni i Hercegowiny.


Lokalizacja

11 km do Trsteno Arboretum
13 km do plaży Sunj
16,7 km do murów obronnych w miasteczku Ston
17 km do plaży Sitkovica
20 km do plaży Copacabana
34 km do Dubrownika
52 km do lotniska w Dubrowniku

card

ADMIRAL GRAND HOTEL

DLACZEGO WARTO?
Pięciogwiazdkowy Admiral Grand Hotel położony jest w pięknej, dziewiczej zatoce Slano, w sąsiedztwie Riwiery Dubrownickiej. Jego doskonała lokalizacja bezpośrednio przy naturalnej, piaszczystej plaży stwarza wręcz wymarzone okoliczności do nadmorskiego odpoczynku. W okolicy panują również doskonałe warunki do uprawiania sportów wodnych (kajaki, windsurfing, żeglowanie, rowerki wodne). Na miłośników innych aktywności czekają ciekawe trasy rowerowe, korty do tenisa oraz możliwość uprawiania wspinaczki.
Pobyt w Slano to także nie lada gratka dla entuzjastów zwiedzania. Pasjonaci poznawania historii i kultury odnajdą tu niepowtarzalną okazję do obejrzenia pozostałości architektonicznych z czasów rzymskich oraz okresu wczesnego chrześcijaństwa. W miejscowości organizowane są także rejsy na okoliczne wyspy, a zaledwie pół godziny jazdy stąd znajduje się najpiękniejsze zabytkowe miasto Chorwacji – Dubrownik.
Admiral Grand Hotel* oferuje swoim gościom ponad 200 pokoi, które zaspokoją nawet najbardziej wyrafinowane oczekiwania. Każdy z nich posiada klimatyzację, balkon z widokiem na morze lub okoliczny krajobraz oraz szereg wysokiej klasy udogodnień, takich jak telewizor LCD z dostępem do kanałów satelitarnych, lodówkę, łazienkę z suszarką do włosów, radio, sejf, telefon czy bezprzewodowy dostęp do Internetu.
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen kryty (z wodą morską)
- basen zewnętrzny (z wodą morską) z leżakami
- sauna fińska
- łaźnia turecka
- jacuzzi
- 5 pokoi zabiegowych
- 3 korty tenisowe
- boisko wielofunkcyjne
- boisko do siatkówki plażowej
- wypożyczalnia rowerów
- wypożyczalnie sprzętu wodnego
JEDZENIE I PICIE
Admiral Grand Hotel* posiada aż 5 lokali gastronomicznych. Goście mogą cieszyć się słoneczną pogodą i wspaniałymi widokami na morze, stołując się w plażowej restauracji z barem; skosztować ulubionego drinka (lub wybierać spośród bogatej selekcji win) przy zachodzie słońca, w samym sercu hotelu w przestronnym Piano Barze (w godz. 6.30-24); rozkoszować się najpopularniejszym włoskim daniem w stylowej pizzerii lub spróbować potraw tradycyjnej dalmatyńskiej kuchni w klimatycznej tawernie (dania a la carte w godz. 18-24). Miłośnicy słodkości mają z kolei okazję delektować się smakiem ręcznie robionych ciast i pralin przy porannej kawie lub popołudniowej herbacie w przytulnej cukierni.