FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Wybierz kategorię:


Pytania o portal

  1. Co to jest Travelist? Czym dokładnie się zajmujecie?
  2. Travelist to nowość na polskim rynku. Naszym głównym celem jest dostarczanie wciąż nowych inspiracji osobom kochającym podróże i szukającym ciekawych pomysłów na wyjazd. Nasz portal łączy w sobie najważniejsze funkcjonalności popularnych serwisów turystycznych – oferujemy zarejestrowanym użytkownikom możliwość rezerwowania nie tylko noclegów, ale także całych pakietów pobytowych w najlepszych hotelach w całej Polsce i za granicą ze zniżką nawet do 70%.
  3. Skąd się wzięliście? Kto tworzy ten portal?
  4. Serwis ruszył na początku marca 2013 r. i tworzą go osoby, które nie tylko pasjonują się podróżami, ale też posiadają rozległą wiedzę w tej dziedzinie. Nasz zespół to ludzie z dużym doświadczeniem w branży hotelowej i portali rezerwacyjnych. Jednocześnie od 2014 r. wchodzimy w skład międzynarodowej grupy Secret Escapes, która jest obecnie jednym ze światowych liderów turystyki online.
  5. Skąd mam wiedzieć, że jesteście godni zaufania?
  6. Posiadamy prestiżowe certyfikaty potwierdzające naszą wiarygodność i mocną pozycję na rynku: Rzetelna Firma, Firma Wiarygodna Finansowo oraz Laur Konsumenta w kategorii „Odkrycie Roku 2015”. Zajęliśmy również III miejsce w rankingu najlepszych sklepów internetowych 2015 wg portalu Money.pl i II miejsce w konkursie UPC Think Big. Ponadto na stronie Opineo.pl aż 100% oceniających Travelist poleca nasze usługi.
  7. Reklamujecie się jako klub travelowy. Co to znaczy?
  8. Nasza strona to coś więcej niż tylko przeglądarka ofert. To prawdziwy klub przeznaczony dla osób kochających podróże. Dostęp do naszych ofert mają wyłącznie zarejestrowani klubowicze. Taka forma działalności pozwala nam negocjować z hotelami specjalne klubowe ceny, niższe niż w przypadku ofert ogólnodostępnych. Ponadto klubowicze otrzymują spersonalizowane powiadomienia mailowe, a także mogą poszukiwać nowych inspiracji w Magazynie Travelist, gdzie znajdą przygotowane specjalnie dla nich autorskie artykuły o najciekawszych miejscach w Polsce i na świecie, rankingi atrakcji turystycznych, porady ekspertów – oraz mnóstwo pięknych zdjęć.

