Niestety, ta oferta nie jest już aktywna.

Może to Cię zainteresuje?

Hotel Zagreb

Travelist ulubiona oferta
Karlobag, Ličko-senjska županija, Chorwacja
4.1
/5
(Bardzo dobry)
Cena w obiekcie:

403

Cena Travelist:

od 328

/ 2 os.

Hotel ZagrebKarlobag, Ličko-senjska županija, Chorwacja
Cena w obiekcie:

403

Cena Travelist:

od 328

/ 2 os.

Chorwackie wakacje 100 m od plaży

Rodzinny hotel 3* z widokiem na Adriatyk w zatoce Kvarner, u stóp gór Welebit – śniadania i kolacje lub pełne wyżywienie, dostęp do basenów, sauna i więcej w cenie!

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji

  • Zarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • Odwołaj rezerwację w razie zmiany planów
  • Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy
free cancellation

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 14 dni przed datą przyjazdu. Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist. Więcej informacji w sekcji „Warunki”, po kliknięciu w „Warunki Rezygnacji”
  • Zakwaterowanie
  • Śniadania (w godz. 7-9) w formie bufetu i kolacje lub 3 posiłki dziennie: śniadania, lunche (w godz. 12:30-14) i kolacje (w godz. 18:45-20); w formie bufetu; lunche są z napojami (wino, piwo, sok, cola lub lemoniada); możliwość wyboru na dalszym etapie rezerwacji
  • 20% rabatu na usługi wellness
  • Dostęp do sauny (60 min pobyt/os.)
  • Dostęp do basenu wewnętrznego i zewnętrznego
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty turystycznej (płatność na miejscu w recepcji)
  • Opłaty za parking - 4 EUR/auto/doba
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu

Warto wiedzieć

Dzieci i dostawki
Możliwość 2 dostawek dla dzieci do 17 lat (ze świadczeniami). Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.
Brak opcji dostawki dla osób od 18 lat.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Nie
Parking
Za dopłatą - 4 EUR/auto/doba

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy jest Oferent, którego dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do tej rezerwacji obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: HOTEL ZAGREB d.o.o., Obala Vladimira Nazora 25, HR52455830762 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,1/5
22 opinie

Najnowsze

E
Edyta, 26-35Rodzina

Piękny kraj, niesamowite widoki

4/5

Plusy: Podobaly mi się widoki, które naprawdę zapierają dech

Minusy: Hotel nie jest zbyt dobry, warunki pokojowe kiepskie, jedzenie średnie (śniadania codziennie takie same).

Hotel kiepski, jedzenie średnie, na miejscu dopłacałam ponad 50 euro za parking i "podatek turystyczny"
24.09.2024
A
Alicja, 36-45Rodzina

Beznadzieja totalna

4/5

Zagrzybionej klimatyzacji, nieposprzątanego pokoju, miliona schodów do pokonywania minimum 3 razy dziennie.

Pokoje dostaliśmy o 14. Pierwsze wrażenie - jest ok. Wygodne łóżko, duży balkon, pokój z pięknym widokiem na morze i wyspę Pag.
22.09.2024
K
Krzysztof, 26-35Rodzina

Podróż ok, wakacje ok, hotel tragedia

5/5

Plusy: Transport własny bez problemu

Minusy: Hotel nieporozumienie. Syf, zaniedbania wszędzie, zaczynając od łazienki która swoje lata świetności skończyła w latach 2010... Wszędzie brud i rdza.

Nie polecam na przyszłość. Oferta niezgodna z opisem. Miejsce co do lokalizacji super. Sam hotel wymaga gruntownego remontu.
19.08.2024
B
Basia, 36-45Rodzina

Karlobag

4/5

Plusy: Bardzo szybko hotel nas zameldował, codziennie wymieniane ręczniki, papier i kosmetyki, dosyć dużo leżaków na basenie.

