Garni Hotel Olimpija Plus
Kumbor, Opština Herceg Novi, Czarnogóra
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Cena w obiekcie:
Cena Travelist:
/ 2 os.
Wakacje pełne wrażeń w miasteczku portowym w Czarnogórze nad Adriatykiem
#Czterogwiazdkowy hotel w klimatycznym miasteczku portowym – śniadania w cenie
Dostępna opcja bezpłatnej anulacji
Zarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
Odwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów
Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy
Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?
Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet
- BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 15 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist.
- Zakwaterowanie
- Śniadania w formie bufetu w godz. 7-9
- Parking Internet Wi-Fi
Cena nie zawiera
- obowiązkowej opłaty klimatycznej: 1,5 EUR/osobę/dzień
- opłat za pozostałe usługi na terenie obiektu
Warto wiedzieć
- Doba hotelowa
- 14:00 - 11:00
- Dzieci i dostawki
- 1 dziecko do 1 roku życia na łóżku z rodzicami W CENIE
1 dziecko od 2 do 8 lat na dodatkowym łóżku –
W CENIE (w pokoju 4-os.)
13 EUR/dziecko/doba (w pokoju 2-os.)
Brak możliwości dostawek dla starszych dzieci; maksymalnie 1 dodatkowe łóżko
W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe). - Z pupilem
- Nie
- Inne
- Obowiązkowa opłata klimatyczna – 1,5 EUR/doba/os.
Warunki
Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.
Transport nie jest wliczony w cenę.
Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN
Informacja dla konsumentów
Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: VIPEX d.o.o., Bratsstva i Jedinstva 35, ME02190516 (dalej „Oferent”).Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.
Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.
Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.
Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.
Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.
Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.O hotelu
Czterogwiazdkowy Hotel Garni Hotel Olimpija Plus to komfortowy obiekt położony w klimatycznym miasteczku portowym zaledwie 200 metrów od Zatoki Kotorskiej. Znaleźć tu można krystalicznie czyste morze, piaszczyste plaże, przepiękne Stare Miasto otoczone tureckimi murami obronnymi oraz wzgórza pełne palm, cyprysów i drzew cytrusowych. W okolicy znaleźć można nie tylko fantastyczne zabytki, ale też liczne trasy spacerowe. Co ważne miejsce to jest też doskonałą bazą wypadową do odwiedzania okolicznych atrakcji – w pobliżu znajduje się m.in. miasto Kotor, Budva, słynny Dubrovnik czy Park Narodowy Lovcen.
Goście wypocząć mogą w przestronnych i komfortowo urządzonych pokojach z balkonem. W każdym znajduje się duże podwójne łóżko, TV oraz łazienka z wanną lub prysznicem. Na terenie całego ośrodka można korzystać z bezprzewodowego Internetu.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Taras
JEDZENIE I PICIE
W hotelu znajdują się restauracja à la carte oraz bar. Niedaleko hotelu znaleźć można także sklepy i restauracje.
Udogodnienia
- Recepcja czynna całą dobę
- Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
- Bezpłatny parking w hotelu
- Bezpłatny Internet Wi-Fi
- Przechowalnia bagaży
- Hotel dla niepalących
- Restauracja
Pokoje
Pokaż wszystkie pokojePokój dwuosobowy
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- TV
- Klimatyzacja
- Zestaw kosmetyków
- Mini lodówka
- Darmowe Wi-Fi
Pokój czteroosobowy
- Prywatna łazienka
- Prysznic
- Klimatyzacja
- Zestaw kosmetyków
- Mini lodówka
- Darmowe Wi-Fi
Herceg Novi
Herceg Novi to urokliwe miasteczko portowe położone w Czarnogórze, tuż obok granicy z Chorwacją. Jest to najbardziej „śródziemnomorskie” i romantyczne miasto ze wszystkich czarnogórskich miast. Znajduje się tu m.in. się urokliwa, położona na górskim zboczu, starówka, wieża zegarowa, która jest jednym z symboli miasta, oraz świetnie zachowana, XVI-wieczna fortyfikacja. Jednak ciekawa architektura i zabytki to nie wszystko – Herceg Novi to także plaże i piękne parki, w których rosną palmy, sukulenty czy magnolie. Będąc tu, warto zobaczyć też Zatokę Kotorską, Góry Orjen czy wybrać się na Półwysep Lustica.
Lokalizacja
0,2 km do Zatoki Kotorskiej
5,2 km do Wieży zegarowej w Herceg Novi
8,9 km do Cerkwi św. Sawy
11,6 km do lotniska Tivat
GARNI HOTEL OLIMPIJA PLUS
Czterogwiazdkowy Hotel Garni Hotel Olimpija Plus to komfortowy obiekt położony w klimatycznym miasteczku portowym zaledwie 200 metrów od Zatoki Kotorskiej. Znaleźć tu można krystalicznie czyste morze, piaszczyste plaże, przepiękne Stare Miasto otoczone tureckimi murami obronnymi oraz wzgórza pełne palm, cyprysów i drzew cytrusowych. W okolicy znaleźć można nie tylko fantastyczne zabytki, ale też liczne trasy spacerowe. Co ważne miejsce to jest też doskonałą bazą wypadową do odwiedzania okolicznych atrakcji – w pobliżu znajduje się m.in. miasto Kotor, Budva, słynny Dubrovnik czy Park Narodowy Lovcen.
Goście wypocząć mogą w przestronnych i komfortowo urządzonych pokojach z balkonem. W każdym znajduje się duże podwójne łóżko, TV oraz łazienka z wanną lub prysznicem. Na terenie całego ośrodka można korzystać z bezprzewodowego Internetu.
ATRAKCJE OBIEKTU
- Taras
JEDZENIE I PICIE
W hotelu znajdują się restauracja à la carte oraz bar. Niedaleko hotelu znaleźć można także sklepy i restauracje.
Zobacz ofertę