Wyszukiwanie ofert

  1. Jak można wyszukiwać oferty na stronie?
    1. Można skorzystać z okna wyszukiwarki
    2. Można przeglądać kanały tematyczne
    3. Można zastosować filtry wyszukiwania: termin podróży, odległość od wybranego miasta, cena pokoju za noc, dodatkowe udogodnienia (np. wyżywienie, basen, pokoje rodzinne itp.)
    4. Można sortować przefiltrowane już oferty wg ceny, odległości, popularności lub średniej oceny
  2. Czym są kanały tematyczne?
  3. Kanały tematyczne to unikalna funkcja na stronie Travelist.pl. Pozwalają one osobom mającym ogólny pomysł na wypoczynek wybrać oferty najlepiej odpowiadające ich potrzebom. Po wybraniu odpowiedniego kanału na stronie wyświetlane są jedynie oferty spełniające to kryterium – np. hotele z basenami, hotele rodzinne, hotele nad Bałtykiem albo hotele z wolnymi miejscami na wakacje. Oferty w ramach wybranego kanału można poddawać kolejnym kryteriom wyszukiwania (lokalizacja, cena pokoju, data przyjazdu do hotelu).
  4. Gdzie znajdę dodatkowe kryteria wyszukiwania?
  5. Wystarczy kliknąć w pole „Rozwiń filtry” widoczne w górnej części strony.
  6. Czy mogę wyszukiwać oferty wg województw?
  7. Nie, jednak wyszukiwarka na naszej stronie posiada bardzo zaawansowany system wyszukiwania wg miejscowości, regionów oraz nazw hoteli. Ponadto w filtrach wyszukiwania można ustawić odległość od wybranego miasta.
  8. Znam nazwę konkretnego hotelu, do którego chcę pojechać. Jak sprawdzić, czy jego oferta znajduje się na waszej stronie?
  9. Należy w polu wyszukiwarki wpisać nazwę hotelu.
  10. Co oznacza pole "Czy ta data jest elastyczna?" w panelu wyszukiwania ofert?
  11. To proste - jeżeli wybierzemy np. datę przyjazdu do hotelu 10.01 z elastycznością 2 dni, oznacza to, że wyświetlą się nam obiekty z datą przyjazdu od 08.01 do 12.01.
  12. Interesują mnie tylko oferty dla rodzin (z dużymi pokojami / możliwością dostawki). Jak je wyszukać na stronie?
  13. Wystarczy wybrać kanał „Dla rodziny”. Można również w panelu wyszukiwania zaznaczyć odpowiednie kryteria dodatkowe – „pokoje 2+2”
  14. Czy macie na swojej stronie oferty zagraniczne? Jak je znaleźć?
  15. Większość naszej oferty stanowią hotele polskie, jednak dzięki współpracy z grupą Secret Escapes możemy zaoferować klubowiczom Travelist również atrakcyjne propozycje hoteli z innych zakątków Europy i świata. Wszystkie aktualnie dostępne oferty zagraniczne znajdują się w kanale tematycznym „Zagranica”. Można również skorzystać z wyszukiwarki, wpisując nazwę wybranego kraju.
  16. Czy oferujecie pełne pakiety wakacyjne z przelotem?
  17. W tym momencie nasza oferta obejmuje jedynie pakiety hotelowe – zakwaterowanie i wyżywienie. Transport należy dokupić we własnym zakresie. W przyszłości planujemy jednak wprowadzenie kompleksowych ofert wraz z przelotem.

