Hotel Testowy
Aasiaat, Kitaa, Grenlandia
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Hotel Testowy
Nowoczesne apartamenty z wellness i basenem 70 m od morza
Dostępna opcja bezpłatnej anulacji
Zarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
Odwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów
Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy
Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?
Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet
- BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 31 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist.
- TRV - test DariaB 1
- TRV - test DariaB 2
Cena nie zawiera
- opłaty klimatycznej
- opłat za pozostałe usługi w obiekcie
Warto wiedzieć
- Doba hotelowa
- 13:00 - 12:00
- Dzieci i dostawki
- Pobyt nawet 3 dzieci w CENIE: 1 do lat 12 na dostawce w pokoju Twin 2+1 | 1 do lat 12 na dostawce i 1 do lat 2 na łóżku z rodzicami w pokojach Family 2+1 | 2 do lat 12 lat na dostawce i 1 do lat 2 na łóżku z rodzicami w pokojach Family 2+2 (ze świadczeniami)
Brak możliwości dostawki dla osoby dorosłej
Łóżeczko dla dzieci w wieku poniżej 3 lat – 20 zł/doba (do dokupienia na dalszym etapie rezerwacji)
- Dodatkowe informacje
- Codzienne sprzątanie: ścielenie łóżek, sprzątanie łazienki i pokoju (mycie podłóg, umycie i zdezynfekowanie białego montażu, odkurzenie mebli oraz wykładzin, wywietrzenie pomieszczenia) – 90 zł/doba (do dokupienia na dalszym etapie rezerwacji)
- Płatność
- Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.
Warunki
Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.
Transport nie jest wliczony w cenę.
Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN
Informacja dla konsumentów
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Travelist Test Partner, Fabryczna 5, PL7010359657 (dalej „Oferent”).Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.
Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.
Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.O hotelu
Udogodnienia
- Recepcja czynna całą dobę
- Klimatyzacja
- Bar
- Parking dla rowerów
- Wypożyczalnia rowerów
- Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
- Bezpłatny parking w hotelu
- Darmowy parking publiczny
- Bezpłatny Internet Wi-Fi
- Siłownia
- Jacuzzi
- Basen kryty
- Winda
- Przechowalnia bagaży
- Hotel dla niepalących
- Basen zewnętrzny
- Płatny parking w hotelu
- Płatny parking publiczny
- Płatny Internet Wi-Fi
- Parking w hotelu
- Możliwość przyjazdu z pupilem
- Plac zabaw dla dzieci
- Restauracja
- Room service
- Sauna
- Spa
Pokoje
Pokaż wszystkie pokojePokój 2-osobowy
- Prywatna łazienka
- Wanna
- Prysznic
- Pokój dla palących
- Sejf
- TV
- Klimatyzacja
- Zestaw kosmetyków
- Zestaw do parzenia kawy i herbaty
- Ekspres do kawy
- Mini lodówka
- Aneks kuchenny
- Balkon
- Darmowe Wi-Fi
- Płatny Internet Wi-Fi
- Prysznic lub wanna
Pokój 2-osobowy Classic
HOTEL TESTOWY
Zobacz ofertę