Best Western Plus Kraków Old Town

Travelist ulubiona oferta
Kraków, Małopolskie
4.8
/5
(Znakomity)
Cena w obiekcie:
420
Cena Travelist:
od 332

/ 2 os.

Best Western Plus Kraków Old TownKraków, Małopolskie
Cena w obiekcie:
420
Cena Travelist:
od 332

/ 2 os.

Komfort w samym sercu Krakowa

Klimatyczny hotel 3* w zabytkowej, odrestaurowanej kamienicy w sercu Krakowa, 5 minut spacerem od Rynku Głównego - śniadania w cenie!

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • Zakwaterowanie
  • Śniadania
  • Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • Opłaty klimatycznej (płatność na miejscu)
  • Opłaty za parking - 65 zł/auto/doba
  • Opłat za pozostałe usługi w hotelu (kręgle, sauny, masaże itp.)

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
15:00 - 12:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko do 4 lat na łóżku z rodzicami gratis (ze świadczeniami); po dodaniu dziecka w składzie podróżnych.

W Pokoju 2-os. z opcją dostawki, możliwość dostawki w formie łóżka polowego dla 1 dziecka w wieku 5-15 lat (ze świadczeniami).

Wybierz daty w kalendarzu oraz skład podróżnych, by sprawdzić aktualną cenę pobytu z dostawką.

Brak możliwości dostawki dla osób od 16 lat.

W Pokoju 2-osobobywm brak możliwości dostawki.

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Nie.
Parking
Za dopłatą – 65 zł/auto/doba.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: SATORIA GROUP S.A., Mangalia 1a, PL5271557591 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

4,8/5
37 opinii

Najnowsze

M
MARIUSZ , 46-55Para

5/5

29.04.2025
A
Anita, 36-45Rodzina

Kraków

5/5

Plusy: Hotel usytuowany w świetnym miejscu. Niby z daleka od tłumów, a 5 min drogi do rynku. My trafiliśmy na duży pokój dwuosobowy. Rezerwacja była z dzieckiem, brakowało poduszki i ręcznika dla dziecka, ale po zgłoszeniu sprawa została rozwiązana. Obsługa bardzo miła, wszyscy uśmiechnięci i pomocni. Na plus oceniam również czystość pokoju. Łazienka bardzo czysta i przestronna.

Minusy: Śniadania bardzo słabe.Nie wyszlismy głodni, ale do jedzenia praktycznie jajka, parówka i ser. Brakowało warzyw, panie chyba nie nadążały uzupełniać braków.

22.07.2024
A
Agata, 26-35Rodzina

2 dni w Krakowie

5/5

wszystko ok
10.03.2024
M
Marcin, 36-45Rodzina

Udany weekend

5/5

Wszystko super-lokalizacja, pokoje, obsługa i śniadania.Polecam :-)

Wszystko idealnie
12.01.2024
A
Aldona , 46-55Para

Urokliwa podróż

5/5

16.11.2023
A
Aleksander, 56+Para

5/5

23.10.2023
J
Justyna, 36-45Para

Udany weekend

5/5

Super hotel z bardzo dobrą lokalizacją. Blisko Wawel, jak również Stary Rynek. Bardzo miła obsługa w hotelu, czystość na wysokim poziomie.
23.10.2023
T
Tomasz, 56+Rodzina

5/5

26.07.2023
T
Tomasz, 36-45Rodzina

Lajkonik

5/5

Plusy: Ciekawa opcja na zwiedzanie Krakowa

Minusy: Podczas rezerwacji brak opcji rezerwacji parkingu. Wyświetlenie ceny bez możliwosci włączenia do rezerwacji to chyba jakiś błąd systemu.

Świetna lokalizacja - przystanek tramwajowy tuż obok. Wspaniałe śniadania, przemiła obsługa.
17.06.2023
R
Robert, 36-45Para

Odpoczynek

5/5

Pobyt i podróż niezapomnianą

16.03.2023
I
Izabela, 46-55Para

Udany wyjazd

4/5

13.02.2023
I
Izabela, 36-45Para

Udany pobyt

4/5

Hotel bardzo dobrze usytuowany, wszędzie blisko a jednocześnie spokojnie. Pyszne jedzenie i miła obsługa. Polecam

13.02.2023
A
Arkadiusz

4/5

30.01.2023
M
Marcin, 36-45Para

Udany pobyt

5/5

Plusy: Bliskość Starego Miasta, czystość w hotelu i smaczne śniadania.

Minusy: Obsługa na śniadaniu. Mało sprawna przez co zdarzały się przestoje.

01.11.2022
B
Beata, 36-45Para

Świetna przygoda.