Rezerwacja i ceny

  1. Jak wygląda proces rezerwacji pobytu na waszej stronie?
  2. Proces rezerwacji jest bardzo prosty. Po zapoznaniu się z prezentacją wybranego hotelu wystarczy wykonać następujące kroki:
    1. W panelu rezerwacji pod opisem wybierz kafelek z ofertą, która najbardziej Cię interesuje
    2. Zaznacz datę przyjazdu do hotelu – w kalendarzu po prawej stronie
    3. Zaznacz datę wyjazdu z hotelu
    4. Wybierz rodzaj pokoju
    5. Wybierz liczbę pokoi, które chcesz zarezerwować oraz liczbę gości (dorosłych i dzieci)
    6. W razie konieczności dobierz dostawkę w wyskakującym okienku
    7. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij przycisk „Rezerwuj”
    8. Wybierz rodzaj i metodę płatności
    Po dokonaniu płatności otrzymasz numer rezerwacji, a dodatkowo potwierdzenie rezerwacji zostanie wysłane na Twój adres mailowy.
  3. Co jest wliczone w cenę pakietu?
  4. Po wybraniu oferty w panelu rezerwacji wszystkie usługi wliczone w cenę wyświetlane są poniżej.
  5. Dlaczego cena pobytu po wybraniu dat różni się od tej, którą podajecie przy opisie oferty?
  6. Ceny na naszej stronie różnią się w zależności od terminu pobytu. Przy opisie oferty zawsze widnieje cena „od”, czyli najniższa cena dostępna w danym momencie w tym hotelu. Ceny w innych terminach mogą być wyższe. Ostateczna cena za pobyt widoczna jest dopiero po wybraniu dat przyjazdu i wyjazdu, rodzaju pokoju oraz liczby osób.
  7. Skąd mam wiedzieć, w jakich terminach obowiązują najniższe ceny?
  8. To proste – wystarczy przejrzeć kalendarz przy wybranej ofercie. Wszystkie daty dostępne w najniższej cenie są podkreślone.
  9. Czy ceny widoczne na stronie podane są za pokój czy za osobę?
  10. Zawsze podajemy ceny za pokój. W przypadku widocznej na stronie ceny „od” jest to najtańszy pokój dostępny w danym hotelu, natomiast przy kalkulacji wartości pobytu jest to cena za pokój wybrany w panelu rezerwacji. Jeśli hotel oferuje również pokoje droższe, po najechaniu kursorem na nazwę pokoju wyświetla się okienko z informacją, ile wynosi dopłata za cały pokój za 1 dobę. Wyjątkiem są pokoje jednoosobowe, w których podana na stronie cena jest również ceną za osobę.
  11. Czy podczas kalkulacji wartości pobytu podana obok zniżka jest już uwzględniona?
  12. Tak. Cena końcowa Travelist zawiera już wszystkie zniżki względem regularnych cen hotelowych (w identycznym pakiecie). Wartość zniżki w panelu rezerwacji podana jest wyłącznie w celach informacyjnych.
  13. Czy cena za rezerwację jest ostateczna i nie ma żadnych ukrytych opłat?
