8,9 /10

Średnia ocena (302 opinie)

95%

naszych gości poleca ten hotel

Bardzo dobry
  • Poleć znajomym

Nowoczesny hotel przy tętniącym życiem nadmorskim bulwarze? Odpowiedź jest tylko jedna: Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront****. Z części pokojów roztacza się imponujący widok na malowniczą Zatokę Gdańską. Centrum fitness, restauracja z kuchnią skandynawską, słoneczny taras oraz w pełni wyposażone pokoje to tylko fragment hotelowej oferty. Odkryj więc urok wypoczynku w części Gdyni szczególnie kochanej przez turystów!

Travelist poleca

  • Znakomita lokalizacja – gdyński bulwar 350 m od plaży
  • Klimatyzowane pokoje z widokiem na miasto lub Zatokę Gdańską
  • Do dyspozycji gości centrum fitness, wypożyczalnia rowerów oraz słoneczny taras
  • Codzienne śniadania i obiadokolacje serwowane ze specjalnego menu w cenie
  • Dla głodomorów restauracja z daniami kuchni skandynawskiej oraz bar przekąskowy
  • Internet Wi-Fi
  • Warto wiedzieć

  • DZIECI: do 3 lat na łóżku z rodzicami – gratis (ze świadczeniami - porcje dziecięce), w wieku 4-12 lat – 80 zł/doba na dostawce (ze świadczeniami - porcje dziecięce)
  • DOSTAWKI: dzieci pow. 12 lat i dorośli – 110 zł/doba (ze świadczeniami), dostępne tylko w pokojach 2-osobowych z dostawką
  • Możliwość przyjazdu z pupilem – 100 zł/doba
  • Parking w podziemnym garażu – opłata 5 zł/godz. lub 50 zł/dzień
  • Doba hotelowa: 15-12
  • Archiwum: Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront ****

    Co na Ciebie czeka?
    Hotel Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront**** położony jest w samym sercu modernistycznej Gdyni. W sąsiedztwie hotelu znajduje się popularny deptak - Skwer Kościuszki, promenada - Bulwar Nadmorski, plaża miejska oraz przystań jachtowa. Ta wyjątkowa lokalizacja czyni obiekt najlepszym wyborem na dłuższy rodzinny wypoczynek. Hotel posiada 200 wygodnych, klimatyzowanych pokoi. Przytulny design oraz komfortowe łózka zapewniają Gościom relaks i wypoczynek. W każdym pokoju znajduje się minibar, zestaw do parzenia kawy i herbaty, żelazko z deska do prasowania, suszarka do włosów oraz sejf. Duże, panoramiczne okna zapewniają dostęp naturalnego światła, a w przypadku pokoi typu Premium - wyjątkowy widok na Zatokę Gdańską. Darmowy internet Wi-Fi dostępny jest w całym obiekcie.

     

    Relaks i odnowa
    W hotelu znajduje się Centrum Fitness oraz gabinetu masażu. Ze słonecznego tarasu można podziwiać malowniczą Zatokę Gdańską. Miłośnicy aktywnego wypoczynku mają do dyspozycji wypożyczalnię rowerów.

     

    Jedzenie i picie
    Restauracja GåRD – Nordic Kitchen to jedyna restauracja w Gdyni, serwująca dania przyrządzane według oryginalnych, skandynawskich receptur. Swobodny, północny klimat jest odczuwalny również w barze, gdzie Goście mogą odpocząć na wygodnych kanapach przy kominku. Latem bar otwiera się na przestronny taras z widokiem na Zatokę Gdańską.

