VacationClub – Apartamenty Świnoujście
Świnoujście, Zachodniopomorskie
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
2 dorosłych + 1 dziecko
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Relaks w luksusowych apartmentach
Komfortowe apartamenty kilka minut spacerem od najpiękniejszej plaży w Polsce, blisko promenady i głównych atrakcji Świnoujścia oraz 10 minut jazdy samochodem od niemieckiej granicy – wejście do Baltic Park Molo Aquapark i parking w cenie
Dostępna opcja bezpłatnej anulacji
- Zarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
- Odwołaj rezerwację w razie zmiany planów
- Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy
Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?
Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet
- BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 10 dni przed datą przyjazdu (dot. pakietów o nazwie „MOŻLIWOŚĆ BEZPŁATNEJ ANULACJI”). Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist. Więcej informacji w sekcji „Warunki”, po kliknięciu w „Warunki Rezygnacji”.
- Zakwaterowanie
- Wejście do Baltic Park Molo Aquapark k. Radisson Blu Resort (1 godz. dziennie łącznie: w Strefie Basenów i Saun, z wył. Surf Wave i Słonecznej Łąki; od dnia przyjazdu do końca dnia poprzedzającego wymeldowanie) – każda dodatkowa min płatna wg cennika
- Internet Wi-Fi
- Parking (zgodnie z dostępnością)
Cena nie zawiera
- wyżywienia
- opłaty klimatycznej (płatna podczas zameldowania online)
- opłata serwisowa - basenowa w wysokości 2,49zł/osoba/doba (płatna podczas zameldowania online)
- obowiązkowej opłaty za sprzątanie końcowe w wysokości 270 zł (raz na pobyt/płatne podczas dokonywania obowiązkowego zameldowania online)
- obowiązkowego depozytu w wysokości: 300 zł jako zabezpieczenie apartamentu (depozyt jest zwracany po sprawdzeniu apartamentu najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia wyjazdu z apartamentu)
- opłat za pozostałe usługi w obiekcie
Warto wiedzieć
- Doba hotelowa
- 16:00 - 10:00
- Dzieci i dostawki
- 1 dziecko w wieku do 3 lat na łóżku z rodzicami gratis (bez świadczeń); udogodnienia: łóżeczko dziecięce – 60 zł za dobę (na zapytanie), wanienka dziecięca – 10 zł za dobę (na zapytanie), krzesełko dziecięce – 10 zł za dobę (na zapytanie)
W apartamentach Superior dla 4 osób (lokalizacja Baltic Park Fort) oraz Standard dla 2 osób z opcją dwóch dostawek (lokalizacja Uzdrowiskowa) możliwe 2 dostawki dla dzieci lub dorosłych; w apartamencie Studio dla 2 osób z opcją dostawki (lokalizacja Uzdrowiskowa oraz Chrobrego) możliwa 1 dostawka dla dziecka lub osoby dorosłej
W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe). - Uwaga
- Apartamenty są zlokalizowane pod różnymi adresami (ul. Żeromskiego; ul. Chrobrego; ul. Uzdrowiskowa): Apartamenty – lokalizacja Wisus (ul. Żeromskiego 17; 400 m od plaży); Apartamenty Baltic Park Fort (ul. Uzdrowiskowa 36, 38, 40; 300 m od plaży); Apartamenty Chrobrego (budynki: Aquamarina, Villa Mistral, Villa Park; do 650 m od plaży); Apartamenty Uzdrowiskowa (ul. Uzdrowiskowa 7, 9, 11, 25, 20, 22, 46, 48B; budynki: Apartpark Albus, Apartpark Lividus, Avangard Resort, Baltic Park Plaża, Baltic Park Promenada, Trzy Korony; do 500 m od plaży)
- Z pupilem
- Tak, możliwość przyjazdu z pupilem – 40 zł/zwierzę/doba (na zapytanie)
- Depozyt
- W momencie zameldowania wymagane jest wpłacenie depozytu w wysokości 300 zł jako zabezpieczenie apartamentu (depozyt jest zwracany najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia wyjazdu z apartamentu)
- Dodatkowe opłaty
- Obowiązkowa opłata za sprzątanie końcowe w wysokości 270 zł (raz na pobyt) jest płatna podczas dokonywania obowiązkowego zameldowania online
Nie ma możliwości płatności za sprzątanie kartą/gotówką na miejscu - Zameldowanie przed przyjazdem
- Zameldowanie przed przyjazdem przez Mobile Check-In
Wejdź na https://vacationclub.pl/sms-login/send-sms-code 48 godzin przed przyjazdem i zaloguj się na Profil Gościa używając numeru telefonu podanego przy dokonywaniu rezerwacji.
