Niestety, ta oferta nie jest już aktywna.

Hotel Edita

Travelist ulubiona oferta
Ulcinj, Ulcinj, Czarnogóra
2.3
/5
Cena w obiekcie:
252
Cena Travelist:
od 220

/ 2 os.

Hotel EditaUlcinj, Ulcinj, Czarnogóra
Cena w obiekcie:
252
Cena Travelist:
od 220

/ 2 os.

Wakacyjna przygoda w Czarnogórze

#Wymarzone wakacje pośród orientalnej mieszanki kultur, smaków i zapachów w nadmorskim kurorcie Ulcinj – śniadania, obiadokolacje i dostęp do zewnętrznego basenu w cenie

Dostępna opcja bezpłatnej anulacji

  • reservationZarezerwuj pobyt z możliwością anulowania rezerwacji
  • cancellationOdwołaj pobyt w hotelu w razie zmiany planów
  • refundation

    Otrzymaj zwrot 100% wpłaconej kwoty w środkach Travelist na kolejne podróże - środki są ważne przez 12 miesięcy

Co możesz otrzymać w ramach tej oferty?

Wybierz daty w kalendarzu i sprawdź, co dokładnie zawiera Twój pakiet

  • BEZPŁATNA ANULACJA I ZWROT W ŚRODKACH TRAVELIST – możliwość anulowania rezerwacji w terminie do 15 dni przed rozpoczęciem pobytu (włącznie z dniem planowanego przyjazdu). Zwrot wpłaconej kwoty nastąpi w Środkach Travelist.
  • Zakwaterowanie
  • Śniadania w formie bufetu w godz. 7-9 Obiadokolacje w formie bufetu w godz. 19-21 (napoje za dopłatą)
  • Dostęp do zewnętrznego basenu
  • Parking Internet Wi-Fi

Cena nie zawiera

  • opłaty za podatek lokalny – 1 EUR/doba/os.
  • napojów do obiadokolacji
  • opłat za pozostałe usługi w obiekcie

Warto wiedzieć

Doba hotelowa
14:00 - 10:00
Dzieci i dostawki
1 dziecko do 3 lat na łóżku z rodzicami gratis (ze świadczeniami)
Dzieci w wieku 4-9 lat na dostawce – ok. 68 zł/doba (maks. 2 dostawki dla dzieci)
Brak możliwości dostawki dla osób pow. 9 lat

W Obiekcie obowiązują standardy ochrony małoletnich, o których mowa w ustawie z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 poz. 1606). W związku z powyższym, przy meldunku w Obiekcie prosimy o okazanie dokumentu tożsamości dziecka lub innego dokumentu potwierdzającego, że osoba dorosła ma prawo do sprawowania opieki na dzieckiem na terenie Obiektu (upoważnienie od rodziców dziecka lub orzeczenie sądowe).
Z pupilem
Nie
Płatność
Jeśli zarezerwujesz tę ofertę co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pobytu, możesz wybrać opcję płatności dwuczęściowej. Pierwsza część płatności wyniesie 30% ceny całkowitej. Kwoty i terminy każdej wpłaty znajdziesz na ostatnim etapie procesu rezerwacji. W przypadku nie zapłacenia drugiej części kwoty za rezerwację rezerwacja zostanie anulowana. W takim przypadku wpłacona do tej pory kwota jest bezzwrotna.

Warunki

Twoja rezerwacja jest bezpośrednią umową między Tobą a Oferentem Usług/Obiektem, dotyczącą rezerwacji pobytu zgodnie z wybraną Usługą/wybranym Obiektem lub bezpośrednią umową między Tobą a Organizatorem turystyki, dotyczącą rezerwacji Usługi Hotel+Lot. Stroną odpowiedzialną za prawidłowe wykonanie umowy w odniesieniu do rezerwacji pobytu w obiekcie jest Oferent lub Organizator turystyki w przypadku rezerwacji Usługi Hotel+Lot, których dane znajdziesz w sekcji Informacja dla konsumentów. W odniesieniu do rezerwacji usług Oferenta obowiązuje Regulamin Serwisu Travelist, Regulamin Środków i Kart Podarunkowych, Regulamin Usługi Zakwaterowania oraz Warunki Rezygnacji. W odniesieniu do rezerwacji Usługi Hotel+Lot obowiązuje Regulamin Serwisu, Regulamin Travelist Hotel+Lot oraz Warunki Rezygnacji Usługi Hotel+Lot. Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziesz w zakładce „Jak działamy” dostępnej tutaj. W przypadku Usługi Hotel+Lot Travelist działa jako agent Organizatora Turystyki.

Transport nie jest wliczony w cenę.