  14. Tak. Travelist nie pobiera od swoich klubowiczów żadnych dodatkowych opłat ani prowizji za rezerwację. Jednak po przyjeździe do hotelu może zaistnieć konieczność uiszczenia innych opłat, niezależnych od nas (jak np. obowiązkowa opłata klimatyczna, opłata za parking lub opłata za świadczenia dla dzieci, nieuwzględnione w cenie pobytu). Można to sprawdzić, rozwijając pole „Sprawdź warunki rezygnacji i pozostałe informacje” w dolnej części panelu rezerwacji.
  15. Jak mogę sprawdzić, czy pokój, który mnie interesuje, jest w danym momencie dostępny?
  16. Jeżeli pokój jest w danym momencie niedostępny, nie będzie możliwe wybranie go w panelu rezerwacji.
  17. Co mam zrobić, jeśli chcę zarezerwować dostawkę lub pobyt z małym dzieckiem?
  18. W sekcji „Warto wiedzieć” w opisie oferty zawsze widnieją informacje odnośnie pobytu z dziećmi oraz dostawek w pokojach. W momencie dokonywania rezerwacji w panelu rezerwacyjnym należy wybrać odpowiednią liczbę dzieci oraz podać ich wiek, a następnie dobrać dostawkę, której koszt automatycznie doliczy się do całkowitej wartości rezerwacji.
  19. Interesuje mnie jedna z waszych ofert, ale nie wiem, czy dostanę urlop w pracy. Czy mogę dokonać wstępnej rezerwacji, a po kilku dniach ją dokończyć?
  20. W tym momencie nie ma takiej możliwości, jednak w przyszłości planujemy wprowadzenie tej funkcji.
  21. Czy mogę zarezerwować pobyt na dzisiejszą noc? Z jakim wyprzedzeniem muszę tego dokonać?
  22. Tak, jest to możliwe. Nie ma potrzeby dokonywania rezerwacji z wyprzedzeniem.
  23. Czy mogę zarezerwować pobyt jedynie na dzień, bez noclegu?
  24. Nie ma takiej możliwości.
  25. Oferty zagraniczne na waszej stronie wyglądają nieco inaczej niż polskie. Czy proces rezerwacji również jest inny?
  26. Nie. Zasady rezerwacji są identyczne jak w przypadku ofert polskich.
  27. Czy muszę upewnić się w hotelu, że moja rezerwacja jest potwierdzona?
  28. Nie ma takiej potrzeby. Od razu po dokonaniu rezerwacji przez Travelist otrzymujesz od nas potwierdzenie, które jest wiążące dla hotelu. Warunki rezerwacji w konkretnych terminach są określane przez hotel w naszym systemie. Oznacza to, że hotel gwarantuje naszym klubowiczom realizację wykupionego pobytu.
  29. Czy istnieje ryzyko, że gdy przybędę na miejsce, hotel nie będzie miał wolnych pokoi? Co zrobić w takim przypadku?
  30. Umowa podpisana z hotelami jasno określa, że to one odpowiadają za zagwarantowanie naszym klubowiczom określonej liczby pokoi w danym terminie. W razie gdyby miejsc nie było, hotel bierze za to pełną odpowiedzialność. Zawsze w takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.
  31. Czy mogę anulować swoją rezerwację?
  32. Niestety nie. Rezerwacje dokonywane za pośrednictwem Travelist są bezzwrotne – to jeden z warunków, które pozwalają nam negocjować w hotelach jeszcze niższe ceny. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość zmiany terminu rezerwacji za zgodą hotelu, wiąże się ona jednak z opłatą manipulacyjną w wysokości 100 zł.