Odbiór i zwrot kluczy odbywa się poprzez skrytkę przy apartamencie. W dniu przyjazdu, po dokonaniu zameldowania online, goście otrzymują SMS z kodem do skrytki.
O sposobie odbioru oraz zwrotu kluczy Goście zostaną poinformowani przed przyjazdem. - Inne
- Oferta nie zawiera wyżywienia
Warunki
Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy jest Oferent, którego dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do tej rezerwacji obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji.
Transport nie jest wliczony w cenę.
Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN
Informacja dla konsumentów
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: VACATION CLUB 2 SP. Z O. O. SP. K., aleja Baltic Park Molo 1, PL7010564630 (dalej „Oferent”).Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.
Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.
Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.Opinie gości
Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.
Najnowsze
- Najnowsze
- Najwyższy wynik
- Najniższy wynik
Świetny wypoczynek w dobrej cenie.
Plusy: Przyjemny basen, miła obsługa . Wenus w Mrzeżynie smaczne posiłki.
Minusy: Więcej przystępnych cen.
Krótki wypad
Plusy: Lokalizacyjnie bardzo dobre miejsce, przy plaży i restauracjach oraz dostęp do aquaparku nie wychodząc na zewnątrz.
Minusy: Słaba obsługa, miejsce postojowe było wpisane według dostępności, więc przy rezerwacji prosiłam o rezerwację, ale niestety przy zakwaterowaniu usłyszeliśmy, że nie ma miejsca. Obsługa na bardzo niskim poziomie. W apartamencie brakowało pościeli dla dziecka, mydła i żelu pod prysznic.
O hotelu
Dla tych, którzy marzą o wypoczynku przy szumie fal, VacationClub™ przygotował komfortowe apartamenty z licznymi udogodnieniami. Największą ich zaletą jest oczywiście znakomita lokalizacja – w niedalekiej odległości od promenady i szerokiej, świnoujskiej piaszczystej plaży. Wszystkie apartamenty wyposażone są w łazienkę z z kabiną prysznicową, aneks kuchenny, telewizor, bezpłatny dostęp do Wi-Fi, zaś niektóre posiadają oddzielną sypialnię. Do dyspozycji gości są wygodne łóżka, a część apartamentów posiada rozkładaną, przystosowaną do spania sofę. Duża część apartamentów dysponuje balkonami. Apartamenty są zlokalizowane pod różnymi adresami, w odległości zaledwie od 300 do 650 m od plaży.
ATRAKCJE
Goście apartamentów sieci VacationClub™ otrzymują dostęp do Baltic Park Molo Aquapark mieszczącego się tuż obok luksusowego Radisson Blu Resort, Świnoujście na preferencyjnych warunkach – 45 minut dziennie gratis (łącznie w strefie basenów i strefie saun z wyłączeniem Surf Wave i Słonecznej Łąki) – a w nim:
- basen pływacki
- basen rekreacyjny z atrakcjami (m.in. sztuczną falą)
- basen dla dzieci ze zjeżdżalniami
- 4 zjeżdżalnie, w tym 2 pontonowe
- „rwąca rzeka”
- 4 jacuzzi
- spray park
Ponadto za dodatkową opłatą, goście mogą korzystać z siłowni, sali fitness, bilarda, snookera, kręgielni czy Kids Clubu, w którym dzieci bawią się pod opieką animatorów.
JEDZENIE I PICIE
Goście mogą na miejscu wykupić śniadania i obiadokolacje w hotelu Radisson Blu Resort. Jeżeli wolisz stołować się na miejscu – nie ma problemu. W każdym apartamencie znajduje się aneks kuchenny, w którym można przygotowywać proste potrawy.
