Hotel Dana
Čanj, Opština Bar, Czarnogóra
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Chwile beztroski nad Morzem Adriatyckim
Wygodny 3* hotel w urokliwej miejscowości na samym południu słonecznej Czarnogóry – śniadania i obiadokolacje w cenie
Dostępna opcja bezpłatnej anulacji
Zarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
Odwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów
Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy
Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?
Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet
- BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 15 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist.
- Zakwaterowanie
- Śniadania w formie bufetu Obiadokolacje serwowane (3-daniowe; 2 różne opcje menu - gość może wybrać opcję posiłku dzień wcześniej)
- Parking
- Internet Wi-Fi
Cena nie zawiera
- Obowiązkowej opłaty klimatycznej (płatna na miejscu)
- Opłat za pozostałe usługi na terenie obiektu
Warto wiedzieć
- Doba hotelowa
- 12:00 - 09:00
- Dzieci i dostawki
- Pobyt 1 dziecka w wieku poniżej 2 lat na łóżku z rodzicami – gratis (ze świadczeniami); po dodaniu dziecka w składzie podróżnych
W pokoju 3-os. możliwość 1 dostawki dla dziecka od 2 do 11 lat (ze świadczeniami). Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką
Brak opcji dostawki dla osób od 12 lat
W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe). - Z pupilem
- Nie
Warunki
Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.
Transport nie jest wliczony w cenę.
Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN
Informacja dla konsumentów
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Sekularac Company d.o.o., Llino bb, ME02790858 (dalej „Oferent”).Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.
Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.
Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.O hotelu
Hotel Dana położony jest w malowniczej miejscowości Čanj, ok. 300 metrów od plaży. Nowo wybudowany obiekt zapewnia swoim gościom wypoczynek w przestronnych i jasnych wnętrzach. Na miejscu czeka na nich m.in. restauracja, kawiarnia z ogrodem letnim oraz taras z widokiem na plażę, który znajduje się na szczycie budynku. Będąc tu, warto wybrać się do pobliskiego Parku Narodowego Lovćen, a także odwiedzić pobliskie miasta: Bar, Ulcinj, Sutomore, Cetinje czy przepiękny Dubrownik.
Obiekt oferuje wypoczynek w klimatyzowanych pokojach z balkonem. W każdym znajduje się podwójne łóżko, TV, minibar oraz łazienka z prysznicem, suszarką do włosów i kosmetykami. Na terenie całego ośrodka można korzystać z bezprzewodowego Internetu.
JEDZENIE I PICIE
W hotelowej restauracji goście mogą spróbować dań kuchni śródziemnomorskiej, natomiast w kawiarni ciepłych i zimnych napojów oraz deserów. W sezonie letnim posiłek można zjeść na tarasie.
Udogodnienia
- Klimatyzacja
- Bezpłatny parking w hotelu
- Bezpłatny Internet Wi-Fi
- Hotel dla niepalących
- Restauracja
- Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Pokoje
Pokaż wszystkie pokojePokój 2-os. Standard
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- TV
- Klimatyzacja
- Zestaw kosmetyków
- Mini lodówka
- Balkon
- Darmowe Wi-Fi
Pokój 3-osobowy
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- TV
- Klimatyzacja
- Zestaw kosmetyków
- Mini lodówka
- Balkon
- Darmowe Wi-Fi
Čanj
Čanj to niewielka malownicza miejscowość położna na południu Czarnogóry. Znajduje się tu przepiękna plaża o długości 1500 m, na której można nie tylko zażywać kąpieli słonecznych, ale też grać w siatkówkę plażową. Wielbiciele sportów wodnych mogą wypożyczyć kajaki lub rowery wodne. Ogromną zaletą tej miejscowości jest bliska odległość do takich miast, jak Bar, Budva czy Kotor, a także do Jeziora Szkoderskiego, które jest największym jeziorem na Półwyspie Bałkańskim.
Lokalizacja
300 m do plaży
12,2 km do Jeziora Szkoderskiego
13,3 km do Wyspy Św. Stefana
34,3 km do Lotniska Tivat
HOTEL DANA
Hotel Dana położony jest w malowniczej miejscowości Čanj, ok. 300 metrów od plaży. Nowo wybudowany obiekt zapewnia swoim gościom wypoczynek w przestronnych i jasnych wnętrzach. Na miejscu czeka na nich m.in. restauracja, kawiarnia z ogrodem letnim oraz taras z widokiem na plażę, który znajduje się na szczycie budynku. Będąc tu, warto wybrać się do pobliskiego Parku Narodowego Lovćen, a także odwiedzić pobliskie miasta: Bar, Ulcinj, Sutomore, Cetinje czy przepiękny Dubrownik.
Obiekt oferuje wypoczynek w klimatyzowanych pokojach z balkonem. W każdym znajduje się podwójne łóżko, TV, minibar oraz łazienka z prysznicem, suszarką do włosów i kosmetykami. Na terenie całego ośrodka można korzystać z bezprzewodowego Internetu.
JEDZENIE I PICIE
W hotelowej restauracji goście mogą spróbować dań kuchni śródziemnomorskiej, natomiast w kawiarni ciepłych i zimnych napojów oraz deserów. W sezonie letnim posiłek można zjeść na tarasie.
Zobacz ofertę