Hotel Zagreb

Travelist ulubiona oferta
Karlobag, Ličko-senjska županija, Chorwacja
4.1
/5
(Bardzo dobry)
Cena w obiekcie:
492
Cena Travelist:
od 396

/ 2 os.

Hotel ZagrebKarlobag, Ličko-senjska županija, Chorwacja
Cena w obiekcie:
492
Cena Travelist:
od 396

/ 2 os.

Chorwackie wakacje 100 m od plaży

Rodzinny hotel 3* z widokiem na Adriatyk w zatoce Kvarner, u stóp gór Welebit – śniadania i kolacje lub 3 posiłki, dostęp do basenów, sauna i więcej w cenie!

Opcja pobyt 2 dzieci GRATIS!

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji

  • reservationZarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • cancellationOdwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów
  • refundation

    Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 15 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist.
  • Zakwaterowanie
  • Śniadania (w godz. 7-9) w formie bufetu i kolacje (w godz. 18:45-20) w formie bufetu, z napojami w restauracji - wino, piwo, soki, cola, lemoniada lub śniadania, lunche (w godz. 12:30-14) w formie bufetu, z napojami i kolacje z napojami w restauracji - wino, piwo, soki, cola, lemoniada; możliwość wyboru na dalszym etapie rezerwacji
  • Pobyt 2 dzieci do 7 lat - na dostawce - GRATIS (ze świadczeniami); po dodaniu dzieci w składzie podróżnych
  • Dostęp do basenu wewnętrznego i zewnętrznego
  • Dostęp do sauny (60 min pobyt/os.)
  • Animacje dla dzieci i dorosłych (w terminach: 24.06.-31.08.; zgodnie z harmonogramem hotelu)
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty turystycznej (płatność na miejscu w recepcji)
  • Opłaty za parking - 4 EUR/auto/doba
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
15:00 - 10:00
Dzieci i dostawki
Pobyt 2 dzieci do 7 lat - na dostawce - GRATIS (ze świadczeniami); po dodaniu dzieci w składzie podróżnych.

Możliwość dostawki dla 2 dzieci w wieku 8-17 lat.

Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

Brak możliwości dostawki dla osób dorosłych.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Nie.
Parking
Za dopłatą - 4 EUR/auto/doba.
Płatność
Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: HOTEL ZAGREB d.o.o., Obala Vladimira Nazora 25, HR52455830762 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,1/5
22 opinie

Najnowsze

E
Edyta, 26-35Rodzina

Piękny kraj, niesamowite widoki

4/5

Plusy: Podobaly mi się widoki, które naprawdę zapierają dech

Minusy: Hotel nie jest zbyt dobry, warunki pokojowe kiepskie, jedzenie średnie (śniadania codziennie takie same).

Hotel kiepski, jedzenie średnie, na miejscu dopłacałam ponad 50 euro za parking i "podatek turystyczny"
24.09.2024
A
Alicja, 36-45Rodzina

Beznadzieja totalna

4/5

Zagrzybionej klimatyzacji, nieposprzątanego pokoju, miliona schodów do pokonywania minimum 3 razy dziennie.

Pokoje dostaliśmy o 14. Pierwsze wrażenie - jest ok. Wygodne łóżko, duży balkon, pokój z pięknym widokiem na morze i wyspę Pag.
22.09.2024
K
Krzysztof, 26-35Rodzina

Podróż ok, wakacje ok, hotel tragedia

5/5

Plusy: Transport własny bez problemu

Minusy: Hotel nieporozumienie. Syf, zaniedbania wszędzie, zaczynając od łazienki która swoje lata świetności skończyła w latach 2010... Wszędzie brud i rdza.

Nie polecam na przyszłość. Oferta niezgodna z opisem. Miejsce co do lokalizacji super. Sam hotel wymaga gruntownego remontu.
19.08.2024
B
Basia, 36-45Rodzina

Karlobag

4/5

Plusy: Bardzo szybko hotel nas zameldował, codziennie wymieniane ręczniki, papier i kosmetyki, dosyć dużo leżaków na basenie.

Minusy: Niby bufet w formie szwedzkiego stołu, ale nie dokońca można samemu z niego korzystać przez co robią się duże kolejki i brak klimatyzacji na stołówce

18.08.2024
N
Natalia, 36-45Rodzina

Najlepszy hotel dla rodzin z dziećmi

5/5

Cisza, spokój, nie ma tłumów, fajne plaze

Wszystko super, bardzo miła obsluga
11.08.2024
M
Marek, 46-55Rodzina

Wakacje w Chorwacji

5/5

Obsługę pokoi. Przez cały nasz tygodniowy pobyt, sprzątanie ograniczyło się tylko do wymiany ręczników i wyniesienia śmieci. Nie ma już pandemii, więc kelnerzy nie powinni już nakładać posiłków na talerze. Tworzą się przez to niepotrzebne kolejki i ma się odczucie, że za dużo się poprosiło o nałożenie na talerz.