5/5

Miła obsługa i szyja realizacja bezproblemowo,

Hotel świetny, super lokalizacja, śniadania przepyszne, obsługa i czystość bardzo dora.
24.10.2022
A
Aleksander, 56+Para

5/5

17.10.2022
J
Jan, 46-55Para

very good

4/5

breakfast

01.10.2022
A
Anna, 36-45Para

5/5

Super lokalizacja hotelu, bardzo dużym plusem jest dostępny parking. Pokój malutki ale posiadał wszystko co potrzeba, jedynym mankamentem byla szerokość "dwuosobowego" łóżka- zdecydowanie za wąskie, miało jakieś 120cm (na oko bo miarki ze sobą nie mieliśmy) zdecydowanie za mało by 2 osoby mogły się komfortowo wyspać
30.08.2022
M
Marcin, 36-45Para

krakow - wszedzie blisko

5/5

08.08.2022
M
Małgorzata, 56+Para

Podróż kulturalna

5/5

Wspaniały hotel Dwie fantastyczne wystawy - Malczewski romantyczny i Sztuka Nowoczesna z kolekcji Lubomirskich

Świetny hotel, czyściutki i przestronny pokój, miła i pomocna obsługa; parking przy hotelu i super lokalizacja
24.07.2022
I
Izabela, 36-45Znajomi

5/5

27.06.2022
M
Marcelina, 36-45

Wycieczka rodzinna

5/5

Bardzo dobra lokalizacja, tuż przy głównej drodze, przy parku, blisko do wszystkich znanych atrakcji turystycznych i miejsc historycznych. Blisko do Konsulatu Stanów Zjednoczonych, jeżeli ktoś ma potrzebę wizyty. Bardzo czysto, przytulnie. Jedzenie również godne polecenia

21.06.2022
A
Anna, 36-45Rodzina

5/5

06.06.2022
M
Milena, 26-35Rodzina

5/5

Wszystko super bardzo mila obsługa
03.05.2022
M
Monika, 36-45

Majówka

5/5

Wszystko ok. Pokój był gotowy wcześniej i nie było problemów z zameldowaniem. W dni wyjazdu bez problemu można zostawić bagaż na przechowanie. Personel miły i pomocny

03.05.2022
P
Patrycja, 36-45Para

Świetna lokalizacja i bardzo miły personel

5/5

15.04.2022
D
Dariusz, 36-45Para

5/5

15.11.2021
M
Marcin

5/5

19.10.2021
G
GrzegorzRodzina

Zwiedzanie Krakowa

5/5

Hotel doskonale położony. Jakość świadczonych usług bardzo wysoka. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu i przepysznych śniadań, w tym codziennie świeżych pischingerów.
27.09.2021
G
GalynaRodzina

Kraków/Best Western Plus Kraków Old Town

5/5

Hotel idealny. Obsługa hotelu na najwyższym poziomie, pokój czysty, wyżywienie bardzo smaczne, dobrej jakości i urozmaicone. Polecam!
26.09.2021
K
KrzysztofPara

Boski

5/5

19.09.2021
S
SebastianRodzina

Boski

5/5

18.09.2021
A
Anonimowy gośćRodzina

Brak precyzji

3/5

Brak informacji przy rezerwacji o tym, że jest tylko 20 miejsc na parkingu. Niby są, ale przyjeżdżasz i... ups!!! Proszę sobie poszukać miejsca na innym parkingu!!! Nie w porządku. Jedzenie smaczne, ale śniadania przypominają polowanie, gdzie kubki do herbaty?? Może jeszcze przyniosą jajecznicę, a co z ciastem i owocami? Pokój czysty, przestronny i wygodny i to chyba wszystko... i lokalizacja ok.
12.09.2021
I
IlonaRodzina

Rodzinne zwiedzanie

5/5

POLECAM!!! Śniadanie pyszne, wszędzie blisko i personel bardzo MIŁY.
23.06.2021
K
KatarzynaRodzina

Super!!

5/5

Od pierwszego wejścia byliśmy mile zaskoczeni Wszędzie bardzo blisko. Bardzo wysoki poziom.
20.06.2021
B
Bożena, ŚląskPara

Boski

5/5

Bardzo polecamy ten hotel, wszędzie bardzo blisko, fajne pokoje i wspaniała obsługa. Jesteśmy bardzo zadowoleni
30.05.2021
B
BeataRodzina

Boski

5/5

Hotel w doskonałej lokalizacji, pokoje przytulne. Pracownicy uśmiechnięci i bardzo życzliwi. Na pewno jeszcze tam wrócę. Polecam
23.05.2021

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Best Western Plus Krakow Old Town to klimatyczny hotel o designerskim wystroju w samym sercu Krakowa. Obiekt mieści się w zabytkowej, odrestaurowanej kamienicy w odległości ok. 5-min. spaceru od Rynku Głównego, a także ok. 500 m od Wawelu i 1 km od dzielnicy Kazimierz. To zatem idealne miejsce na poznawanie największych atrakcji grodu Kraka.
Na miejscu czekają na gości eleganckie i jednocześnie przytulne pokoje z licznymi udogodnieniami. Pokoje są klimatyzowane oraz wyposażone w łazienkę z prysznicem, kosmetyki i ręczniki, telewizor, lodówkę, zestaw do parzenia kawy i herbaty, a także bezprzewodowy Internet.
 
