Hotel Bono
Boreti, Opština Budva, Czarnogóra
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Chwile relaksu nad Adriatykiem
Komfortowy 4* hotel w najstarszym mieście Czarnogóry, zaledwie 400 m od plaży – śniadania w formie bufetu w cenie; dodatkowo pobyt 2 dzieci do 11 lat na dostawce W CENIE
Dostępna opcja bezpłatnej anulacji
Zarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
Odwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów
Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy
Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?
Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet
- BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 15 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist.
- Zakwaterowanie
- Śniadania w formie bufetu w cenie
- Pobyt 2 dzieci do 11 lat na dostawce (ze świadczeniami) – W CENIE; po dodaniu dzieci w składzie podróżnych
- Parking (konieczna rezerwacja, liczba miejsc ograniczona)
- Internet Wi-Fi
Cena nie zawiera
- Obowiązkowej opłaty klimatycznej (płatna na miejscu)
- Opłat za pozostałe usługi na terenie obiektu
Warto wiedzieć
- Doba hotelowa
- 14:00 - 22:00 - 10:00
- Dzieci i dostawki
- W pokoju Family pobyt 2 dzieci do 11 lat na dostawce (ze świadczeniami) – W CENIE; po dodaniu dzieci w składzie podróżnych
W pokoju Family możliwość 2 dostawek dla dzieci od 12 lat lub osób dorosłych (ze świadczeniami). Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką
W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe). - Z pupilem
- Nie
- Parking
- Liczba miejsc parkingowych jest ograniczona. W razie braku miejsc obsługa kieruje gości na pobliski parking publiczny (płatny)
Warunki
Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.
Transport nie jest wliczony w cenę.
Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN
Informacja dla konsumentów
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Bono Sistem D.O.O, Alekse Santica bb, NA02906996 (dalej „Oferent”).Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.
Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.
Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.O hotelu
Eleganckie, wygodne pokoje, przestronny taras, restauracja, w której można zjeść lokalne potrawy – wszystko to i wiele więcej znajdziemy w czterogwiazdkowym Hotelu Bono położonym w znanym nadmorskim kurorcie Budva. Ogromnym plusem tego miejsca jest lokalizacja - miejscowość ta odgrodzona jest od lądu górami, więc spodoba się tu zarówno wszystkim wielbicielom ciepłego morza, jak i fanom pięknych krajobrazów. Przystań jachtowa, zabytkowa starówka, konkatedra św. Jana Chrzciciela, Wyspa Św. Stefana – atrakcji i możliwości spędzania wolnego czasu tu nie brakuje.
Obiekt oferuje wypoczynek w przestronnych klimatyzowanych pokojach z balkonem. W każdym znajduje się podwójne łóżko, TV, minibar oraz łazienka z prysznicem, suszarką do włosów i kosmetykami. Na terenie całego ośrodka można korzystać z bezprzewodowego Internetu.
Jedzenie i picie
W hotelowej restauracji, która otwarta została w 2022 roku, goście mogą skosztować dań kuchni śródziemnomorskiej. Restauracja jest czynna w godz. 7-21.
Udogodnienia
- Klimatyzacja
- Bezpłatny parking w hotelu
- Bezpłatny Internet Wi-Fi
- Winda
- Przechowalnia bagaży
- Hotel dla niepalących
- Restauracja
- Room service
- Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Pokoje
Pokaż wszystkie pokojePokój 2-os. Standard
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- TV
- Klimatyzacja
- Zestaw kosmetyków
- Mini lodówka
- Darmowe Wi-Fi
Pokój 2-os. Superior
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- TV
- Klimatyzacja
- Zestaw kosmetyków
- Mini lodówka
- Darmowe Wi-Fi
Budva
Budva musi być obowiązkowym punktem na Waszej mapie podróży do Czarnogóry, jeśli gustujecie w tętniących życiem kurortach. To najpopularniejsza miejscowość w nadmorskiej części Czarnogóry, konkurująca o względy turystów z chorwackim Dubrownikiem. Samo miasto czaruje kamienną zabudową, piękną i ciekawą starówką oraz przede wszystkim malowniczymi plażami, dla których zjeżdżają tu co roku Serbowie, Niemcy, Polacy i Rosjanie. Znakiem rozpoznawczym Budvy są wąskie uliczki i kolorowe okiennice, upiększające kamienną architekturę. Warto wybrać się do Katedry Św. Jana, która kryje w swoich wnętrzach dzieła artystów z Wenecji, pochodzące z XV-XVII w. czy też na spacer wokół skalistego cypla Vidikovac, będącego wspaniałym punktem widokowym, szczególnie o zachodzie słońca.
Lokalizacja
400 m do plaży Becici
2,1 km do dworca autobusowego
13 km do Parku Narodowego Lovćen
18 km do Lotniska Tivat
HOTEL BONO
Eleganckie, wygodne pokoje, przestronny taras, restauracja, w której można zjeść lokalne potrawy – wszystko to i wiele więcej znajdziemy w czterogwiazdkowym Hotelu Bono położonym w znanym nadmorskim kurorcie Budva. Ogromnym plusem tego miejsca jest lokalizacja - miejscowość ta odgrodzona jest od lądu górami, więc spodoba się tu zarówno wszystkim wielbicielom ciepłego morza, jak i fanom pięknych krajobrazów. Przystań jachtowa, zabytkowa starówka, konkatedra św. Jana Chrzciciela, Wyspa Św. Stefana – atrakcji i możliwości spędzania wolnego czasu tu nie brakuje.
Obiekt oferuje wypoczynek w przestronnych klimatyzowanych pokojach z balkonem. W każdym znajduje się podwójne łóżko, TV, minibar oraz łazienka z prysznicem, suszarką do włosów i kosmetykami. Na terenie całego ośrodka można korzystać z bezprzewodowego Internetu.
Jedzenie i picie
W hotelowej restauracji, która otwarta została w 2022 roku, goście mogą skosztować dań kuchni śródziemnomorskiej. Restauracja jest czynna w godz. 7-21.
Zobacz ofertę