Minusy: Niby bufet w formie szwedzkiego stołu, ale nie dokońca można samemu z niego korzystać przez co robią się duże kolejki i brak klimatyzacji na stołówce

18.08.2024
N
Natalia, 36-45Rodzina

Najlepszy hotel dla rodzin z dziećmi

5/5

Cisza, spokój, nie ma tłumów, fajne plaze

Wszystko super, bardzo miła obsluga
11.08.2024

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Hotel Zagreb*** mieści się w spokojnej wiosce rybackiej Karlobag w zatoce Kvarner, u podnoża gór Welebit. Od utwardzonej plaży dzieli go zaledwie 3-minutowy spacer, więc miłośnicy opalania i pływania w morzu będą zachwyceni. Ale Karlobag będzie również świetną baza wypadową do górskich wędrówek, wypraw na okoliczne wyspy - w tym sąsiednią wyspę Pag - oraz zwiedzania oddalonego o mniej niż 2 godziny jazdy Parku Narodowego Jezior Plitwickich. Wybudowany w 1985 r. hotel kilka lat temu przeszedł kompletną renowację. Dziś dysponuje 104 wygodnymi i przytulnymi pokojami z klimatyzacją, balkonem, prywatną łazienką i telewizorem.
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen kryty
- basen zewnętrzny
- sauna
- masaże
- zabiegi spa
- wypożyczalnia rowerów
DLA NAJMŁODSZYCH
- plac zabaw
- sala zabaw
- program animacyjny w sezonie wakacyjnym
JEDZENIE I PICIE
Na miejscu funkcjonuje restauracja, serwująca smaczne dania kuchni regionalnej w formie bufetu. Duży wybór dań sprawi, że nigdy nie będziesz głodny. Ponadto goście mają do dyspozycji bar z tarasem.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Wypożyczalnia rowerów
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Basen kryty
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Basen zewnętrzny
  • Płatny parking w hotelu
  • Plac zabaw dla dzieci
  • Restauracja
  • Room service
  • Sauna
  • Spa
  • Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-os. z opcją dwóch dostawek

Pokój 2-os. z opcją dwóch dostawek

Klimatyzowany pokój z 1 łóżkiem podwójnym i 1 łóżkiem pojedynczym. Pow. ok. 22 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Mini lodówka
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Karlobag

Główną atrakcją tego spokojnego miasteczka w zatoce Kvarner jest piękna lokalizacja między morzem i górami oraz widok na sąsiednią wyspę Pag. Miłośnicy zwiedzania mogą zajrzeć do XVIII-wiecznego klasztoru kapucynów lub wspiąć się do górujących nad miejscowością ruin średniowiecznej fortecy. Jeszcze wyżej wznosi się Welebit – największy masyw górski w Chorwacji, oddzielający środek kraju od wybrzeża adriatyckiego. Urzeka surowym skalistym krajobrazem, głębokimi kanionami i pięknymi widokami. Będąc w okolicy, koniecznie trzeba wybrać się do Parku Narodowego Paklenica, a przy okazji odwiedzić Muzeum Winnetou. Klasyczne jugosłowiańskie filmy o słynnym Apaczu były bowiem kręcone w tutejszych plenerach. Karlobag sprawdzi się również jako baza do nieco dalszych wypadów, przede wszystkim do oddalonego o niecałe 2 godziny jazdy Parku Narodowego Jezior Plitwickich.


Lokalizacja

100 m od plaży
9,5 km od wyspy Pag
50 km od Parku Narodowego Paklenica
90 km od lotniska w Zadarze
102 km od Parku Narodowego Jezior Plitwickich

card

HOTEL ZAGREB

DLACZEGO WARTO?
Hotel Zagreb*** mieści się w spokojnej wiosce rybackiej Karlobag w zatoce Kvarner, u podnoża gór Welebit. Od utwardzonej plaży dzieli go zaledwie 3-minutowy spacer, więc miłośnicy opalania i pływania w morzu będą zachwyceni. Ale Karlobag będzie również świetną baza wypadową do górskich wędrówek, wypraw na okoliczne wyspy - w tym sąsiednią wyspę Pag - oraz zwiedzania oddalonego o mniej niż 2 godziny jazdy Parku Narodowego Jezior Plitwickich. Wybudowany w 1985 r. hotel kilka lat temu przeszedł kompletną renowację. Dziś dysponuje 104 wygodnymi i przytulnymi pokojami z klimatyzacją, balkonem, prywatną łazienką i telewizorem.
ATRAKCJE OBIEKTU
- basen kryty
- basen zewnętrzny
- sauna
- masaże
- zabiegi spa
- wypożyczalnia rowerów
DLA NAJMŁODSZYCH
- plac zabaw
- sala zabaw
- program animacyjny w sezonie wakacyjnym
JEDZENIE I PICIE
Na miejscu funkcjonuje restauracja, serwująca smaczne dania kuchni regionalnej w formie bufetu. Duży wybór dań sprawi, że nigdy nie będziesz głodny. Ponadto goście mają do dyspozycji bar z tarasem.