Płatności

  1. Jakie rodzaje płatności obsługuje wasz system?
  2. Proponujemy naszym klientom różne formy płatności, spośród których mogą wybrać taką, która najbardziej im odpowiada:
    1. Płatność kartą płatniczą
    2. Płatność online (szybki przelew internetowy)
    3. Płatność przelewem tradycyjnym (w banku lub na poczcie)
    4. Płatność na miejscu (po przyjeździe do hotelu), zabezpieczona numerem karty płatniczej
    5. Płatność w ratach, obsługiwana przez system Raty PayU
  3. Nie mam karty płatniczej ani elektronicznego konta w banku. Czy mogę dokonać rezerwacji?
  4. Tak. Możesz wybrać opcję płatności przelewem tradycyjnym. W takiej sytuacji dostaniesz od nas e-mail z numerem konta, na które w ciągu 3 dni roboczych należy przelać środki za pobyt. Przez ten czas Twoja rezerwacja będzie zablokowana. Jak tylko środki trafią na nasze konto, otrzymasz od nas ostateczne potwierdzenie rezerwacji. W przeciwnym wypadku rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
  5. Czy swoją rezerwację muszę opłacić z góry?
  6. Niekoniecznie. Możesz wybrać również inne opcje – zaliczkę lub płatność na miejscu. W pierwszym przypadku w momencie dokonania rezerwacji płacisz tylko 30% jej wartości, resztę natomiast dopłacasz już po przyjeździe do hotelu. Jeśli zaś wybierzesz płatność całej kwoty na miejscu, będziemy potrzebować tylko numeru Twojej karty płatniczej w celu zabezpieczenia rezerwacji.
  7. W hotelu, który mnie interesuje, nie ma opcji zaliczki ani płatności na miejscu. Dlaczego?
  8. Nie wszystkie hotele wyrażają zgodę na wszystkie dostępne w Travelist metody płatności. W indywidualnych przypadkach niektóre opcje mogą więc być niedostępne.
  9. Dlaczego przy płatności na miejscu muszę podać numer karty płatniczej?
  10. Ponieważ rezerwacja dokonana przez Travelist jest bezzwrotna, numer Twojej karty potrzebny jest do jej zagwarantowania. Hotel ma również prawo preautoryzować środki na Twojej karcie – blokada zostanie zdjęta w momencie dokonania płatności.
  11. Czy mogę zrobić rezerwację na siebie, posiadając kartę płatniczą kogoś innego?
  12. Tak, jeżeli właściciel karty wyraża na to zgodę. Należy wtedy podać osobno dane właściciela karty i dane podróżującego.
  13. Co to jest kod CVV?
  14. Kod CVV to 3 cyfry znajdujące się na odwrocie Twojej karty płatniczej, obok pola z podpisem.
  15. Kto przechowuje dane mojej karty płatniczej? Czy są bezpieczne?
  16. Travelist nie przechowuje danych Twojej karty płatniczej, płatności obsługiwane są przez system PayU. Dane Twojej karty płatniczej oraz Twoje dane personalne są całkowicie bezpieczne i zawsze przesyłane szyfrowanym połączeniem. Do zabezpieczenia danych wykorzystujemy technologię Secure Socket Layer (SSL) o rozszerzonej walidacji z 256-bitowym kodowaniem. Wszystkie płatności kartą realizowane są poprzez system PayU, który posiada międzynarodowe certyfikaty bezpieczeństwa PCI DSS, McAfee Secure oraz Thawte Web Server Certificate.
  17. Na czym polega płatność w ratach?
  18. Dzięki tej opcji możesz zarezerwować pobyt nawet wówczas, gdy w danym momencie nie posiadasz wystarczających środków. Wspólnie z naszym Partnerem Raty PayU oferujemy możliwość rozłożenia płatności na wybraną liczbę równych rat. Proces odbywa się w 100% online, nie musisz wychodzić z domu ani wysyłać żadnych dokumentów, a ostateczna decyzja podejmowana jest nawet w 15 minut po złożeniu wniosku.
  19. Czy płatność w ratach dotyczy wszystkich ofert dostępnych na waszej stronie?
  20. Opcja płatności w ratach możliwa jest wyłącznie w przypadku ofert polskich, płatnych z góry. Minimalna wartość rezerwacji to 300 zł, natomiast maksymalna to 20 000 zł. W przyszłości planujemy również wprowadzenie tego systemu w przypadku ofert zagranicznych, na razie jednak nie ma takiej możliwości.
  21. Czy wybierając płatność w ratach, mogę skorzystać ze środków Travelist albo karty podarunkowej?
  22. Niestety nie ma takiej możliwości.
  23. Jak wygląda proces płatności w ratach?
  24. To bardzo proste. Wystarczy wykonać następujące kroki:
    1. Wybierz interesującą Cię ofertę, wprowadź szczegóły rezerwacji i kliknij „Rezerwuj”. Spośród dostępnych opcji płatności wybierz „Płatność z góry”, a następnie „Płatność przelewem internetowym”. Wyświetli Ci się lista banków, z której należy wybrać „Raty PayU”.
    2. Zdecyduj, na ile rat chcesz rozłożyć płatność i jaka będzie wysokość pojedynczej raty.