    Dzieci

    Atrakcje okolicy

    Wspaniałe widoki: rezerwat przyrody Mechelińskie Łąki położony na obszarze Nadmorskiego Parku Krajobrazowego zachwyci każdego wielbiciela przyrody. Można tam nie tylko podziwiać rzadkie gatunki ptaków (jak m.in. ostrygojad czy biegus zmienny), ale też m.in. stanąć oko w oko z ropuchą.
    Na skwerze: prowadzący prosto do morza Skwer Kościuszki w Gdyni to jedno z kluczowych miejsc na mapie Trójmiasta. Tutaj znajdują się największe gdyńskie atrakcje – pływające muzea (Dar Pomorza i ORP Błyskawica), imponujące akwarium oraz centrum rozrywkowe Gemini.
    Sopocki szyk: najdłuższe drewniane molo w Europie (512 m) i jego przedłużenie w głąb lądu, czyli ul. Bohaterów Monte Cassino (słynny „monciak”), to oś, wokół której obraca się całe życie środkowej, najbardziej ekskluzywnej części Trójmiasta. Tam po prostu trzeba się pokazać. Podobnie zresztą jak na tutejszych plażach, które należą do najlepszych w okolicy.
    Stare i nowe: gdańska starówka należy do najpiękniejszych w Polsce, a do tego dochodzą takie miejsca, jak Westerplatte, Stocznia Gdańska czy pałac w Oliwie. 
    Dla nurków: pasjonatów podwodnych wędrówek ucieszy wiadomość, że przy pobliskim wybrzeżu (w okolicach Mechelinek i Rewy) znajdują się 3 wraki zarejestrowane przez Centralne Muzeum Morskie.

    Lokalizacja

    350 m do plaży
    300 m do Teatru Muzycznego w Gdyni
    500 m do Akwarium Gdyńskiego
    600 m do Centrum Handlowego 
    1,2 km do Dworca Autobusowego
    1,2 km do Dworca PKP Gdynia Główna

     

    Ile czasu zajmie Ci dojazd samochodem?
    Gdańsk – 30 minut, Warszawa – 4 godz., Poznań – 4 godz., Szczecin – 4 godz. 30 minut

    Sprawdź jak długo zajmie Ci podróż samochodem

    Archiwum: Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront ****
    Waszyngtona 19
    81-342 GDYNIA
    Polska
    Zobacz na większej mapie
    Oferta prezentowana przez:
    Belvar Complete Gdynia Sp. z o.o.
    Jerzego Waszyngtona 19
    81-342 Gdynia
    Polska
    NIP: 5252594639
    8,9
    10

    Średnia ocena naszych klientów

    95%

    Naszych klientów rekomenduje ten hotel


    9,1
    10

    Ok

    Ogólnie Ok, w pokoju trochę śmierdziało stęchlizną , okna nie są otwierane może dlatego. Strasznie długi proces check in. Jedna osoba Ok 10 minut. Lokalizacja rewelacyjna. Jedzenie dobre ale obiadokolacja serwowana to trochę za małe porcje.
    Anonimowy gość, 24.06.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    8,1
    10

    W porządku

    Generalnie hotel dobrej jakości choć brakuje troch miejsca w pokojach. Tej klasy hotel mógłby mieć też balkony w pokojach lub chociaż otwierane okna.
    Rafał, 03.06.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    6,3
    10
    Hotel położony w bardzo wygodnym miejscu. Bardzo ładne widoczki. Śniadania dosyć obfite i naprawdę smaczne, ale... obiadokolacje to jedna wielka porażka. Z czterech dni pobytu dwa to był stół szwedzki (i tu jeszcze można było coś wybrać), a kolejne dwa dni to serwowanie z karty. Na karcie były do wyboru: dwie zupy, cztery dania główne, dwa desery. Można było wybrać sobie tylko dwa dania, np. zupę i deser lub drugie danie i deser. Jakość podanych potraw pozostawiała dużo do życzenia. Jeszcze w pierwszym dniu coś udało się wybrać, natomiast kolejny dzień to jedna wielka porażka - podano rozmrożonego, starego dorsza tak słonego i gorzkiego, że nie dało się tego jeść. Zamówione ciastko z menu właśnie się skończyło, a innych nie było.<br /> Obsługa - sprzątaczka wg własnego gustu - raz uzupełniała kawę, herbatę, wodę i kosmetyki, a innym razem nie; raz sprzątała pokój, innym razem nie. Recepcja - pan z recepcji przy meldowaniu się zasugerował zapłatę za pokoje, po czym w następnym dniu stwierdził, że się pomylił, bo wg niego zapłacono tylko za jeden pokój (wynajęłam dwa) przy kwocie uiszczonej w wysokości 4.632,00 zł. Na moje pytanie - ile zatem u nich kosztuje pokój i prośbę o zwykłe matematyczne działanie, pokój razy cena razy liczba dni - udzielono mi odpowiedzi, że faktycznie chyba Pan źle zinterpretował rezerwację i fakt że wg niego winnam zapłacić za dwa pokoje ponad 8.000,00 zł był jednak błędem.<br /> Ogólnie pobyt wypadł niezbyt dobrze. Nie polecam.
    Grażyna, 06.05.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    9,3
    10
    Anonimowy gość, 04.05.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    5,9
    10

