Offer for e2e tests number 1- do not use
Aasiaat, Kitaa, Grenlandia
Cena Travelist:
/ 2 os.
Cena Travelist:
/ 2 os.
Offer for e2e tests number 1- do not use
Pięć gwiazdek, 2 poziomy basenów i ponad 1100 m2 wodnego relaksu, blisko 30 gabinetów SPA i odnowy biologicznej oraz dziesiątki innych atrakcji dla całej rodziny – a wszystko to zaledwie 500 m od plaży. W największym i najnowocześniejszym kompleksie hotelowo-rekreacyjnym na Pomorzu przekonasz się wszystkimi zmysłami, na czym polega mnożenie przyjemności
Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?
Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet
Cena nie zawiera
- obowiązkowej opłaty klimatycznej
- opłaty za parking – 30 zł/doba
- opłat za pozostałe usługi w hotelu
Warto wiedzieć
- Doba hotelowa
- 13:00 - 12:00
- children
- Mam tyle stylu że aż boli
- extra_beds
- Dostawki dla osób pow. 15 lat (ze świadczeniami):
130 zł/doba - Change me
- **
Dzieci do lat 3 na łóżku z rodzicami – gratis (ze świadczeniami)
Dzieci w wieku 4-12 lat na dostawce (ze świadczeniami):
80-140 zł/doba
** - Change me
- **
Dostawki dla osób pow. 12 lat (ze świadczeniami):
200 zł/doba
W pokoju Standard możliwa jest maks. 1 niewielka dostawka (ok. 1 m szerokości) – dla dziecka lub os. dorosłej - Change me
- Czytaj więcej o pobytach dzieci i dostawkach w zakładce „Dzieci”
- Change me
- Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
- Change me
- Brak możliwości przyjazdu z pupilem
- Change me
- Parking – 30 zł/doba
- Change me
- Doba hotelowa: 15-11
- Płatność
- Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.
Warunki
Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.
Transport nie jest wliczony w cenę.
Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN
Informacja dla konsumentów
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: Travelist Test Partner, Fabryczna 5, PL7010359657 (dalej „Oferent”).Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.
Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.
Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.O hotelu
Udogodnienia
- Recepcja czynna całą dobę
- Klimatyzacja
- Bar
- Parking dla rowerów
- Wypożyczalnia rowerów
- Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
- Bezpłatny parking w hotelu
- Darmowy parking publiczny
- Bezpłatny Internet Wi-Fi
- Siłownia
- Jacuzzi
- Basen kryty
- Winda
- Przechowalnia bagaży
- Hotel dla niepalących
- Basen zewnętrzny
- Płatny parking w hotelu
- Płatny parking publiczny
- Płatny Internet Wi-Fi
- Parking w hotelu
- Możliwość przyjazdu z pupilem
- Plac zabaw dla dzieci
- Restauracja
- Room service
- Sauna
- Spa
Pokoje
Pokaż wszystkie pokojeOFFER FOR E2E TESTS NUMBER 1- DO NOT USE
Zobacz ofertę