Travelist Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS: 0000440014, NIP: 7010359657, Regon 146394313, kapitał zakładowy: 49500PLN

Informacja dla konsumentów

Oferta pochodzi od przedsiębiorcy: DOO RH PROMET, LOZNICE b.b, ME02430266 (dalej „Oferent”).

Umowa o świadczenie usług zakwaterowania jest zawierana między Państwem jako klientem a Oferentem, za pośrednictwem Travelist. Oferent, jako strona umowy, ponosi wyłączną odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

Travelist jako dostawca internetowej platformy handlowej jedynie pośredniczy w zawarciu umowy z Oferentem, w tym umożliwia dokonywanie rezerwacji i płatności na rzecz Oferenta.

Travelist nie odpowiada za treść oferty ani sposób jej realizacji przez Oferenta. Jeśli w trakcie pobytu pojawią się jakiekolwiek zastrzeżenia do usług Oferenta – należy je zgłosić na miejscu w obiekcie. Obsługa Oferenta obiektu pomoże Państwu rozwiązać problem.

Wszelkie reklamacje związane z realizacją usług przez Oferenta można zgłaszać do Oferenta bezpośrednio lub za pośrednictwem Travelist na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist następnie niezwłocznie przekaże Państwa uwagi Oferentowi. Za sposób rozpatrzenia reklamacji odpowiada Oferent.

Podmiotem odpowiedzialnym za funkcjonowanie serwisu https://travelist.pl jest Travelist. Wszelkie uwagi co do sposobu funkcjonowania serwisu i dokonywania płatności możecie Państwo zgłaszać na adres: kontakt@travelist.pl. Travelist rozpatrzy Państwa uwagi w przeciągu 14 dni od ich wpływu.

Szczegółowe informacje na temat sposobu funkcjonowania serwisu znajdziecie Państwo w Regulaminie dostępnym tutaj lub w zakładce: „Jak działamy” dostępnej tutaj.

Opinie gości

Reviews
Każdy użytkownik, który skorzystał z oferty wybranego obiektu za pośrednictwem Travelist.pl, ma możliwość dodania swojej opinii na temat zrealizowanego pobytu, wraz z oceną w skali od 1 do 5. Na stronie oferty wyświetlona zostanie zarówno ocena wystawiona przez użytkownika, jak i średnia ocena dla całego obiektu, wyliczona na podstawie wszystkich przyznanych ocen (przy min. 3 ocenach). Travelist.pl weryfikuje opinie użytkowników.

Pełny tekst Regulaminu Publikowania Opinii jest dostępny tutaj.

2,3/5
10 opinii

Najnowsze

A
Artur, 46-55Rodzina

koszmarne wakacje

1/5

Plusy: bałaganu w edicie i traveliście

Minusy: komunikacje

nie dostałem tego za co zapłaciłem
06.08.2021
D
Dorota, 46-55Para

Hotel Edita w Czarnogórze

2/5

Plusy: Przepiękne krajobrazy, Adriatyk, dostęp do basenów i leżaków w hotelu, bardzo smaczne jedzenie, klimatyzacja w pokoju, dobre wyposażenie pokoju, bezpłatny bus na plażę i z plaży.

Minusy: Obsługa recepcji i hotelu negatywnie nastawiona do turystów Travelist, niekulturalne traktowanie klientów , odzywki typu "jak się nie podoba to wynocha", obsługa napewno nie prezentuje poziomu europejskiego hotelu 4*. Brak wolnych miejsc podczas posiłków, brak bezpłatnej kawy i herbaty do śniadania, ogólny haos podczas posiłków., czystość też pozostawia wiele do życzenia. Niestety nikomu nie poleciłabym tego hotelu na letni wypoczynek. Nam się udało, ponieważ otrzymaliśmy dobry pokój w budynku głównym, na 4 piętrze bez windy, niektórym turystom z Polski to się nie udało. Nieprzewidywalność zachowań obsługi hotelu, chamskie traktowanie klientów , w mojej opinii całkowicie wyklucza ten hotel. Dodatkową uciążliwością jest brak możliwości płatności kartą w hotelu, a także duża odległość od plaży ponad 3 km.

