Hotel Plejsy
Krompachy, Košický kraj, Słowacja
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Komfort blisko stoku
Rodzinny hotel w regionie Spisz, 14 km od Zamku Spiskiego – wyżywienie, nielimitowany dostęp do basenu i jacuzzi, parking i więcej w cenie!
Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?
Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet
- Zakwaterowanie
- Śniadania w formie bufetu lub z menu i obiadokolacje w formie bufetu lub z 4-daniowego menu; (w zależności od obłożenia hotelu)
- Dostęp (po zamówieniu w recepcji) do placu zabaw i kącika zabaw dla dzieci, kina dziecięcego i kortu tenisowego
- Dostęp do wellness Plejsy SPA & Paradise w godzinach otwarcia (16:00-21:00): basen, świat saun, tepidarium, jacuzzi
- Możliwość gry w kręgle (1 raz na pobyt, 1h)
- Internet Wi-Fi
- Parking
Cena nie zawiera
- Opłaty klimatycznej (płatna na miejscu)
- Napojów do obiadokolacji
- Opłat za pozostałe usługi w hotelu
Warto wiedzieć
- Doba hotelowa
- 14:00 - 10:00
- Dzieci i dostawki
- W Pokoju 2-osobowym Standard z opcją dostawki możliwość 1 dostawki dla dziecka lub osoby dorosłej. W Apartamencie Rodzinnym możliwość 2 dostawek dla dzieci lub osób dorosłych (maks. 4 os. w pokoju). Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.
W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe). - Z pupilem
- Tak – 10 EUR/zwierzę/doba; konieczny wcześniejszy kontakt z recepcją
Warunki
Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.
Transport nie jest wliczony w cenę.
Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN
Informacja dla konsumentów
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Jamil s.r.o., Kosicka Bela 220, SK2120566954 (dalej „Oferent”).Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.
Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.
Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.O hotelu
Elegancki i komfortowy hotel w regionie Spisz zadziwi Cię liczbą atrakcji. Jedno jest pewne – tu nie będziesz się nudził. Hotel Plejsy położony jest zaledwie 50 m od najbliższego ośrodka narciarskiego Plejsy. W pobliżu znajduje się również wiele szlaków turystycznych. Najpiękniejsze z nich wiodą przez urokliwe dolinki, na których utworzyły się malownicze wodospady. Sam hotel oferuje gościom przytulne i komfortowe pokoje z łazienkami z prysznicem, 1 łóżkiem podwójnym lub 2 pojedynczymi oraz telewizorem z płaskim ekranem.
ATRAKCJE HOTELU
Hotel dysponuje bogatą strefą Spa, w której znajdziesz wewnętrzny basen, jacuzzi, kilka rodzajów saun (fińska, ziołowa, infrared), łaźnię parową oraz tepidarium.
DLA NAJMŁODSZYCH
Dla dzieci przygotowano pokój i plac zabaw.
JEDZENIE I PICIE
Hotel oferuje gościom przestronną i elegancką restaurację, z fantastycznym widokiem na góry. Serwowane są tu dania kuchni regionalnej, z wykorzystaniem lokalnych produktów. Dodatkowo, osoby o szczególnych preferencjach dietetycznych są proszone o podanie informacji co najmniej 5 dni przed przyjazdem.
Udogodnienia
- Parking dla rowerów
- Wypożyczalnia rowerów
- Bezpłatny parking w hotelu
- Bezpłatny Internet Wi-Fi
- Jacuzzi
- Basen kryty
- Basen zewnętrzny
- Możliwość przyjazdu z pupilem
- Plac zabaw dla dzieci
- Restauracja
- Sauna
- Spa
- Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Pokoje
Pokaż wszystkie pokojePokój 2-osobowy Standard
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- TV
- Zestaw kosmetyków
Pokój 2-osobowy Standard z opcją dostawki
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- TV
- Zestaw kosmetyków
Spisz
Spisz to urzekające i unikalne miejsce na spędzenie urlopu o każdej porze roku. Bez względu na pogodę, każdy znajdzie tu coś dla siebie. Jeszcze za czasów Władysława Jagiełły, Spisz należał do Polski – teraz jest perłą turystyczną Słowacji, chętnie odwiedzaną przez Polaków. Największą popularnością cieszy się w tym rejonie Słowacki Raj – wapienny masyw górski, imponujący zarówno latem, jak i zimą, a także Zawojowy Wodospad – drugi co do wysokości wodospad na Słowacji. Będąc tu warto odwiedzić Zamek w Kieżmarku (Kežmarský zámok) Jaskinię Bielską, w której można podziwiać wodospady, stalagmity, jeziorka i inne formy krasu, kurorty - Tatrzańską Łomnicę i Stary Smokowiec oraz galerię trick-artu i złudzeń optycznych Tricklandię.
Lokalizacja
14 km od Zamku Spiskiego
23 km od ZOO
26 km od miasta Lewocza
HOTEL PLEJSY
Elegancki i komfortowy hotel w regionie Spisz zadziwi Cię liczbą atrakcji. Jedno jest pewne – tu nie będziesz się nudził. Hotel Plejsy położony jest zaledwie 50 m od najbliższego ośrodka narciarskiego Plejsy. W pobliżu znajduje się również wiele szlaków turystycznych. Najpiękniejsze z nich wiodą przez urokliwe dolinki, na których utworzyły się malownicze wodospady. Sam hotel oferuje gościom przytulne i komfortowe pokoje z łazienkami z prysznicem, 1 łóżkiem podwójnym lub 2 pojedynczymi oraz telewizorem z płaskim ekranem.
ATRAKCJE HOTELU
Hotel dysponuje bogatą strefą Spa, w której znajdziesz wewnętrzny basen, jacuzzi, kilka rodzajów saun (fińska, ziołowa, infrared), łaźnię parową oraz tepidarium.
DLA NAJMŁODSZYCH
Dla dzieci przygotowano pokój i plac zabaw.
JEDZENIE I PICIE
Hotel oferuje gościom przestronną i elegancką restaurację, z fantastycznym widokiem na góry. Serwowane są tu dania kuchni regionalnej, z wykorzystaniem lokalnych produktów. Dodatkowo, osoby o szczególnych preferencjach dietetycznych są proszone o podanie informacji co najmniej 5 dni przed przyjazdem.
Zobacz ofertę