12.07.2024
M
Marcin, 46-55

5/5

08.07.2024
D
Dariusz, 46-55Para

4/5

01.07.2024
A
Andrzej, 46-55Rodzina

Chorwacja pierszy raz

4/5

Położenie hotelu malownicze w niewielkim miasteczku tuż nad możem. Według mnie dla ludzi chcących odpocząć , do zwiedzania nie ma zbyt wiele. Pokoje czyste, obsługa bardzo miła, jedzenie dobre. Dużo rodzin z dziećmi. Bardzo blisko do morza.
31.08.2023
D
Dorota, 36-45

Przyjemne miejsce

5/5

20.08.2023
I
Iwona, 36-45Rodzina

Wakacje

5/5

Plusy: Polecam, pięknie widoki, pyszne jedzenie. Pokoje przestronne.

Minusy: Ludzie wszędzie wyrzucają śmieci. Nie korzystają ze śmietnika. To jest porażka ludzka!

Polecam, pyszne jedzenie. Przestronne, czyste pokoje. Piękne widoki.
13.08.2023
M
Michał , 26-35Rodzina

5/5

16.07.2023
M
Mariusz, 46-55Rodzina

Rozczrowanie

4/5

Plusy: Widoki

Minusy: Bród , pokój nie przygotowany na czas , zniszczone meble ,kurz w pokoju klimatyzacja nie serwisowana łazienka do remontu ,ogólnie hotel nie zasługuje na żadne gwiazdki

Odpowiedź Hotelu:

Dear customer, not a single complaint was received from the guests in this room at the reception. If the guest complains, we can immediately solve the problem, or change the room if the guest is not satisfied.
09.07.2023
W
Wioleta, 36-45Rodzina

5/5

14.08.2022
A
Alina, 26-35Rodzina

Całkiem niezły hotel

4/5

Plusy: Dobre jedzenie, hotel blisko plaży, piękny widok z balkonu, obsługa mówi w języku angielskim

Minusy: Brak windy, brak klimatyzacji w hotelu (jest tylko w pokoju), sprzątanie ogranicza się do wymiany ręczników i dostarczeniu papieru toaletowego

07.08.2022
A
Anna, 36-45Rodzina

Podróż z małymi dziećmi.

3/5

Plusy: Wygodny, duży pokój. 2 dostawki / chociaż nie zamawialiśmy pokoju z dostawkami/. Meble nowe. Super animacje dla dzieci. Mała miejscowość - blisko wszędzie. Obsługa bardzo miła. Widok z tarasu piękny.

Minusy: Jedzenia często brakowało. Było dokładane, ale wszystko trwało. Często brakowało też kubków na kawę/herbatę. Przy basenie zdecydowanie za mało leżaków/ok.30/. Miejsca zdecydowanie na więcej.

Pokój z nowymi meblami. Przestronny. Obsługa miła.
24.07.2022
m
marcin, 36-45Rodzina

Podróż zycia

5/5

Plusy: Krajobraz

Minusy: All clusiv

19.07.2022
S
Sławomir, 36-45Rodzina

Hotel kiepski

2/5

Plusy: Widoki Ok

Minusy: Brudno w pokojach . Kolejki na śniadania obiady i kolacje .Obiekt ogulnie zaniedbany lata świetności ma za sobą .Niezgodny z opisem tego co na travelist.

17.07.2022
R
Roman, 56+Rodzina

Spełnione marzenia.

4/5

Plusy: Hotel średniej klasy. Super położenie, przy samym morzu.

Minusy: Mogłyby być lepsze alkohole w ofercie all-inclusive.

Super położenie, jak za te pieniądze bez uwag.
04.07.2022
J
Jacek, 46-55Para

NIEWYPAŁ

1/5

Plusy: Pokój z widokiem na morze.

Minusy: All Inclusive w tym hotelu to żart. Brakowało potraw . Śniadania to ciągłe deja vu. Owoce głównie przetworzone. Kawa jedynie z automatu. Dramat

Jedynie serwis w pokojach był zadawalający.
21.06.2022
D
Damian, 36-45Rodzina

Oferta niecała zgodna ze stanem faktycznym

3/5

W ofercie oraz rezerwacji opis wprowadza w błąd, że wszystko jest w cenie. Za pokój z balkonem z widokiem na morze hotel przy wymeldowaniu wymaga dodatkowej opłaty, o czym brak informacji w ofercie na stronie travelist, a wręcz informacja cyt. " pokój z widokiem na morze z balkonem" wprowadza w błąd, że to jest już w cenie. Wielkie rozczarowanie i zaskoczenie.