04.08.2021
A
Anonimowy gośćZnajomi

3/5

20.08.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

4/5

Hotel bardzo ładny,jednak koszmarnie daleko do plaży. Jest darmowy transport,ale wtedy trzeba na niej spędzi cały dzień. Pyszne jedzenie i super obsługa. Minus za brak możliwości płatności kartą.
14.08.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

pobyt rodzinny

2/5

Według oferty Travelist pokój miał mieć 48 metrów kwadratowych, a na początku był wielkości około 12 m (na trzy dorosłe osoby i jedno dziecko). Stan pokoju i łazienki pozostawiał wiele do życzenia (brak kabiny w łazience, jedynie zasłona do prysznica), brak lampek nocnych, stolika. Po niezbyt miłej rozmowie z właścicielem po dwóch nocach otrzymaliśmy pokój jak na zdjęciach oferty Travelist (nie 48 metrów, może 20). Zbyt wielu turystów, trzeba było czekać na stolik, by zjeść śniadanie czy obiad. Brak herbaty czy kawy przy śniadaniu, trzeba było dodatkowo płacić. Moja siostra niestety musiała zostać w takim pokoju do końca (brak chęci rozmowy, zdziwienie, że żąda zbyt wiele). Posiłki raczej monotonne, rano jako napój tylko mleko lub jakiś słodki napój. Nie wiem, za co 4 gwiazdki.
07.08.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

Nie polecam

1/5

Ze wzgledu na dluga podroz i opozniony lot, dotarlismy do hotelu w srodku nocy. Mimo ze poinformowalismy hotel o naszym poznym przybyciu, nikogo nie bylo na recepcji. Wyszla do nas tylko mama wlasciciela i powiedziala, ze musimy czekac do rana. Dzieki jej uprzejmosci moglismy polozyc nasza coreczke na sofie kolo recepcji. Kolo 7.00 rano zjawil sie recepcjonista. Oburzony powiedzial, ze check in jest o 15.00 i poinformowal nas, ze ze wzgledu na to, ze nie zjawilismy sie w hotelu, nasz pokoj zostal sprzedany. Kazal nam czekac na wolny pokoj. Kolo 8.00 zaprowadzil nas do pokoju, nie dajac nawet klucza. Pokoj bardzo odbiegal, niestety, od standardu pokoju oferowanego na stronie Travelist, zwlaszcza lazienka. Kiedy probowalismy porozmawiac z menagerem hotelu i pokazac mu, jaki pokoj kupilismy w ofercie, powiedzial, ze te pokoje sa drozsze - jesli chcemy taki pokoj, musimy doplacic. Probowalismy mu wytlumaczyc, ze prysznic sie nie domyka, ale zdenerwowal sie i byl gotowy wystawic nasze rzeczy za drzwi. Duzo podrozujemy i nigdy nie mielismy podobnej sytuacji. Obsluga hotelu musi sie jeszcze duzo nauczyc.
05.08.2019
A
AnnaRodzina

Oszustwo - inne warunki niż wystawione w ofercie.

1/5

Oszustwo - inne warunki niż wystawione w ofercie. Złożona i nadal nierozpatrzona reklamacja. Warunki zastane na miejscu zupełnie inne niż w ofercie - usytuowanie w innym hotelu niż w ofercie.
30.07.2019
J
JustynaRodzina

NIE POLECAM

2/5

Hotel nie posiada systemu rezerwacji, więc po przyjeździe okazało się, że nie ma pokoju. Po kilkugodzinnym oczekiwaniu otrzymaliśmy pokój w starej części (hotel to nowy obiekt z doklejonym starym pensjonatem). Pokój nie był 4*. Zajmowany przez nas pokój o metrażu maks. 12m2 z cuchnącą łazienką, w której lał się prysznic i brak było podstawowych urządzeń, np. uchwytu na słuchawkę do prysznica. Z łazienki notorycznie wydobywał się odór, woda stała w brodziku non stop powodując wylewnie się na posadzkę. Jedna rozlatująca się szafa, brak stolika, brudna lodówka, brak sejfu, niedziałający telewizor, dziury w drzwiach do łazienki, rozwalona klamka od drzwi na balkon. Nadmienię, iż pozostałe usługi w tym hotelu również nie są na najwyższym poziomie. Pokoje nie są sprzątane regularnie, brak codziennego opróżniania koszy czy wymiany ręczników. W restauracji brak wystarczającej ilości miejsc, co powoduje ciągłe czekanie na miejsce podczas posiłku. Prawie nikt nie mówi w języku angielskim, co utrudnia komunikację podczas serwowanych posiłków. Jedyny plus to kuchnia, która jest dość smaczna, aczkolwiek nie śródziemnomorska i monotonna.
29.07.2019
A
Anonimowy gośćZnajomi

Hotel Edita

2/5

Plaża, oklice i morze super, ale warunki pobytu nie na miarę gwiazdek, jakie przypisane są do obiektu. Brak miejsc przy stolikach w czasie posiłków, bardzo monotonne nie urozmaicone menu. Napoje do śniadania bardzo ograniczone bez kawy, a nawet bez wody do picia. Obsługa miła i uczynna, ale właściciele muszą się jeszcze wiele nauczyć, jeśli chodzi o pewne standardy.
15.07.2019
A
Anonimowy gośćRodzina