JEDZENIE I PICIE
Hotel dysponuje restauracją MidTown, serwującą dania kuchni polskiej oraz międzynarodowej. Menu jest ponadto co jakiś czas wzbogacane o sezonowe specjały Szefa Kuchni. Rano w restauracji serwowane są urozmaicone śniadania. W hotelu działa ponadto bar z ogródkiem.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bar
  • Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Przechowalnia bagaży
  • Hotel dla niepalących
  • Płatny parking w hotelu
  • Restauracja
  • Room service

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy

Pokój 2-osobowy

Pokój z 1 łóżkiem podwójnym lub 2 łóżkami pojedynczymi. Pow. ok. 14 m2.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Ekspres do kawy
  • Mini lodówka
  • Darmowe Wi-Fi
Pokój 2-osobowy z opcją dostawki

Pokój 2-osobowy z opcją dostawki

Pokój z 1 łóżkiem podwójnym lub 2 łóżkami pojedynczymi. Pow. ok. 14 m2. Możliwa dostawka w formie łóżka polowego.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • Sejf
  • TV
  • Zestaw kosmetyków
  • Zestaw do parzenia kawy i herbaty
  • Mini lodówka
  • Darmowe Wi-Fi

Kraków

Mekka artystów, dawna stolica Polski, podwawelski gród - tym jest Kraków, ale czym w zasadzie nie jest? Pod względem liczby zabytków i atrakcji na kilometr kwadratowy Kraków zostawia w tyle jakiekolwiek inne polskie miasto. Wśród obowiązkowych kadrów w albumie z przechadzki po mieście muszą znaleźć się m.in.: Rynek Główny z Sukiennicami i Ratuszem, Kościół Mariacki, Brama Floriańska, Barbakan czy królewski Wawel i słynny Kazimierz. To również bezdenna studnia sztuki -liczne teatry (ze słynnym Teatrem Starym na czele), kina studyjne, awangardowe galerie i muzea zapewnią kulturalną strawę nawet na najdłuższy pobyt. Kulinarnie dawny Gród Kraka to dużo więcej niż legendarny „Wierzynek”, w którym obiadował ponoć sam Kazimierz Wielki. Dziś stolica Małopolski znajduje się w czołówce jeśli chodzi o różnorodność kuchni - zjemy tu pysznego pad thaia, neapolitańską pizzę, jak i klasyczny żurek czy prawdziwe krakowskie obwarzanki. Wokół Krakowa również jest co zwiedzać - Wieliczka, Oświęcim, Tyniec, Ojców i Pieskowa Skała, a nawet Zakopane.


Lokalizacja

500 m od Rynku Głównego i Wawelu
1 km od Barbakanu Krakowskiego
1 km od Kazimierza
1,1 km od Galerii Krakowskiej
1,2 km od Bazyliki Św. Floriana
1,2 km od dworca Kraków Główny

card

BEST WESTERN PLUS KRAKÓW OLD TOWN

DLACZEGO WARTO?
Best Western Plus Krakow Old Town to klimatyczny hotel o designerskim wystroju w samym sercu Krakowa. Obiekt mieści się w zabytkowej, odrestaurowanej kamienicy w odległości ok. 5-min. spaceru od Rynku Głównego, a także ok. 500 m od Wawelu i 1 km od dzielnicy Kazimierz. To zatem idealne miejsce na poznawanie największych atrakcji grodu Kraka.
Na miejscu czekają na gości eleganckie i jednocześnie przytulne pokoje z licznymi udogodnieniami. Pokoje są klimatyzowane oraz wyposażone w łazienkę z prysznicem, kosmetyki i ręczniki, telewizor, lodówkę, zestaw do parzenia kawy i herbaty, a także bezprzewodowy Internet.
 
JEDZENIE I PICIE
Hotel dysponuje restauracją MidTown, serwującą dania kuchni polskiej oraz międzynarodowej. Menu jest ponadto co jakiś czas wzbogacane o sezonowe specjały Szefa Kuchni. Rano w restauracji serwowane są urozmaicone śniadania. W hotelu działa ponadto bar z ogródkiem.