Niestety, ta oferta nie jest już aktywna.

Offer for e2e tests number 1- do not use

Travelist ulubiona oferta
Aasiaat, Kitaa, Grenlandia
Cena Travelist:
od 1

/ 2 os.

Offer for e2e tests number 1- do not useAasiaat, Kitaa, Grenlandia
Cena Travelist:
od 1

/ 2 os.

Offer for e2e tests number 1- do not use

Pięć gwiazdek, 2 poziomy basenów i ponad 1100 m2 wodnego relaksu, blisko 30 gabinetów SPA i odnowy biologicznej oraz dziesiątki innych atrakcji dla całej rodziny – a wszystko to zaledwie 500 m od plaży. W największym i najnowocześniejszym kompleksie hotelowo-rekreacyjnym na Pomorzu przekonasz się wszystkimi zmysłami, na czym polega mnożenie przyjemności

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

    Cena nie zawiera

    • obowiązkowej opłaty klimatycznej
    • opłaty za parking – 30 zł/doba
    • opłat za pozostałe usługi w hotelu

    Warto wiedzieć

    Doba hotelowa
    13:00 - 12:00
    children
    Mam tyle stylu że aż boli
    extra_beds
    Dostawki dla osób pow. 15 lat (ze świadczeniami):
    130 zł/doba
    Change me
    **
    Dzieci do lat 3 na łóżku z rodzicami – gratis (ze świadczeniami)
    Dzieci w wieku 4-12 lat na dostawce (ze świadczeniami): 
    80-140 zł/doba
     
    **
    Change me
    **
    Dostawki dla osób pow. 12 lat (ze świadczeniami):
    200 zł/doba
     
    W pokoju Standard możliwa jest maks. 1 niewielka dostawka (ok. 1 m szerokości) – dla dziecka lub os. dorosłej
    Change me
    Czytaj więcej o pobytach dzieci i dostawkach w zakładce „Dzieci”
    Change me
    Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
    Change me
    Brak możliwości przyjazdu z pupilem
    Change me
    Parking – 30 zł/doba
    Change me
    Doba hotelowa: 15-11
    Płatność
    Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.

    Warunki

    Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

    Transport nie jest wliczony w cenę.

    Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

    Informacja dla konsumentów

    Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Travelist Test Partner, Fabryczna 5, PL7010359657 (dalej „Oferent”).

    Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

    Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

    Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

    Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

    Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

    Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

    O hotelu

    TEST NIE STANOWI OFERTY
    Czytaj więcej

    Udogodnienia

    • Recepcja czynna całą dobę
    • Klimatyzacja
    • Bar
    • Parking dla rowerów
    • Wypożyczalnia rowerów
    • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
    • Bezpłatny parking w hotelu
    • Darmowy parking publiczny
    • Bezpłatny Internet Wi-Fi
    • Siłownia
    • Jacuzzi
    • Basen kryty
    • Winda
    • Przechowalnia bagaży
    • Hotel dla niepalących
    • Basen zewnętrzny
    • Płatny parking w hotelu
    • Płatny parking publiczny
    • Płatny Internet Wi-Fi
    • Parking w hotelu
    • Możliwość przyjazdu z pupilem
    • Plac zabaw dla dzieci
    • Restauracja
    • Room service
    • Sauna
    • Spa

    Pokoje

    Pokaż wszystkie pokoje
    card

    OFFER FOR E2E TESTS NUMBER 1- DO NOT USE

    TEST NIE STANOWI OFERTY