5/5

05.07.2019

O hotelu

DLACZEGO WARTO?
Czterogwiazdkowy Hotel Edita to nowoczesny i komfortowy obiekt położony w popularnym kurorcie Ulcinj. Hotel ten ma wiele zalet, a jedną z nich jest niewątpliwie lokalizacja – do zabytkowego centrum miasta jest ok. 2 km, podobnie do słynnej plaży Velika Plaza. Entuzjastom wypoczynku na świeżym powietrzu z pewnością spodoba się fakt, że niedaleko znajduje się przepiękne Jezioro Szkoderskie oraz Park Narodowy Lovćen. W wolnych chwilach warto udać się też do pobliskiej Albanii.
Hotel oferuje wypoczynek w przestronnych i klimatyzowanych pokojach. W każdym znajduje się wygodne podwójne łóżko (lub łóżka pojedyncze), telewizor, minibar oraz łazienka z prysznicem i WC. Na terenie całego obiektu można korzystać z bezpłatnego Wi-fi.
RELAKS I ODNOWA
Na terenie obiektu znajduje się duży odkryty basen.
JEDZENIE I PICIE
W hotelu Edita znajduje się restauracja, w której znaleźć można dania pochodzące z najbliższego regionu. Warto spróbować m.in. potraw z grilla oraz zawsze świeżych owoców morza.
Czytaj więcej

Udogodnienia

  • Recepcja czynna całą dobę
  • Klimatyzacja
  • Bezpłatny parking w hotelu
  • Bezpłatny Internet Wi-Fi
  • Hotel dla niepalących
  • Basen zewnętrzny
  • Restauracja
  • Brak udogodnień dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Pokoje

Pokaż wszystkie pokoje
Pokój 2-osobowy Standard

Pokój 2-osobowy Standard

Pokój z 1 łóżkiem podwójnym oraz sofą, powierzchnia: 22 m kw.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Mini lodówka
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi
Pokój 2-osobowy Superior

Pokój 2-osobowy Superior

Pokój z 1 łóżkiem podwójnym oraz sofą, powierzchnia: 33 m kw.
  • Prywatna łazienka
  • Prysznic
  • TV
  • Klimatyzacja
  • Mini lodówka
  • Balkon
  • Darmowe Wi-Fi

Ulcinj

Nadmorskie miasto na południu Czarnogóry słynie przede wszystkim z najdłuższej, bo aż 13-kilometrowej piaszczystej plaży po bałkańskiej stronie Adriatyku. Velika Plaža to jednak nie jedyny wabik na turystów. Kamienna starówka, położona na wzgórzu, jest idealnym miejscem na podziwianie romantycznych zachodów słońca, a orzeźwienie można uzyskać, kosztując jednego ze skarbów Ulcinj – arbuza z niezliczonych ulicznych straganów.

Jedno jest pewne. Ulcinj jest kompletnie inne niż pozostałe czarnogórskie miasta. Z pewnością duży wpływa ma na to bliskość albańskiej granicy – miasto zamieszkuje de facto więcej Albańczyków niż Czarnogórców. I widać to na każdym kroku. Tablice informacyjne są zazwyczaj w 2 językach, tak samo jak napisy w restauracjach. Wszystko to sprawia, że Ulcinj stanowi ciekawą mieszankę kulturową, a zarazem dogodną bazę wypadową – zarówno dla wielbicieli plażowania, jak i turystów ciekawych świata.


Lokalizacja

2 km do centrum miasta
2,5 m do plaży Velika Plaza
48 km do lotniska Podgorica

card

HOTEL EDITA

DLACZEGO WARTO?
Czterogwiazdkowy Hotel Edita to nowoczesny i komfortowy obiekt położony w popularnym kurorcie Ulcinj. Hotel ten ma wiele zalet, a jedną z nich jest niewątpliwie lokalizacja – do zabytkowego centrum miasta jest ok. 2 km, podobnie do słynnej plaży Velika Plaza. Entuzjastom wypoczynku na świeżym powietrzu z pewnością spodoba się fakt, że niedaleko znajduje się przepiękne Jezioro Szkoderskie oraz Park Narodowy Lovćen. W wolnych chwilach warto udać się też do pobliskiej Albanii.
Hotel oferuje wypoczynek w przestronnych i klimatyzowanych pokojach. W każdym znajduje się wygodne podwójne łóżko (lub łóżka pojedyncze), telewizor, minibar oraz łazienka z prysznicem i WC. Na terenie całego obiektu można korzystać z bezpłatnego Wi-fi.
RELAKS I ODNOWA
Na terenie obiektu znajduje się duży odkryty basen.
JEDZENIE I PICIE
W hotelu Edita znajduje się restauracja, w której znaleźć można dania pochodzące z najbliższego regionu. Warto spróbować m.in. potraw z grilla oraz zawsze świeżych owoców morza.