29.07.2021
K
Katarzyna, 36-45Rodzina

Chorwacja 2021

4/5

Miasteczko z super klimatem, dojazd z super widokami, hotel nad samym morzem, dobre i urozmaicone jedzenie, miła obsługa....

obsługa miła, służąca pomocą
28.07.2021

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Hotel Zagreb*** mieści się w spokojnej wiosce rybackiej Karlobag w zatoce Kvarner, u podnoża gór Welebit. Od utwardzonej plaży dzieli go zaledwie 3-minutowy spacer, więc miłośnicy opalania i pływania w morzu będą zachwyceni. Ale Karlobag będzie również świetną baza wypadową do górskich wędrówek, wypraw na okoliczne wyspy - w tym sąsiednią wyspę Pag - oraz zwiedzania oddalonego o mniej niż 2 godziny jazdy Parku Narodowego Jezior Plitwickich. Wybudowany w 1985 r. hotel kilka lat temu przeszedł kompletną renowację. Dziś dysponuje 104 wygodnymi i przytulnymi pokojami z klimatyzacją, balkonem, prywatną łazienką i telewizorem.
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen kryty
- basen zewnętrzny
- sauna
- masaże
- zabiegi spa
- wypożyczalnia rowerów
DLA NAJMŁODSZYCH
- plac zabaw
- sala zabaw
- program animacyjny w sezonie wakacyjnym 24.06.-31.08.
JEDZENIE I PICIE
Na miejscu funkcjonuje restauracja, serwująca smaczne dania kuchni regionalnej w formie bufetu. Duży wybór dań sprawi, że nigdy nie będziesz głodny. Ponadto goście mają do dyspozycji bar z tarasem.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Wypożyczalnia rowerów
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Basen kryty
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Basen zewnętrzny
  • Płatny parking w hotelu
  • Plac zabaw dla dzieci
  • Restauracja
  • Room service
  • Sauna
  • Spa

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-os. z opcją dwóch dostawek

Pokój 2-os. z opcją dwóch dostawek

Klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym i 1 łóżkiem pojedynczym. Pow. ok. 22 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Mini lodówka
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Karlobag

Główną atrakcją tego spokojnego miasteczka w zatoce Kvarner jest piękna lokalizacja między morzem i górami oraz widok na sąsiednią wyspę Pag. Miłośnicy zwiedzania mogą zajrzeć do XVIII-wiecznego klasztoru kapucynów lub wspiąć się do górujących nad miejscowością ruin średniowiecznej fortecy. Jeszcze wyżej wznosi się Welebit – największy masyw górski w Chorwacji, oddzielający środek kraju od wybrzeża adriatyckiego. Urzeka surowym skalistym krajobrazem, głębokimi kanionami i pięknymi widokami. Będąc w okolicy, koniecznie trzeba wybrać się do Parku Narodowego Paklenica, a przy okazji odwiedzić Muzeum Winnetou. Klasyczne jugosłowiańskie filmy o słynnym Apaczu były bowiem kręcone w tutejszych plenerach. Karlobag sprawdzi się również jako baza do nieco dalszych wypadów, przede wszystkim do oddalonego o niecałe 2 godziny jazdy Parku Narodowego Jezior Plitwickich.


Lokalizacja

100 m od plaży
9,5 km od wyspy Pag
50 km od Parku Narodowego Paklenica
90 km od lotniska w Zadarze
102 km od Parku Narodowego Jezior Plitwickich

card

HOTEL ZAGREB

DLACZEGO WARTO?
Hotel Zagreb*** mieści się w spokojnej wiosce rybackiej Karlobag w zatoce Kvarner, u podnoża gór Welebit. Od utwardzonej plaży dzieli go zaledwie 3-minutowy spacer, więc miłośnicy opalania i pływania w morzu będą zachwyceni. Ale Karlobag będzie również świetną baza wypadową do górskich wędrówek, wypraw na okoliczne wyspy - w tym sąsiednią wyspę Pag - oraz zwiedzania oddalonego o mniej niż 2 godziny jazdy Parku Narodowego Jezior Plitwickich. Wybudowany w 1985 r. hotel kilka lat temu przeszedł kompletną renowację. Dziś dysponuje 104 wygodnymi i przytulnymi pokojami z klimatyzacją, balkonem, prywatną łazienką i telewizorem.
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen kryty
- basen zewnętrzny
- sauna
- masaże
- zabiegi spa
- wypożyczalnia rowerów
DLA NAJMŁODSZYCH
- plac zabaw
- sala zabaw
- program animacyjny w sezonie wakacyjnym 24.06.-31.08.
JEDZENIE I PICIE
Na miejscu funkcjonuje restauracja, serwująca smaczne dania kuchni regionalnej w formie bufetu. Duży wybór dań sprawi, że nigdy nie będziesz głodny. Ponadto goście mają do dyspozycji bar z tarasem.