    3. Wypełnij wniosek kredytowy na stronie PayU (połączenie jest szyfrowane i całkowicie bezpieczne). W tym celu przygotuj dowód osobisty, numer swojego konta oraz dane o dochodach i zatrudnieniu. Zaczekaj kilka do kilkunastu minut na odpowiedź z banku.
    4. Przyznanie pożyczki uzależnione jest od pozytywnej oceny Twojej zdolności kredytowej przez pożyczkodawcę. W trakcie wypełniania wniosku zweryfikuje on podane przez Ciebie dane o dochodzie, a po jego wypełnieniu sprawdzi Twoją historię w Biurze Informacji Kredytowej (za sprawdzenie historii kredytowej odpowiadają partnerzy systemu Raty PayU: Alior Bank S.A., mBank S.A. oraz Kreditech Sp. z o.o.). Na tej podstawie będzie wydana decyzja o przyznaniu pożyczki, która wyświetli się na stronie oraz zostanie wysłana na Twój adres mailowy. W przypadku pozytywnej decyzji na stronie wyświetlą się również szczegółowe warunki pożyczki. Zatwierdź je i pobierz plik z umową kredytową.
    5. Po zaakceptowaniu warunków pożyczki Twoja rezerwacja zostanie automatycznie potwierdzona.
  25. Co się stanie, jeśli decyzja o przyznaniu pożyczki będzie odmowna?
  26. W tej sytuacji Twoja rezerwacja zostanie anulowana. Wypełnienie wniosku kredytowego nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji – dopiero pozytywna decyzja pożyczkodawcy i akceptacja warunków pożyczki oznacza potwierdzenie dokonania rezerwacji.
  27. Udało mi się uzyskać pożyczkę, jednak moja rezerwacja nie doszła do skutku. Dlaczego?
  28. Możliwa jest sytuacja, w której pomimo uzyskania przez Ciebie pożyczki nie zostanie ona uruchomiona. Stanie się tak, jeżeli w trakcie weryfikacji wniosku inny użytkownik wykupi ostatnie pokoje w interesujących Cię obiekcie lub aktualna oferta zostanie zakończona. Pożyczka nie będzie uruchomiona również w sytuacji, gdy w trakcie weryfikacji wniosku kredytowego zmieni się cena pokoju, który chcesz zarezerwować.
  29. Kto udziela pożyczki w przypadku płatności w ratach?
  30. Podmiotem udzielającym pożyczki określanej jako Raty PayU jest: Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu jest podmiotem pośredniczącym pomiędzy pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą. Travelist nie jest stroną umowy kredytowej, którą zawierasz, gdy korzystasz z systemu Raty PayU. Umowa zostaje zawarta pomiędzy pożyczkobiorcą a jednym z wymienionych wyżej podmiotów. Szczegóły oferty oraz warunki udzielania pożyczki określanej jako Raty PayU znajdują się na stronie https://payu.pl/payu-raty-dla-ciebie
  31. Czy mogę wybrać bank, w którym chcę wziąć pożyczkę?
  32. W tym momencie w systemie Raty PayU nie ma opcji manualnego wyboru banku przez klienta. Podmiot udzielający pożyczki wybierany jest automatycznie przez PayU. Jednocześnie warunki i koszt rat niezależnie od wybranego banku są zawsze takie same.
  33. Jakie są koszty pożyczki, jeśli zdecyduję się na płatność w ratach?
  34. Aktualnie oprocentowanie pożyczki wynosi 6,5%, natomiast Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) to 22,36%. Poniżej prezentujemy przykładowe obliczenie kosztów:
    • Całkowita kwota pożyczki: 1000 zł (bez kredytowanych kosztów); RRSO: 22,36%; oprocentowanie zmienne 6,5% (dla kredytu udzielanego przez mBank S.A.), oprocentowanie stałe 6,5% (dla kredytu udzielanego przez Alior Bank S.A.) albo oprocentowanie stałe 6,5% (dla Kreditech Polska Sp. z o.o.)
    • Całkowita kwota do zapłaty: 1100 zł, całkowity koszt pożyczki: 100 zł (w tym: prowizja 65 zł, odsetki 35 zł, ubezpieczenie – brak); 11 równych miesięcznych rat w wysokości 100 zł
    • Ostateczne warunki kredytowania zależą od wiarygodności kredytowej klienta, daty wypłaty pożyczki oraz daty płatności pierwszej raty. Warunki oferty: wg stanu na 15 maja 2015 r. (dla kredytu udzielanego przez mBank S.A. lub Alior Bank S.A.) i 25 kwietnia 2016 r. (dla Kreditech Polska Sp. z o.o.). Szczegóły oferty oraz warunki udzielania pożyczki określanej jako Raty PayU znajdują się na stronie https://payu.pl/payu-raty-dla-ciebie
    Powyższy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
  35. W jaki sposób mam spłacać pożyczkę?
  36. Pożyczkę będziesz spłacać w równych ratach. Wysokość każdej raty, termin spłaty oraz numer rachunku, na który należy dokonywać wpłat, znajdziesz w umowie kredytowej. Oprócz tego harmonogram spłaty pożyczki otrzymasz pocztą.
  37. Czy mogę dokonać wcześniejszej spłaty pożyczki?
  38. Tak, możesz spłacić pożyczkę przed terminem. W tym celu musisz wydać dyspozycję wcześniejszej spłaty. W tej sytuacji nie zapłacisz odsetek za okres po spłacie pożyczki.