    poniżej oczekiwań

    Hotel bardzo fajnie zlokalizowany, świetna kuchnia, niestety personel hotelu, zwłaszcza recepcji, pozostawia wiele do życzenia. Hotel na stronie nie oferuje pokoi z dostawkami, na travelist jest taka oferta, dostawka to uszkodzone łóżko składane bez kompletnej części podtrzymującej materac, wstawione do normalnego pokoju, co czyni go kompletnie zagraconym. Nie polecam takich praktyk, składam skargę do centrali Marriott.
    Piotr, Krakow, 01.05.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    8,5
    10

    Polecam

    Hotel położony w najlepszym miejscu w Gdyni. Pokoje czyste, zadbane, dobrze wyposażone. Śniadania bardzo dobre, natomiast obiadokolacje bardzo słabe. Personel mało pomocny.
    Magdalena, 15.04.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    9,0
    10
    Anonimowy gość, 18.03.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    8,4
    10
    Adam, Warszawa, 18.03.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    7,9
    10
    Anonimowy gość, 13.03.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    8,0
    10
    Bardzo dobre śniadanie, pokój Premium mały, bez papci i szlafroków, obiadokolacja pyszna choć można wybrać tylko dwa dania. Ogólnie hotel polecam.
    Anonimowy gość, 25.02.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    10
    10
    Anonimowy gość, 11.02.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    9,3
    10

    Polecam

    Bogate i pyszne śniadania. Pokoje komfortowe i czyste, dobrze wytłumione, minus to brak otwieranego okna. Obiadokolacja codziennie z tej samej karty (3 dania), to całkowicie niezrozumiałe, jednak kelner w 3 dniu pobytu proponował inne dania widząc naszą frustrację. Patrząc na hotel ceny dań i napojów są zrozumiałe, jednak 14 zł. za piwo to lekka przesada. Trzeba podkreślić że jest to hotel typowo biznesowy, 1 - 2 dniowy, a nie wypoczynkowy. Mimo to, pobyt z 4 osobową rodziną oceniam jako udany.
    Damian, 07.02.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    9,1
    10
    Anonimowy gość, Lodz, 05.02.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    9,8
    10

    Piekne widoki

    właśnie wrocilismy z tego hotelu mariiott,bardzo ładny hotel i bardzo ładne miejsce widoki przepiękne na nasze polskie morze bałtyckie kuchnia skandynawska wyśmienicie serwowana przez naszych polskich szefów kuchni bardzo smaczna.miło było zjeść kolacje przy muzyce na zywo. chcielibyśmy jeszcze tu przyjechać.
    Anonimowy gość, 19.01.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    9,5
    10
    Anonimowy gość, 14.01.2018
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    9,1
    10
    Piotr, Warszawa, 26.12.2017
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    10
    10

    Chętnie tam wrócę

    Świetna lokalizacja; warto wybrać pokój z widokiem na zatokę; bardzo urozmaicone i przepyszne śniadania, bardzo dobre obiadokolacje serwowane ze specjalnego menu; niezwykle uprzejma i profesjonalna obsługa; codziennie sprzątany pokój, cały obiekt bardzo czysty i nowoczesny
    Sylwia, 26.12.2017
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    10
    10

    Polecam!

    Bardzo dobrze zlokalizowany, komfortowy hotel. Bardzo miła i pomocna obsługa hotelowa! Szczerze polecam!
    MARZENA, 10.12.2017
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    8,4
    10
    Krzysztof, Trojmiasto, 07.12.2017
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    9,8
    10
    Anonimowy gość, 15.10.2017
    Lokalizacja
    Personel
    Czystość pokoju
    Stosunek jakości do ceny
    Komfort
    Usługi i wyposażenie
    Wyżywienie

    Aby dodać komentarz musisz przenocować w hotelu. Łączna ocena wyświetlana jest dopiero od 3 ocen naszych użytkowników.
    Używamy plików Cookies, aby optymalizować naszą witrynę. Możesz zaktualizować ustawienia przeglądarki, jeśli nie wyrażasz na to zgody.
    Polityka plików Cookies