Udogodnienia
- Klimatyzacja
- Bezpłatny Internet Wi-Fi
- Siłownia
- Jacuzzi
- Basen kryty
- Winda
- Hotel dla niepalących
- Możliwość przyjazdu z pupilem
- Sauna
- Spa
- Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Pokoje
Pokaż wszystkie pokojeApartament Standard dla 2 osób z opcją dwóch dostawek - lokalizacja Uzdrowiskowa
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- TV
- Zestaw do parzenia kawy i herbaty
- Aneks kuchenny
- Darmowe Wi-Fi
- Shower or bath tub
Apartament Studio dla 2 osób z opcją dostawki - lokalizacja Uzdrowiskowa
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- TV
- Zestaw do parzenia kawy i herbaty
- Aneks kuchenny
- Darmowe Wi-Fi
- Shower or bath tub
Świnoujście
Świnoujście – za sprawą szerokiego na 130 m pasa białego piasku na wyspie Uznam – jest uznawane za plażowy raj. Od kilku lat regularnie zwycięża on w plebiscytach na najlepsze plaże w Polsce. Jednym z symboli kurortu są 3 charakterystyczne wysokie budowle – najwyższa na polskim wybrzeżu latarnia morska (68 m), wieża dawnego kościoła przerobiona na punkt widokowy oraz strzegący wejścia do portu „wiatrak”, czyli Stawa Młyny. Podczas wypoczynku w mieście warto zobaczyć też XIX-wieczną niemiecką twierdzę, która dawniej miała za zadanie bronić terenów portowych. Do naszych czasów zachowały się 3 forty – Fort Gerharda, w którym mieści się dziś Muzeum Obrony Wybrzeża, Fort Zachodni oraz wzorowany na rzymskim Mauzoleum Hadriana Fort Anioła.
Lokalizacja
300 m od plaży: apartamenty Baltic Park Fort (ul. Uzdrowiskowa 36, 38, 40)
400 m od plaży: apartamenty – lokalizacja Wisus (ul. Żeromskiego 17)
do 500 m od plaży: apartamenty Uzdrowiskowa (ul. Uzdrowiskowa 7, 9, 11, 25, 20, 22, 46, 48B; budynki: Apartpark Albus, Apartpark Lividus, Avangard Resort, Baltic Park Plaża, Baltic Park Promenada, Trzy Korony)
650 m od plaży: apartamenty Chrobrego (budynki: Aquamarina, Villa Mistral, Villa Park)
Ile czasu zajmie Ci podróż samochodem?
Szczecin – 2 godz. 5 min, Poznań – 4 godz. 20 min, Gdańsk – 5 godz. 45 min, Wrocław – 6 godz., Warszawa – 7 godz.
VACATIONCLUB – APARTAMENTY ŚWINOUJŚCIE
Dla tych, którzy marzą o wypoczynku przy szumie fal, VacationClub™ przygotował komfortowe apartamenty z licznymi udogodnieniami. Największą ich zaletą jest oczywiście znakomita lokalizacja – w niedalekiej odległości od promenady i szerokiej, świnoujskiej piaszczystej plaży. Wszystkie apartamenty wyposażone są w łazienkę z z kabiną prysznicową, aneks kuchenny, telewizor, bezpłatny dostęp do Wi-Fi, zaś niektóre posiadają oddzielną sypialnię. Do dyspozycji gości są wygodne łóżka, a część apartamentów posiada rozkładaną, przystosowaną do spania sofę. Duża część apartamentów dysponuje balkonami. Apartamenty są zlokalizowane pod różnymi adresami, w odległości zaledwie od 300 do 650 m od plaży.
ATRAKCJE
Goście apartamentów sieci VacationClub™ otrzymują dostęp do Baltic Park Molo Aquapark mieszczącego się tuż obok luksusowego Radisson Blu Resort, Świnoujście na preferencyjnych warunkach – 45 minut dziennie gratis (łącznie w strefie basenów i strefie saun z wyłączeniem Surf Wave i Słonecznej Łąki) – a w nim:
- basen pływacki
- basen rekreacyjny z atrakcjami (m.in. sztuczną falą)
- basen dla dzieci ze zjeżdżalniami
- 4 zjeżdżalnie, w tym 2 pontonowe
- „rwąca rzeka”
- 4 jacuzzi
- spray park
Ponadto za dodatkową opłatą, goście mogą korzystać z siłowni, sali fitness, bilarda, snookera, kręgielni czy Kids Clubu, w którym dzieci bawią się pod opieką animatorów.
JEDZENIE I PICIE
Goście mogą na miejscu wykupić śniadania i obiadokolacje w hotelu Radisson Blu Resort. Jeżeli wolisz stołować się na miejscu – nie ma problemu. W każdym apartamencie znajduje się aneks kuchenny, w którym można przygotowywać proste potrawy.
Zobacz ofertę