Usługi oferowane przez hotel

  1. Czy mogę się dowiedzieć, jaki pokój zostanie mi przydzielony?
  2. Hotel ma obowiązek zapewnić gościom taką kategorię pokoju, jaka widnieje na potwierdzeniu rezerwacji. Konkretne pokoje przydzielane są natomiast według aktualnej dostępności. Jeśli zależy Ci na pokoju np. z łóżkiem małżeńskim lub balkonem (i hotel takie pokoje oferuje), możesz wpisać taką prośbę podczas rezerwacji w polu „Chcę dodać życzenia specjalne”. Realizacja życzeń specjalnych nie jest jednak gwarantowana i zależy od hotelu.
  3. Podróżujemy z dziećmi. Skąd mam wiedzieć, czy w pokoju znajduje się dostawka?
  4. W sekcji „Warto wiedzieć” w opisie oferty zawsze widnieją dokładne informacje odnośnie pobytu z dziećmi oraz możliwych dostawek w pokojach. Dostawkę można zarezerwować bezpośrednio przez naszą stronę – wystarczy w panelu rezerwacji podać liczbę i wiek dzieci.
  5. Podróżujemy ze zwierzętami. Jak dowiedzieć się, czy hotel akceptuje obecność naszych pupili?
  6. Informacja na ten temat zawarta jest w sekcji „Warto wiedzieć” w opisie oferty.
  7. Czym różni się pokój typu DBL od pokoju typu Twin?
  8. Pokój DBL posiada jedno łóżko podwójne, natomiast pokój Twin – dwa łóżka pojedyncze.
  9. Czy mogę zrezygnować z wyżywienia w hotelu, jeżeli jest ono wliczone w cenę? Czy cena pobytu zostanie obniżona, jeżeli się na to zdecyduję?
  10. Cena za każdy pakiet jest niepodzielna – jeżeli w opisie oferty jest napisane, że hotel oferuje pobyt z wyżywieniem, musisz zapłacić pełną kwotę. Można jednak znaleźć na naszej stronie również tańsze oferty bez wyżywienia.
  11. Co się dzieje w sytuacji, jeśli hotel nie spodoba mi się po pierwszym noclegu? Czy mogę zrezygnować z dalszego pobytu i oczekiwać zwrotu pieniędzy?
  12. Niestety nie ma takiej możliwości. Nasze oferty są bezzwrotne. Możesz jednak zostawić swoją opinię na naszej stronie, żeby ostrzec innych klubowiczów oraz w razie potrzeby złożyć reklamację w Biurze Obsługi Klienta Travelist.
  13. Czy istnieje możliwość dokupienia usług dodatkowych, jak np. masaż lub butelka wina?
  14. Tak, ale już w hotelu, po cenach hotelowych. Zapłacisz za nie na miejscu.
  15. Czy za pośrednictwem waszej strony istnieje możliwość rezerwacji pobytu grupowego?
  16. Tak – wystarczy po prostu zarezerwować więcej pokoi. Należy jednak pamiętać, że ich liczba jest ograniczona dostępnością uzgodnioną z hotelem na dany okres.
  17. Czy istnieje możliwość dokupienia dojazdu do hotelu za pośrednictwem waszej strony?
  18. Na razie nie ma takiej możliwości, jednak w przyszłości planujemy wprowadzenia pakietów wakacyjnych z dojazdem.

Funkcje osobiste

  1. Dlaczego aby zobaczyć wasze oferty, muszę podać adres e-mail?
  2. Nasza strona działa na zasadzie klubu, w którym oferty dostępne są wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników. Taka forma działalności umożliwia nam negocjowanie z hotelami bardziej atrakcyjnych cen niż w przypadku serwisów „otwartych” – w ten sposób mają pewność, że ich oferta trafi tylko do osób, które naprawdę są nią zainteresowane. Dołączenie do klubu nic nie kosztuje, ponadto w każdej chwili można z członkostwa zrezygnować albo wyłączyć powiadomienia mailowe w ustawieniach konta.
  3. Jakie dane muszę podać, aby skorzystać z waszego portalu?
  4. Rejestracja jest szybka, wygodna i bezpłatna – aby przeglądać oferty, wystarczy zaakceptowanie warunków korzystania z serwisu oraz podanie adresu e-mail. Więcej informacji możesz dobrowolnie uzupełnić w panelu użytkownika. Oczywiście w momencie finalizowania rezerwacji zbierane są dane niezbędne do dokonania płatności (np. dane Twojej karty płatniczej), ale są one chronione i przesyłane bezpiecznym połączeniem.
  5. Jakie są korzyści z dodawania ofert do „obserwowanych”?
  6. Dzięki wybieraniu ulubionych hoteli masz możliwość zapamiętywania ofert, które Ci się spodobały, a np. nie masz możliwości pojechania tam w danym momencie. Ponadto dzięki zebraniu bazy obserwowanych możliwe będzie wygenerowanie specjalnie dla Ciebie listy hoteli, które możesz odwiedzić w przyszłości.
  7. Czy można kupić pobyt na prezent dla innej osoby?
  8. Oczywiście. W takiej sytuacji najlepiej skorzystać z naszych kart podarunkowych. Wystarczy kliknąć w zakładkę „Karta podarunkowa” w prawym górnym rogu strony i wybrać wartość karty.
  9. Czy środki z karty podarunkowej można wykorzystać na kilka różnych rezerwacji?
  10. Niestety nie. Jeśli wartość rezerwacji jest mniejsza od kwoty dostępnej na karcie podarunkowej, niewykorzystane środki przepadają.
  11. Jakie są korzyści z polecania waszej strony znajomym?
  12. Za każdą osobę, która z Twojego polecenia dokona rezerwacji na naszej stronie, otrzymasz bonus w wysokości 50 zł. Kwota ta zasili Twoje konto Travelist – środki z niego można wykorzystać na kolejne rezerwacje.

Powiadomienia mailowe

  1. Nie chcę dostawać waszego newslettera. Co mam zrobić?
  2. Aby z rezygnować z powiadomień mailowych, należy kliknąć w odpowiedni przycisk w stopce newslettera lub wejść w zakładkę „Moje konto” w prawym górnym rogu strony, następnie wybrać „Twoje dane” i „Ustawienia e-mail”, po czym kliknąć „Zmień ustawienia newslettera”. Przypominamy jednak, że w ten sposób tracisz dostęp do najlepszych ofert i najbardziej atrakcyjnych promocji, jakie pojawiają się na naszej stronie. Może więc warto po prostu zrobić sobie przerwę – taka opcja również jest dostępna w ustawieniach konta.
  3. Chcę dostawać newsletter rzadziej/częściej. Co mam zrobić?
  4. Zmiany częstotliwości otrzymywania newslettera można dokonać w zakładce „Moje konto”. Należy wejść w „Twoje dane” i „Ustawienia e-mail”, a następnie „Zmień ustawienia newslettera”.
  5. Jak długo obowiązują promocje zamieszczone w waszym newsletterze?
  6. Informacja o tym znajduje się przy każdej ofercie, jednak wszystkie oferty mają ograniczoną dostępność i mogą zostać wyprzedane.
  7. Czy oferty zamieszczone w newsletterze dostępne są również na stronie?
  8. Tak, oferty z newslettera zawsze są dostępne z poziomu strony internetowej. Powiadomienia mailowe służą upewnieniu klubowiczów, że najatrakcyjniejsze oferty przygotowane przez Travelist ich nie ominą.

Opinie

  1. Pobyt w hotelu bardzo mi się podobał/nie podobał. Czy mogę wyrazić swoją opinię na waszej stronie?
  2. Tak, każdy gość po powrocie z hotelu może dodać swoją opinię. Wystarczy wejść w zakładkę „Moje konto” w prawym górnym rogu strony i wybrać pole „Oceń hotel”.
  3. Kto może wyrażać opinie na waszej stronie? Jaka jest wiarygodność tych opinii?
  4. Opinie mogą dodawać tylko osoby, które dokonały rezerwacji w danym hotelu za pośrednictwem naszej strony i rzeczywiście ten hotel odwiedziły. Z tego powodu ich wiarygodność jest bardzo duża.
  5. W jaki sposób obliczana jest „Ocena gości” na waszej stronie?
  6. Jest to średnia z ocen wszystkich użytkowników, którzy dodali opinię o danym hotelu.
  7. Czy można zamieścić opinię anonimowo?
  8. Tak.
  9. Czy opinia może mieć dowolną długość?
  10. Nie. Maksymalna długość opinii opublikowanej na naszej stronie to ok. 2500 znaków. Jeśli ta wartość jest przekroczona, system automatycznie ucina pozostałą treść.
  11. Dodałem opinię o hotelu, w którym byłem, jednak nie widzę jej na stronie. Dlaczego?
  12. Opinie są wyświetlane dopiero wówczas, gdy dany hotel zostanie oceniony przez min. 3 gości. Jednocześnie z przyczyn systemowych proces publikacji nowych opinii na naszej stronie może trwać do 2 tygodni.

Używamy plików Cookies, aby optymalizować naszą witrynę. Możesz zaktualizować ustawienia przeglądarki, jeśli nie wyrażasz na to zgody.
Polityka plików Cookies